Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρολογος για Σκαραβαίο


GiorgosKorn

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα στην ομάδα. 

Λοιπόν έχουμε ενα θέμα. 

Έχουμε εναν Σκαραβαίο 1302 του 1971. 

Μας εχει παρουσιάσει πρόβλημα. Οταν ειναι στο ρελαντί με φωτα αναμμένα, ανάβει το λαμπάκι του δυναμό και όταν πατάς γκάζι σβήνει. 

Έχουμε πάει σε διάφορους ηλεκτρολόγους και κανείς δε το αναλαμβάνει γιατι δεν εχει εγκέφαλο ή δεν γνωρίζουν απο τοσο παλιές τεχνολογίες. 

Έχετε κανένα αξιόλογο σε Αθήνα που να μπορει με σιγουριά να το τσεκαρει? 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και ξαλο τριήμερο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον δεν πήγατε σε ηλεκτρολόγους και είπατε να ρωτήσετε κατευθείαν εδώ για να πάρετε απαντήσεις αλλα δεν πειράζει.  Κανένας ηλεκτρολόγος δεν θα σας έλεγε για εγκέφαλο σε αυτοκίνητο του 1971. 
  Παρόλα αυτά όταν πάτε θα σας πει οτι εχει πρόβλημα το δυναμό και δεν φορτίζει την μπαταρία. Αντικατάσταση με καινούργιο η ανακατασκευασμένο θα προτείνει, επισκευή το ίδιο δύσκολα γιατί παίρνει χρόνο που δεν πληρώνεται.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, GiorgosKorn είπε

Καλησπερα στην ομάδα. 

Λοιπόν έχουμε ενα θέμα. 

Έχουμε εναν Σκαραβαίο 1302 του 1971. 

Μας εχει παρουσιάσει πρόβλημα. Οταν ειναι στο ρελαντί με φωτα αναμμένα, ανάβει το λαμπάκι του δυναμό και όταν πατάς γκάζι σβήνει. 

Έχουμε πάει σε διάφορους ηλεκτρολόγους και κανείς δε το αναλαμβάνει γιατι δεν εχει εγκέφαλο ή δεν γνωρίζουν απο τοσο παλιές τεχνολογίες. 

Έχετε κανένα αξιόλογο σε Αθήνα που να μπορει με σιγουριά να το τσεκαρει? 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και ξαλο τριήμερο 

Δεν είναι και τόσο πυρηνική φυσική πιά. Ειδικά για έναν ηλεκτρολόγο....

Είτε ο ιμάντας είναι λάσκα, είτε έχει πρόβλημα το δυναμό. Υπάρχει περίπτωση κάποια γείωση να μη  κάνει καλή επαφή.

Με ένα πολύμετρο μπορείς να μετρήσεις πόσα volt βγάζει το δυναμό όταν είναι σε λειτουργία. Αν είναι κάτι κάτω απο 13,5volt έχεις θέμα και η μπαταρία δεν πρόκειται να φορτίσει ποτέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, GiorgosKorn είπε

Καλησπερα στην ομάδα. 

Λοιπόν έχουμε ενα θέμα. 

Έχουμε εναν Σκαραβαίο 1302 του 1971. 

Μας εχει παρουσιάσει πρόβλημα. Οταν ειναι στο ρελαντί με φωτα αναμμένα, ανάβει το λαμπάκι του δυναμό και όταν πατάς γκάζι σβήνει. 

Έχουμε πάει σε διάφορους ηλεκτρολόγους και κανείς δε το αναλαμβάνει γιατι δεν εχει εγκέφαλο ή δεν γνωρίζουν απο τοσο παλιές τεχνολογίες. 

Έχετε κανένα αξιόλογο σε Αθήνα που να μπορει με σιγουριά να το τσεκαρει? 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και ξαλο τριήμερο 

Στη Θήβα γνωρίζω , που πηγαίναμε χρόνια ένα VW Transporter t2 . Εάν θες να σου σου έστελνα το τηλέφωνο του να ρωτουσες μήπως γνωρίζει κάποιον 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, G.bar είπε

Μάλλον δεν πήγατε σε ηλεκτρολόγους και είπατε να ρωτήσετε κατευθείαν εδώ για να πάρετε απαντήσεις αλλα δεν πειράζει.  Κανένας ηλεκτρολόγος δεν θα σας έλεγε για εγκέφαλο σε αυτοκίνητο του 1971. 
  Παρόλα αυτά όταν πάτε θα σας πει οτι εχει πρόβλημα το δυναμό και δεν φορτίζει την μπαταρία. Αντικατάσταση με καινούργιο η ανακατασκευασμένο θα προτείνει, επισκευή το ίδιο δύσκολα γιατί παίρνει χρόνο που δεν πληρώνεται.

μαλλον δε διαβασες προσεκτικα: οι ηλεκτρολογοι που πηγε ασχολουνται μονο με αυτοκινητα που εχουν εγκεφαλο (απο 2000 και μετα) και οχι με παλια αυτοκινητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

μαλλον δε διαβασες προσεκτικα: οι ηλεκτρολογοι που πηγε ασχολουνται μονο με αυτοκινητα που εχουν εγκεφαλο (απο 2000 και μετα) και οχι με παλια αυτοκινητα.

Καλώς η κακώς(το δεύτερο κατ΄εμέ) οι μηχανικοί γενικά της παλιάς σχολής τείνουν να εκλείψουν και οι "καινούργιοι" σε κοιτάνε σαν ufo αν πας αυτοκίνητο που έχει καρμπυρατέρ, πλατίνες κτλ. Το ίδιο και για τους ηλεκτρολόγους, που αμα κάτσεις και το σκεφτείς, η βασική αρχή απο πίσω είναι ίδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

μαλλον δε διαβασες προσεκτικα: οι ηλεκτρολογοι που πηγε ασχολουνται μονο με αυτοκινητα που εχουν εγκεφαλο (απο 2000 και μετα) και οχι με παλια αυτοκινητα.

Το γιατί ανάβει το λαμπάκι της μπαταρίας, είναι η πρώτη βλάβη που μαθαίνει ένας ηλεκτρολόγος. Δεν παίρνεις άδεια ασκήσεως επαγγέλματος αν δεν ξερεις τέτοιας φύσεως βλάβες. Αλλιώς με λαπτοπ και πρίζωμα να μου λέει που είναι η βλάβη,  και να πρέπει απλα να ξεβιδωσω  και να ξανάβιδωσω το ανταλλακτικό,  είμαι και εγώ ηλεκτρολόγος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/2/2023 στις 9:28 ΜΜ, GiorgosKorn είπε

Καλησπερα στην ομάδα. 

Λοιπόν έχουμε ενα θέμα. 

Έχουμε εναν Σκαραβαίο 1302 του 1971. 

Μας εχει παρουσιάσει πρόβλημα. Οταν ειναι στο ρελαντί με φωτα αναμμένα, ανάβει το λαμπάκι του δυναμό και όταν πατάς γκάζι σβήνει. 

Έχουμε πάει σε διάφορους ηλεκτρολόγους και κανείς δε το αναλαμβάνει γιατι δεν εχει εγκέφαλο ή δεν γνωρίζουν απο τοσο παλιές τεχνολογίες. 

Έχετε κανένα αξιόλογο σε Αθήνα που να μπορει με σιγουριά να το τσεκαρει? 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και ξαλο τριήμερο 

 

είναι μια ευκαιρία όμως για όσους ασχολούνται με αναπαλαιωσεις να ξεσκονίσουν τις γνώσεις τους

το ποιο απλό αυτοκίνητο στο κόσμο είναι ο σκαραβαιος.....η ποιο απλή ρύθμιση καρμπυρατερ,η μηχανή βγαίνει με 2 άτομα......

το δυναμό έχει παλιώσει λίγο με ένα πολυμετρο μπορούμε να μετρήσουμε τι ρεύμα δίνει....νομίζω είχαν βγάλει και αντικαταστάτη του παλιού με έναν ποιο νέου τυπου

όπως σου είπαν κοιτά στο google υπαρχουν μεγαλα κλαμπ οπου ρωτας και μαθαινεις πολλα και βρισκεις και ανταλλακτικα

στην Αυστραλία πριν μερικά χρόνια κραταγαμε μόνο το πλαίσιο - κινητήρα και βάζαμε κιτ απομιμήσεις υπεραυτοκινητων(Φεράρι ,λαμβο)

τώρα βάζουν και κιτ ηλεκτρικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, piiii είπε

Καλώς η κακώς(το δεύτερο κατ΄εμέ) οι μηχανικοί γενικά της παλιάς σχολής τείνουν να εκλείψουν και οι "καινούργιοι" σε κοιτάνε σαν ufo αν πας αυτοκίνητο που έχει καρμπυρατέρ, πλατίνες κτλ. Το ίδιο και για τους ηλεκτρολόγους, που αμα κάτσεις και το σκεφτείς, η βασική αρχή απο πίσω είναι ίδια.

Προφανως γιατι δεν ειναι αθανατοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε καταλαβαίνω πλήρως. Τα ίδια τραβάω ακόμα και για τις πιο απλές δουλειές. Μέχρι και λάδια φοβούνται να αλλάξουν οι περισσότεροι σε παλιά οχήματα (πού να μπλέκω και πόσα να του πάρω φαντάζομαι είναι η λογική)

Αν σε βολεύει πάντως, για ηλεκτρολόγο  δοκίμασε τον Χρήστο Κιοπεκτσόγλου στη Γραβιάς 31 Μεταμόρφωση, 210 02817826

Του έχω πάει T2 του '78 με ηλεκτρολογικά σε ψιλοάθλια κατάσταση και το ανέστησε. Δούλεψε με ότι είχε πάνω. Μπορούσε να μου κάνει και ανακατασκευή είπε, αν ήθελα να μπω στο έξοδο. Άρα θεωρώ δε θα σε διώξει. Από τιμές μέτρια.

Επεξ/σία από lordvec
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...