Προς το περιεχόμενο

Η BMW ανακαλεί πάνω από 14.000 ηλεκτρικά οχήματα iX, i4 και i7 για ελαττωματικό λογισμικό μπαταρίας


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, The_Judas είπε

https://www.reuters.com/article/us-toyota-recall-idUSKBN1ZL24H

Toyota recalls 361,000 vehicles for air bag inflator issue

Honda Motor Co 7267.T said on Tuesday it will recall 2.7 million older U.S. vehicles in North America for the same type of Takata inflator that Toyota is also recalling

H BMW ανακαλεί πανω απο 1.000.000  οχήματα 

Προς το παρόν η ανάκληση αφορά σε οχήματα που έχουν ταξινομηθεί σε ΗΠA και Καναδά, ωστόσο οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο τα προβλήματα να αφορούν και σε μοντέλα που διατέθηκαν και σε άλλες αγορές της υφηλίου.

https://www.inewsgr.com/71/h-bmw-anakalei-1000000-ochimata.htm Η BMW ανακαλεί 1,03 εκατ. οχήματα παγκοσμίως με κίνδυνο πυρκαγιάς στον κινητήρα

 

Πρόκειται για την τρίτη και μεγαλύτερη ανάκληση για το ίδιο πρόβλημα από το 2017. 😂  
6 ώρες πριν, toxoths73 είπε

Αυτό είναι να έχεις ένα GOLF 2 16V με 2 διπλά WEBER .......ΑΑΑΑΑλλος αέρας και από ήχο τρέέέλα.

και 7  καρτες Fuel Pass 😂

Επεξ/σία από sharke
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Δεν εχουν ολοι την ιδια οικονομικη δυνατοτητα, ουτε διπλοπαρκαρουν πανω στο πεζοδρομιο στο παγκρατι γιατι "δεν εχει αλλου"

Καιρος λοιπον να αποσυμφορηθει αυτη η σκατοπολη απο τα αχρηστα ρυπογονα ερειπια που μονο προβληματα δημιουργουν στην κυκλοφορια

Θα αποσυμφορηθει έτσι κι αλλιώς, θα μας πάρει καμία δεκαετία ακόμα. Τα παλιά αμάξια από 15-20 ετών και πάνω που ψάχνουν πολλοί θα γίνουν ασυμφορα λόγω συνεχών βλαβών και συντηρησης. Θα μένουν ολοένα και περισσότερο σε ακινησία μέχρι να θέλουν εκ νέου συντήρηση και έλεγχο για να κινηθούν, οι κάτοχοι θα κουραστούν και θα καταλάβουν ότι δεν τους συμφέρει οικονομικά, έτσι θέλουν δεν θέλουν θα μείνουν χωρίς αμάξι είτε με τα ΜΜΜ

Τώρα για τα ηλεκτρικά. Κακά τα ψέμματα η απόκτηση τους είναι όνειρο θερινής νυκτός για τον μέσο Έλληνα. Κάποια λύση θα βρεθεί μέσω δανείων η υψηλότερων επιδοτήσεων, καθώς η ύπαρξη ΙΧ είναι αναγκαία σχεδόν για όλες τις οικογενειες, ενώ τα ΜΜΜ τα θεωρώ ανεπαρκή και προβληματικά για κύριο μέσον μεταφοράς.

 

Επεξ/σία από Basilhs23___
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, manolis940 είπε

α) το είπα πιο πάνω, καθώς ανέφερα ότι μπορείς και μόνος σου να κατασκευάσεις φορτιστή από αυτές.

β) Είναι εφικτή και γίνεται. Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν πολλές. Έχεις κάποια συγκεκριμένη απορία προς αυτό;

γ) Είναι δύσκολο να στο απαντήσω, καθώς πρέπει να βρω τις δυνατότητες του ηλεκτρικού μας δυκτίου, τις αποστάσεις που διανύουν οι Έλληνες και να τα συνδυάσω έτσι ώστε να βγάλω ένα ασφαλές συμπέρασμα. Βεβαίως είναι κάτι που θα κάνεις εσύ και θα μας το παρουσιάσεις, γιατί κακά τα ψέματα, αν καθόμαστε σε μια καρέκλα γραφείου και βγάζουμε συμπεράσματα με το τι πιστεύουμε, δεν βοηθάει ούτε την τσέπη μας, ούτε το περιβάλλον!

Α) Το ότι μπορώ δεν σημαίνει ότι γίνεται. Το να φορτίζω το ηλεκτρικό μου με ρεύμα που βγαίνει από λιγνίτη συγγνώμη αλλά είναι κοροϊδία

Β) Ναι, δεν έχω δει (εγώ, δεν λέω ότι δεν υπάρχει) μια εμπεριστατωμενη μελέτη σχετικά με το όφελος για το περιβάλλον όχι μόνο από τη χρήση, αλλά και την κατασκευή και απόσυρση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου και μάλιστα τύπου SUV.

Γ) εγώ γιατί να το κάνω; Δεν μοίραζω εγώ τα λεφτά του Έλληνα φορολογούμενου σε επιδοτήσεις ηλεκτρικων αντί να φτιάξω ΜΜΜ. Δικαιουμαι όμως ως φορολογουμενος να ρωτησω αν θα χρειαστεί αναβάθμιση συνολικά του grid των πόλεων λόγω υπερφόρτωσης (γιατί εμείς πάλι θα το πληρώσουμε),  και πόσο προβλέπεται να αυξηθεί το κόστος του ρεύματος λόγω κατανάλωσης από τα ηλεκτρικά. Οι μελέτες για αυτά που είναι;

 

6 ώρες πριν, nikosjc είπε

Εγώ πάντως θερμικό δεν μπορώ πλέον να οδηγήσω, νομίζω ότι γυρίζω πολλά χρόνια πίσω, σαν από VDSL να γυρίζω σε Dial-up ένα πράμα! 

😛

Η πιο εμπεριστατωμενη απάντηση (δεν παρέθεσα πάλι όλο το μήνυμα). Αλλά...το περιβάλλον που είναι; Και γιατί να επιδοτείται η άνεση, το κέρδος κλπ που ωφελούν αποκλειστικά εσένα;

Διευκρινίζω, δεν είμαι εναντίον των ηλεκτρικών ως ιδέα γενικά. Αλλά το να πλασάρονται θηριώδη πολυτελή τζιπ ως οικολογικές και υπευθυνες λύσεις για την υπερθέρμανση του πλανήτη αρκεί να το πει κανείς δυνατά για να καταλάβει πόσο γελοίο είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, nikosjc είπε

Με ποια λογική συγκρίνεις το id4 με το Tiguan και μάλιστα τις βασικές τους εκδόσεις; Σε επιδόσεις; Σε οδηγική άνεση (αυτόματο μιας σχέσης με χειροκίνητο κιβώτιο); Σε εξοπλισμό; Σε τι ακριβώς;

Το ρεύμα όσο και να αυξηθεί είναι είδος πρώτης ανάγκης! Αν ακριβύνει τόσο που να φτάσει ή να ξεπεράσει τη βενζίνη τότε το κόστος του ως καύσιμο στο αυτοκίνητό σου θα είναι το μικρότερο σου πρόβλημα, πίστεψε με!

Αυτό με τις μπαταρίες πως έχει προκύψει και το λένε όλοι; Έχεις ακούσει κάποιον να αλλάζει στα 10 χρόνια μπαταρία στο αυτοκίνητό του; Εδώ δίνουν 8 χρόνια εγγύηση για τις μπαταρίες, λες στη 10ετία να χαλάνε και να θέλουν άλλαγμα; Δηλαδή στα θερμικά που δίνουν 2-5 χρόνια εγγύηση στα 7 χρόνια θέλει αλλαγή ο κινητήρας τους; Μάθετε πέντε πράγματα πριν πετάξετε αερολογίες ως δεδομένα για να υποστηρίξετε τη γνώμη σας!

Μήπως να μπείς στον κόπο να διαβάσεις το σχόλιο του άλλου που έκανα παράθεση πριν μπείς στη διαδικασία να λες αερολογίες ο ίδιος ; Για να σε βοηθήσω έγραψε πως πάνω κάτω αγοράζεις tiguan - id4 στην ίδια τιμή οπότε βάση αυτού απάντησα.
Όσον αφορά τώρα τη σύγκριση ζωής του κινητήρα με μιας μπαταρίας κι τα περι εγγύησης μάλλον μόνο σαν ατυχής σύγκριση μπορώ να το δεχτώ αλλιώς είσαι παντελώς άσχετος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν αρχισει η λυπητερη με τα τελη κυκλοφοριας ή οπως αλλιως θα λεγονται και για τα ηλεκτρικα τα ξαναλεμε.

Μεχρι τοτε εννοειται οτι το ηλεκτρικο ειναι το μελλον και αυτο διοτι ετσι το αποφασισανε οι ιδιες αυτοκινητοβιομανιες.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, nikosjc said:

με ροπή από το 0 όπου ένα αυτοκίνητο με μόλις 90 άλογα στην επιτάχυνση ξεπερνάει το civic των 1800 κυβικών και 140 ίππων που είχα πριν.

Έχεις κάνει μετρήσεις ή μιλάμε για αίσθηση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι το μελλον είναι τα ηλεκτρικά αλλά είναι για άλλες χώρες. 

Εδώ όταν το 90% των αυτοκινήτων στην Αθήνα π.χ είναι παρκαρισμενα στο δρόμο τότε τι να ελπίζουμε. 

Μην μου πουν κάποιοι ότι θα αυξηθούν οι θέσεις φόρτισης ή ότι θα μπουν φορτιστές στα βενζινάδικα. Είναι και το θέμα κόστους φορτισης μετα, οπότε δεν θα συμφέρει και πολύ. 

Έχουμε παααααρα πολύ δρόμο ακόμα στη χώρα μας για να θεωρηθεί καλη η μετάβαση σε ηλεκτρικο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Chocobo είπε

Μήπως να μπείς στον κόπο να διαβάσεις το σχόλιο του άλλου που έκανα παράθεση πριν μπείς στη διαδικασία να λες αερολογίες ο ίδιος ; Για να σε βοηθήσω έγραψε πως πάνω κάτω αγοράζεις tiguan - id4 στην ίδια τιμή οπότε βάση αυτού απάντησα.
Όσον αφορά τώρα τη σύγκριση ζωής του κινητήρα με μιας μπαταρίας κι τα περι εγγύησης μάλλον μόνο σαν ατυχής σύγκριση μπορώ να το δεχτώ αλλιώς είσαι παντελώς άσχετος.

Νομίζω ήμουν αρκετά σαφής σε όλες τις απαντήσεις μου. Το tiguan με το id4 είναι κοντά στην τιμή σε εκδόσεις που το καθένα προσφέρει παραπλήσια χαρακτηριστικά με το άλλο. Δεν μπορείς να συγκρίνεις τις βασικές εκδόσεις για να τονίσεις τη διαφορά των 10χιλ ευρώ.

Οι αερολογίες πήγαιναν στο ότι αναφέρεις ότι σε 10 χρόνια πρέπει κάποιος να αλλάξει τη μπαταρία! Δεν βλέπω πουθενά να απάντησες που το έχεις δει αυτό; Εκεί πήγαινε και η σύγκριση με τους κινητήρες. Όπως δεν ισχύει το ένα, δεν ισχύει και το άλλο.

 

1 ώρα πριν, anonymous999 είπε

Η πιο εμπεριστατωμενη απάντηση (δεν παρέθεσα πάλι όλο το μήνυμα). Αλλά...το περιβάλλον που είναι; Και γιατί να επιδοτείται η άνεση, το κέρδος κλπ που ωφελούν αποκλειστικά εσένα;

Διευκρινίζω, δεν είμαι εναντίον των ηλεκτρικών ως ιδέα γενικά. Αλλά το να πλασάρονται θηριώδη πολυτελή τζιπ ως οικολογικές και υπευθυνες λύσεις για την υπερθέρμανση του πλανήτη αρκεί να το πει κανείς δυνατά για να καταλάβει πόσο γελοίο είναι.

Ναι αλλά στο υπόλοιπο μήνυμα είναι η απάντηση μου προς την ερώτηση σου για "έναν λόγο που αξίζει κάποιος να πάρει ηλεκτρικό σήμερα". Αυτό που παραθέτεις είναι απλά η προσωπική μου γνώμη μετά από 2+ χρόνια χρήσης ηλεκτρικού. Δεν είδα κάποια ερώτηση για το περιβάλλον;

Παρόλα αυτά και σε αυτό απάντησα λιτά και περιεκτικά. Υπάρχουν δεκάδες μελέτες για το αν είναι καλύτερα για το περιβάλλον τα ηλεκτρικά και πίστεψε με είναι! Και για τις πόλεις που είναι μαζεμένη η ρύπανση (αέρος και ήχου) αλλά και γενικά. Κατά πολύ μάλιστα! Δεν μπορώ να μπω σε διαδικασία να στο αποδείξω, στο google, αλλά και το ελληνικό forum της ηλεκτροκίνησης στο fb υπάρχουν πάρα πολλές αναφορές και επίσημες μελέτες αναρτημένες. Καλώς ή κακώς, είτε είναι θηριωδες πολυτελές τζιπ, είτε είναι supercar με 0-100 σε 2'', είτε είναι το δικό μου φτωχό renault, τα ηλεκτρικά έχουν κατά πολύ μικρότερο οικολογικό αποτύπωμα από οποιοδήποτε θερμικό σήμερα οποιασδήποτε τεχνολογίας.

30 λεπτά πριν, NickTG είπε

Έχεις κάνει μετρήσεις ή μιλάμε για αίσθηση?

Το civic είχε 0-100 περίπου 10''-11'' αν θυμάμαι καλά. Το renault έχει περίπου 13''. Η διαφορά όμως είναι κυρίως στο 0-50 που χρησιμοποιείς και περισσότερο στην καθημερινότητα. Εκεί είναι σχεδόν ίδια ίσως και πιο γρήγορο το renault. Η αίσθηση όμως είναι ανώτερη στο renault, στο civic έπρεπε να ανοίξει το v-tech για να καταλάβω επιτάχυνση.

Υπάρχει και η έκδοση με τα 110 άλογα που είναι πολύ αρκετά πιο σπιρτόζικο με σχετικά μικρή διαφορά στο κόστος. Το κακό είναι ότι σήμερα που μιλάμε δύσκολα βρίσκεις οικονομικό μεταχειρισμένο γιατί οι τιμές έχουν ανέβει αρκετά, όπως και στα θερμικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω βάλει στα επόμενα σχέδια μου να αγοράσω ηλεκτρικό αμάξι σε συνδυασμό με ηλιακά πάνελ για να είναι όντως οικονομικό - οικολογικό, αλλά με όλα αυτά που βλέπω κάθε λίγο , τις ανακλήσεις αλλά και χρόνος ζωής της μπαταρίας,  νομίζω ότι θέλουν πολλά χρόνια ακόμη για να είναι κατάλληλα και χωρίς σοβαρά θέματα , για καθημερινή  χρήση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, nikosjc είπε

Νομίζω ήμουν αρκετά σαφής σε όλες τις απαντήσεις μου. Το tiguan με το id4 είναι κοντά στην τιμή σε εκδόσεις που το καθένα προσφέρει παραπλήσια χαρακτηριστικά με το άλλο. Δεν μπορείς να συγκρίνεις τις βασικές εκδόσεις για να τονίσεις τη διαφορά των 10χιλ ευρώ.

Οι αερολογίες πήγαιναν στο ότι αναφέρεις ότι σε 10 χρόνια πρέπει κάποιος να αλλάξει τη μπαταρία! Δεν βλέπω πουθενά να απάντησες που το έχεις δει αυτό; Εκεί πήγαινε και η σύγκριση με τους κινητήρες. Όπως δεν ισχύει το ένα, δεν ισχύει και το άλλο.

 

Ναι αλλά στο υπόλοιπο μήνυμα είναι η απάντηση μου προς την ερώτηση σου για "έναν λόγο που αξίζει κάποιος να πάρει ηλεκτρικό σήμερα". Αυτό που παραθέτεις είναι απλά η προσωπική μου γνώμη μετά από 2+ χρόνια χρήσης ηλεκτρικού. Δεν είδα κάποια ερώτηση για το περιβάλλον;

Παρόλα αυτά και σε αυτό απάντησα λιτά και περιεκτικά. Υπάρχουν δεκάδες μελέτες για το αν είναι καλύτερα για το περιβάλλον τα ηλεκτρικά και πίστεψε με είναι! Και για τις πόλεις που είναι μαζεμένη η ρύπανση (αέρος και ήχου) αλλά και γενικά. Κατά πολύ μάλιστα! Δεν μπορώ να μπω σε διαδικασία να στο αποδείξω, στο google, αλλά και το ελληνικό forum της ηλεκτροκίνησης στο fb υπάρχουν πάρα πολλές αναφορές και επίσημες μελέτες αναρτημένες. Καλώς ή κακώς, είτε είναι θηριωδες πολυτελές τζιπ, είτε είναι supercar με 0-100 σε 2'', είτε είναι το δικό μου φτωχό renault, τα ηλεκτρικά έχουν κατά πολύ μικρότερο οικολογικό αποτύπωμα από οποιοδήποτε θερμικό σήμερα οποιασδήποτε τεχνολογίας.

Δεν διαφωνώ μαζί σου αλλά δεν είπα κάτι για το περιβάλλον.Γράφοντας για την ζωή της μπαταρίας δεν σκέφτομαι το περιβαλλοντικό αντίκτυπο αλλά το χρηματικό στη τσέπη μου.

Γενικά δεν είμαι καν αντίθετος εαν αυτή τη γνώμη σου έχω δώσει.Απλά παρέθεσα κάτι σε άλλον καθαρά για να δούμε και τις 2 πλευρές και οτι δεν είναι απόλυτο το οτι το ηλεκτρικό θα σου βγεί φτηνότερα με το σκεπτικό της απόσβεσης στα καύσιμα(ρεύμα) ή σέρβις(μπαταρία όταν και αν χρειαστεί αλλαγή)

Κατά τα άλλα προφανώς οτιδήποτε νέο ειδικά στην αρχή θα είναι ακριβότερο οπότε απο μια άποψη δεκτό.

Το κατά πόσο είναι εφικτό πλήρης ηλεκτροκίνηση προσωπικά μου μοιάζει απίθανο.Υπάρχουν βίντεο απο κάτι σταθμούς έξω με τεράστιες ουρές να περιμένουν να φορτίσουν..το σενάριο να έχουμε όλοι σπίτια φορτιστές απλά δεν παίζει και όσο γρήγορη και να γίνει η φόρτιση δεν μπορεί να ανταγωνιστεί το βενζινάδικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, enlightened είπε

Αυτά λένε στον εαυτό τους αυτοί που δεν έχουν να τα αγοράσουν και κοιμούνται καλύτερα

δηλαδή κάποιος που κάνει συχνά το Θεσ/νικη - Αθήνα και σκέφτεται , εκτός τα θέματα που ακούει συνέχεια με τα ηλεκτρικά, αλλά και τις εξτρά ώρες για φόρτιση - που θα βρει α φορτίσει κλπ, εσύ βγάζεις το συμπέρασμα ότι δεν έχει να το πάρει και τον χλευάζεις;;;

Άρε για αυτό με αρέσουν οι νεοελληνάρες , αμέσως βγάζουν το πόρισμα...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, nikosjc said:

Το civic είχε 0-100 περίπου 10''-11'' αν θυμάμαι καλά. Το renault έχει περίπου 13''. Η διαφορά όμως είναι κυρίως στο 0-50 που χρησιμοποιείς και περισσότερο στην καθημερινότητα. Εκεί είναι σχεδόν ίδια ίσως και πιο γρήγορο το renault. Η αίσθηση όμως είναι ανώτερη στο renault, στο civic έπρεπε να ανοίξει το v-tech για να καταλάβω επιτάχυνση.

Σύμφωνα με αυτούς πάντως δεν είναι πουθενά πιο γρήγορο. 

https://zeperfs.com/en/duel6307-1453.htm

Έβαλα το Civic 1.8 που είχε πουλήσει περισσότερο Ελλάδα. 

Πρέπει να πας στο Zoe με τα 135 άλογα για να φτάσεις το Civic. 

Και φυσικά σε τελική για όποιον ενδιαφέρεται έχουν ένα χάος. 

Σίγουρα είναι πιο εύκολο το Zoe καθώς απλά πατάς το γκάζι. 

Πάντως και εγώ αν είχα λεφτά με τη χρήση που κάνω στο αμάξι ηλεκτρικό θα αγόραζα μιας και έχω πάρκινγκ ενώ το μεγαλύτερο ταξίδι που κάνω είναι μέχρι το χωριό στα 200 χιλιόμετρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Θα αποσυμφορηθει έτσι κι αλλιώς, θα μας πάρει καμία δεκαετία ακόμα. Τα παλιά αμάξια από 15-20 ετών και πάνω που ψάχνουν πολλοί θα γίνουν ασυμφορα λόγω συνεχών βλαβών και συντηρησης. Θα μένουν ολοένα και περισσότερο σε ακινησία μέχρι να θέλουν εκ νέου συντήρηση και έλεγχο για να κινηθούν, οι κάτοχοι θα κουραστούν και θα καταλάβουν ότι δεν τους συμφέρει οικονομικά, έτσι θέλουν δεν θέλουν θα μείνουν χωρίς αμάξι είτε με τα ΜΜΜ

Τώρα για τα ηλεκτρικά. Κακά τα ψέμματα η απόκτηση τους είναι όνειρο θερινής νυκτός για τον μέσο Έλληνα. Κάποια λύση θα βρεθεί μέσω δανείων η υψηλότερων επιδοτήσεων, καθώς η ύπαρξη ΙΧ είναι αναγκαία σχεδόν για όλες τις οικογενειες, ενώ τα ΜΜΜ τα θεωρώ ανεπαρκή και προβληματικά για κύριο μέσον μεταφοράς.

 

Τα ηλεκτρικα ειναι ακομα σε beta testing

Η καλυτερη λυση για ολους αυτη τη στιγμη ειναι τα plug in hybrid.

Φουλ ηλεκτρικο θα παρει καποιος σιγουρα για δευτερο αμαξι, καποιο μικρο για μεσα στη πολη, τα μεγαλα τυπου tesla θελουν αλλα 15 χρονια για να γινουν mainstream

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...