Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με τη Samsung Hellas


billraven

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. Είχα αγοράσει το Σεπτέμβρη του 21 ενα μόνιτορ G27 για το pc μου απο τα Public. Πριν λίγες μέρες εκεί που έβλεπα ένα βίντεο στο youtube η οθόνη μπροστά στα μάτια μου στη μέση ακριβώς άρχισε να ραγίζει στο πάνελ. Την επόμενη μέρα τη πάω στο σέρβις της Samsung στο Ηράκλειο και αφού τους εξήγησα και τους έδωσα και την απόδειξη αγοράς περίμενα να μου πουν αν θα την επισκευάσουν ή αν θα γίνει αντικατάσταση. Με πήραν όμως απο τα κεντρικά της samsung απο το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών να μου πουν οτι δεν είναι δυνατόν το μόνιτορ να έσπασε μόνο και θα πρέπει να πληρώσω την επισκευή. Έχει εδώ και μια βδομάδα που δε βγάζω άκρη μαζί τους. Το σέρβις δεν έκανε το παραμικρό για να δει απο τι έγινε αυτό και εννοείτε πως η οθόνη δεν έχει το παραμικρό χτύπημα πάνω της ούτε καν κάποια μικρή γρατζουνιά. Θέλω αν ξέρει κάποιος τι μπορώ να κάνω γιατί δε θέλω σε καμία περίπτωση να το αφήσω να περάσει έτσι. 

othonh break.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

γνωστό πρόβλημα που η Samsung κάνει τη πάπια....

rip.

 

 

έχει περισσότερα και εδώ στο πριβέ του reddit

https://www.reddit.com/r/Monitors/comments/sahy88/help_with_my_odyssey_g7/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, greekfragma είπε

γνωστό πρόβλημα που η Samsung κάνει τη πάπια....

rip.

 

 

αυτοί κάνουν τη πάπια. Εγώ μπορώ να κάνω κάτι για να βρώ το δίκιο μου; Δε μπορώ να το χωνέψω οτι θα πληρώσω επισκευή για κάτι που δε φταίω εγώ. Δλδ αν ήταν αυτοκίνητο τι θα έκανα; Θα αγόραζα νέο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, billraven said:

αυτοί κάνουν τη πάπια. Εγώ μπορώ να κάνω κάτι για να βρώ το δίκιο μου; Δε μπορώ να το χωνέψω οτι θα πληρώσω επισκευή για κάτι που δε φταίω εγώ. Δλδ αν ήταν αυτοκίνητο τι θα έκανα; Θα αγόραζα νέο; 

 

μόνο κοινοποίηση στα social της Samsung Ελλάδας και Ευρώπης και αν δεις οτι δε προθυμοποιούνται προχωράς με Συνήγορο του Καταναλωτή.

υπάρχει γενικότερη δυσαρέσκεια με το after sales της Samsung. η LG πάλι είναι μέρα με τη νύχτα σε τέτοια θέματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, greekfragma είπε

 

μόνο κοινοποίηση στα social της Samsung Ελλάδας και Ευρώπης και αν δεις οτι δε προθυμοποιούνται προχωράς με Συνήγορο του Καταναλωτή.

υπάρχει γενικότερη δυσαρέσκεια με το after sales της Samsung. η LG πάλι είναι μέρα με τη νύχτα σε τέτοια θέματα.

να δώ σε κάποιο social συγκεκριμένα; μόνο τουιτερ χρησιμοποιώ και λίγο το facebook και το instgram

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, billraven said:

να δώ σε κάποιο social συγκεκριμένα; μόνο τουιτερ χρησιμοποιώ και λίγο το facebook και το instgram

εγώ θα δοκίμαζα κάτω από κάποιο ποστάρισμα των Odyssey G7 να δώσω φωτογραφία και το σπάσιμο του πάνελ και 2 γραμμές πόσο δυσαρεστημένος είσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, greekfragma είπε

εγώ θα δοκίμαζα κάτω από κάποιο ποστάρισμα των Odyssey G7 να δώσω φωτογραφία και το σπάσιμο του πάνελ και 2 γραμμές πόσο δυσαρεστημένος είσαι.

καλη ιδέα. Θα το ψάξω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, billraven είπε

εχω κάνει γραπτή καταγγελία αλλά δεν έχω κανένα νεότερο εδώ και μια βδομάδα.

μια εβδομάδα ειναι μικρός χρόνος , κανα μήνα θα άραζα αλλά αν καίγεσαι πάρε τους τηλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

μια εβδομάδα ειναι μικρός χρόνος , κανα μήνα θα άραζα αλλά αν καίγεσαι πάρε τους τηλ

απλά τον Σεπτέμβρη τελειώνει η εγγύηση. Αν φτάσει να περάσει τον Σεπτέμβρη τι κατάλαβα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, billraven είπε

απλά τον Σεπτέμβρη τελειώνει η εγγύηση. Αν φτάσει να περάσει τον Σεπτέμβρη τι κατάλαβα;

τίποτα , η βλάβη έχει δηλωθεί εντός εγγύησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, billraven said:

καταλαβαίνω οτι αυτο που λες έχει λογική αλλα με αυτους κοντεύω να ξεχάσω όσα ξέρω. Υπάρχει περίτπωση να χρειαστέι να το τραβήξω νομικά;

Oχι. Απλά θα τους γράψεις ένα ωραίο mail με αποδείξεις για το πρόβλημα που φαίνεται να υπάρχει σε πολλούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Allan-Wake είπε

Oχι. Απλά θα τους γράψεις ένα ωραίο mail με αποδείξεις για το πρόβλημα που φαίνεται να υπάρχει σε πολλούς.

εχει εδώ και μια βδομάδα που τους λεω οτι δεν έχετε καμια απόδειξη οτι εγώ φταίω για το σπάσιμο της οθόνης, το σέρβις δεν έχει ανοίξει καν την οθόνη για να δουν τι έχει και παρόλα αυτα μου λετε οτι φταίω εγώ. Τους ζήτησα σήμερα να πουν στο σερβις να μου δώσουν μια γραπτή απάντηση για τα αίτια που έγινε αυτο. Αλλα γενικά δε θέλουν σε καμία περίπτωση να κάνουν αυτο που πρέπει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...