Προς το περιεχόμενο

Μου εδωσαν ακυρο για επισκευη καρτας γραφικων απο πλαισιο!


fernadezzz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

On 18/06/2023 at 13:19, fernadezzz said:

καλησπερα σας! Στις 14 του μηνα εκανα την online καταγγελια στον συνοιγορο του καταναλωτη, πρωτη φορα δεν ηξερα καν οτι υπαρχε και ευχαριστω για την ενημερωση! πηγα ξανα την παρασκευη απο το καταστημα εγιναν τοσα πολλα που δεν θα τα αναφερω ολα. αυτο που καταλαβα ομως και μου το ειπαν ξεκαθαρα (ο διευθυντης του καταστηματος) ειναι οτι το πλαισιο δεν μπαινει καν στην διαδικασια να κοιταξει την καρτα γραφικων! την στελνει οπως ειναι πακετο στην αντιπροσωπια και αν κρινει οτι θα γινει αλλαγη η θα επισκευαστει δινει την εντολη στο πλαισιο να πραξει αναλογα! δλδ αυτο που γραφει στο σαιτ τους [ 3 έτη εγγύηση, στο κατάστημά μας από ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E. (έλεγχος και αντικατάσταση).]   ειναι πιτσες μπλε! το μονο που σου προσφερουν δλδ ειναι τα μεταφορικα που δεν πληρωνεις και τπτ παραπανω!

με τα πολλα και με καυγαδες και με φωνες οντως δεν κερδιζεις κατι, αραξα εκει σε μια γκειμπινγκ εκθεσιακη καρεκλα και τους ειπα μολις μαθετε κατι για την καρτα μου η αν εχετε το οκ απο την αντιπροσωπια να μου φερετε την καινουρια εδω θα ειμαι! μετα απο κανα μισαωρο ερχετε παλι ο διευθυντης και μου λεει εκανα τα παντα μιλησα με τον τερμα πιο πανω και μου ειπε θα παει αθηνα σε τεχνικο ελεγχο να την τσεκαρουνε και αν οντως δεν εγινε ζημια απο οβερκλοκ θα παρω πιστωτικο! καλα εννοειται πως το εκανε ξεκαθαρα για να με ξεφορτωθει αλα και εγω επειδη ειχα θολωσει πολυ και μπορει να εκανα κατι που θα εχανα το δικιο μου εφυγα! την ερχομενη πεμπτη παρασκευη θα με ενημερωσουν!

Τελικά τι έγινε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με πήραν τηλέφωνο το Σάββατο περιμένουν ενημέρωση από msi λένε. Αν δεν έχουν νέα μέχρι την Τρίτη θα βρούμε μια λύση σαν πλαίσιο λέει. Στο μαγαζί για να φύγω είπαν πιστωτικό τώρα λένε θα βρούμε λύση! δεν περιμένω να γίνει τπτ. Η msi δίνει 2 χρόνια σιγά μην επισκευάσει την κάρτα ή τους την αλλάξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 minutes ago, fernadezzz said:

Με πήραν τηλέφωνο το Σάββατο περιμένουν ενημέρωση από msi λένε. Αν δεν έχουν νέα μέχρι την Τρίτη θα βρούμε μια λύση σαν πλαίσιο λέει. Στο μαγαζί για να φύγω είπαν πιστωτικό τώρα λένε θα βρούμε λύση! δεν περιμένω να γίνει τπτ. Η msi δίνει 2 χρόνια σιγά μην επισκευάσει την κάρτα ή τους την αλλάξει.

Ποσο την ειχατε αγορασει ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, fernadezzz είπε

499 είχε τότε

Εντάξει ρε παιδιά διαβάστε και κανένα φόρουμ, 500 ευρώ για την 1660.

Κατά τα άλλα πρέπει να σου δώσουν πιστωτικό στην αξία αγοράς της. Έτσι έχουν κάνει και σε εμένα στο παρελθόν, έτσι κάνουν όλες οι εταιρίες και έτσι είναι το σωστό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Armoral είπε

Εντάξει ρε παιδιά διαβάστε και κανένα φόρουμ, 500 ευρώ για την 1660.

Κατά τα άλλα πρέπει να σου δώσουν πιστωτικό στην αξία αγοράς της. Έτσι έχουν κάνει και σε εμένα στο παρελθόν, έτσι κάνουν όλες οι εταιρίες και έτσι είναι το σωστό.

Πιστωτικό στην τρέχουσα τιμή , αφού είναι πάνω από 1 χρόνο η αγορά , η αντικατάσταση με κάρτα ίδιων η καλύτερων προδιαγραφών , δεν νομίζω να ισχύει πιστωτικό στην αρχική αγορά όταν η αγορά έγινε 2 χρόνια πριν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, Dark_Nightfall said:

Πιστωτικό στην τρέχουσα τιμή , αφού είναι πάνω από 1 χρόνο η αγορά , η αντικατάσταση με κάρτα ίδιων η καλύτερων προδιαγραφών , δεν νομίζω να ισχύει πιστωτικό στην αρχική αγορά όταν η αγορά έγινε 2 χρόνια πριν.

Είναι στην εγγύηση και το πιστωτικό πρέπει να είναι ίσο με τα χρήματα που την αγόρασε, διαφορετικά είτε πρέπει να του δώσουν άλλη κάρτα ίδια ή καλύτερη.

Με το να τους αφήνουμε να μην δίνουν πιστωτικό στην τιμή της αρχικής αγοράς, αλλά σε χαμηλότερη, ουσιαστικά τους επιτρέπουμε να μας θεωρούν κορόιδα .

Επεξ/σία από duffyduck
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, duffyduck είπε

είναι στην εγγύηση και το πιστωτικό πρέπει να είναι ίσο με τα χρήματα που την αγόρασε, διαφορετικά είτε πρέπει να του δώσουν άλλη κάρτα ίδια ή καλύτερη.

Με το να τους αφήνουμε να μην δίνουν πιστωτικό στην τιμή της αρχικής αγοράς, αλλά σε χαμηλότερη, ουσιαστικά τους επιτρέπουμε να μας θεωρούν κορόιδα .

Μα σου δίνουν κάρτα , η 1660 τώρα παίζει πόσο ; 250-300 ; κάπου εκεί , οπότε πως γίνεται να είσαι ικανοποιημένος με το αν σου δώσει ως αντικατάσταση ίδια και να μην είσαι ικανοποιημένος με το ποσό του πιστωτικού (τρέχουσα αξία 250-300) αφού τώρα η 1660 έχει μικρότερη τιμή σε σχέση με τότε.

Αν δεν έχει να σου δώσει αντικατάσταση 1660 η καλύτερη τότε πιστωτικό , κανονικά όμως στην τρέχουσα τιμή γίνεται , δεν ξέρω τι ισχύει νομικά αλλά νομίζω έτσι είναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Dark_Nightfall said:

Μα σου δίνουν κάρτα , η 1660 τώρα παίζει πόσο ; 250-300 ; κάπου εκεί , οπότε πως γίνεται να είσαι ικανοποιημένος με το αν σου δώσει ως αντικατάσταση ίδια και να μην είσαι ικανοποιημένος με το ποσό του πιστωτικού (τρέχουσα αξία 250-300) αφού τώρα η 1660 έχει μικρότερη τιμή σε σχέση με τότε.

Αν δεν έχει να σου δώσει αντικατάσταση 1660 η καλύτερη τότε πιστωτικό , κανονικά όμως στην τρέχουσα τιμή γίνεται , δεν ξέρω τι ισχύει νομικά αλλά νομίζω έτσι είναι.

OK, mea culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Πιστωτικό στην τρέχουσα τιμή , αφού είναι πάνω από 1 χρόνο η αγορά , η αντικατάσταση με κάρτα ίδιων η καλύτερων προδιαγραφών , δεν νομίζω να ισχύει πιστωτικό στην αρχική αγορά όταν η αγορά έγινε 2 χρόνια πριν.

Ισχύει παντού και πάντα. Αν δεν έχεις το προϊόν δίνεις τα χρήματα. Ας μην το κάλυπτες με 3 χρόνια εγγύηση.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα σου βρει λύση το ίδιο το κατάστημα εφόσον επιμείνεις. Αν σε βρουν εύκολο τότε αποβάλλουν την ευθύνη από πάνω τους. Μην τους αφήσεις.

Τα πάντα γραπτά όσο αφορά την επικοινωνία σου. Στείλε και mail αν δεν το έχεις κάνει ήδη...

Σε γενικές γραμμές το Πλαίσιο δεν νομίζω να σε κρεμάσει, αλλά μην σε βρουν όπως ανέφερα εύκολο, πίεσε όσο μπορείς. Μερικές μαγικές λέξεις όπως ο συνήγορος του καταναλωτή λύνουν το πρόβλημα πιο γρήγορα από όσο φαντάζεσαι.Δεν ρισκάρει το κατάστημα να χαλάσει το όνομα του για να μην βγάλει ένα πιστωτικό ή να κάνει αντικατάσταση.

Από την άλλη τώρα, να πάρεις 500€ πίσω επειδη τόσο γράφει η απόδειξη 2 χρόνια πίσω, το βρισκω δύσκολο, αλλά δεν είμαι σίγουρος στο τι ακριβώς ισχύει για το συγκεκριμένο. 

Το συμφέρον σου είναι να βγει εστω ένα μέρος του ποσού πιστωτικό και με μια διαφορά (αν υπάρχει)  από μεριάς σου να πάρεις νεότερης γενιά gpu. Δεν χάνεις, κερδισμένος θα είσαι imo.

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, fernadezzz είπε

Με πήραν τηλέφωνο το Σάββατο περιμένουν ενημέρωση από msi λένε. Αν δεν έχουν νέα μέχρι την Τρίτη θα βρούμε μια λύση σαν πλαίσιο λέει. Στο μαγαζί για να φύγω είπαν πιστωτικό τώρα λένε θα βρούμε λύση! δεν περιμένω να γίνει τπτ. Η msi δίνει 2 χρόνια σιγά μην επισκευάσει την κάρτα ή τους την αλλάξει.

γιατι εχω την εντυπωση οτι η msi δινει 3 χρονια εγγυηση ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον είναι μέσα στην εγγύηση είναι επιδιόρθωση αλλιώς αντικατάσταση με ίδια ή καλύτερα χαρακτηριστικά (δεν μπορεί να έχεις πάρει ASUS και να σου πει πάρε MSI εκτός αν το δεκτεις εσύ) 

Μετα επιστροφή χρημάτων όλου του ποσού αγοράς, πιστωτικό μόνο εφόσον το δέχεσαι εσύ πάλι.

Έχουν ειπωθεί ξανά οι ίδιες απορίες και απαντηθεί εδώ στο φόρουμ.

Το οτι τα συζητάμε ξανά και για καταστήματα όπως το πλαίσιο καταλαβαίνουμε για τι κατάντια μιλάμε, όταν μικρότερα καταστήματα ειναι πολύ πιο σωστοί.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Dark_Nightfall said:

Μα σου δίνουν κάρτα , η 1660 τώρα παίζει πόσο ; 250-300 ; κάπου εκεί , οπότε πως γίνεται να είσαι ικανοποιημένος με το αν σου δώσει ως αντικατάσταση ίδια και να μην είσαι ικανοποιημένος με το ποσό του πιστωτικού (τρέχουσα αξία 250-300) αφού τώρα η 1660 έχει μικρότερη τιμή σε σχέση με τότε.

Αν δεν έχει να σου δώσει αντικατάσταση 1660 η καλύτερη τότε πιστωτικό , κανονικά όμως στην τρέχουσα τιμή γίνεται , δεν ξέρω τι ισχύει νομικά αλλά νομίζω έτσι είναι.

Αν είναι έτσι, ας πάει το Πλαίσιο να αγοράσει μια καινούρια και να του τη δώσει. Επίσης, εάν ήταν μεγαλύτερη η τρέχουσα τιμή της, το Πλαίσιο θα του έδινε περισσότερα λεφτά απ'ότι την είχε αγοράσει;;; Δεν νομίζω. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...