Προς το περιεχόμενο

BYD ηλεκτρικά οχήματα


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, sargus said:

Πολύ κοντά σε αυτό που λες είναι το BYD Dolphin.

https://bydauto.gr/dolphin/

Θα παίζει γύρω στα 30.000 οπότε αναλόγως την επιδότηση, θα μας κοστίζει 20-22.000.

Αναμένεται οσονούπω στην Ελλάδα.

Επιδότηση δεν παίζει κάποιο ρόλο γιατί θα πρπει να τα έχεις για να τα δώσεις.... Δυστιχος δεν είναι στην τημη. Η να το πω αλλιος θα πρπει να έχεις στη τσέπη 30 χιλιάρικα να τα δώσεις και μετά θα πάρεις πίσω τα Καμί 7 χιλιάρικα (περρισοτεροι δεν είναι σε αυτή την θέση συνήθος)

Και αυτονομία του dolphin σε καμία περιπτοση δεν πλισιαζει τα 500+ με χρήση της εθνικής

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 266
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, Black Demis είπε

Επιδότηση δεν παίζει κάποιο ρόλο γιατί θα πρπει να τα έχεις για να τα δώσεις.... Δυστιχος δεν είναι στην τημη. Η να το πω αλλιος θα πρπει να έχεις στη τσέπη 30 χιλιάρικα να τα δώσεις και μετά θα πάρεις πίσω τα Καμί 7 χιλιάρικα (περρισοτεροι δεν είναι σε αυτή την θέση συνήθος)

Και αυτονομία του dolphin σε καμία περιπτοση δεν πλισιαζει τα 500+ με χρήση της εθνικής

Όπως είπα, ηλεκτρικά με τέτοια δεδομένα, εάν δεν αλλάξει κάτι νομίζω μετά από 5 έτη θα δούμε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, Black Demis said:

Επιδότηση δεν παίζει κάποιο ρόλο γιατί θα πρπει να τα έχεις για να τα δώσεις.... Δυστιχος δεν είναι στην τημη. Η να το πω αλλιος θα πρπει να έχεις στη τσέπη 30 χιλιάρικα να τα δώσεις και μετά θα πάρεις πίσω τα Καμί 7 χιλιάρικα (περρισοτεροι δεν είναι σε αυτή την θέση συνήθος)

Και αυτονομία του dolphin σε καμία περιπτοση δεν πλισιαζει τα 500+ με χρήση της εθνικής

1. Για αυτό λέω "πολύ κοντά" και όχι ακριβώς σε αυτό που λες. Τώρα έχει αυτονομία 300-350.

2. Φυσικά και παίζει ρόλο η επιδότηση. Το ίδιο είναι στο τέλος να έχεις πληρώσει 30 και το ίδιο είναι να έχεις πληρώσει 22; Ναι, είναι μανίκι ότι πρέπει να δώσεις στην αρχή και τα 30 και να περιμένεις να πάρεις πίσω τα 8 αλλά στο τέλος η επιβάρυνση στην τσέπη σου θα είναι 22 και όχι 30. Στην ανάγκη δανείζεσαι από ένα αδερφό/πατέρα/κολλητό κτλ. για λίγο καιρό.

3. Κουβεντιάζεται ότι στον 3ο κύκλο της επιδότησης μπορεί να τα παίρνει η αντιπροσωπεία κατευθείαν από το κράτος και άρα εσύ εξαρχής να επιβαρύνεσαι μόνο με τα 22 και όχι με τα 30.

Επεξ/σία από sargus
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, sargus said:

Πολύ κοντά σε αυτό που λες είναι το BYD Dolphin.

https://bydauto.gr/dolphin/

Θα παίζει γύρω στα 30.000 οπότε αναλόγως την επιδότηση, θα μας κοστίζει 20-22.000.

Αναμένεται οσονούπω στην Ελλάδα.

Επιδοτήσεις τέλος τόσο στην ΕΕ όσο και στην Ελλάδα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, sargus said:

 

2. Φυσικά και παίζει ρόλο η επιδότηση. Το ίδιο είναι στο τέλος να έχεις πληρώσει 30 και το ίδιο είναι να έχεις πληρώσει 22; Ναι, είναι μανίκι ότι πρέπει να δώσεις στην αρχή και τα 30 και να περιμένεις να πάρεις πίσω τα 8 αλλά στο τέλος η επιβάρυνση στην τσέπη σου θα είναι 22 και όχι 30. Στην ανάγκη δανείζεσαι από ένα αδερφό/πατέρα/κολλητό κτλ. για λίγο καιρό.

 

παιζει για αυτούς που έχουν...... για αυτούς που δεν έχουν δεν παιζει καθώς άλλο να δώσουν πες 20 χιλιαρικα και άλλο να δώσουν 30 και να πάρουν 10 πισω μετά γιατι αυτα τα 10 για να τα δώσουν....... θα πρέπει να τα έχουν και αυτό ειναι το δύσκολο κομμάτι περισσότεροι σε μια τετοια αγορά δίνουν μεχρι και το τελευταίο φράγκο
αν το κανουν να παιρνει ο πολίτης απευθείας από το κράτος αλλάζει το θέμα........  ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ αλλάζει

Επεξ/σία από Black Demis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler
16 ώρες πριν, Black Demis είπε

παιζει για αυτούς που έχουν...... για αυτούς που δεν έχουν δεν παιζει καθώς άλλο να δώσουν πες 20 χιλιαρικα και άλλο να δώσουν 30 και να πάρουν 10 πισω μετά γιατι αυτα τα 10 για να τα δώσουν....... θα πρέπει να τα έχουν και αυτό ειναι το δύσκολο κομμάτι περισσότεροι σε μια τετοια αγορά δίνουν μεχρι και το τελευταίο φράγκο
αν το κανουν να παιρνει ο πολίτης απευθείας από το κράτος αλλάζει το θέμα........  ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ αλλάζει

αν είναι να δώσει ότι λεφτά έχει κάποιος για λαμαρίνες με ρόδες , είναι τραγικό τουλάχιστον, γενικότερα ....

Επεξ/σία από korakios
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 minutes ago, korakios said:
  Hide contents

αν είναι να δώσεις ότι λεφτά έχει κάποιος για λαμαρίνες με ρόδες , είναι τραγικό τουλάχιστον γενικότερα ....

Όταν 80% και πλησθησμου παίρνει 1200 και κάτω λογικό είναι η ειπωμένη λύση είναι να παίρνει αμάξια 20 χρονών και 250.000 χιλομετρα (περρισοτεροι αυτό κάνουν)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 07/05/2024 at 00:18, @pnea1973 said:

Τα 350 που είπα είναι με ταχύτητες 130 140 στον αυτοκινητοδρομο.

Μια παρατήρηση αν επιτρέπεις εδώ, τα 350 αυτονομίας με τέτοιες ταχύτητες όταν φορτίζεις σε ταχυφορτιστές είναι θεωρητικά, στην πράξη ταχυφόρτιση υφίσταται σε ποσοστό μπαταρίας από 20 έως 80%, άρα θα πρέπει να σταματάς για ανεφοδιασμό το πολύ κάθε 210km.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, Black Demis είπε

Όταν 80% και πλησθησμου παίρνει 1200 και κάτω λογικό είναι η ειπωμένη λύση είναι να παίρνει αμάξια 20 χρονών και 250.000 χιλομετρα (περρισοτεροι αυτό κάνουν)

Λαθος, το 80% μπορει να δηλωνει οτι παιρνει 1200 και κατω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Μια παρατήρηση αν επιτρέπεις εδώ, τα 350 αυτονομίας με τέτοιες ταχύτητες όταν φορτίζεις σε ταχυφορτιστές είναι θεωρητικά, στην πράξη ταχυφόρτιση υφίσταται σε ποσοστό μπαταρίας από 20 έως 80%, άρα θα πρέπει να σταματάς για ανεφοδιασμό το πολύ κάθε 210km.

Οσα τεστ αυτονομίας του Seal εχω δει στο ΥΤ βγαζουν άνετα 350 χλμ σε μικτη οδήγηση. Εννοειται οτι καλο ειναι πριν φύγεις για τετοια μεγαλη διαδρομή να ξεκινησεις με 100% της μπαταριας. Και αν δεν σου φτασει, σταματας λιγο πριν το τελος της διαδρομής και φορτιζεις για λιγα λεπτά ισα-ισα για να φτασεις στον προορισμο σου. Η λογική της φορτισης ειναι διαφορετικη απο τη λογικη του φουλαρίσματος σε καυσιμα. Στο ρευμα γεμιζω μέχρι να φτάσω στον επόμενο προορισμό μου και οχι για παραπανω (για να μην τρωω χρόνο). Οι μεγαλες φορτισεις (εως 80% ή παραπάνω καλο ειναι να γίνονται νυχτα σε οποιονδήποτε φορτιστή ή κ σε αυτον του αυτοκινητου απο επιτοιχια πρίζα του γκαραζ (αν υπάρχει τετοιο) ή δωρεάν σε φορτιστές των Δήμων (οπου υπάρχουν)

Επεξ/σία από Red_Bear
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, Red_Bear said:

Οσα τεστ αυτονομίας εχω δει στο ΥΤ βγαζουν άνετα 350 χλμ σε μικτη οδήγηση. Εννοειται οτι καλο ειναι πριν φύγεις για τετοια μεγαλη διαδρομή να ξεκινησεις με 100% της μπαταριας. Και αν δεν σου φτασει, σταματας λιγο πριν το τελος της διαδρομής και φορτιζεις για λιγα λεπτά ισα-ισα για να φτασεις στον προορισμο σου. Η λογική της φορτισης ειναι διαφορετικη απο τη λογικη του φουλαρίσματος σε καυσιμα. Στο ρευμα γεμιζω μέχρι να φτάσω στον επόμενο προορισμό μου και οχι για παραπανω (για να μην τρωω χρόνο). Οι μεγαλες φορτισεις (εως 80% ή παραπάνω καλο ειναι να γίνονται νυχτα σε οποιονδήποτε φορτιστή ή κ σε αυτον του αυτοκινητου απο επιτοιχια πρίζα του γκαραζ (αν υπάρχει τετοιο)

Το τι βλέπεις γενικά και αόριστα στο YT περί αυτονομίας σε μικτή οδήγηση δεν έχουν και πολύ σχέση με αυτά που έγραψα εγώ τα οποία αφορούσαν αυτονομία συγκεκριμένου μοντέλου σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες ταξιδιού (ταχύτητες 130-140km/h).

Επίσης όσα έγραψα δεν αφορούσαν τη θεωρητική αυτονομία, αφορούσαν το πόσα χλμ σου επιτρέπει να διανύσεις μεταξύ δύο φορτίσεων (μεταξύ δύο ταχυφορτιστών), και πάντα με την προϋπόθεση ότι θα κάνεις ταχυφόρτιση, καμία σχέση με αυτά που έγραψες εσύ δλδ την θεωρητική αυτονομία έως τον πρώτο φορτιστή εφόσον έχεις φτάσει στο 100% αποβραδίς και οι περιπτώσεις μικρών ταξιδιών που η αυτονομία δεν φτάνει οριακά για λίγο.

Επίσης η "λογική" του ανεφοδιασμού είναι πάντα η ίδια, αυτό που αλλάζει στα BEV είναι οι περιορισμοί σε αυτονομία, σε επάρκεια σταθμών ανεφοδιασμού, και στη διάρκεια ανεφοδιασμού, όπως και να το πεις γεγονός παραμένει πως τα παραπάνω είναι τα μεγαλύτερα ελαττώματα των ηλεκτρικών σήμερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Λαθος, το 80% μπορει να δηλωνει οτι παιρνει 1200 και κατω.

Μισθωτοί και συνταξιούχοι δεν δηλώνουν τίποτα, το εισόδημα πάει κατευθείαν στην εφορία χωρίς να μπορούν να κρύψουν κάτι.

Αν εσύ θεωρείς ότι αυτό το 80% ανήκει σε άλλη κατηγορία τότε μάλλον μένεις σε άλλη χώρα.

Επεξ/σία από dpolal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Black Demis είπε

Ότι πείτε 😊

Παιδιά σε αυτό που λέει ο @Ntinaras έχει δίκιο.

Εκτός από τους δημόσιους υπαλλήλους και συνταξιούχους που δεν μπορούν να φοροδιαφυγουν ( αν και σε αυτούς υπάρχουν πάμπολλες περιπτώσεις που δουλεύουν μαύρα) οι υπόλοιποι δηλώνουν εισοδήματα πείνας. Ειδικά στους ελεύθερους επαγγελματίες - τεχνίτες η φοροδιαφυγή οργιάζει. Ορισμένοι δηλώνουν μέχρι κ μηδενικό εισόδημα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, bill999r είπε

Παιδιά σε αυτό που λέει ο @Ntinaras έχει δίκιο.

Εκτός από τους δημόσιους υπαλλήλους και συνταξιούχους που δεν μπορούν να φοροδιαφυγουν ( αν και σε αυτούς υπάρχουν πάμπολλες περιπτώσεις που δουλεύουν μαύρα) οι υπόλοιποι δηλώνουν εισοδήματα πείνας. Ειδικά στους ελεύθερους επαγγελματίες - τεχνίτες η φοροδιαφυγή οργιάζει. Ορισμένοι δηλώνουν μέχρι κ μηδενικό εισόδημα.

αυτοί είναι το 20% ....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...