Προς το περιεχόμενο

Μου εδωσαν ακυρο για επισκευη καρτας γραφικων απο πλαισιο!


fernadezzz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

On 14/06/2023 at 13:19, filip123go said:

Ρώτα να σου πουν πως κατάλαβαν ότι έχει γίνει oc η κάρτα. 

Κλασικό πλαίσιο. Λογικά είναι στον 3ο χρόνο η εγγύηση, που είναι αποκλειστικά δικός τους, και προσπαθεί να γλυτώσει την επισκευή.

ειναι τσακαλια, τη μυριζουν και καταλαβαινουν οτι ειναι ''κλοκαρισμενη΄΄ ......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/6/2023 στις 3:06 ΜΜ, Havik είπε

Νόμιζα μόνο στις αγγελίες το κάνουν το "φουρνάρισμα" , δεν το περίμενα !

Παντως οσες  φορες εχω κανει reflow gpu η λαπτοπ, εχουν δουλεψει για παντα.

 

Το πλαισιο ειναι κλασσικα γελοιο, ακολουθει ξανα γυφτοτακτικες που ειχε και το eshop παλαιοτερα, για να τα βγαζει ολα εκτος εγγυησης.

Καταγγελια με τη μια, και μην ξαναψωνισεις απο αυτους τιποτα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι 2 χρόνια δεν είναι η εγγύηση απο το κατάστημα και μετά πας στον κατασκευαστή? 

Ετσι μου είχε πει η ASUS ότι μετά τα 2 χρόνια μιλάω με το δικό τους service.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, valantis123 είπε

Μέχρι 2 χρόνια δεν είναι η εγγύηση απο το κατάστημα και μετά πας στον κατασκευαστή? 

Ετσι μου είχε πει η ASUS ότι μετά τα 2 χρόνια μιλάω με το δικό τους service.

Αν στην πώληση έγραφε "3 χρόνια εγγύηση Πλαίσιο", είναι δική τους "επέκταση" και ευθύνη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα παιδιά δεν έχουν ιδέα της τους γίνεται μετά από ένα χρόνο αγορας strix 6900xt στα 1400€ χάλασε η αντλία έκαναν ένα μήνα για διάγνωση και να πουν τελικά ότι δεν έχουν άλλη κάρτα και άμα θέλεις πιστωτικό 600€ να πάρεις τη 4070, απλα τραγικό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

απο την στιγμη που λεει 3χρονια εγγυηση πλαισιου θα βρεις το δικιο σου ξεκινας online καταγγελια στον συνοιγορο του καταναλωτη συμπληρωνεις μια φορμα που σου εχουν με στοιχεια αποδειξη /τι προβλημα αντιμετωπιζεις /με ποιο τροπο εχεις  ερθει σε επαφη με το οποιο καταστημα+καποιες ερωτησεις την υποβαλεις και παιρνεις αριθμο  προτοκολου και σου στελνουν με email την καταγγελια σου μετα  εχεις να κανεις με το πλαισιο τους στελνεις με email την καταγγελια που εκανες  μπλα μπλα μπλα και μετα τη  κοινοποεις και στο σιτε τους 

ειχα  ενα προβλημα με το scroutz επι 18 μερες δε θα πω τι ακριβως δεν ειναι επι της παρουσης  το προβλημα μου λυθηκε  σε 1 εργασιμη  αυτα

Επεξ/σία από ultraex2003
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, giannis2156 είπε

Τα παιδιά δεν έχουν ιδέα της τους γίνεται

Εδώ είσαι λάθος.

Μια χαρά ξέρουν τί τους γίνεται. Συνειδητή προσπάθεια είναι αυτό που κάνουν, πολιτική και εντολή του μαγαζιού, μήπως σε πιάσουν "αγαθό" και γλιτώσουν μέρος ή και ολόκληρη την υποχρέωση αποζημίωσης.

Μόλις πας να τους τα ζητήσεις εγγράφως αυτά, θα τους πιάσει βήχας και κ.λοπιλάλα μαζί, γιατί αν κανένας παρμένος τους πάει δικαστικά θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν με τις αποζημιώσεις (χώρια τη δυσφήμηση).

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, Πέτρος said:

Εδώ είσαι λάθος.

Μια χαρά ξέρουν τί τους γίνεται. Συνειδητή προσπάθεια είναι αυτό που κάνουν, πολιτική και εντολή του μαγαζιού, μήπως σε πιάσουν "αγαθό" και γλιτώσουν μέρος ή και ολόκληρη την υποχρέωση αποζημίωσης.

Μόλις πας να τους τα ζητήσεις εγγράφως αυτά, θα τους πιάσει βήχας και κ.λοπιλάλα μαζί, γιατί αν κανένας παρμένος τους πάει δικαστικά θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν με τις αποζημιώσεις (χώρια τη δυσφήμηση).

bro δεν χρειαζεται να ξαναπαει σε αυτους  το κανε ειδη και δεν εβγαλέ ακρη αν κανει αυτα που του ειπα  θελω να πιστευω  θα λυθει το θεμα του δε θελουν δυσφημηση   ειδικα στο σιτε τους με στοιχεια  επισης δε θελουν να μπλεξουν  και με το συνηγορο  

Επεξ/σία από ultraex2003
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ξέρεις τι να ζητήσεις και το διεκδικήσεις σωστά σίγουρα θα βγάλεις άκρη αν πας ανυποψίαστος θα βασανίζεσαι για πολύ καιρό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, ultraex2003 είπε

bro δεν χρειαζεται να ξαναπαει σε αυτους  το κανε ειδη και δεν εβγαλέ ακρη αν κανει αυτα που του ειπα  θελω να πιστευω  θα λυθει το θεμα του δε θελουν δυσφημηση   ειδικα στο σιτε τους με στοιχεια  επισης δε θελουν να μπλεξουν  και με το συνηγορο  

Αναφέρομαι γενικότερα στις συμπεριφορές αυτές, ότι δεν είναι θέμα "ασχετοσύνης", αλλά συνειδητή προσπάθεια εξαπάτησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα σας! Στις 14 του μηνα εκανα την online καταγγελια στον συνοιγορο του καταναλωτη, πρωτη φορα δεν ηξερα καν οτι υπαρχε και ευχαριστω για την ενημερωση! πηγα ξανα την παρασκευη απο το καταστημα εγιναν τοσα πολλα που δεν θα τα αναφερω ολα. αυτο που καταλαβα ομως και μου το ειπαν ξεκαθαρα (ο διευθυντης του καταστηματος) ειναι οτι το πλαισιο δεν μπαινει καν στην διαδικασια να κοιταξει την καρτα γραφικων! την στελνει οπως ειναι πακετο στην αντιπροσωπια και αν κρινει οτι θα γινει αλλαγη η θα επισκευαστει δινει την εντολη στο πλαισιο να πραξει αναλογα! δλδ αυτο που γραφει στο σαιτ τους [ 3 έτη εγγύηση, στο κατάστημά μας από ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E. (έλεγχος και αντικατάσταση).]   ειναι πιτσες μπλε! το μονο που σου προσφερουν δλδ ειναι τα μεταφορικα που δεν πληρωνεις και τπτ παραπανω!

με τα πολλα και με καυγαδες και με φωνες οντως δεν κερδιζεις κατι, αραξα εκει σε μια γκειμπινγκ εκθεσιακη καρεκλα και τους ειπα μολις μαθετε κατι για την καρτα μου η αν εχετε το οκ απο την αντιπροσωπια να μου φερετε την καινουρια εδω θα ειμαι! μετα απο κανα μισαωρο ερχετε παλι ο διευθυντης και μου λεει εκανα τα παντα μιλησα με τον τερμα πιο πανω και μου ειπε θα παει αθηνα σε τεχνικο ελεγχο να την τσεκαρουνε και αν οντως δεν εγινε ζημια απο οβερκλοκ θα παρω πιστωτικο! καλα εννοειται πως το εκανε ξεκαθαρα για να με ξεφορτωθει αλα και εγω επειδη ειχα θολωσει πολυ και μπορει να εκανα κατι που θα εχανα το δικιο μου εφυγα! την ερχομενη πεμπτη παρασκευη θα με ενημερωσουν!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, fernadezzz said:

 αν οντως δεν εγινε ζημια απο οβερκλοκ θα παρω πιστωτικο!

Τι πάει να πει ζημια απο OC έλεος, εκτός αν έκανες με υγρό άζωτο, ε τότε εκεί τους το δίνω :P

Μην χαίρεσαι ακόμα με το πιστωτικό, τώρα μπαίνεις στο δεύτερο στάδιο ταλαιπωρίας με τίτλο: Η αξία του πιστωτικού!

Η κάρτα σου πωλείται ακόμα; εαν ναι πόσο, επίσης πόσο την είχες πάρει; για αντικατάσταση ούτε λόγο έτσι;... πήγες και πήρες και εσύ την @@ τις Nvidia τότε που έκλανε μοντέλα καρτών με το φτυάρι γιατί δεν ήθελε να βγάλει ένα μοντέλο της προκοπής για να ανταγωνιστεί την AMD....στην ίδια κατηγορία είχε 5-7 μοντέλα με διαφορές επιπέδου 2 fps....

Λοιπόν για σε προϊδεάσω, έστω ότι την αγόρασες 10€.

Αν σου δώσουν πιστωτικό 10€ τότε μάλλον αυτό είναι το νόμιμο (επιβεβαίωσε το στον ΣτΚ), θα σου το δώσουν τόσο ΜΟΝΟ ΑΝ πωλείται σήμερα και έχει 11€  και πάνω! (παραπάνω από ότι την πήρες) φυσικά αντικατάσταση ούτε λόγος, μιας και με το πιστωτικό θα πρέπει να συμπληρώσεις και 1€ για να πάρεις την ίδια.

Αν η αξία της σήμερα έχει 9€ και κάτω (δλδ μειώθηκε) τότε είτε θα προσπαθήσουν να σου δώσουν πιστωτικό στην τελευταία τιμή που την είχαν στο μαγαζί, που από ότι γνωρίζω ΔΕΝ είναι το νόμιμο και επίσης εσένα δεν σε νοιάζει πόσο την "είχαν" πριν τελειώσει το στοκ είτε θα σου πουν για αντικατάσταση.

 

Επίσης ρώτα εκεί που έκανες καταγγελία αν δικαιούσαι € και όχι χαρτί υγεία; aka πιστωτικό (σε περίπτωση που θες να πάρεις κάτι άλλο απο αλλού).

Επεξ/σία από Havik
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί πιστωτικό? 

Εγώ σε αντίστοιχη περίπτωση με Msystems στους 22 μήνες βλάβη στην κάρτα την έστειλα στο κατάστημα (γιατί μετά τα 2 χρόνια θα μίλαγα με την ASUS) και αφού δεν επισκευαζοταν μου είπαν αν θέλω κάρτα άλλης εταιρείας είπα όχι και μου επέστρεψαν τα χρήματα στον λογαριασμό μου, 30€ λιγότερα για την ακρίβεια γιατί έλεγε μλκιες ο προμηθευτής και είπα να μην το κυνηγησω περαιτέρω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουν γίνει ξανά και ξανά αυτές οι συζητήσεις.

Επισκευή, είναι δικαίωμά τους, αλλά πλήρως λειτουργική.

Αντικατάσταση με ίδια ακριβώς (μοντέλο κατά γράμμα), αντικατάσταση με παρόμοια (ίδιο τσιπ, ίδια μνήμη, ίδιος αριθμός ανεμιστήρων, λεντακια...όχι να έχεις πάρει strix/υγρόψυκτη και να σου δίνουν eagle, αντικατάσταση με (ελαφρά) καλύτερη, αν δεν υπάρχει το ίδιο μοντέλο διαθέσιμο πια.

Πιστωτικό/επιστροφή χρημάτων στην τιμή αγοράς. Στην τιμή αγοράς, χωρίς κουβέντα ή υπόνοια για οτιδήποτε άλλο. Το αν θα είναι επιστροφή χρημάτων ή πιστωτικό, εκεί θέλει κυνήγι αλύπητο.

Επειδή, φυσικά, είναι  αλήτες, αγορά από εκεί ξανά μόνο για χαρτιά, μολύβια, αυτοκόλλητα. Τίποτα πάνω από 20€, εκτός υπερπροσφοράς

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 18/06/2023 at 13:19, fernadezzz said:

καλησπερα σας! Στις 14 του μηνα εκανα την online καταγγελια στον συνοιγορο του καταναλωτη, πρωτη φορα δεν ηξερα καν οτι υπαρχε και ευχαριστω για την ενημερωση! πηγα ξανα την παρασκευη απο το καταστημα εγιναν τοσα πολλα που δεν θα τα αναφερω ολα. αυτο που καταλαβα ομως και μου το ειπαν ξεκαθαρα (ο διευθυντης του καταστηματος) ειναι οτι το πλαισιο δεν μπαινει καν στην διαδικασια να κοιταξει την καρτα γραφικων! την στελνει οπως ειναι πακετο στην αντιπροσωπια και αν κρινει οτι θα γινει αλλαγη η θα επισκευαστει δινει την εντολη στο πλαισιο να πραξει αναλογα! δλδ αυτο που γραφει στο σαιτ τους [ 3 έτη εγγύηση, στο κατάστημά μας από ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E. (έλεγχος και αντικατάσταση).]   ειναι πιτσες μπλε! το μονο που σου προσφερουν δλδ ειναι τα μεταφορικα που δεν πληρωνεις και τπτ παραπανω!

με τα πολλα και με καυγαδες και με φωνες οντως δεν κερδιζεις κατι, αραξα εκει σε μια γκειμπινγκ εκθεσιακη καρεκλα και τους ειπα μολις μαθετε κατι για την καρτα μου η αν εχετε το οκ απο την αντιπροσωπια να μου φερετε την καινουρια εδω θα ειμαι! μετα απο κανα μισαωρο ερχετε παλι ο διευθυντης και μου λεει εκανα τα παντα μιλησα με τον τερμα πιο πανω και μου ειπε θα παει αθηνα σε τεχνικο ελεγχο να την τσεκαρουνε και αν οντως δεν εγινε ζημια απο οβερκλοκ θα παρω πιστωτικο! καλα εννοειται πως το εκανε ξεκαθαρα για να με ξεφορτωθει αλα και εγω επειδη ειχα θολωσει πολυ και μπορει να εκανα κατι που θα εχανα το δικιο μου εφυγα! την ερχομενη πεμπτη παρασκευη θα με ενημερωσουν!

Προσεχε με το πιστωτικό γιατί θα σου πασάρουν την ελληνική πρωτοτυπία "τελευταία τιμή απόθηκης". Είχα πάρει κάρτα των 350€ και πήγαν να μου δώσουν 60€ πιστωτικό. Στην τιμή αγοράς θα επιμείνεις

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...