Προς το περιεχόμενο

Παθητική αναγέννηση του DPF


drapanakis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πως οδηγαμε ενα αυτοκινητο με πετρελαιοκινητηρα για να επιτευθχει η παθητικη αναγεννηση τυ DPF ;

Διαφορα προιοντα που μπαινουν στο ντεποσιτο της βενζινης, βοηθουν ;

Το ζεσταμα της πετρελαιομηχανης γινεται με το αναμα της μηχανης και να μεινει να δουλευει χωρις κινηση καποια λεπτα, η σε κινηση πολυ χαμηλων στροφων εως οτου να ζεσταθει ;

Επεξ/σία από drapanakis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, drapanakis είπε

Πως οδηγαμε ενα αυτοκινητο με πετρελαιοκινητηρα για να επιτευθχει η παθητικη αναγεννηση τυ DPF ;

Διαφορα προιοντα που μπαινουν στο ντεποσιτο της βενζινης, βοηθουν ;

Το ζεσταμα της πετρελαιομηχανης γινεται με το αναμα της μηχανης και να μεινει να δουλευει χωρις κινηση καποια λεπτα, η σε κινηση πολυ χαμηλων στροφων εως οτου να ζεσταθει ;

Το οδηγάς με ψηλές σαλ .

Το ντεπόζιτο βενζίνης δεν έχει σχέση.Για τα πρόσθετα στο ντεπόζιτο πετρελαίου δεν έχω ιδέα ,θα ήθελα και εγώ να μάθω.

Οπως όλες οι μηχανές καλύτερα είναι με κίνηση.

Αν υποψιάζεσαι ότι θέλει αναγέννηση και δεν την κάνει μπορείς να πας σε συνεργείο που έχουν διαγνωστικό και να κάνουν μέσα απο αυτό εξαναγκασμένη αναγέννηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οδήγηση με υψηλές στροφές ώστε να ανεβάσει θερμοκρασία για να γίνει η αναγέννηση. 

Ιδανικά σε ανοιχτό δρόμο για 10 λεπτά αρκεί ώστε να επιτευχθεί 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να συμπληρώσω ότι αν κινείσαι πολύ εντός πόλεως, μπορεί να χρειάζεται ακόμα και εβδομαδιαία παθητική αναγέννηση σε ανοιχτό δρόμο, αλλιώς θα αυξάνεται γρήγορα το ποσοστό πληρότητας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο δικό μου βάζω τετάρτη και το πάω με περίπου 3000 στροφές (~100χλμ/ωρα) για περίπου 10 λεπτά σε ανοιχτό δρομο.  Γενικά το κελύτερο  ειναι ψηλά τις στροφές και σταθερή πορεία. 

Επεξ/σία από Tsino
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, drapanakis είπε

Πως οδηγαμε ενα αυτοκινητο με πετρελαιοκινητηρα για να επιτευθχει η παθητικη αναγεννηση τυ DPF ;

Διαφορα προιοντα που μπαινουν στο ντεποσιτο της βενζινης, βοηθουν ;

Το ζεσταμα της πετρελαιομηχανης γινεται με το αναμα της μηχανης και να μεινει να δουλευει χωρις κινηση καποια λεπτα, η σε κινηση πολυ χαμηλων στροφων εως οτου να ζεσταθει ;

Ζέσταμα diesel στο ρελαντι είναι αδύνατον. Απλά το βάζεις μπροστά να κυκλοφορήσουν τα λαδια και φεύγεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Tsino said:

Στο δικό μου βάζω τετάρτη και το πάω με περίπου 3000 στροφές (~100χλμ/ωρα) για περίπου 10 λεπτά σε ανοιχτό δρομο.  Γενικά το κελύτερο  ειναι ψηλά τις στροφές και σταθερή πορεία. 

Βάλε 3η και ανέβασε παραπάνω στροφές. Να ζοριστει λίγο. Καλό του κάνει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, drapanakis είπε

Πως οδηγαμε ενα αυτοκινητο με πετρελαιοκινητηρα για να επιτευθχει η παθητικη αναγεννηση τυ DPF ;

Διαφορα προιοντα που μπαινουν στο ντεποσιτο της βενζινης, βοηθουν ;

Το ζεσταμα της πετρελαιομηχανης γινεται με το αναμα της μηχανης και να μεινει να δουλευει χωρις κινηση καποια λεπτα, η σε κινηση πολυ χαμηλων στροφων εως οτου να ζεσταθει ;

Επειδή πρόσφατα απέκτησα diesel (Volvo v40) , αρχικά λεπτομέρειες για το dpf μπορείς να μάθεις μέσω διαγνωστικού.

Τώρα στη οδήγηση για τη παθητική αναγέννηση οδηγάς σε ανοικτό δρόμο >2000 σταθερά για 15 λεπτά αναφέρει το εγχειρίδιο . 

Εάν έχεις πολλά χιλιόμετρα θα βοηθούσε να καθαρίσεις πάντως και τη βαλβίδα egr γενικα.

Όσο για τα πρόσθετα μια φορά χρησιμοποίησα για το σύστημα ψεκασμού , και αλλάζω φίλτρο καυσίμου κάθε 20,000.

 

8 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Το οδηγάς με ψηλές σαλ .

Το ντεπόζιτο βενζίνης δεν έχει σχέση.Για τα πρόσθετα στο ντεπόζιτο πετρελαίου δεν έχω ιδέα ,θα ήθελα και εγώ να μάθω.

Οπως όλες οι μηχανές καλύτερα είναι με κίνηση.

Αν υποψιάζεσαι ότι θέλει αναγέννηση και δεν την κάνει μπορείς να πας σε συνεργείο που έχουν διαγνωστικό και να κάνουν μέσα απο αυτό εξαναγκασμένη αναγέννηση.

Σε αυτή τη περίπτωση ωστόσο αλλάζουν και λάδια κινητήρα+ φίλτρο . Εκεί πρέπει να βρεθεί και η αιτία που δε κάνει αναγέννηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, drapanakis είπε

Πως οδηγαμε ενα αυτοκινητο με πετρελαιοκινητηρα για να επιτευθχει η παθητικη αναγεννηση τυ DPF ;

Διαφορα προιοντα που μπαινουν στο ντεποσιτο της βενζινης, βοηθουν ;

Το ζεσταμα της πετρελαιομηχανης γινεται με το αναμα της μηχανης και να μεινει να δουλευει χωρις κινηση καποια λεπτα, η σε κινηση πολυ χαμηλων στροφων εως οτου να ζεσταθει ;

Εγώ με Volkswagen θα πω τα εξής, τα οποία δεν ξέρω αν έχουν εφαρμογή και σε άλλα diesel...

Αναγέννηση κάνει μόνο του το αυτοκίνητο όταν γεμίσει το dpf με κάποια ποσότητα αιθάλης (ανά 250-450 χιλιόμετρα περίπου ανάλογα τις διαδρομές, την κατανάλωση κλπ.) όταν ξεκινήσει την αναγέννηση το καταλαβαίνω επειδή δουλεύει το βεντιλατέρ συνέχεια, έχει αυξημένες στροφές στο ρελαντί και δεν δουλεύει το start/stop. 

Όταν λοιπόν ξεκινήσει θέλει 5-10 λεπτά για να πιάσει θερμοκρασία το dpf και άλλα 30-40 λεπτά για να φάει όλη την αιθάλη. Εκεί για μένα είναι το πρόβλημα να μην κάνεις σύντομες χρονικά διαδρομές γιατί δεν θα καταφέρει ποτέ να πιάσει θερμοκρασία το φίλτρο και να φάει την αιθάλη, οπότε και θα ανάψει λαμπάκι κάποια στιγμή.

Κατά τα άλλα ίσως με πλάκωμα να τρώει αιθάλη αλλά τουλάχιστον στο δικό μου θέλει πολύ κυνήγι και δεν βλέπω το λόγο. Το ότι κάποιοι προτείνουν τόσα λεπτά με τόσες στροφές κλπ κλπ δεν βλέπω να βοηθάει κάπου αν το αυτοκίνητο δεν έχει ξεκινήσει ήδη να κάνει αναγέννηση. Ενδεικτικά να αναφέρω πως έχω κάνει Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 5 ώρες και μόλις έφτασα Ασπρόπυργο του ήρθε να κάνει αναγέννηση και τελικά το έσβησα πριν ολοκληρωθεί. Καμιά σχέση δηλαδή με ανοιχτό δρόμο, σταθερές ταχύτητες και τα σχετικά. Τώρα αν είναι να πηγαίνουμε σαν παλαβοί για να κάψει την αιθάλη ΟΚ, εγώ δεν το επιχειρώ σε καμία περίπτωση.

Συνοψίζοντας, για μένα, απλά κάποιος που έχει diesel όπως το δικό μου καλό είναι να μπορεί να καταλάβει πότε το αυτοκίνητο κάνει αναγέννηση ώστε να φροντίσει να κάνει 2-3 διαδρομές εκείνη την περιόδο της τάξεως της μισής ώρας ώστε να αδειάσει το dpf. Από εκεί και πέρα δεν χρειάζεται να ασχολειθεί με τίποτα άλλο. Επαναλαμβάνω μιλάω για Volkswagen Golf με τον 1.6 TDI του 2016. Δεν ξέρω για άλλα αυτοκίνητα πώς το διαχειρίζονται το θέμα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντα σε ταξίδι ή έστω αν κάνω μαζεμένα χιλιόμετρα σε ανοιχτο δρόμο το ζοριζω λίγο παραπάνω απ το κανονικό. Οπότε θέλει δε θέλει καθαρίζει. 

5 χρόνια στο diesel μόνο μια φορά είχα θεματακι, τον πρωτο καιρό που το πήρα. Είχε βουλωσει (αμαθος τότε) και μπήκε σε safe mode. Από τότε το ζόριζω οπότε βολέψει και είναι μια χαρά. 

Δυστυχώς δε μπορώ να δω πληροφορίες για το φίλτρο  (yaris mk2)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε vitara στην αρχή που το είχα, άλλαζα τις ταχυτητες ψιλοχαμηλά, προσοχή στην κατανάλωση κτλ.μου βουλώνε σχετικά συχνά, έβγαινα μια βόλτα με λίγο ζόρισμα, φαντάσου Αττική από Ελευσίνα Ασπρόπυργο,αντε εως το τουνελ στον Ασπροπυργο και τέλος. Μόλις ανέβασα λίγο τον ρυθμό, οδήγησα λίγο πιο πιεσμενα και έκανα και πλέον κάνω και χλμ εκτός πόλης, δεν ασχολήθηκα ξανά. Απλά όταν κάνεις κάποιο ταξίδι για 15-20 χλμ, βάλε μια ταχύτητα λιγότερη μέχρι να νιώσεις το κλωτσημα ή την στιγμιαία άνοδο στην κατανάλωση. Τουλάχιστον στο δικό μου manual γραφει άνω των 50χαω και άνω των 2κ στροφών για να γίνει. 

2 ώρες πριν, noble είπε

 Ενδεικτικά να αναφέρω πως έχω κάνει Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 5 ώρες και μόλις έφτασα Ασπρόπυργο του ήρθε να κάνει αναγέννηση και τελικά το έσβησα πριν ολοκληρωθεί. Καμιά σχέση δηλαδή με ανοιχτό δρόμο, σταθερές ταχύτητες και τα σχετικά. Τώρα αν είναι να πηγαίνουμε σαν παλαβοί για να κάψει την αιθάλη ΟΚ, εγώ δεν το επιχειρώ σε καμία περίπτωση.

 

Όταν μου ξεκινά αναγέννηση και το σταματάω γιατί φτάνω στον προορισμό μου, την επόμενη φορά που το ξεκινάω έχω στάνταρ μήνυμα drive to clean dpf. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως δε ξέρω πόσο παλιά είναι τα αμάξια σας, αλλά σε Opel Corsa του 2011, πλέον θέλει πολύ ζόρισμα για να καθαρίσει το dpf, και με μέτρηση με επαγγελματικό obd, δε φτάνει ποτέ κάτω από 60% (με μέγιστο το 120%). Οπότε έχετε το νου σας, να το κάνετε συχνά αναγέννηση, για να μη σας μπουκώσει. Ο μηχανικός της Opel μου είπε ότι όταν φτάσει σε οριακό σημείο πληρότητας, και δε καθαρίζει με βόλτα σε υψηλές στροφές, πρώτα ρίχνουν ένα υγρό μέσα που σε συνδυασμό με βόλτα σε υψηλές στροφές μπορεί να το κάνει να καθαρίσει ως ένα σημείο, αλλά αν δεν κάνει και αυτό τίποτα, πρέπει να ξηλωθεί και να πάει σε ειδικό συνεργείο για καθαρισμό dpf, και στη χειρότερη αλλαγή εντελώς, που κοστίζει κανά χιλιάρικο με τα εργατικά. Γενικά όταν γεμίζει αρκετά μπορεί να μπλέξεις, οπότε όσοι έχετε diesel να το κάνετε συχνά παθητική αναγέννηση, ειδικά αν κάνετε πολλά χιλιόμετρα εντός πόλης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, thanasis00 είπε

Πάντως δε ξέρω πόσο παλιά είναι τα αμάξια σας, αλλά σε Opel Corsa του 2011, πλέον θέλει πολύ ζόρισμα για να καθαρίσει το dpf, και με μέτρηση με επαγγελματικό obd, δε φτάνει ποτέ κάτω από 60% (με μέγιστο το 120%). Οπότε έχετε το νου σας, να το κάνετε συχνά αναγέννηση, για να μη σας μπουκώσει. Ο μηχανικός της Opel μου είπε ότι όταν φτάσει σε οριακό σημείο πληρότητας, και δε καθαρίζει με βόλτα σε υψηλές στροφές, πρώτα ρίχνουν ένα υγρό μέσα που σε συνδυασμό με βόλτα σε υψηλές στροφές μπορεί να το κάνει να καθαρίσει ως ένα σημείο, αλλά αν δεν κάνει και αυτό τίποτα, πρέπει να ξηλωθεί και να πάει σε ειδικό συνεργείο για καθαρισμό dpf, και στη χειρότερη αλλαγή εντελώς, που κοστίζει κανά χιλιάρικο με τα εργατικά. Γενικά όταν γεμίζει αρκετά μπορεί να μπλέξεις, οπότε όσοι έχετε diesel να το κάνετε συχνά παθητική αναγέννηση, ειδικά αν κάνετε πολλά χιλιόμετρα εντός πόλης.

Καλα το Corsa ειχε βραβειο αποτυχιας στα dpf. Γενικα τα μικρα τα dieselακια δεν τα πηγαιναν καλα με τα dpfs. Το dpf ποτε δεν καθαριζει 100%. Πάντα λιγο λιγο γεμιζει καθως σχηματιζεται τεφρα που δεν καιγεται με τις αναγεννησεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, meletis_m είπε

Τώρα στη οδήγηση για τη παθητική αναγέννηση οδηγάς σε ανοικτό δρόμο >2000 σταθερά για 15 λεπτά αναφέρει το εγχειρίδιο . 

Αυτο ειναι το σωστο.Ουτε γκαζια ουτε τιποτα αλλο.Απλα θελει σταθερα.Πχ Αττικη οδο χωρίς κινηση......

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...