Προς το περιεχόμενο

Υπαναχώρησης/ακύρωσης της σύμβασης - τι ισχύει?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το θέμα είναι να γίνει αποδοχή της αίτησης(που δεν έγινε μέχρι τώρα) και να προχωρήσει η διαδικασία και όχι να ενεργοποιηθεί σε 7 μέρες. Η ΕΕΤΤ σου είπε ότι εντός 30 ημερών να κάνεις φορητότητα και όχι πότε θα ολοκληρωθεί αυτή (ειδικά σε FTTH).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/11/2023 στις 6:06 ΜΜ, jkoukos είπε

Κάνεις πάλι αίτηση και ζητάς άμεση φορητότητα από την Cosmote και όχι την κανονική (που ξεκινά μετά από 14 μέρες).

Για να μην ανοίγω άλλο θέμα, μηπως ξέρετε αν :

Στην περίπτωση που συνεργάτης παρόχου μου δίνει προσφορά με γενναία  έκπτωση για φορητότητα  μόνο, αλλά εγώ είμαι ήδη στον ίδιο πάροχο,  και το συμβόλαιο λήγει , υπάρχει καμία "πατέντα"  τύπου ξέρω εγω  "αφήνω το συμβόλαιο να λήξει, κάθομαι πχ και 3 μέρες χωρίς σταθερό + ίντερνετ" ,  τότε πιάνεται η φορητότητα;🙃

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχήν κανένα συμβόλαιο δεν λήγει ποτέ. Αυτό που λήγει είναι η περίοδος δέσμευσης (συνήθως 24μηνο) κατά την οποία έχουμε υπηρεσίες με κόστος ανάλογο την προσφορά που έχουμε αποδεχθεί. Με το πέρας της δέσμευσης η σύνδεση και οι όποιες υπηρεσίες εξακολουθούν να παρέχονται (με άλλο κόστος) εκτός αν ο χρήστης ζητήσει εγγράφως την λήξη της σύμβαση άρα και της σύνδεσης.

Φορητότητα ισχύει αποκλειστικά όταν μεταφέρουμε την σύνδεση και τις παρεχόμενες υπηρεσίες σε άλλον πάροχο. Δεν καταλαβαίνω τι είδους φορητότητα σου πρότειναν, από την στιγμή που δεν αλλάζεις πάροχο. Εκτός κι αν σου έδωσαν προσφορά με νέο συμβόλαιο και θεωρείς πως πρόκειται για φορητότητα (πράγμα που δεν ισχύει).

Επίσης τι σημαίνει "φορητότητα μόνο¨; Με την φορητότητα μεταφέρουμε τηλεφωνικό αριθμό και σύνδεση DSL σε άλλον πάροχο. Δηλαδή όλο το πακέτο υπηρεσιών και όχι μεμονωμένα μία από αυτές.

Τέλος, όταν ο χρήστης ζητήσει εγγράφως την λήξη της σύμβασης άρα την διακοπή των υπηρεσιών, αυτόματα μετά από λίγες μέρες διακόπτονται όλες οι υπηρεσίες . Τώρα δεν μπορεί να γίνει φορητότητα (η οποία προϋποθέτει ενεργές υπηρεσίες) αλλά αίτημα νέας σύνδεσης σε οποιονδήποτε πάροχο (ακόμη και τον ίδιο).

Υπόψη ότι ο γεωγραφικός σταθερός αριθμός όταν διακοπεί η σύμβαση, αυτόματα γυρίζει στον πάροχο στον οποίο ανήκει εξαρχής και συνήθως είναι ο ΟΤΕ. Αυτός ο ίδιος αριθμός μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνον σε αυτόν τον πάροχο από τον ίδιο πελάτη εντός 6μήνου, διαφορετικά με το πέρας αυτής της περιόδου μπορεί να αποδοθεί σε οποιονδήποτε άλλον πελάτη τον ζητήσει.

Επεξ/σία από jkoukos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, jkoukos είπε

 

Επίσης τι σημαίνει "φορητότητα μόνο¨; Με την φορητότητα μεταφέρουμε τηλεφωνικό αριθμό και σύνδεση DSL σε άλλον πάροχο. 

 

Οκ να εξηγήσω τη φράση " φορητότητα μόνο" :

Γνώρισα " συνεργάτη"(οτι κι αν σημαίνει αυτό)  του Α παρόχου στον οποίο Α ίδιο πάροχο μου λήγει η δέσμευση συμβολαίου(σωστός?😁) σε λίγους μήνες.

Ε, αυτος ο συνεργάτης βρίσκει  πελάτες για τον Α πάροχο με γενναία έκπτωση στο πάγιο, στην περίπτωση που ο πελάτης αυτός πάει στον Α πάροχο απο τον Β ή τον Γ πάροχο.  Για ανανέωση συμβολαίου, στον ίδιο Α πάροχο, δεν δινει την έκπτωση.

Γι αυτό έγραψα παραπάνω την πατεντα με τη διακοπή της γραμμής στη λήξη της δέσμευσης...

Με διαφώτισες όμως, οπότε δεν παίζει η πατέντα...  Και δεν ήξερα καν οτι χάνω και το νούμερο του σταθερού, οπως μου γράφεις!

Οπότε αρχίζω κι εγώ τη διερεύνηση μονος μου στους Β και Γ παροχους, για το ποιος μου δίνει καλή τιμή για  ...φορητότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...