Προς το περιεχόμενο

Υπαναχώρησης/ακύρωσης της σύμβασης - τι ισχύει?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σας,
Δεύτερη μέρα στην cosmote και μετανιώνω την ώρα και την στιγμή που έκανα την αλλαγή. Γνωρίζει κανείς τι ισχύει ως αναφορά την δυνατότητα υπαναχώρησης/ακύρωσης της σύμβασης;
Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NikosKallithea είπε

Πληρωνεις το πρόστιμο και πας οπου θέλεις 

Μάλλον δεν ήμουν αρκετά σαφής. Η κατάσταση έχει ως εξής. Με καλεί η Cosmote, μου κάνει μια ενδιαφέρουσα προσφορά και δέχομαι να το προχωρήσω, όπως και έγινε. Λαμβάνω τον λογαριασμό(2 μέρες μετά την ενεργοποίηση!) και διαπιστώνω ότι οι χρεώσει είναι ότι να 'ναι. Καμιά σχέση με αυτά που συμφωνήσαμε!!!

Και το ερώτημα είναι το εξής: Με καλύπτει ο νόμος ώστε να μπορώ να κάνω καταγγελία/ακύρωση του συμβολαίου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, georgep800 είπε

Μάλλον δεν ήμουν αρκετά σαφής. Η κατάσταση έχει ως εξής. Με καλεί η Cosmote, μου κάνει μια ενδιαφέρουσα προσφορά και δέχομαι να το προχωρήσω, όπως και έγινε. Λαμβάνω τον λογαριασμό(2 μέρες μετά την ενεργοποίηση!) και διαπιστώνω ότι οι χρεώσει είναι ότι να 'ναι. Καμιά σχέση με αυτά που συμφωνήσαμε!!!

Και το ερώτημα είναι το εξής: Με καλύπτει ο νόμος ώστε να μπορώ να κάνω καταγγελία/ακύρωση του συμβολαίου?

Αν διαβάσεις εδώ και ίσως και στο συμβόλαιο που σου έχουν στείλει πρέπει να αναφέρει ότι μπορείς να φύγεις χωρίς(?) κάποια χρέωση ΠΡΙΝ ενεργοποιηθεί η γραμμή

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από όσο καταλαβαίνω, ήσουν σε άλλον πάροχο και πήγες Cosmote? Άρα υπέγραψες ένα συμβόλαιο, σωστά? Πρώτον, στο συμβόλαιο αυτό αναγράφει σε ένα πίνακα το ποσό που θα πρέπει να τους πληρώσεις εαν φύγεις πριν το περας των 24 μηνών.

Δεύτερον... έχεις διαβάσει το συμβόλαιο αυτό, και οι χρεώσεις που αναφέρονται είναι διαφορετικές από αυτές που σου έρχονται?  Έχεις μιλήσει με την εξυπηρέτηση? Για πες περισσότερες πληροφορίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
12 ώρες πριν, georgep800 είπε

Μάλλον δεν ήμουν αρκετά σαφής. Η κατάσταση έχει ως εξής. Με καλεί η Cosmote, μου κάνει μια ενδιαφέρουσα προσφορά και δέχομαι να το προχωρήσω, όπως και έγινε. Λαμβάνω τον λογαριασμό(2 μέρες μετά την ενεργοποίηση!) και διαπιστώνω ότι οι χρεώσει είναι ότι να 'ναι. Καμιά σχέση με αυτά που συμφωνήσαμε!!!

Και το ερώτημα είναι το εξής: Με καλύπτει ο νόμος ώστε να μπορώ να κάνω καταγγελία/ακύρωση του συμβολαίου?

Εξήγησε νέας τι εννοείς με το "ότι νανε χρεώσεις"

Ο πρώτος λογαριασμός θα περιλαμβάνει της μέρες από την μέρα που έγινε η ενεργοποίηση +1 μήνα +ότι τελοι συνδέσεις συμφώνησες

Αν θες έξτρα βοήθεια καλό θα ήταν να ανεβάσεις το λογαριασμό να σε βοηθήσουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, ronnie79 είπε

Αν διαβάσεις εδώ και ίσως και στο συμβόλαιο που σου έχουν στείλει πρέπει να αναφέρει ότι μπορείς να φύγεις χωρίς(?) κάποια χρέωση ΠΡΙΝ ενεργοποιηθεί η γραμμή

 

 

Εμένα ενεργοποιήθηκε την 15η ημέρα απο την σύμβαση. Άρα σε κάθε περίπτωση δεν με καλύπτει...

16 ώρες πριν, Engimek είπε

Από όσο καταλαβαίνω, ήσουν σε άλλον πάροχο και πήγες Cosmote? Άρα υπέγραψες ένα συμβόλαιο, σωστά? Πρώτον, στο συμβόλαιο αυτό αναγράφει σε ένα πίνακα το ποσό που θα πρέπει να τους πληρώσεις εαν φύγεις πριν το περας των 24 μηνών.

Δεύτερον... έχεις διαβάσει το συμβόλαιο αυτό, και οι χρεώσεις που αναφέρονται είναι διαφορετικές από αυτές που σου έρχονται?  Έχεις μιλήσει με την εξυπηρέτηση? Για πες περισσότερες πληροφορίες.

 

7 ώρες πριν, Inuyasha είπε

Εξήγησε νέας τι εννοείς με το "ότι νανε χρεώσεις"

Ο πρώτος λογαριασμός θα περιλαμβάνει της μέρες από την μέρα που έγινε η ενεργοποίηση +1 μήνα +ότι τελοι συνδέσεις συμφώνησες

Αν θες έξτρα βοήθεια καλό θα ήταν να ανεβάσεις το λογαριασμό να σε βοηθήσουμε

Λοιπόν τα πράγματα έχουν ως εξής. Ήμουν στην nova και η cosmote μου έκανε προσφορά για σταθερό ΣΥΝ παροχές στα 2 καρτοκινητά που έχω, οπότε και επέλεξα να αλλάξω. Όταν κάναμε τηλεφωνικά το συμβόλαιο και ξεκίνησε κλασικά η ηχογράφηση, ζήτησα στην υπάλληλο και ανέφερε αναλυτικά όλες τις παροχές. Επιγραμματικά αναφέρω:
-ΤΕΛΙΚΗ τιμή ανα μήνα €22,90
- Σε ΔΥΟ καρτοκινητα έξτρα παροχές σε λεπτά και GB, ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ
- Μετάβαση απο nova σε cosmote χωρίς κάποιο έξτρα κοστος
 
Μετά απο 15 ημέρες γίνεται η ενεργοποίηση της γραμμής. Λίγο αργότερα λαμβάνω και ειδοποίηση στο ένα καρτοκινητό ότι έχω λεπτά και GB και τρώγω την πρώτη φλασιά! Τόσο για τα λεπτά ομιλίας, όσο και για τα δεδομένα, λέει "ΣΤΗΝ ΠΡΏΤΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΔΏΡΟ...".
 
Κάποιο λάθος λέω θα έχει γίνει, οπότε ανοίγω το δεύτερο καρτοκινητό να δω τι sms έχω λάβει. Και εκεί τρώω την δεύτερη φλασιά. Τίποτα δεν έχω λάβει. Ούτε sms, ούτε όμως και δεδομένα και λεπτά ομιλίας.
 
Καλώ λοιπόν στην εξυπηρέτηση, ζητάω και μιλάω με την υπάλληλο που κάναμε μαζί το συμβόλαιο και ο διάλογος έχει ως εξής:
-Συγνώμη, ποτέ δεν μου αναφέρατε ότι θα πρέπει να ανανεώνω τον χρόνο ομιλίας για να έχω τις παροχές
-Δεν χρειάζεται να τον ανανεώνεται. Οι παροχές θα μπαίνουν κάθε μήνα ΆΣΧΕΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ SMS, και εσείς πρέπει να ανανεώνεται κάθε δύο μήνες ώστε να μην χάσετε τον αριθμό.
(σκέφτομαι ότι λογικό ακούγεται, μιας και σε άλλα καρτοκινητά που έχω σε άλλες εταιρίες ανανεώνω τον χρόνο, ώστε να μην μπλοκάρει ο αριθμός)
-Και με το άλλο καρτοκινητό τι συμβαίνει; Γιατί δεν έχω λάβει τις παραχές;
-Θα το ελέγξουμε να δούμε τι πρόβλημα υπάρχει και θα σας ενημερώσουμε
(αναμένω λοιπόν)
 
Φλασιά νούμερο τρία. Σκαλίζω την εφαρμογή της cosmote και βλέπω ότι πάνω στο δίμηνο έχει λήξη υπολοίπου και πάνω στο τρίμηνο φραγή κίνησης, άρα γιατί να ανανεώνω στο δίμηνο και όχι στο τρίμηνο? Τέσπα λέω...
 
Και εκεί που σκέφτομαι κάποιο μπέρδεμα θα έχουν κάνει και απλά πρέπει να περιμένω να το διορθώσουν, σκάει email απο την cosmote. Εκδώσαν κιόλας λογαριασμό(δύο μέρες μετά την ενεργοποίηση). Και εκεί τρώγω την τέταρτη φλασιά. Τα €22,90 ΔΕΝ είναι τελική τιμή. Χρεώνουν επιπλέον ΚΑΙ ΦΠΑ.
 
Φλασιά νούμερο πέντε. Χρεώνουν επιπλέον και "Τέλος συνδρομητών σταθερής τηλεφωνίας" €0.918.
 
Φλασιά νούμερο έξιΧρεώνουν επιπλέον "Τέλος επιστροφής σύνδεσης με φορητότητα" €25,39
 
Σκέτη απογοήτευση... Καλώ ξανά την cosmote, ζητάω την συγκεκριμένη υπάλληλο και αναφέρω όλα τα παραπάνω. Αν και επιβεβαιώνει τα όσα είπαμε και στο συμβόλαιο(περί τελικές τιμές, όχι έξτρα χρεώσεις, κτλ), δεν γνωρίζει για τον λογαριασμό. Θα το κοιτάξει και θα μ΄ενημερώσει.
(αναμένω και πάλι...)
 
Τι να πει κανείς; Ότι είναι χειμαδιό; Ότι είναι δημόσιοι υπάλληλοι και είναι στον κόσμο τους; Ότι εξαπατούν/παραπλανούν τον κόσμο; Ότι απλά έκαναν έξι λάθη μαζεμένα; Ότι απο αυτά και να ισχύει μετανιώνω την ώρα και την στιγμή που πήγα στην cosmote...
 
Τι λέτε, θα βγάλω άκρη;
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ισχύουν ότι υπάρχει ηχογράφηση σε αυτά που αναφέρεσαι, θα βρεθεί το λάθος και θα επιλυθεί.

Αυτό που δεν ισχύει είναι η φλασσιά 3. Το αργότερο στο 2μηνο πρέπει να κάνεις ανανέωση, διαφορετικά μηδενίζει ότι υπόλοιπο έχεις σε λεφτά, δεδομένα, κλήσεις και μηνύματα (μόνον εισερχόμενη επικοινωνία υπάρχει) και φυσικά δεν θα λαμβάνεις τα δώρα. Αν συνεχίσεις για ένα ακόμη μήνα χωρίς ανανέωση, επέρχεται φραγή και δεν έχεις καμία δυνατότητα επικοινωνίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, georgep800 είπε
 

 

 
Και εκεί που σκέφτομαι κάποιο μπέρδεμα θα έχουν κάνει και απλά πρέπει να περιμένω να το διορθώσουν, σκάει email απο την cosmote. Εκδώσαν κιόλας λογαριασμό(δύο μέρες μετά την ενεργοποίηση). Και εκεί τρώγω την τέταρτη φλασιά. Τα €22,90 ΔΕΝ είναι τελική τιμή. Χρεώνουν επιπλέον ΚΑΙ ΦΠΑ.
 
Φλασιά νούμερο πέντε. Χρεώνουν επιπλέον και "Τέλος συνδρομητών σταθερής τηλεφωνίας" €0.918.
 
Φλασιά νούμερο έξιΧρεώνουν επιπλέον "Τέλος επιστροφής σύνδεσης με φορητότητα" €25,39
 

 

22,90€ μου είπε και εμένα απο cosmote τελική τιμή μαζί με ΦΠΑ και να μεταφέρω το κινητό μου απο voda με 15€ συμβόλαιο καρτοκινητής

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Τόσες ημέρες μετά και δυστυχώς καμιά αλλαγή. Τους έχω καλέσει 4-5 φορές, καταγράφουν αναλυτικά το αίτημα μου, ότι δηλαδή ΔΕΝ έχω λάβει τις παροχές στο ένα απο τα δύο καρτοκινητά και μένουμε στο ότι το προωθούν στο αρμόδιο τμήμα και θα επικοινωνήσουν μαζί μου.

Υπάρχει μήπως κάποιο τμήμα να παραπονεθώ; Να τους πω ότι θα φύγω αφού δεν τηρούν το συμβόλαιο; Καμιά ιδέα;

Στις 25/11/2022 στις 9:00 ΜΜ, Engimek είπε

Από όσο καταλαβαίνω, ήσουν σε άλλον πάροχο και πήγες Cosmote? Άρα υπέγραψες ένα συμβόλαιο, σωστά? Πρώτον, στο συμβόλαιο αυτό αναγράφει σε ένα πίνακα το ποσό που θα πρέπει να τους πληρώσεις εαν φύγεις πριν το περας των 24 μηνών.

Λογικά σε αυτό το πινακάκι αναφέρεσαι:

image.png.95e308f9c4eed2ebc0bbfd2a362aa8b9.png

 

Αυτό σημαίνει ότι αν φύγω τον πρώτο μήνα θα πρέπει να καταβάλω €45.52?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 26/11/2022 στις 8:09 ΜΜ, georgep800 είπε

Εμένα ενεργοποιήθηκε την 15η ημέρα απο την σύμβαση. Άρα σε κάθε περίπτωση δεν με καλύπτει...

 

Λοιπόν τα πράγματα έχουν ως εξής. Ήμουν στην nova και η cosmote μου έκανε προσφορά για σταθερό ΣΥΝ παροχές στα 2 καρτοκινητά που έχω, οπότε και επέλεξα να αλλάξω. Όταν κάναμε τηλεφωνικά το συμβόλαιο και ξεκίνησε κλασικά η ηχογράφηση, ζήτησα στην υπάλληλο και ανέφερε αναλυτικά όλες τις παροχές. Επιγραμματικά αναφέρω:
-ΤΕΛΙΚΗ τιμή ανα μήνα €22,90
- Σε ΔΥΟ καρτοκινητα έξτρα παροχές σε λεπτά και GB, ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ
- Μετάβαση απο nova σε cosmote χωρίς κάποιο έξτρα κοστος
 
Μετά απο 15 ημέρες γίνεται η ενεργοποίηση της γραμμής. Λίγο αργότερα λαμβάνω και ειδοποίηση στο ένα καρτοκινητό ότι έχω λεπτά και GB και τρώγω την πρώτη φλασιά! Τόσο για τα λεπτά ομιλίας, όσο και για τα δεδομένα, λέει "ΣΤΗΝ ΠΡΏΤΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΔΏΡΟ...".
 
Κάποιο λάθος λέω θα έχει γίνει, οπότε ανοίγω το δεύτερο καρτοκινητό να δω τι sms έχω λάβει. Και εκεί τρώω την δεύτερη φλασιά. Τίποτα δεν έχω λάβει. Ούτε sms, ούτε όμως και δεδομένα και λεπτά ομιλίας.
 
Καλώ λοιπόν στην εξυπηρέτηση, ζητάω και μιλάω με την υπάλληλο που κάναμε μαζί το συμβόλαιο και ο διάλογος έχει ως εξής:
-Συγνώμη, ποτέ δεν μου αναφέρατε ότι θα πρέπει να ανανεώνω τον χρόνο ομιλίας για να έχω τις παροχές
-Δεν χρειάζεται να τον ανανεώνεται. Οι παροχές θα μπαίνουν κάθε μήνα ΆΣΧΕΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ SMS, και εσείς πρέπει να ανανεώνεται κάθε δύο μήνες ώστε να μην χάσετε τον αριθμό.
(σκέφτομαι ότι λογικό ακούγεται, μιας και σε άλλα καρτοκινητά που έχω σε άλλες εταιρίες ανανεώνω τον χρόνο, ώστε να μην μπλοκάρει ο αριθμός)
-Και με το άλλο καρτοκινητό τι συμβαίνει; Γιατί δεν έχω λάβει τις παραχές;
-Θα το ελέγξουμε να δούμε τι πρόβλημα υπάρχει και θα σας ενημερώσουμε
(αναμένω λοιπόν)
 
Φλασιά νούμερο τρία. Σκαλίζω την εφαρμογή της cosmote και βλέπω ότι πάνω στο δίμηνο έχει λήξη υπολοίπου και πάνω στο τρίμηνο φραγή κίνησης, άρα γιατί να ανανεώνω στο δίμηνο και όχι στο τρίμηνο? Τέσπα λέω...
 
Και εκεί που σκέφτομαι κάποιο μπέρδεμα θα έχουν κάνει και απλά πρέπει να περιμένω να το διορθώσουν, σκάει email απο την cosmote. Εκδώσαν κιόλας λογαριασμό(δύο μέρες μετά την ενεργοποίηση). Και εκεί τρώγω την τέταρτη φλασιά. Τα €22,90 ΔΕΝ είναι τελική τιμή. Χρεώνουν επιπλέον ΚΑΙ ΦΠΑ.
 
Φλασιά νούμερο πέντε. Χρεώνουν επιπλέον και "Τέλος συνδρομητών σταθερής τηλεφωνίας" €0.918.
 
Φλασιά νούμερο έξιΧρεώνουν επιπλέον "Τέλος επιστροφής σύνδεσης με φορητότητα" €25,39
 
Σκέτη απογοήτευση... Καλώ ξανά την cosmote, ζητάω την συγκεκριμένη υπάλληλο και αναφέρω όλα τα παραπάνω. Αν και επιβεβαιώνει τα όσα είπαμε και στο συμβόλαιο(περί τελικές τιμές, όχι έξτρα χρεώσεις, κτλ), δεν γνωρίζει για τον λογαριασμό. Θα το κοιτάξει και θα μ΄ενημερώσει.
(αναμένω και πάλι...)
 
Τι να πει κανείς; Ότι είναι χειμαδιό; Ότι είναι δημόσιοι υπάλληλοι και είναι στον κόσμο τους; Ότι εξαπατούν/παραπλανούν τον κόσμο; Ότι απλά έκαναν έξι λάθη μαζεμένα; Ότι απο αυτά και να ισχύει μετανιώνω την ώρα και την στιγμή που πήγα στην cosmote...
 
Τι λέτε, θα βγάλω άκρη;

Το πρόγραμμα όντως είναι 22,90 αν έχεις επιλέξει 24ρα με τα 500λεπτα σε κινητά και έχεις ηλεκτρονικό λογαριασμό. Σε αυτό περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ.

Στον πρώτο λογαριασμό λαμβάνεις τις μέρες που χρησιμοποίησες την γραμμή μέχρι να βγει ο λογαριασμός + προπληρωμή του επόμενου μήνα ή διμήνου αναλόγως τον τύπο λογαριασμού.

Υπάρχει και το τέλος φορητότητας που στο πιστώνουν συνήθως στον επόμενο λογαριασμό αν δεν προλάβουν στον πρώτο.

Τώρα αν θες να φύγεις πληρώνεις το κόστος που λέει για τους 2 πρώτους μήνες + ότι εκκαθάριση λογαριασμού γίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 10 μήνες μετά...

Ενεργός σε υπηρεσία Fiber to the Home στη NOVA με πολλά προβλήματα. 

Εκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ, η οποία και με δικαίωσε. 

Μου έδωσε δικαίωμα για αζημίως φορητότητα της γραμμής εντός 30 ημερών

Εκανα φορητοτητα σε cosmote αλλά η υπάλληλος έκανε λάθος και η αίτηση μετά από 20 μέρες ακυρώθηκε (λόγω λάθους!). 

Φτάνουμε στο σήμερα και το ερώτημά μου: 

Τι κάνω;

Αν κάνω νέο αίτημα φορητότητας δεν είμαι καθόλου σίγουρος πως θα ολοκληρωθεί έως 8/11 που μου έδωσε προθεσμία η ΕΕΤΤ. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Κάνεις πάλι αίτηση και ζητάς άμεση φορητότητα από την Cosmote και όχι την κανονική (που ξεκινά μετά από 14 μέρες).

H άμεση πως θα εξασφαλίσω πως θα γίνει σε 7 ημέρες; Ρώτησα 13888 και κατάστημα και μου είπαν από 5 έως 20 μέρες! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...