Προς το περιεχόμενο

Μου εδωσαν ακυρο για επισκευη καρτας γραφικων απο πλαισιο!


fernadezzz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα στο φορουμ. Πριν 2 χρονια ειχα αγορασει απο πλαισιο μια msi 1660 super για λογαριασμο φιλου που εχει μαγαζι με ρουχα και ασχολειται με επεξεργασια φωτογραφιας και βιντεο για να παρουσιαζει τα ρουχα στο σαιτ του!

τον φεβρουαριο του 23 η καρτα σταματαει να δινει εικονα και την παω σερβισ! σε 20 μερες περιπου με ειδοποιουν οτι η καρτα ειναι ετοιμη να περασω να την παρω! ρωτησα για τα τυπικα τι προβλημα υπηρχε και το παλικαρι μου ειπε εδω γραφει μονο οτι εγινε επισκευη της καρτας! την ανοιξα και ελειπαν τα αυτοκολλητα απο τα ανεμιστηρακια αλα το αυτοκολλητο ασφαλειας ηταν στη θεση του! η καρτα δουλευε κανονικα!

τον μαιο ξανα το ιδιο προβλημα σταματαει να δινει εικονα την παω στο σερβισ και τονιζω οτι το εχει ξανα παθει και την εχω φερει πριν 2 μηνες να το κοιταξουν καλυτερα μην ειναι κατι αλλο! περασε σχεδον μηνας με παιρνουν τηλ και μου λενε οτι δεν διωρθωθηκε γιατι εχει γινει οβερκλοκ στην καρτα γραγικων και ειναι δικια σας ευθυνη!

Τους εξηγω οτι δεν ασχολειται κανενας μας με οβερκλοκ και για ποιον λογο την δουλευουμε! Ε τοτε μπορει να βαλατε καποιο προγραμμα και να το εκανε αυτο. παρτε την καρτα και μιληστε ο ιδιος με την msi γιατι αυτοι εχουν ιδικα μηχανηματα που τα βλεπουν αυτα! δεν την πηρα και ειπα θα ερθω αυριο πρωι να μιλησω και με καποιον υπευθυνο εδω, αν και μου ειπε οτι και ο υπευθυνος το ιδιο θα σας πει!

τι να κανω να την παρω και να την στειλω εγω ο ιδιος στην msi η να επιμεινω για επισκευη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει το επιμένω για επισκευή. Τσάμπα χρόνο και νεύρα. Ποσό μάλλον όταν έχουν περάσει 2 χρόνια και δεν είναι στην εγγύηση. Κάνε αίτηση για rma στην MSI. Meanwhile χτυπά μια 3060 μεταχειρο στα 200 ευρώ αν δεν έχεις να κάνεις την δουλειά σου. 

Το μόνο κακό είναι ότι λογικά αυτήν την κάρτα την πλήρωσες μια περιουσία πριν 2 χρόνια... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, fernadezzz είπε

Καλησπερα στο φορουμ. Πριν 2 χρονια ειχα αγορασει απο πλαισιο μια msi 1660 super για λογαριασμο φιλου που εχει μαγαζι με ρουχα και ασχολειται με επεξεργασια φωτογραφιας και βιντεο για να παρουσιαζει τα ρουχα στο σαιτ του!

τον φεβρουαριο του 23 η καρτα σταματαει να δινει εικονα και την παω σερβισ! σε 20 μερες περιπου με ειδοποιουν οτι η καρτα ειναι ετοιμη να περασω να την παρω! ρωτησα για τα τυπικα τι προβλημα υπηρχε και το παλικαρι μου ειπε εδω γραφει μονο οτι εγινε επισκευη της καρτας! την ανοιξα και ελειπαν τα αυτοκολλητα απο τα ανεμιστηρακια αλα το αυτοκολλητο ασφαλειας ηταν στη θεση του! η καρτα δουλευε κανονικα!

τον μαιο ξανα το ιδιο προβλημα σταματαει να δινει εικονα την παω στο σερβισ και τονιζω οτι το εχει ξανα παθει και την εχω φερει πριν 2 μηνες να το κοιταξουν καλυτερα μην ειναι κατι αλλο! περασε σχεδον μηνας με παιρνουν τηλ και μου λενε οτι δεν διωρθωθηκε γιατι εχει γινει οβερκλοκ στην καρτα γραγικων και ειναι δικια σας ευθυνη!

Τους εξηγω οτι δεν ασχολειται κανενας μας με οβερκλοκ και για ποιον λογο την δουλευουμε! Ε τοτε μπορει να βαλατε καποιο προγραμμα και να το εκανε αυτο. παρτε την καρτα και μιληστε ο ιδιος με την msi γιατι αυτοι εχουν ιδικα μηχανηματα που τα βλεπουν αυτα! δεν την πηρα και ειπα θα ερθω αυριο πρωι να μιλησω και με καποιον υπευθυνο εδω, αν και μου ειπε οτι και ο υπευθυνος το ιδιο θα σας πει!

τι να κανω να την παρω και να την στειλω εγω ο ιδιος στην msi η να επιμεινω για επισκευη?

δεν μας εξηγείς αν έχει ξεπεράσει τα 2 χρόνια που δίνει εγγύηση το ΠΛΑΙΣΙΟ , αν ναι τότε δεν μπορείς να κάνεις κατί εκτός από το να απευθυνθείς στην MSI μήπως και σε εξυπερετησουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαστε σίγουροι ότι η ταλαιπωρία και το κόστος επισκευής τέτοιας κάρτας (αν επισκευάζεται κιόλας), συμφέρει περισσότερο από την αγορά μιας καινούργιας ίδιας κατηγορίας που θα είναι καλύτερη σε όλα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κάρτα αγοράστηκε Απρίλιο του 2021 και έλεγε 3 χρόνια εγγύηση πλαίσιο οπότε είναι ακόμα σε εγγύηση. Εντάξει εγώ να την πάρω και να την στείλω στην msi αλλά δεν νομίζω να μου την επισκευασουν δωρεάν όπως μου λέει ο τεχνικός από πλαίσιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρώτα να σου πουν πως κατάλαβαν ότι έχει γίνει oc η κάρτα. 

Κλασικό πλαίσιο. Λογικά είναι στον 3ο χρόνο η εγγύηση, που είναι αποκλειστικά δικός τους, και προσπαθεί να γλυτώσει την επισκευή.

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, fernadezzz είπε

Η κάρτα αγοράστηκε Απρίλιο του 2021 και έλεγε 3 χρόνια εγγύηση πλαίσιο οπότε είναι ακόμα σε εγγύηση. Εντάξει εγώ να την πάρω και να την στείλω στην msi αλλά δεν νομίζω να μου την επισκευασουν δωρεάν όπως μου λέει ο τεχνικός από πλαίσιο

A, "Συνήγορος Καταναλωτή" και κοινοποίηση.

  • Like 9
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, filip123go είπε

Λογικά είναι στον 3ο χρόνο η εγγύηση, που είναι αποκλειστικά δικός τους, και προσπαθεί να γλυτώσει την επισκευή.

Αυτό.

Απλά προσπαθεί να γλιτώσει την αντικατάσταση, κάνε ότι είπε ο Πέτρος και μην χάνεις χρόνο και χαλάς και την διάθεση σου μιλώντας μαζί τους, έτσι είναι το κόλπο, σε πολλές εταιρίες πλέον, βάζουν διάφορα άτομα (χαμηλόμισθους "εποχικούς" "κυματοθραύστες') να σου μιλάνε και σου λένε επίσης  @@ για να σε ξεφορτωθούν, πάλι καλά που δεν είπαν ότι πήρε υγρασία 😆 . Επίσης επισκευή σε gpu? χλωμό το βλέπω πέρα από αντικατάσταση κανενός ανεμιστήρα ή αλλαγή θερμοαγωγιμης, όχι ότι δεν γίνεται αλλά δεν τους βλέπω να πιάνουν και κολλητήρι... 

Ζήτα αντικατάσταση.

 

Νομίζεις ότι είναι ο "κακός" υπάλληλος που δεν θέλει να σε εξυπηρετήσει; αυτές τις οδηγίες έχει....

Επεξ/σία από Havik
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Havik είπε

Νομίζεις ότι είναι ο "κακός" υπάλληλος που δεν θέλει να σε εξυπηρετήσει; αυτές τις οδηγίες έχει....

Ισχύει. Στα @@ του ο υπάλληλος. Ούτε του λένε λέει.

33 λεπτά πριν, Havik είπε

Επίσης επισκευή σε gpu? χλωμό το βλέπω πέρα από αντικατάσταση κανενός ανεμιστήρα ή αλλαγή θερμοαγωγιμης, όχι ότι δεν γίνεται αλλά δεν τους βλέπω να πιάνουν και κολλητήρι... 

Reflow το ποιο κλασικό. Ειδικά όταν είναι στο τέλος της εγγύησης. Στο κάνουν, δουλεύει για 3 μήνες, μέχρι να λήξει η εγγύηση, και μετά τέλος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, filip123go είπε

Reflow το ποιο κλασικό. Ειδικά όταν είναι στο τέλος της εγγύησης. Στο κάνουν, δουλεύει για 3 μήνες, μέχρι να λήξει η εγγύηση, και μετά τέλος.

Νόμιζα μόνο στις αγγελίες το κάνουν το "φουρνάρισμα" , δεν το περίμενα !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Havik είπε

Νόμιζα μόνο στις αγγελίες το κάνουν το "φουρνάρισμα" , δεν το περίμενα !

ούτε καν. Απλά το κάνουν με αέρα, όχι στο φούρνο :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πειτε τι ειναι αυτο;

1 ώρα πριν, Havik είπε

Νόμιζα μόνο στις αγγελίες το κάνουν το "φουρνάρισμα" , δεν το περίμενα !

 

43 λεπτά πριν, filip123go είπε

ούτε καν. Απλά το κάνουν με αέρα, όχι στο φούρνο :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τους ειπα να μου στειλουν αναφορα απο την msi που να εξηγει το προβλημα και της πρωτης και της δευτερης φορας που την πηγα για σερβισ και μου εστειλαν μονο για την δευτερη.

και μου ειπαν οτι ευθυνεται ή το τροφοδοτικο ή διακοπη ρευματος!

over voltage, electrical damaged PCI-E lines, short PEX_VDD, 1V8_VDD, damaged GPU

 

Στιγμιότυπο οθόνης 2023-06-14 162427.png

Επεξ/σία από fernadezzz
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαντάζομαι πηγές ευγενικός και απροετοιμαστος με το σταυρό στο χέρι και σε ξεφορτωθηκαν. Το πλαίσιο είναι άψογο στην τήρηση της εγγυησης, απλά πρέπει να ακούσουν μπινελικια πρώτα. Πήγαινε κατέβασε καντιλια και ζητά αντικατάσταση η πιστωτικό στην αξία αγοράς. Υποχρεωμένοι είναι. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, Herald είπε

Φαντάζομαι πηγές ευγενικός και απροετοιμαστος με το σταυρό στο χέρι και σε ξεφορτωθηκαν. Το πλαίσιο είναι άψογο στην τήρηση της εγγυησης, απλά πρέπει να ακούσουν μπινελικια πρώτα. Πήγαινε κατέβασε καντιλια και ζητά αντικατάσταση η πιστωτικό στην αξία αγοράς. Υποχρεωμένοι είναι. 

Δυστηχως εάν δεν πας με τσαμπούκα περνάει η υπόθεση σου στο ντουκου...

Εάν επιμείνεις θα πρέπει να σου την αντικαταστήσουν σου δώσουν πιστωτικο.

Επιπλέον -εαν δεν κάνω λαθος- εάν πάει στο service εντός εγγύησης (ας πούμε ότι είχε 2 χρόνια και εσύ την πας στους 23μηνες) έχεις αυτόματα άλλους 6 μήνες εγγύηση.

Τέλος παρόλη την ταλαιπωρία που έχει η όλη διαδικασία, η δική μου λογική είναι πρέπει να επιμείνουμε, και με επισκέψεις, και με καταγγελίες και με E-mail.

Εάν γράφει ότι είχε 3 χρόνια εγγύηση όταν την πήρες θα πρέπει να ισχύει το αυτονόητο ότι για 3 χρόνια θα έχεις εγγύηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...