Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με google pay / πορτοφόλι


panos_saxo
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από GATE123,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. 

Αντιμετωπίζω πρόβλημα εδώ και μια εβδομάδα με το πορτοφόλι google. 

Προσπαθώ μάταια να συνδέσω την κάρτα του market pass από eurobank. 

Στο τελευταίο στάδιο που πρέπει να λάβω sms για ενεργοποίηση, το sms δεν έρχεται ποτέ και έπειτα από 3 4 προσπάθειες πετάει έξω. 

Η εφαρμογή είναι ενημερωμένη, την έχω κάνει απεγκατασταση και ξανά από την αρχή, έχω διαγράψει όλες τις κάρτες μια μια και ξανά πέρασμα από την αρχή. Με όλων των άλλων τραπεζών δεν έχω θέμα τις περνάει κανονικά. Με της eurobank τίποτα. Τώρα δεν μου περνάει ούτε την κανονική της eurobank εκτός από του market pass. Επικοινώνησα και με την τράπεζα, δεν ξέρουν κάτι πέρα από το ότι έχουν συχνά αναφορές από χρήστες κινητών xiaomi (όπως έχω και εγώ, redmi Note 10 pro) και πως με μια απεγκατάσταση και ξανά εγκατάσταση του wallet λύθηκε. Στην κοπέλα μου που είδε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα δούλεψε. Σε εμένα μάταιος κόπος. Έχει κανείς καμιά παραπάνω γνώση; 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, panos_saxo είπε

Καλησπέρα. 

Αντιμετωπίζω πρόβλημα εδώ και μια εβδομάδα με το πορτοφόλι google. 

Προσπαθώ μάταια να συνδέσω την κάρτα του market pass από eurobank. 

Στο τελευταίο στάδιο που πρέπει να λάβω sms για ενεργοποίηση, το sms δεν έρχεται ποτέ και έπειτα από 3 4 προσπάθειες πετάει έξω. 

Η εφαρμογή είναι ενημερωμένη, την έχω κάνει απεγκατασταση και ξανά από την αρχή, έχω διαγράψει όλες τις κάρτες μια μια και ξανά πέρασμα από την αρχή. Με όλων των άλλων τραπεζών δεν έχω θέμα τις περνάει κανονικά. Με της eurobank τίποτα. Τώρα δεν μου περνάει ούτε την κανονική της eurobank εκτός από του market pass. Επικοινώνησα και με την τράπεζα, δεν ξέρουν κάτι πέρα από το ότι έχουν συχνά αναφορές από χρήστες κινητών xiaomi (όπως έχω και εγώ, redmi Note 10 pro) και πως με μια απεγκατάσταση και ξανά εγκατάσταση του wallet λύθηκε. Στην κοπέλα μου που είδε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα δούλεψε. Σε εμένα μάταιος κόπος. Έχει κανείς καμιά παραπάνω γνώση; 

Πάντως το gpay ξέχνα το, δεν φταιει σε τιποτα

 

Για περισσότερα εδω

 

Επεξ/σία από NikosKallithea
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ξέρω πως δε φταίει η εφαρμογή αφού άλλες τράπεζες τις περνάει κανονικά. 

Προσπαθώ ήδη μια εβδομάδα. Στην τράπεζα δεν γνωρίζουν κάτι, αν υπάρχει κάποιο γενικό πρόβλημα στην συνεργασία eurobank με Gpay κλπ. 

Απλά για κάποιο λόγο δεν έρχεται ποτέ το sms επιβεβαίωσης ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Και δεν έχει και κάποιο άλλο τρόπο ταυτοποίησης όπως η εθνική πχ με sms η email. Περιμένω δδε μπορω να κάνω τίποτα άλλο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, panos_saxo είπε

Καλησπέρα. 

Αντιμετωπίζω πρόβλημα εδώ και μια εβδομάδα με το πορτοφόλι google. 

Προσπαθώ μάταια να συνδέσω την κάρτα του market pass από eurobank. 

Στο τελευταίο στάδιο που πρέπει να λάβω sms για ενεργοποίηση, το sms δεν έρχεται ποτέ και έπειτα από 3 4 προσπάθειες πετάει έξω. 

Η εφαρμογή είναι ενημερωμένη, την έχω κάνει απεγκατασταση και ξανά από την αρχή, έχω διαγράψει όλες τις κάρτες μια μια και ξανά πέρασμα από την αρχή. Με όλων των άλλων τραπεζών δεν έχω θέμα τις περνάει κανονικά. Με της eurobank τίποτα. Τώρα δεν μου περνάει ούτε την κανονική της eurobank εκτός από του market pass. Επικοινώνησα και με την τράπεζα, δεν ξέρουν κάτι πέρα από το ότι έχουν συχνά αναφορές από χρήστες κινητών xiaomi (όπως έχω και εγώ, redmi Note 10 pro) και πως με μια απεγκατάσταση και ξανά εγκατάσταση του wallet λύθηκε. Στην κοπέλα μου που είδε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα δούλεψε. Σε εμένα μάταιος κόπος. Έχει κανείς καμιά παραπάνω γνώση; 

Φίλε μου είχα το ίδιο πρόβλημα.

Δεν ερχόταν το μήνυμα μέσα στα 2  λεπτά που έχεις προθεσμία με τίποτα.

Το έλυσα τυχαία.

Άλλαξε browser.

Εγώ χρησιμοποιώ τον Opera.

Όταν έβαλα το Chrome το μήνυμα ήρθε αμέσως.

Επεξ/σία από GATE123
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, GATE123 είπε

Φίλε μου είχα το ίδιο πρόβλημα.

Δεν ερχόταν το μήνυμα μέσα στα 2  λεπτά που έχεις προθεσμία με τίποτα.

Το έλυσα τυχαία.

Άλλαξε browser.

Εγώ χρησιμοποιώ τον Opera.

Όταν έβαλα το Chrome το μήνυμα ήρθε αμέσως.

Κάπου σε έχασα. Τι σχέση έχει ο browser; 

Την εφαρμογή του Google Pay χρησιμοποιώ για να περάσω την κάρτα. Λογικά εσύ εννοείς όταν έρχεται το mail με την αυλη κάρτα που μπαίνεις στο link για να πάρεις τα νούμερα της κάρτας. Εκεί δεν έχω θέμα προχώρησε η διαδικασία. Μετά κολλάει όταν προσπαθώ να την κάνω ενεργοποίηση στο google Pay. 

Επεξ/σία από panos_saxo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, panos_saxo είπε

Κάπου σε έχασα. Τι σχέση έχει ο browser; 

Την εφαρμογή του Google Pay χρησιμοποιώ για να περάσω την κάρτα. Λογικά εσύ εννοείς όταν έρχεται το mail με την αυλη κάρτα που μπαίνεις στο link για να πάρεις τα νούμερα της κάρτας. Εκεί δεν έχω θέμα προχώρησε η διαδικασία. Μετά κολλάει όταν προσπαθώ να την κάνω ενεργοποίηση στο google Pay. 

Λες ποιο πάνω:

"Στο τελευταίο στάδιο που πρέπει να λάβω sms για ενεργοποίηση, το sms δεν έρχεται ποτέ και έπειτα από 3 4 προσπάθειες πετάει έξω"

Δηλαδή αυτό? 

Screenshot_20230314-064546__01.jpg.85843ea87b86d18763bb40d234159669.jpg

Επεξ/σία από GATE123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι. Μέσα από το google Pay εννοώ. Δες παρακάτω με μια άλλη κάρτα.

Ε πατάω να στείλει το sms αλλά αυτό δεν έρχεται ποτέ. Αν πατήσω αποστολή ξανά 2 3 φορές, μετά βγάζει γενικό σφάλμα και πρέπει να σβήσω εντελώς κάρτα και εφαρμογή και πάλι από την αρχή. 

Μόνο στις κάρτες της eurobank. Άλλες 2 τράπεζες που έχω τις περνάει κανονικά κάθε φορά. 

Spoiler

 

 

11 ώρες πριν, GATE123 είπε

Φίλε μου είχα το ίδιο πρόβλημα.

Δεν ερχόταν το μήνυμα μέσα στα 2  λεπτά που έχεις προθεσμία με τίποτα.

Το έλυσα τυχαία.

Άλλαξε browser.

Εγώ χρησιμοποιώ τον Opera.

Όταν έβαλα το Chrome το μήνυμα ήρθε αμέσως.

Κάπου σε έχασα. Τη σχέση έχει ο browser; 

Την εφαρμογή του Google Pay χρησιμοποιώ για να περάσω την κάρτα. 

Μήπως δε κατάλαβα κάτι σωστά για βοήθησε! 

16787753257810.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, panos_saxo είπε

Όχι. Μέσα από το google Pay εννοώ. Δες παρακάτω με μια άλλη κάρτα.

Ε πατάω να στείλει το sms αλλά αυτό δεν έρχεται ποτέ. Αν πατήσω αποστολή ξανά 2 3 φορές, μετά βγάζει γενικό σφάλμα και πρέπει να σβήσω εντελώς κάρτα και εφαρμογή και πάλι από την αρχή. 

Μόνο στις κάρτες της eurobank. Άλλες 2 τράπεζες που έχω τις περνάει κανονικά κάθε φορά. 

  Απόκρυψη περιεχομένων

 

 

Κάπου σε έχασα. Τη σχέση έχει ο browser; 

Την εφαρμογή του Google Pay χρησιμοποιώ για να περάσω την κάρτα. 

Μήπως δε κατάλαβα κάτι σωστά για βοήθησε! 

16787753257810.jpg

Σε εμένα δεν έχει τέτοια κάρτα για το Market pass.

Υπόψη και εγώ Eurobank είμαι.

Μετά την αίτηση που έκανα και εγκρίθηκε μου ήρθε ένα email για ένα εξαψήφιο αριθμό για επιβεβαίωση στοιχείων.

Δηλαδή σαν την φωτογραφία επάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε μπορώ να καταλάβω τι γίνετε. Εμένα μου ήρθε ένα mail με ένα link. 

Το οποίο μου ζητούσε ΑΦΜ και αριθμό τηλεφώνου προκειμένου να μου στείλουν ένα sms με τον εξαψηφιο. Σαν τη σελίδα που έστειλες εσύ. Μετά, αφού έβαλα τον εξαψηφιο, εμφανίστηκαν τα στοιχεία της αΰλης κάρτας,  16ψηφιος δλδ, ημερομηνία λήξης και ccv και τα 44 ευρώ. 

Προκειμένου να την χρησιμοποιήσω όμως πρέπει να την περάσω στο Gpay όπου και κολλάει η διαδικασία. 

Ότι ακριβως έκανα και τότε με το fuel pass. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, panos_saxo είπε

Δε μπορώ να καταλάβω τι γίνετε. Εμένα μου ήρθε ένα mail με ένα link. 

Το οποίο μου ζητούσε ΑΦΜ και αριθμό τηλεφώνου προκειμένου να μου στείλουν ένα sms με τον εξαψηφιο. Σαν τη σελίδα που έστειλες εσύ. Μετά, αφού έβαλα τον εξαψηφιο, εμφανίστηκαν τα στοιχεία της αΰλης κάρτας,  16ψηφιος δλδ, ημερομηνία λήξης και ccv και τα 44 ευρώ. 

Προκειμένου να την χρησιμοποιήσω όμως πρέπει να την περάσω στο Gpay όπου και κολλάει η διαδικασία. 

Ότι ακριβως έκανα και τότε με το fuel pass. 

Ακριβώς αυτά που λες έκανα και εγώ.

Να ξέρεις ότι στα Xiaomi πάντα θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα ή σκάλωμα σε κάτι τέτοια χαζά.

Και από ότι ακούω και διαβάζω πολύ είναι που έχουν θεματάκια.

Εγώ ευτυχώς δεν έχω Xiaomi.

Όταν κάνεις προσθήκη στο πορτοφόλι εφόσον έχεις τα στοιχεία τις κάρτας πρέπει να στην περάσει αμέσως.

Επεξ/σία από GATE123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, GATE123 είπε

Όταν κάνεις προσθήκη στο πορτοφόλι εφόσον έχεις τα στοιχεία τις κάρτας πρέπει να στην περάσει αμέσως.

Πάντως και εμένα το Google Wallet αφού πέρασα τα στοιχεία της κάρτας ζήτησε να εισάγω κωδικό επιβεβαίωσης που στέλνει η Eurobank με sms.

Έχω την εντύπωση πως αυτό γίνεται όταν είσαι ήδη πελάτης Eurobank με επικαιροποιημένο αριθμό κινητού όπως εγώ και ο topic starter - οπότε εφαρμόστηκε επιπλέον δικλείδα ασφάλειας. Μήπως εσύ δεν έχεις λογαριασμό στη eurobank?

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Engimek είπε

Πάντως και εμένα το Google Wallet αφού πέρασα τα στοιχεία της κάρτας ζήτησε να εισάγω κωδικό επιβεβαίωσης που στέλνει η Eurobank με sms.

Έχω την εντύπωση πως αυτό γίνεται όταν είσαι ήδη πελάτης Eurobank με επικαιροποιημένο αριθμό κινητού όπως εγώ και ο topic starter - οπότε εφαρμόστηκε επιπλέον δικλείδα ασφάλειας. Μήπως εσύ δεν έχεις λογαριασμό στη eurobank?

Όχι είμαι χρόνια στην Eurobank.

 

Επεξ/σία από GATE123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν μίλησα με την τράπεζα, μου είπαν πως έχει παρατηρηθεί αυτό το θέμα στα xiaomi. Με μια απλή διαγραφή της εφαρμογής και ξανά από την αρχή διορθώνεται το πρόβλημα λέει, κάτι που όντως δούλεψε αμέσως στης κοπέλας μου που είχε το ίδιο πρόβλημα. 

Εμένα πλέον δεν περνάει καμία κάρτα. Ακόμα και της εθνικής έχει φάει κόλλημα, έρχεται το otp εδώ και 2 ώρες ασταμάτητα ανά 5 λεπτά στο viber! 

Ανά 5 λεπτά από τις 7 ειλικρινά. Αλλά όταν το περνάω βγάζει λάθος. 

Ξέρει κανείς αν μπορώ να βγάλω εντελώς το wallet ; Κάποια πατάτα έχουν κάνει και υπάρχει ακόμα και αν αφαιρέσω την εφαρμογή πορτοφόλι. Κατεβάζοντας την γραμμή εργαλείων (εκεί που έχει wifi φακό nfc κλπ) υπάρχει εικονίδιο που σε πετάει στην εφαρμογή πορτοφόλι. Ακόμα και αν έχω κάνει απεγκατασταση.  

Πατώντας ανοίγει η εφαρμογή (που έχω σβήσει!) απλά το περιβάλλον είναι ελαφρώς διαφορετικό. 

Δεν ξέρω τι παίζει απηύδησα. 

IMG_20230314_212211.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...