Προς το περιεχόμενο

VISA: Δυνατότητα ανέπαφων πληρωμών στα αστικά λεωφορεία ΚΤΕΛ 33 πόλεων της Ελλάδας


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Μα πώς περιορίζονται στο λεωφορείο όταν χτυπάνε στην έξοδο; Τους εμποδίζει με κάποιο τρόπο να βγουν αν δεν χτυπήσουν εισιτήριο/κάρτα;

Επίσης δε σταματάει το countdown των εισιτηρίων τουλάχιστον στην Αθήνα, απο τη στιγμή που το χτυπήσεις ξεκινάει να μετράει 90λ, δεν ειναι 90λ διαδρομών. 

Όχι δεν γίνεται στην Αθήνα και γενικά ακόμα πουθενά. Το σύστημα λειτουργεί με ζωνικά δρομολόγια και ζωνικά εισιτήρια.

1 λεπτό πριν, JLEE είπε

Πάντα 10 χρόνια πίσω είμαστε!

Θα πω ότι είναι δύσκολο έργο γενικά, γιατί η μεγαλύτερη δοκιμασία είναι να μπορέσεις να κάνεις το κάθε κτελ να μπορέσει να συμμορφωθεί με βάση τους κανόνες. Οπότε λογικό να είμαστε πάντα πιο πίσω γιατί πάντα θα υπάρχουν αυτοί που δεν θέλουν να πάνε μπροστά.

Για παράδειγμα, θα μπορούσαμε κάλλιστα να είμασταν στο google maps με live location του bus για να ξέρεις σε πόση ώρα έρχεται το λεωφορείο με απόκλιση του ενός λεπτού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ωραίο ακούγεται αλλααααααα

θα πω μόνο ότι πρόσφατα είχα πάει μαλτα και εκεί η συγκοινωνίες για τους μόνιμους κατοίκους είναι δωρεάν και όταν λέω δωρεάν σημαίνει δωρεάν χωρίς κανένα κόστος και χωρίς καμία συνδρομή απλά περνάνε ανέπαφα μια κάρτα που τους χορηγηται. Για τους υπόλοιπους ένα ευρώ όλες οι  μετακίνησεις εντός 2ωρων από την έκδοση εισητηριου το οποίο εκδίδεται από αυτόματο μηχάνημα μέσα στο λεοφωρειο και πληρώνεις με κάρτα ανέπαφα ή μετρητά στον οδηγό…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Lakou είπε

Ωραίο ακούγεται αλλααααααα

θα πω μόνο ότι πρόσφατα είχα πάει μαλτα και εκεί η συγκοινωνίες για τους μόνιμους κατοίκους είναι δωρεάν και όταν λέω δωρεάν σημαίνει δωρεάν χωρίς κανένα κόστος και χωρίς καμία συνδρομή απλά περνάνε ανέπαφα μια κάρτα που τους χορηγηται. Για τους υπόλοιπους ένα ευρώ όλες οι  μετακίνησεις εντός 2ωρων από την έκδοση εισητηριου το οποίο εκδίδεται από αυτόματο μηχάνημα μέσα στο λεοφωρειο και πληρώνεις με κάρτα ανέπαφα ή μετρητά στον οδηγό…

εμείς έχουμε το αντίθετο, όλοι οι ντόπιοι πληρώνουν και οι αλλοδαποί κυκλοφορούν τσάμπα 😁

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Semper Regant είπε

Στην Ολλανδία π.χ. ο λόγος είναι για να σε χρεώσει ανάλογα τα χιλιόμετρα που έκανες.  Αν δεν κάνεις check out σε χρεώνει σα να πήγες μέχρι το τέρμα, περισσότερο δηλαδή.

 

2 ώρες πριν, hi im aphromoo είπε

Όχι δεν γίνεται στην Αθήνα και γενικά ακόμα πουθενά. Το σύστημα λειτουργεί με ζωνικά δρομολόγια και ζωνικά εισιτήρια.

Θα πω ότι είναι δύσκολο έργο γενικά, γιατί η μεγαλύτερη δοκιμασία είναι να μπορέσεις να κάνεις το κάθε κτελ να μπορέσει να συμμορφωθεί με βάση τους κανόνες. Οπότε λογικό να είμαστε πάντα πιο πίσω γιατί πάντα θα υπάρχουν αυτοί που δεν θέλουν να πάνε μπροστά.

Για παράδειγμα, θα μπορούσαμε κάλλιστα να είμασταν στο google maps με live location του bus για να ξέρεις σε πόση ώρα έρχεται το λεωφορείο με απόκλιση του ενός λεπτού.

Το ιδιο λέμε. Σε μια χώρα οπου η χρέωση π.χ. είναι με την απόσταση εχει νόημα να χτυπήσεις στο λεωφορείο την κάρτα στην έξοδο. Στην Ελλάδα δεν έχει. Όπως δεν είχε το να χτυπάμε τα εισιτήρια στην έξοδο όταν μπήκαν τα μηχανήματα αλλά δεν ειχαν μπει οι μπάρες όπου η εξήγηση του ΟΑΣΑ ηταν "για να μαθαίνουμε να το χτυπάμε". 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, androu είπε

εν τω μεταξύ στο Ηράκλειο ακόμα τα σκίζουν ........ 😛  

 

Ξέρεις πως τα σκίζουν γιατί δεν μετράνε στα εισητηρια που χτυπιούνται; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, james01gr είπε

Ξέρεις πως τα σκίζουν γιατί δεν μετράνε στα εισητηρια που χτυπιούνται; 

Δεν νομίζω ότι σκίζουν εισιτήρια στο Ηράκλειο. Εχουν κανονικά κάρτες προσωποποιημένες και μη-προσωποποιημένες. Τώρα, αν μπεις στο λεωφορείο και σου τυπώσει ο οδηγός εισιτήριο, εκεί ναι, στο σκίζει για να φανεί ότι ελεγχθηκε.

26 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

 

Το ιδιο λέμε. Σε μια χώρα οπου η χρέωση π.χ. είναι με την απόσταση εχει νόημα να χτυπήσεις στο λεωφορείο την κάρτα στην έξοδο. Στην Ελλάδα δεν έχει. Όπως δεν είχε το να χτυπάμε τα εισιτήρια στην έξοδο όταν μπήκαν τα μηχανήματα αλλά δεν ειχαν μπει οι μπάρες όπου η εξήγηση του ΟΑΣΑ ηταν "για να μαθαίνουμε να το χτυπάμε". 

Αυτό λεω, είναι ότι θα μπουν, όχι οτι δεν υπάρχουν γενικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, gianniskks είπε

Στο εξωτερικό έχει ένα μηχάνημα για χρεωστικές-πιστωτικές και ένα για τις κάρτες πολλαπλών διαδρομών. Ούτε περίπτερα να ψάχνεις εισιτήρια, ούτε κέρματα, ούτε μηχανήματα που δεν δίνουν ρέστα. 

Καλά για να μην τα δραματοποιουμε και τόσο, τα περίπτερα στην Αθήνα όχι μόνο δεν πουλάνε εδώ και χρόνια εισιτήρια διότι δεν έχουν κέρδος αλλά βρίσκονται υπό ολικό κλείσιμο και διωγμό, ειδικά στο κέντρο ξηλωνονται αργά αλλά σταθερά το ένα μετά το άλλο. Μόνο στα μηχανήματα πουλάνε, τα οποια μια χαρά κάρτα δέχονται και ρέστα δίνουν. Μερικά σε κεντρικούς σταθμους μπορεί να έχουν υποστεί βλάβη και να μην δουλεύουν, τότε πηγαίνεις σε άλλο μηχάνημα. 

Τώρα άμα ψάξουμε προς επαρχία μεριά εκεί δεν υπάρχει τίποτε από τα παραπάνω. Δεν ξέρω το καθεστώς των συγκοινωνιών αλλά πρέπει να είναι ιδιωτικές σχεδόν παντού και μόνο στην Θεσσαλονίκη ο ΟΑΣΘ ήταν που πέρασε στο κράτος, τώρα σιγά μην φιλοτιμηθουν οι ιδιώτες να κάνουν αλλαγές και γενικά να ξοδεψουν χρήμα, μόνο να βγάζουν κέρδος θέλουν, ίσως άμα τους αναγκάσει το κράτος ή αν σταματήσει ο κόσμος να μπαίνει στα λεωφορεία τους να σκεφτούν και αυτοί να κάνουν εκσυγχρονισμο των λεωφορείων του εξοπλισμού και των υπηρεσιών τους. 

2 ώρες πριν, Lakou είπε

Ωραίο ακούγεται αλλααααααα

θα πω μόνο ότι πρόσφατα είχα πάει μαλτα και εκεί η συγκοινωνίες για τους μόνιμους κατοίκους είναι δωρεάν και όταν λέω δωρεάν σημαίνει δωρεάν χωρίς κανένα κόστος και χωρίς καμία συνδρομή απλά περνάνε ανέπαφα μια κάρτα που τους χορηγηται. Για τους υπόλοιπους ένα ευρώ όλες οι  μετακίνησεις εντός 2ωρων από την έκδοση εισητηριου το οποίο εκδίδεται από αυτόματο μηχάνημα μέσα στο λεοφωρειο και πληρώνεις με κάρτα ανέπαφα ή μετρητά στον οδηγό…

Καλά, προφανώς και το κόστος πληρώνεται απευθείας από το κράτος μέσω των φορων των πολιτών και δεν υπάρχει κάτι δωρεαν. Για να μην εφαρμόζεται αυτό καθολικά σε διεθνές επίπεδο, κάποιος λόγος θα υπάρχει. 

Δωρεάν επίσης υπάρχει και στην Λετονία. Θυμάμαι κάποιον συμφορουμιτη εδώ που έζησε εκεί 1-2 χρόνια και το έγραφε εδώ. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, georgiosmag είπε

Κάπου διάβασα ότι έρχεται επίσημα μέχρι το τέλος του χρόνου το ψηφιακό ευρώ. Και πλήρη κατάργηση οποιασδήποτε μορφής νόμισμα σε όλη την Ευρώπη.  Ξέρει κανείς τίποτε επί τούτου?

10 ώρες πριν, georgiosmag είπε

Οκτώβριο 2023.  Είναι γεγονός.  Στην αρχή από ότι λένε θα παίξει παράλληλα με τα μετρητά ώσπου κάποια στιγμή να καταργηθεί εντελώς.  Σταδιακά δηλαδή όπως η μεταφορά από τη δραχμή στο ευρώ.  

Ας αφήσουμε τις εξυπνάδες και ας μιλήσουμε λίγο ποιο σοβαρά.  Όλα αυτά με την μετάβαση στο πλαστικό χρήμα και τους αμέτρητους τρόπους ψηφιακης πληρωμής είναι απλά προεόρτια.  Να συνηθίζει σιγά σιγά ο κόσμος για να μπούνε ομαλά στην ψηφιακή εποχή.  

6 ώρες πριν, Bil79 είπε

Ελπίζω να σε καλύπτει το site της ευρωπαϊκής κεντρικής Τράπεζας.

https://www.ecb.europa.eu/paym/digital_euro/html/index.el.html

Εντωμεταξύ στο ίδιο σαιτ, στις συχνές ερωτήσεις, 1η ερώτηση

Απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις για το ψηφιακό ευρώ
Ερώτηση 1. Θα αντικαθιστούσε το ψηφιακό ευρώ τα μετρητά;
Όχι, το ψηφιακό ευρώ θα συμπλήρωνε τη λειτουργία των μετρητών και δεν θα τα αντικαθιστούσε. Τα μετρητά θα συνεχίσουν να είναι διαθέσιμα στη ζώνη του ευρώ. Το ψηφιακό ευρώ θα λειτουργούσε παράλληλα με τα μετρητά ως απάντηση στην ολοένα μεγαλύτερη επιθυμία των καταναλωτών να κάνουν τις πληρωμές τους ψηφιακά, γρήγορα και με ασφάλεια.

 

Πιο πολύ σαν να βγάζουμε Ευρωbitcoin μου φαίνεται παρά αντικατάσταση μετρητών...

Επεξ/σία από Kag1ante
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hey Αυτό αξίζει. Πχ σε Μετρό αντί για εισητήριο περνάς την κάρτα και χρεώνετε αλλά όχι με 1 μιση ώρα.

Σε λεωφορείο δεν ξέρω στην Αθήνα πως θα παίζει. Εκτός αν έχουν μπάρες εντός οχήματος και περνάς το εισητήριο η την κάρτα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό είναι κάτι πραγματικά πολυ καλό.

Πάει τα ελληνικά ΚΤΕΛ 100 χρόνια μπροστά!

Μόλις φτάσανε στο 1962 !!!

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το σημαντικότερο είναι να έχουν συνοδούς ασφαλείας σε κάθε δρομολόγιο όπως και τουαλέτα εντός λεωφορείου και ας αφήσουν για δεύτερη προτεραιότητα τις visa και τα wifi

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, petran79 είπε

το σημαντικότερο είναι να έχουν συνοδούς ασφαλείας σε κάθε δρομολόγιο όπως και τουαλέτα εντός λεωφορείου και ας αφήσουν για δεύτερη προτεραιότητα τις visa και τα wifi

Στα αστικά λεωφορεία; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν είναι επικίνδυνο να σου σκαν'αρουν την τραπεζική κάρτα , που είναι συνδεδεμένη με το λογαριασμό σου στα λεωφορεία με rfid scanner;  μικρότερο ρίσκο θα ήταν μία μίας χρήσεως προπληρωμένη.  Στα ελληνικά που είναι πίτα τουλάχιστον. καλύτερα τσιπάκι στο χέρι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Στα αστικά λεωφορεία; 

στα ΚΤΕΛ. Ιδίως τώρα που αυξήθηκε το παραδάκι με την πίτα των αστικών δρομολογίων 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...