Προς το περιεχόμενο

Ξεκινούν οι αιτήσεις για το Market Pass


Bitbit

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω εγκριθείσα αίτηση, απο 16 Σεπτεμβρίου παρακαλώ, όντας νέος δικαιούχος, είναι απεσταλμένη στο τραπεζικό ίδρυμα κ ακόμη δεν μου έχει σταλεί άυλη κάρτα απο τη viva. 

Συμβαίνει κ σε άλλους αυτό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 6/10/2023 στις 8:58 ΠΜ, GREGORYMO είπε

Μισθός η ενοίκιο?

Στο σύνολο της φορολογικής δήλωσης ξεπερνώ τα 24000 ,24300περιπου είναι,ενώ στην προηγούμενη δήλωση ήταν οριακά.οποτε για αυτό το χάνω οριστικά το pass.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 minutes ago, iliata2410 said:

Στο σύνολο της φορολογικής δήλωσης ξεπερνώ τα 24000 ,24300περιπου είναι,ενώ στην προηγούμενη δήλωση ήταν οριακά.οποτε για αυτό το χάνω οριστικά το pass.

Τυχερός είσαι εγώ για 2 ευρώ είχα εισφορά αλληλεγγύης  όταν βγήκε και για όσο κράτησε.

Εσύ τουλάχιστον έλαβες παραπάνω απο ότι θα ήταν η επιδότηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά καλησπέρα.
Στο προηγούμενο market pass ο πατέρας μου χρησιμοποιούσε το νούμερο του τηλεφώνου μου για να πάρει το market pass.
Στο μεταξύ ο πατέρας μου πέθανε.
Τώρα το νούμερο του τηλεφώνου μου το χρησιμοποιώ για να πάρω εγώ το market pass (μέσω Viva Wallet).


Αλλά στο gov μου έβγαλε το μήνυμα:
Εξέλιξη Πληρωμής ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ: 'το τηλέφωνο συμμετέχει ήδη στη δράση'

Υποψιάζομαι πως επειδή είναι καταχωρημένο για το market pass του πατέρα μου (επαναλαμβάνω, δεν ζει πια) μου δημιουργεί αυτό το πρόβλημα.
Τι κάνω;

Επεξ/σία από panosena
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η απάντηση από το email του market pass:

Αναφορά σε κείμενο

 

Συμβουλευτείτε την αίτησή σας. 

Ο αιτούμενος μπορεί να κάνει επεξεργασία της αίτησης του με τις απαραίτητες διορθώσεις και να  επανυποβάλλει την αίτηση από την  Νοεμβρίου 2023 και μέχρι την 25η Νοεμβρίου 2023. 

 

Οπότε μπαίνω 1η Νοεμβρίου και επανυποβάλλω την αίτηση μου.
(μου απάντησαν μέσα σε 4 λεπτά!!!)

Επεξ/σία από panosena
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, panosena είπε

Η απάντηση από το email του market pass:

Οπότε μπαίνω 1η Νοεμβρίου και επανυποβάλλω την αίτηση μου.
(μου απάντησαν μέσα σε 4 λεπτά!!!)

Το θέμα είναι να ζητήσεις αφαίρεση του κινητού σου από την αίτηση του πατέρα σου. 

Ασχέτως όμως, το κινητό είναι απλά για ενημέρωση. Μπορείς να βάλεις οποιουδήποτε άλλου (που δεν κάνει ο ίδιος αίτηση για market pass) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

43 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Το θέμα είναι να ζητήσεις αφαίρεση του κινητού σου από την αίτηση του πατέρα σου. 

Ναι έχεις δίκιο, βλακεία μου που δεν το σκέφτηκα.
Εγώ δεν μπορώ να επεξεργαστώ την αίτηση του πατέρα μου ούτε να τη σβήσω.
Οπότε θα πρέπει να το κάνουν αυτοί, τους έστειλα κι άλλο μήνυμα, για να δούμε.
Μόλις πέσανε στην εκτίμησή μου.

  

43 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Ασχέτως όμως, το κινητό είναι απλά για ενημέρωση. Μπορείς να βάλεις οποιουδήποτε άλλου (που δεν κάνει ο ίδιος αίτηση για market pass) 

Το κινητό δεν είναι απλά για ενημέρωση. στο κινητό έχω το Viva Wallet (αυτό έχω επιλέξει ως τραπεζικό ίδρυμα), στο κινητό θα εμφανιστεί η κάρτα Market pass,  την οποία θα μπορώ να χρησιμοποιώ μόνο μέσω του κινητού. Άρα no phone no party.

Επεξ/σία από panosena
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, panosena είπε

Το κινητό δεν είναι απλά για ενημέρωση. στο κινητό έχω το Viva Wallet (αυτό έχω επιλέξει ως τραπεζικό ίδρυμα), στο κινητό θα εμφανιστεί η κάρτα Market pass,  την οποία θα μπορώ να χρησιμοποιώ μόνο μέσω του κινητού. Άρα no phone no party

Να μην επαναλάβουμε τα ίδια πάλι. Ο αριθμός κινητού που δίνεις είναι καθαρά για ενημέρωση έκδοσης του Pass και δεν έχει καμία σχέση για την εισαγωγή της κάρτας στο κινητό σου. Η κάρτα μπορεί να μπει σε οποιαδήποτε κινητού ασχέτως αριθμού τηλεφώνου. 

Απο εκεί και πέρα, εσύ αποφασίζεις την απλή λύση ή περίπλοκη 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαλημερα! Δυο ερωτησεις για επιβεβαιωση πιο πολυ...Μπορουμε να ξοδεψουμε τα χρηματα που μπηκαν στην ψηφιακη χρεωστικη καρτα στο κινητο μεχρι 31-12-2023 που θα ναι σε ισχυ η καρτα αυτο διαβασα στο Φεκ, ετσι ειναι;

Γινεται να μεταφερω την καρτα στο κινητο της συζυγου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, energy52 είπε

Kαλημερα! Δυο ερωτησεις για επιβεβαιωση πιο πολυ...Μπορουμε να ξοδεψουμε τα χρηματα που μπηκαν στην ψηφιακη χρεωστικη καρτα στο κινητο μεχρι 31-12-2023 που θα ναι σε ισχυ η καρτα αυτο διαβασα στο Φεκ, ετσι ειναι;

Γινεται να μεταφερω την καρτα στο κινητο της συζυγου;

Ναι

Ναι

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα 

Μπορει η κάρτα μάρκετ πας να είναι κατεβασμένη σε 2 κινητά και να λειτουργήσει και στα δύο; 

Γιατί το έχω κατεβάσει πρώτα στο κινητό της συζύγου και σήμερα πέρασα την κάρτα και στο δικό μου. Αλλά με το δικό μου τηλέφωνο δεν πληρώνει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...