Προς το περιεχόμενο

Toyota Yaris 2012 1.4 D-4D - ένδειξη καντράν low engine coolant temperature indicator


savvaskiratzis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας,

Πρόσφατος κάτοχος του Toyota Yaris 2012 1.4 D-4D. Δυστυχώς δεν είναι διαθέσιμα τα βιβλιαράκια με αποτέλεσμα να μην γνωρίζω τις ενδείξεις στο καντράν. Σήμερα εν κινήσει άναψε η ένδειξη θερμοκρασίας κινητήρα μαζί με ένα C. Στο internet ψάχνοντας είδα πως πρόκειται για την ένδειξη  low engine coolant temperature indicator. Εν κινήσει λοιπόν ανάβει αυτό το πράσινο λαμπάκι για περίπου 5 δευτερόλεπτα σταθερό και μόλις έκανα δεξιά και φρένο-χειρόφρενο και το σταμάτησα χωρίς να το σβήσω το αμαξι, το λαμπάκι έσβησε από μόνο του. Είδα τα υγρά και είναι εντάξει. Να ανησυχήσω ? Για να προλάβω κάποιους ναι ρώτησα μηχανικό και είπε ότι δεν είναι κάτι χωρίς να δίνει όμως περισσότερες λεπτομέρειες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαλλον να αλλαξεις μηχανικο. Ειναι η βαλβιδα μετρησης θερμοκρασιας του ψυκτικου υγρου. Μπορει να σου κομπλαρει το βιντιλαντερ και γενικοτερα τη ψυξη του οχηματος και σιγουρα καποια στιγμη δε θα εχεις ενδειξη θερμοκρασιας στο ταμπλο. Στα περισσοτερα οχηματα σβηνει μετα απο 1-2 εκκινησεις ή οπως εγραψες εσυ το δικο σου τροπο. Ομως θα ξαναεμφανιστει με μεγαλυτερη συχνοτητα. Αν μαλιστα βαλεις διαγνωστικο θα δεις και το σφαλμα.

Δεν ειναι ακριβο το ανταλλακτικο και αν πας σε συνεργειο που να δουλευει τα γιαρις δε θα τους παρει και πολυ ωρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαμηλή θερμοκρασία ψυγείου (αν δεν υπάρχει βλάβη) σημαίνει οτι κάνεις μικρές αποστάσεις και φεύγεις κατευθείαν δίχως να αφήσεις τον κινητήρα να δουλέψει ρελαντί 3-5 λεπτά ώστε να πιάσει σωστή θερμοκρασία λειτουργίας. ειδικά τώρα που είναι ακόμα χαμηλές σχετικά οι θερμοκρασίες.

Το να δουλεύει το μοτερ κρύο δεν είναι και το ιδανικότερο. 

Εφόσον δεν υπάρχει κάποια βλάβη στο σύστημα ίσως στη τελευταία αλλαγή υγρών ψυγείου να σου έβαλαν λάθος αναλογία ψυκτικού ή έτοιμο μείγμα διαφορετικών προδιαγραφών και άρα δεν δουλεύει όσο αποδοτικά χρειάζεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, savvaskiratzis είπε

Καλησπέρα σας,

Πρόσφατος κάτοχος του Toyota Yaris 2012 1.4 D-4D. Δυστυχώς δεν είναι διαθέσιμα τα βιβλιαράκια με αποτέλεσμα να μην γνωρίζω τις ενδείξεις στο καντράν. Σήμερα εν κινήσει άναψε η ένδειξη θερμοκρασίας κινητήρα μαζί με ένα C. Στο internet ψάχνοντας είδα πως πρόκειται για την ένδειξη  low engine coolant temperature indicator. Εν κινήσει λοιπόν ανάβει αυτό το πράσινο λαμπάκι για περίπου 5 δευτερόλεπτα σταθερό και μόλις έκανα δεξιά και φρένο-χειρόφρενο και το σταμάτησα χωρίς να το σβήσω το αμαξι, το λαμπάκι έσβησε από μόνο του. Είδα τα υγρά και είναι εντάξει. Να ανησυχήσω ? Για να προλάβω κάποιους ναι ρώτησα μηχανικό και είπε ότι δεν είναι κάτι χωρίς να δίνει όμως περισσότερες λεπτομέρειες.

Εννοείται δε το αγνοείς . 

Κοιτάζεις τη στάθμη του αντιψυκτικου με κρύο εντελώς μοτέρ να είναι ανάμεσα στο min max .

Ίσως είναι και θέμα αισθητήρα στο παγούρι αντιψυκτικου .

Διάβασε και με διαγνωστικό το εγκέφαλο 

 

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, greekfragma είπε

κάνεις μικρές αποστάσεις και φεύγεις κατευθείαν δίχως να αφήσεις τον κινητήρα να δουλέψει ρελαντί 3-5 λεπτά ώστε να πιάσει σωστή θερμοκρασία λειτουργίας. ειδικά τώρα που είναι ακόμα χαμηλές σχετικά οι θερμοκρασίες.

Πιο γρήγορα θα ανεβάσει θερμοκρασία αν ξεκινήσεις αμέσως (πηγαίνοντας χαλαρά) , δεν έχει νόημα το ρελαντί για "ζεσταθεί" πιο γρήγορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, Dark_Nightfall said:

Πιο γρήγορα θα ανεβάσει θερμοκρασία αν ξεκινήσεις αμέσως (πηγαίνοντας χαλαρά) , δεν έχει νόημα το ρελαντί για "ζεσταθεί" πιο γρήγορα.

μάλλον δε κατάλαβες...το πρόβλημα είναι χαμηλή ένδειξη θερμοκρασίας στο ψυγείο. τώρα που είναι ακόμα χαμηλές οι θερμοκρασίες σε στάση ζεσταίνεται γρηγορότερα από οτι αν περνάει ροή αέρα εφόσον το πάρει και φύγει.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, greekfragma είπε

μάλλον δε κατάλαβες...το πρόβλημα είναι χαμηλή ένδειξη θερμοκρασίας στο ψυγείο. τώρα που είναι ακόμα χαμηλές οι θερμοκρασίες σε στάση ζεσταίνεται γρηγορότερα από οτι αν περνάει ροή αέρα εφόσον το πάρει και φύγει.

μάλλον εσύ δεν κατάλαβες , δεν ζεσταίνεται πιο γρήγορα όταν είναι σε idle (ρελαντί) αλλά υπό φορτίο (χαλαρή οδήγηση στην αρχή μέχρι την επιθυμητή θερμοκρασία) , επίσης όταν είναι κρύο ο θερμοστάτης είναι κλειστός (guess what) για να μην κυκλοφορεί το νερό οπότε και ροή αέρα να υπάρχει στο ψυγείο από την στιγμή που είναι κλειστός ο θερμοστάτης δεν επηρεάζει το κύκλωμα (κατά ένα μεγάλο ποσοστό τουλάχιστον).

Αν έχει πρόβλημα ο θερμοστάτης και είναι συνέχεια ανοιχτός ναι θα αργεί να ανεβάσει την επιθυμητή θερμοκρασία και ναι θα πετάει low coolant temperature ενδείξεις και ναι από την στιγμή το που νερό θα κυκλοφορεί ελεύθερα με την ροή αέρα στον ψυγείο θα ψύχεται κιόλας και θα αργεί να ανεβάζει θερμοκρασία.

Όταν όλα δουλεύουν όπως πρέπει για να ζεσταθεί πιο γρήγορα ξεκινάς κατευθείαν χαλαρά με χαμηλές στροφές. Το ρελαντί δεν βοηθάει πουθενά , καις και βενζίνη χωρίς λόγο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 minutes ago, Dark_Nightfall said:

μάλλον εσύ δεν κατάλαβες , δεν ζεσταίνεται πιο γρήγορα όταν είναι σε idle (ρελαντί) αλλά υπό φορτίο (χαλαρή οδήγηση στην αρχή μέχρι την επιθυμητή θερμοκρασία) , επίσης όταν είναι κρύο ο θερμοστάτης είναι κλειστός (guess what) για να μην κυκλοφορεί το νερό οπότε και ροή αέρα να υπάρχει στο ψυγείο από την στιγμή που είναι κλειστός ο θερμοστάτης δεν επηρεάζει το κύκλωμα (κατά ένα μεγάλο ποσοστό τουλάχιστον).

Αν έχει πρόβλημα ο θερμοστάτης και είναι συνέχεια ανοιχτός ναι θα αργεί να ανεβάσει την επιθυμητή θερμοκρασία και ναι θα πετάει low coolant temperature ενδείξεις και ναι από την στιγμή το που νερό θα κυκλοφορεί ελεύθερα με την ροή αέρα στον ψυγείο θα ψύχεται κιόλας και θα αργεί να ανεβάζει θερμοκρασία.

Όταν όλα δουλεύουν όπως πρέπει για να ζεσταθεί πιο γρήγορα ξεκινάς κατευθείαν χαλαρά με χαμηλές στροφές. Το ρελαντί δεν βοηθάει πουθενά , καις και βενζίνη χωρίς λόγο.

ρε αδερφέ...χειμώνα έχουμε ακόμα κατά κάποιο τρόπο...πιο αργά ανεβάζει θερμοκρασία το ψυκτικό γιατί όταν κινείσαι περνάει αέρας από τις κυψέλες του ψυγείου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, greekfragma είπε

ρε αδερφέ...χειμώνα έχουμε ακόμα κατά κάποιο τρόπο...πιο αργά ανεβάζει θερμοκρασία το ψυκτικό γιατί όταν κινείσαι περνάει αέρας από τις κυψέλες του ψυγείου.

O θερμοστάτης είναι κλειστός όταν είναι κρύο το αμάξι , ως εκ τούτου το κύκλωμα δεν επηρεάζεται από την ροή αέρα στο ψυγείο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 minutes ago, greekfragma said:

ρε αδερφέ...χειμώνα έχουμε ακόμα κατά κάποιο τρόπο...πιο αργά ανεβάζει θερμοκρασία το ψυκτικό γιατί όταν κινείσαι περνάει αέρας από τις κυψέλες του ψυγείου.

αν περιμενα στο πετρελαιο που εχω να ζεσταθει ο κινητηρας σε σταση οταν εκανε 2 3 βαθμους εξω παιζει να ειχε φτασει η ωρα να σχολασω απο την δουλεια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...