jagi Δημοσ. 27 Απριλίου 2024 Δημοσ. 27 Απριλίου 2024 Καλησπέρα σε όλους, Σας παρακολουθώ μέρες τώρα, αλλά δεν έγραφα μέχρι να δω πως θα εξελιχτεί η περιπτωσή μου.Εδώ και 2 εβδομάδες η διασύδεση δουλεύει κομπλέ,αλλά πως φτάσαμε σε αυτό το αποτέλεσμα: Στο κατάστημα έχουμε την CTR 220( DATES) και POS το γνωστό σε όλους VX 520(EPAY/ΠΕΙΡΑΙΩΣ).Καθώς λοιπόν,είμαι από τους λιγόψυχους που τρέχουν να τα κάνουν όλα αμέσως, τέλη Φεβρουαρίου έγινε η πρώτη απόπειρα διασύνδεσης,κατα την οποία πέρασε μία συναλλαγή και μετά το χάος.Τότε σε άφηνε να τα αποσυνδέσεις το POS όπως και έκανα.Μία ημέρα μετά, πήγα να τα ξανασυνδέσω αλλά δεν υπήρχε πλέον το μενού της ΑΑΔΕ στο POS.Αρχισα λοιπόν τα τηλέφωνα στην EPAY(όπως πολλοί έχουν γράψει 1.30-2.00 ώρες αναμονή), οι οποίοι με έβαζαν να ξανακάνω την ΄Εγκατάσταση Εφαρμογής΄ (δεν εμφανιζόταν το Μενού) ,να τους εκτυπώνω παραμέτρους και τα έβλεπαν όλα καλά. Αυτό συνεχίστηκε για περίπου 2 εβδομάδες.Το έπομενο που έκανα, γιατί είχαν σπάσει τα νεύρα μου,έστειλα μνμ στην ΑΑΔΕ στο ΄Μητρώο-Διασύνδεση Μέσων Πληρωμής(EFT/POS)΄, στο οποίο πήρα μία τυποποιημένη απάντηση για τις υποχρεώσεις του Παρόχου και τις δικές μου.Έπόμενο βήμα ήταν να τους ξαναγράψω ( στην ΑΑΔΕ) ότι η τυποποιημένη απάντηση που μου έστειλαν, δεν απαντά απολύτως τίποτα σ΄αυτά που τους έγραφα καθώς από την πλευρά μου δεν υπήρχε κάτι άλλο να κάνω και ότι ήθελα απλά να τους ενημερώσω τι ακριβώς έχει συμβεί και ότι έχω όλα τα αποδεικτικά στα χέρια μου.Μου απάντησαν ότι το Αίτημά μου έχει μεταφερθεί προς επεξεργασία.Δεν το άφησα όμως και πάλι το θέμα εκεί.Μετά από 1 εβδομάδα,έχουμε αισίως φτάσει στα τέλη σχεδόν Μαρτίου, πήρα τήλεφωνο στην ΑΑΔΕ να δω τι γίνεται.Παιδεύτηκα να δω που πρέπει να πάρω, το θέμα είναι ότι μίλησα με μία κυρία,η οποία είχε μπροστά της τα μνμ μου και μου τα διάβαζε(δεν το πίστευα🤯) και μου είπε ότι η υπόθεση μου έχει μεταφερθεί στο τεχνικό τμήμα για επίλυση και ότι είμαι καλυμμένη από πλευράς μου, αφού έχω κάνει αυτές τις κινήσεις.Έγω παρόλα αυτά έκλεισα τότε και 1 ραντεβού με τεχνικό για να υπάρχει.Αποτέλεσμα, με πήραν μετά από 2-3 μέρες από την EPAY(από μόνοι τους,καλά διαβάσατε) , και το θέμα επιλύθηκε.Τώρα τι να σας πω...τυχαίο, μπορεί ναι,μπορεί όχι. Επίσης, αναγνωρίζω ότι επικρατεί ένα χάος σε ότι αφορά τη σύνδεση των POS, αλλά και ΄γω θα σταθώ στην πλευρά του όσα POS έχεις τα διασυνδέεις με την ταμειακή, όταν υπάρχει ταμειακή.Ελεύθερο POS = πρόστιμο. Τέλος, σας επισυνάπτω ένα pdf ,στο οποίο θα δείτε ενημερώσεις που μου έβγαλε η ταμειακή μου όσον αφορά πληρωμή με POS Τιμολογίου απο ERP η΄ είσπραξη προκαταβολής. Μου έστειλαν αυτές τις ενημερώσεις,παρόλο που η ταμειακή μου έχει πλέον και Πιστωτικό και Ακυρωτικό ως επιλογή . Όπως καταλαβαίνετε πήρα 1-2 τηλέφωνα, ένα στο λογιστή(δεν ήξερε να μου πεί) και ένα στον Τεχνικό(μου το επιβεβαίωσε ότι ισχύει) για να σιγουρευτώ (ίσως έπρεπε να πάρω και στην ΑΑΔΕ πάλι😆) και προχωράω έτσι για την ώρα... Εύχομαι να μην σας ζάλισα αλλά ίσως κάποιος βοηθηθεί από όοοοολο αυτό.Καλή δύναμη σε όλους! POS.pdf
daskalo1980 Δημοσ. 28 Απριλίου 2024 Δημοσ. 28 Απριλίου 2024 Καλημέρα σας. Εγω έχω το PaxA80 με Cardlink και ταμειακή Proline Polo περιμένω τον τεχνικό από τον Μάρτιο τελικά μου κλείσαν ραντεβού 20 Απριλίου στην πλατφόρμα και δεν ήρθε ποτέ. Πήρα πολλές φορές τηλέφωνο μου είπαν καποια στιγμή θα ρθούνε αλλα ακόμα τιποτα και τώρα δεν μπορώ να τους βρώ κιόλας. Έτσι σκέφτηκα να τα διασυνδέσω μονος μου αν και αγχώνομαι (έχω βρεί ολες τις οδηγίες που χρειάζονται). Έχω κάνει Static Ip στο POS αλλά στην επιλογή διασύνδεση Ecr ενώ μου βγάζει την Port (4000) δε μου βγάζει κάτω από το terminal Ip την Ip. Έχει κάποιος το ιδιο POS ? κανω κάτι λάθος ? Επίσης, αν δεν καταφέρω να το κανω και δεν ερθει και τεχνικός κινδυνεύω με πρόστιμο παρόλο που είχα ραντεβου και δεν ήρθαν? Σας ευχαριστώ πολύ και συγγνώμη για το σεντόνι!
sdikr Δημοσ. 28 Απριλίου 2024 Δημοσ. 28 Απριλίου 2024 58 minutes ago, daskalo1980 said: Καλημέρα σας. Εγω έχω το PaxA80 με Cardlink και ταμειακή Proline Polo περιμένω τον τεχνικό από τον Μάρτιο τελικά μου κλείσαν ραντεβού 20 Απριλίου στην πλατφόρμα και δεν ήρθε ποτέ. Πήρα πολλές φορές τηλέφωνο μου είπαν καποια στιγμή θα ρθούνε αλλα ακόμα τιποτα και τώρα δεν μπορώ να τους βρώ κιόλας. Έτσι σκέφτηκα να τα διασυνδέσω μονος μου αν και αγχώνομαι (έχω βρεί ολες τις οδηγίες που χρειάζονται). Έχω κάνει Static Ip στο POS αλλά στην επιλογή διασύνδεση Ecr ενώ μου βγάζει την Port (4000) δε μου βγάζει κάτω από το terminal Ip την Ip. Έχει κάποιος το ιδιο POS ? κανω κάτι λάθος ? Επίσης, αν δεν καταφέρω να το κανω και δεν ερθει και τεχνικός κινδυνεύω με πρόστιμο παρόλο που είχα ραντεβου και δεν ήρθαν? Σας ευχαριστώ πολύ και συγγνώμη για το σεντόνι! Το να μην αναφέρει την terminal ip δεν πειράζει, δοκιμάζεις απο την ταμειακή να ξεκινήσεις την διαδικασία στην ip που έχεις ορίσει σαν στατικ
daskalo1980 Δημοσ. 28 Απριλίου 2024 Δημοσ. 28 Απριλίου 2024 5 ώρες πριν, sdikr είπε Το να μην αναφέρει την terminal ip δεν πειράζει, δοκιμάζεις απο την ταμειακή να ξεκινήσεις την διαδικασία στην ip που έχεις ορίσει σαν στατικ Οκ ευχαριστώ πολύ θα περιμένω μπας κ φανεί ο τεχνικός αύριο αλλιώς θα το κάνω μόνος μου
exelcior Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 Καλημέρα, ένας γνωστός μου έχει το A920 και ταμειακή Infopos Mirka. Έχει κάνει τη διασύνδεση και λειτουργούσε σωστά αλλά τις τελευταίες μέρες χτυπάει απόδειξη και η ταμειακή δεν μπορεί να βρει το POS. Όταν κάνει επανεκκίνηση στο router λειτουργεί σωστά για κάμποση ώρα και μετά το χάνει πάλι. Προσπάθησα να τον βοηθήσω, έβαλα στατική IP και στο speedport με βάση την MAC αλλά τίποτα. Έχει κανένας κάποια ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει ή πως θα μπορούσε να λυθεί κάτι τέτοιο;
Mr_Terror Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 Δεν ξέρω να σε βοηθήσω αλλά έχω ίδια μηχανή, pos έχω το Α920 pro, παροχο ίντερνετ κοσμοτε και Ρούτερ το speed port plus.Δεν έχω κανένα πρόβλημα εδώ και ενάμιση μήνα που έκανα την διασύνδεση.
christos1284 Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 Καλημέρα σε όλους. Αναρωτιέμαι αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει με το εξής. Αφού η αρχική διασύνδεση ταμειακης/pos απετυχε πολλαπλες φορες, αποφασισα να επιχειρησω με το viva pos terminal app. Το ενεργοποιησα στο κινητό την Παρασκευη το πρωί. Γνωριζει κανεις αν πρεπει να περιμενω ή θα μπορουσα να επιχειρησω τη διασυνδεση ακομα και τωρα? Με τη viva που εχω μιλησει, καθε φορα μου λενε διαφορετικα.
1comment Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 Επειδή βλέπω πολλές απορίες και προβλήματα, να υποθέσω ότι τα έχετε κάνει και στους τεχνικούς σας και: 1) δεν τους βρίσκετε, 2) δεν ξέρουν να σας απαντήσουν; Έχετε πάρει τηλ και άλλο τεχνικό; Το λέω γιατί όπως βλέπετε, απάντηση εδώ δεν παίρνετε και είναι λογικό γιατί δεν ξέρει κάποιος να σας απαντήσει σε τεχνικά θέματα. Αν δεν σας απαντήσουν οι τεχνικοί σας, φοβάμαι ότι απάντηση δεν θα πάρετε και θα κινδυνεύετε με το πρόστιμο σε λίγες μέρες.
christos1284 Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 1 ώρα πριν, christos1284 είπε Καλημέρα σε όλους. Αναρωτιέμαι αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει με το εξής. Αφού η αρχική διασύνδεση ταμειακης/pos απετυχε πολλαπλες φορες, αποφασισα να επιχειρησω με το viva pos terminal app. Το ενεργοποιησα στο κινητό την Παρασκευη το πρωί. Γνωριζει κανεις αν πρεπει να περιμενω ή θα μπορουσα να επιχειρησω τη διασυνδεση ακομα και τωρα? Με τη viva που εχω μιλησει, καθε φορα μου λενε διαφορετικα. Να προσθέσω ότι το softpos ειναι ενεργο στο λογαριασμο viva, εχω επιχειρησει κανονικα συναλλαγη με επιτυχια, και είναι προσβάσιμη η επιλογη για διασυνδεση (το integrations στις ρυθμισεις της εφαρμογης). Απλα πηρα τηλέφωνο στην ΑΑΔΕ και μου λενε οτι δεν το βλεπουν ακομα (αλλά όπως έχω καταλαβει, υπαρχει αρκετη χρονοκαθυστερηση για να φανει στο συστημα τους).
sdikr Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 12 minutes ago, christos1284 said: Να προσθέσω ότι το softpos ειναι ενεργο στο λογαριασμο viva, εχω επιχειρησει κανονικα συναλλαγη με επιτυχια, και είναι προσβάσιμη η επιλογη για διασυνδεση (το integrations στις ρυθμισεις της εφαρμογης). Απλα πηρα τηλέφωνο στην ΑΑΔΕ και μου λενε οτι δεν το βλεπουν ακομα (αλλά όπως έχω καταλαβει, υπαρχει αρκετη χρονοκαθυστερηση για να φανει στο συστημα τους). Αν έχει γίνει μια συναλλαγή με διασύνδεση είσαι οκ Τα pos εχουν υποχρέωση να τα δηλώνουν οι παρόχοι εως 10 του μήνα για τον προηγούμενο μήνα Επεξ/σία 29 Απριλίου 2024 από sdikr
christos1284 Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 1 λεπτό πριν, sdikr είπε Αν έχει γίνει μια συναλλαγή με διασύνδεση είσαι οκ Σε ευχαριστώ για την απαντηση. Μαλλον δεν το διευκρινισα επαρκως. Η συναλλαγη έγινε απευθειας στο viva softpos, ανεξαρτητα, χωρις διασυνδεση (για να ελεγξω οτι τουλαχιστον το softpos λειτουργει κανονικα/ειναι ενεργο). Μίλησα τώρα με τεχνικό, μου λέει οτι θα μπορούσε να γινει η διασυνδεση και πριν την ενημερωση του μητρωου της ΑΑΔΕ (η οποια μπορει να παρει και ενα μηνα) και να το επιχειρησουμε σημερα κιολας. Δεν ξερω τι να πιστεψω. Στην ΑΑΔΕ στο τηλεφωνικο κεντρο μου λενε ότι πρεπει να φανει στο συστημα τους πρωτα, στη Viva οτι πολλοι πελατες τους διασυνδεσαν με ταμειακες πριν και ανεξαρτητα από την ενημερωση του Μητρώου pos, ο τεχνικός της ΦΗΜ το ίδιο. Για αυτό και αναρωτιομουν αν εχει καποιος παρομοια εμπειρια.
sdikr Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 1 hour ago, christos1284 said: Σε ευχαριστώ για την απαντηση. Μαλλον δεν το διευκρινισα επαρκως. Η συναλλαγη έγινε απευθειας στο viva softpos, ανεξαρτητα, χωρις διασυνδεση (για να ελεγξω οτι τουλαχιστον το softpos λειτουργει κανονικα/ειναι ενεργο). Μίλησα τώρα με τεχνικό, μου λέει οτι θα μπορούσε να γινει η διασυνδεση και πριν την ενημερωση του μητρωου της ΑΑΔΕ (η οποια μπορει να παρει και ενα μηνα) και να το επιχειρησουμε σημερα κιολας. Δεν ξερω τι να πιστεψω. Στην ΑΑΔΕ στο τηλεφωνικο κεντρο μου λενε ότι πρεπει να φανει στο συστημα τους πρωτα, στη Viva οτι πολλοι πελατες τους διασυνδεσαν με ταμειακες πριν και ανεξαρτητα από την ενημερωση του Μητρώου pos, ο τεχνικός της ΦΗΜ το ίδιο. Για αυτό και αναρωτιομουν αν εχει καποιος παρομοια εμπειρια. Έχω κάνει διασύνδεση σε Pos που δεν είχε ακόμα δηλωθεί, θεωρώ πως δεν θα έχεις θέμα
christos1284 Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 1 ώρα πριν, sdikr είπε Έχω κάνει διασύνδεση σε Pos που δεν είχε ακόμα δηλωθεί, θεωρώ πως δεν θα έχεις θέμα Δυστυχώς, τζίφος. Σε wifi, και έχοντας κάνει τις ρυθμίσεις στο router που πρότεινε η cosmote, δεν συναντιούνται καν στη δοκιμή επικοινωνίας από την ταμειακή. Την έχω πατήσει άσχημα με αυτήν την ιστορία. Μία αλληλουχία λαθών και ατυχιών, δεν το γλυτώνω το πρόστιμο φοβάμαι. Ευχαριστώ πάντως.
sdikr Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 2 hours ago, christos1284 said: Δυστυχώς, τζίφος. Σε wifi, και έχοντας κάνει τις ρυθμίσεις στο router που πρότεινε η cosmote, δεν συναντιούνται καν στη δοκιμή επικοινωνίας από την ταμειακή. Την έχω πατήσει άσχημα με αυτήν την ιστορία. Μία αλληλουχία λαθών και ατυχιών, δεν το γλυτώνω το πρόστιμο φοβάμαι. Ευχαριστώ πάντως. έχεις επιλέξει το local lan στο intergrations; Τσέκαρε μήπως υπάρχει κάποιο wireless clients isolation ενεργό στο ασύρματο
christos1284 Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 12 λεπτά πριν, sdikr είπε έχεις επιλέξει το local lan στο intergrations; Τσέκαρε μήπως υπάρχει κάποιο wireless clients isolation ενεργό στο ασύρματο Κοιταξα μόλις τα settings του router (Cosmote Speedport Plus). Αυτό που βλέπω είναι το SSID Isolation δεν είναι ticked, ουτε στα 2.4ghz ουτε στα 5ghz. Αυτό υποτίθεται είναι το wireless client isolation, σωστά? (σόρρυ, δεν είμαι πολυ σχετικός). Υπάρχει κάτι άλλο που θα μπορούσε να ελεγξω? Όταν εννοεις local lan στα integrations, εννοεις αν προσπαθώ να κάνω τη διασύνδεση, ξεκινώντας μέσω του wifi δικτυου στο Vivas pos terminal? Ευχαριστώ και πάλι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα