Προς το περιεχόμενο

Η Nintendo προσφέρει απεριόριστες δωρεάν επισκευές στην Ευρώπη για το πρόβλημα των Joy-Con 


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Nintendo έχει προχωρήσει στη δωρεάν επισκευή του προβλήματος “drift” των Joy-Con χειριστηρίων του Switch, ήδη από το 2019 ακόμα και αν αυτά δεν είναι σε εγγύηση.

Το πρόγραμμα δωρεάν αντικατάστασης ίσχυε για τη Βόρειο Αμερική ήδη από το 2019 ενώ τα τελευταία χρόνια το ίδιο ίσχυε τη Γαλλία και τη Λατινική Αμερική. Τώρα, ο γίγαντας του gaming επεκτείνει το δωρεάν πρόγραμμα επισκευής των Joy-Con για το συγκεκριμένο πρόβλημα στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο (ΕΟΧ), το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ελβετία "μέχρι νεωτέρας". Στην ιστοσελίδα της στο Ηνωμένο, η εταιρεία δήλωσε ότι προσφέρει επισκευές σε αυτές τις περιοχές "για το πρόβλημα μη απόκρισης που σχετίζεται με τους μοχλούς ελέγχου". Επιπλέον, θα επιδιορθώσει το γνωστό πρόβλημα για τους χρήστες, ακόμη και αν αυτό "οφείλεται σε φθορά".

 

Οι παίκτες του Switch στην Ευρώπη είναι ήδη αρκετά καλά προστατευμένοι με μια εγγύηση που διαρκεί 24 μήνες αντί για 12 στον υπόλοιπο κόσμο. Όταν ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Καταναλωτών (BEUC) ζήτησε επιτακτικά να διεξαχθεί έρευνα για το πρόβλημα των Joy-Con το 2021, δήλωσε ότι το 88% των 25.000 παραπόνων που έλαβε ήταν από άτομα των οποίων τα χειριστήρια παρουσίασαν συμπτώματα του προβλήματος μέσα στα πρώτα δύο χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι η τυπική εγγύηση στην Ευρώπη θα μπορούσε να καλύψει τις επισκευές των περισσότερων χρηστών. Όμως τώρα οι gamers μπορούν να ζητήσουν από τη Nintendo να επιδιορθώσει δωρεάν τα χειριστήριά τους, ακόμη και μετά τη λήξη της εγγύησής τους.

Ενώ η BEUC χαρακτήρισε την εξέλιξη αυτή ως "καθαρή νίκη για τους καταναλωτές", πιστεύει επίσης ότι πρόκειται για μια "βραχυπρόθεσμη λύση". Στο τέλος, η Nintendo θα εξακολουθήσει να επιτρέπεται να πουλάει ένα προϊόν με γνωστό ελάττωμα που οδηγεί σε πρόωρη αστοχία, δήλωσε η ομάδα, και αυτό είναι κάτι που ελπίζει ότι θα απαγορευτεί στην Ευρώπη.

Το πρόβλημα των Joy-Con χαρακτηρίζεται από το γεγονός ότι το Switch ανιχνεύει κίνηση ακόμα και αν ο παίκτης δεν αγγίζει τους αναλογικούς μοχλούς των χειριστηρίων και αποτελεί σταθερή πηγή απογοήτευσης για τους παίκτες εδώ και πολύ καιρό. Η Nintendo είχε να αντιμετωπίσει αγωγές που την κατηγορούσαν ότι πωλούσε Joy-Con ενώ γνώριζε ότι είναι "ελαττωματικά". Και ενώ ο πρόεδρος της εταιρείας Shuntaro Furukawa αναγνώρισε το πρόβλημα και ζήτησε συγγνώμη γι' αυτό το 2020, παραμένει ένα ζήτημα που ταλαιπωρεί τους φίλους του Switch μέχρι σήμερα. 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έπρεπε να μας βγάλει την Παναγία, έπρεπε να φάει πόσες μηνύσεις και πραγματικά αναρωτιέμαι. Πως νιώθει τώρα που, Κάτι μήνες πριν έβγαινε και έλεγε ότι τα Joy con δεν έχουν κανένα πρόβλημα; Τόσα μα τόσα εκατομμύρια Ε ΕΙ βγάλει, και παρόλα αυτά Συμπεριφέρεται σαν τον «ρομά» του gaming.. Τελος πάντων κάλλιο αργά παρά ποτέ.

Επεξ/σία από Nikolaos26
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τουλαχιστον η nintendo το αναγνωρισε και τα επισκευαζει. Sony και microsoft μια απο τα ιδια ειναι αλλα κανουν τις παπιες. Δεν γινεται χειριστηρια απο ps1 και ps2 να δουλευουν ακομα απροβληματιστα και χειριστηρια ps4 και xbox one να βγαζουν συνεχως θεματα με drift. Κατι κανουν λαθος η κατι κανουν επιτηδες!

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, murcielago580 είπε

Τουλαχιστον η nintendo το αναγνωρισε και τα επισκευαζει. Sony και microsoft μια απο τα ιδια ειναι αλλα κανουν τις παπιες. Δεν γινεται χειριστηρια απο ps1 και ps2 να δουλευουν ακομα απροβληματιστα και χειριστηρια ps4 και xbox one να βγαζουν συνεχως θεματα με drift. Κατι κανουν λαθος η κατι κανουν επιτηδες!

Αν και παθών από το stick drift σε ένα χειριστήριο -το άλλαξαν μέσα στην εγγύηση - (και έχω ένα ακόμα που ψιλό-αρχίζει να το κάνει) δεν νομίζω ότι έχει αλλάξει η τεχνολογία από το PS1 έως σήμερα σημαντικά. Ο λόγος που παλιά δεν φαινόταν το πρόβλημα, από ότι έχω καταλάβει, είναι ότι τότε το deadzone που έβαζαν στις ρυθμίσεις ήταν  μεγάλο (γιατί και τα παιχνίδια δεν ήταν όπως σήμερα που εκμεταλλεύονταν την κάθε μικρή κίνηση του αναλογικού). Για αυτό δεν το καταλαβαίναμε. Ενώ πλέον το καταλαβαίνουμε γρήγορα.

Παρόλα αυτά συμφωνώ ότι είναι ένα πρόβλημα που θα έπρεπε να έχει διορθωθεί όλα αυτά τα χρόνια. Είτε με καλύτερη τεχνολογία, είτε, αμα δεν αξίζει το κόστος ή δεν έχει βρεθεί ακόμα οικονομικά καλύτερη λύση, να φτιάξουν τα χειριστήρια με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να αλλάζει το εξάρτημα πολύ εύκολα και οικονομικά.

Επεξ/σία από nick_souvlaki
  • Like 4
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, nick_souvlaki είπε

Αν και παθών από το stick drift σε ένα χειριστήριο -το άλλαξαν μέσα στην εγγύηση - (και έχω ένα ακόμα που ψιλό-αρχίζει να το κάνει) δεν νομίζω ότι έχει αλλάξει η τεχνολογία από το PS1 έως σήμερα σημαντικά. Ο λόγος που παλιά δεν φαινόταν το πρόβλημα, από ότι έχω καταλάβει, είναι ότι τότε το deadzone που έβαζαν στις ρυθμίσεις ήταν  μεγάλο (γιατί και τα παιχνίδια δεν ήταν όπως σήμερα που εκμεταλλεύονταν την κάθε μικρή κίνηση του αναλογικού). Για αυτό δεν το καταλαβαίναμε. Ενώ πλέον το καταλαβαίνουμε γρήγορα.

Ισως εχεις δικιο, αλλα οπως και να'χει εχω αντιμετωπισει προβλημε με χειριστηριο ps4 και με 2 xbox one λογω παιχνιδιου σε υπολογιστη. Εννοειται κανενα δεν επισκευαστηκε καθως ειχ επαρελθει το 1 ετος απο την αγορα.

Ενω υπαρχει μοχλος δικος μου απο το ps2 του 2005 που δουλευει κανονικα καθως και χειριστηριο dual shock απο το ps1 του 1999 η του 2000 δεν θυμαμαι που δουλευει και αυτο κανονικα.

Επεξ/σία από murcielago580
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρώτα από όλα συγχαρητήρια για την ενημέρωση.

Μόλις επικοινώνησα με την cdmedia και μου επιβεβαίωσαν ότι ισχύει η καμπάνια, αφορά μόνο το φαινόμενο drifting, το επιδιορθώνουν δωρεάν με χίλια δύο εφόσον το ένα και εφόσον το άλλο όμως. Σε κάθε άλλη περίπτωση κάνουν γενική επισκευή με ότι χρειάζεται και χρεώσεις κανονικές. 

Ισχύει και για συσκευές εκτός εγγύησης.

Επεξ/σία από vakis_1982
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, setserrOr είπε

Αχά! Αρα δεν ήταν μόνο δικό μου το πρόβλημα που έπαιζα breath of the wild και ο Link σουλάτσαρε χωρίς να αγγίζω τα χειριστήρια...

Έχει βουήξει ο τόπος από τότε που βγήκε το Switch. Όλοι την έχουμε πάθει αργά ή γρήγορα :)

Επεξ/σία από Mpiftekis
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

“drift” των Joy-Con χειριστηρίων

Ο χειρισμός της υπερβολικής(διαβολικής) διασκέδασης των απατεώνων οδηγει σε δογματικό επιτομικό σχίσμα των απατεώνων.

Σημείωση :

ουδεμία σχέση έχω με το πρόβλημα. Αναφέρομαι μόνο στο όνομα των χειριστηρίων.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, murcielago580 είπε

Τουλαχιστον η nintendo το αναγνωρισε και τα επισκευαζει. Sony και microsoft μια απο τα ιδια ειναι αλλα κανουν τις παπιες. Δεν γινεται χειριστηρια απο ps1 και ps2 να δουλευουν ακομα απροβληματιστα και χειριστηρια ps4 και xbox one να βγαζουν συνεχως θεματα με drift. Κατι κανουν λαθος η κατι κανουν επιτηδες!

ποιότητα υλικών στις γραμμές παραγωγής ... πλέον το φαινόμενο έιναι τόσο εκτεταμένο οπου ακόμη και δήθεν Milspec components έχουν μαζικά failures λόγω παρτίδας....  Πχ Κάρτα κεντρικού router με κόστος 200.000 ευρώ συγκεκριμένη παρτίδα έιχε προβλήματα απο 2 συγκεκριμένα commponents που έγιναν χρήση στην κατασκευή της... accountants vs engineers 2-0

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, nick_souvlaki είπε

Αν και παθών από το stick drift σε ένα χειριστήριο -το άλλαξαν μέσα στην εγγύηση - (και έχω ένα ακόμα που ψιλό-αρχίζει να το κάνει) δεν νομίζω ότι έχει αλλάξει η τεχνολογία από το PS1 έως σήμερα σημαντικά. Ο λόγος που παλιά δεν φαινόταν το πρόβλημα, από ότι έχω καταλάβει, είναι ότι τότε το deadzone που έβαζαν στις ρυθμίσεις ήταν  μεγάλο (γιατί και τα παιχνίδια δεν ήταν όπως σήμερα που εκμεταλλεύονταν την κάθε μικρή κίνηση του αναλογικού). Για αυτό δεν το καταλαβαίναμε. Ενώ πλέον το καταλαβαίνουμε γρήγορα.

Παρόλα αυτά συμφωνώ ότι είναι ένα πρόβλημα που θα έπρεπε να έχει διορθωθεί όλα αυτά τα χρόνια. Είτε με καλύτερη τεχνολογία, είτε, αμα δεν αξίζει το κόστος ή δεν έχει βρεθεί ακόμα οικονομικά καλύτερη λύση, να φτιάξουν τα χειριστήρια με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να αλλάζει το εξάρτημα πολύ εύκολα και οικονομικά.

Λυσή υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια απλά δεν την βάζουν λόγο κόστους. Λέγεται Hall Effect Joysticks

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα joystick των joypads τα "ψωνίζουν" από την ίδια εταιρία κ εκεί οφείλεται το πρόβλημα σε όλες τις πλατφόρμες. Εν τω μεταξύ είναι soldered πάνω στην πλακέτα κ καθιστουν δύσκολη την αλλαγή από απλό χρήστη. Αν ήτανε πχ κουμπωτά θα άλλαζαν με 5 βίδες (άνοιγμα μοχλού/αλλαγη) για όσα χρόνια κ αν χρειαζόταν και από τον ίδιο το χρήστη, όπως το joystick του psp πχ που το άλλαζα με 4-5€ αν θυμάμαι καλά. Άρα εκεί φταίνε οι εταιρείες που δεν ζητάνε έκδοση μοχλών με κουμπωτό σχεδιασμό στο joystick κατ εμέ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...