Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με τη Samsung Hellas


billraven

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 λεπτά πριν, billraven είπε

Και λέω ωραία. Ας πούμε οτι φταίω που δε φταίω.

Αυτο πως ακριβώς το αποδυκνυεις?Και για να σε προλαβω το οτι δεν υπαρχει σημαδι εξωτερικο στο πανελ δεν αποδυκνυει τιποτα.

 

19 λεπτά πριν, billraven είπε

Το πάνελ είναι κολλημένο σε αυτή τη μεμβράνη προστασίας ας πούμε. Απο τη στιμή που θα ξεκολλήσει και βγεί απο τα μπέζελ θα τραβήξει και το πανελ εσωτερικά με αποτελέσμα να το σπάσει.

ΟΥΤΕ ΚΑΝ......δεν υπαρχει αυτο που λες και αμα λες τετοια στους τεχνικούς δεν προκειτε να σε παρουν ποτε στα σοβαρα.

22 λεπτά πριν, billraven είπε

Ας δεχτώ ότι είναι εξωτερικός παράγοντας. Θέλω να ξέρω για μη ξαναγίνει. Η απάντηση είναι οτι κανένας δε μπορεί να μου το απαντήσει.

Και ουτε προκειτε καθώς δεν ειναι ιατροδικαστης για να κανει ανάλυση στο πτωμα αλλα και γιατι κοιτάς να πιαστεις απο το παραμικρο οποτε δεν σου λεει τιποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, filipprin είπε

Αυτο πως ακριβώς το αποδυκνυεις?Και για να σε προλαβω το οτι δεν υπαρχει σημαδι εξωτερικο στο πανελ δεν αποδυκνυει τιποτα.

 

ΟΥΤΕ ΚΑΝ......δεν υπαρχει αυτο που λες και αμα λες τετοια στους τεχνικούς δεν προκειτε να σε παρουν ποτε στα σοβαρα.

Θα έλεγα οτι μια προηγούμενη απάντηση σου με έκανε αρκετά καχύποπτο για τη σημερινή κουβέντα που είχα με τον εκπρόσωπο τους αλλά θα μείνω μόνο σε αυτό και δε θα το πάω παρακάτω γιατί είναι οφ τόπικ. Τώρα για το αν ισχύει και κατα πόσο αυτό που είπα είναι στο χέρι ( μάντεψε ποιανού) του σέρβις να μου πει αν κάτι τέτοιο είναι εφικτό ή όχι. Και οκ εδώ δε μπορώ να πάρω αρκετές απαντήσεις. Ελπίζω σε youtube - instagram - tiktok οι χρήστες αφου δουν τις φωτογραφίες, όλες τις άλλες υποθέσεις με ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και τα mail που αντάλλαξα με τον Αλεξόπουλο για το πρόβλημα μου, να μου πουν περισσότερα. Εγω θέλω να μάθω πως έγινε. Αυτο είναι όλο. Αποφάσισαν όμως να τους κάνω ρόμπα. 
 
υ.γ το οτι δεν έχει εξωτερικό σημάδι είναι ένας πιθανός λόγος οτι δεν φταίω εγώ το λιγότερο. Απο εκεί κ πέρα αυτοί θα πρέπει να αποδείξουν - όταν ορισθεί εκείνη η ώρα - οτι το έκανα εγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, filipprin είπε

Αυτο θα πω και το κλεινω.Εσυ πρέπει να αποδείξεις.Αυτοι ειναι καλυμενοι απο το νόμο.

Απο κανένα νόμο δεν είναι καλυμμένοι. Τι λες; χαχαχαχαχαχαχα Σε ποιόν νόμο αναφέρεσαι για να σου αναφέρω και εγώ οτι είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ απο τη στιγμή που αρνήθηκαν την κάλυψη της εγγύησης εντός χρονικού ορίου να δώσουν ένα ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ report για ποιο λόγο έγινε ότι έγινε και όταν φτάσουμε στο δικαστήριο να πουν οτι "με το εν λόγο report του επίσημου service της εταιρίας μας, ο λόγος που προκλήθηκε το πρόβλημα είναι αυτός και γι αυτό το μόνιτορ έσπασε". Δλδ πώς νιώθεις που κάνεις τη λογική περίπατο; Ποιος νόμος θα καλύψει την Ευρωπαϊκή οδηγία εγγύησης χωρίς να μπορεί να πει η εταιρία τα πλήρη αίτια που εμφανίστηκαν και έγινε οτι έγινε; Γιατί εγώ θα επιμένω να πάρω τη πλήρη αναφορά για τα αίτια. Αεροπλάνα πέφτουν και τι θα πουν οι αεροπορικές; Ε έπεσαν. Το γιατί το ήξεραν οι πιλότοι ε τώρα τι να κάνουμε; Ζωή σε λόγου μας και τον σταυρό μας μη μας ξανατύχει; χαχαχαχαχαχαχα τι λέτε ρε;;;; χαχαχαχαχαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, billraven είπε

πο τη στιγμή που αρνήθηκαν την κάλυψη της εγγύησης εντός χρονικού ορίου

δεν αρνήθηκαν τίποτα τέτοιο. Γι αυτούς είναι ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ ΣΟΥ, οπότε κ εκτός εγγύησης.

 

πάρε ένα λάπτοπ. βάλε πάνω στο πληκτρολόγιο ένα καπάκι από στυλό BIC, ή ένα usb stick

κλείσε το lid εντελώς, εντελώς εντελώς

το πάνελ μέσα θα σπάσει, το τζάμι πάνω από το πάνελ δε θα έχει ούτε μια γρατσουνιά

δε σημαίνει όμως πως δεν είναι κακή χρήση του τελικού χρήστη.

 

αυτό σου λένε οι υπόλοιποι τόση ώρα, αλλά είσαι φορτωμένος κ δεν σκέφτεσαι ήρεμα.

όπως ειπώθηκε, αν το είχες σε video πως έσπασε μόνο του θα μπορούσες να τους κυνηγήσεις

όπως πάλι ειπώθηκε, αν βρεις στο ιντερνετ πολλά στοιχεία πως η σειρά έχει ελάττωμα κλπ, πάλι μπορείς να τους ζορίσεις

τους κράζεις ήρεμα στο διαδίκτυο αν θες, χωρίς ύβρεις κλπ κ ό,τι βρέξει ας κατεβάσει. Επίσης το linkedin που σου πρότειναν είναι καλή λύση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Kthulhou είπε

δεν αρνήθηκαν τίποτα τέτοιο. Γι αυτούς είναι ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ ΣΟΥ, οπότε κ εκτός εγγύησης.

 

πάρε ένα λάπτοπ. βάλε πάνω στο πληκτρολόγιο ένα καπάκι από στυλό BIC, ή ένα usb stick

κλείσε το lid εντελώς, εντελώς εντελώς

το πάνελ μέσα θα σπάσει, το τζάμι πάνω από το πάνελ δε θα έχει ούτε μια γρατσουνιά

δε σημαίνει όμως πως δεν είναι κακή χρήση του τελικού χρήστη.

 

αυτό σου λένε οι υπόλοιποι τόση ώρα, αλλά είσαι φορτωμένος κ δεν σκέφτεσαι ήρεμα.

όπως ειπώθηκε, αν το είχες σε video πως έσπασε μόνο του θα μπορούσες να τους κυνηγήσεις

όπως πάλι ειπώθηκε, αν βρεις στο ιντερνετ πολλά στοιχεία πως η σειρά έχει ελάττωμα κλπ, πάλι μπορείς να τους ζορίσεις

τους κράζεις ήρεμα στο διαδίκτυο αν θες, χωρίς ύβρεις κλπ κ ό,τι βρέξει ας κατεβάσει. Επίσης το linkedin που σου πρότειναν είναι καλή λύση

Θα το ξαναπώ. ίσως και να μην το ανέφερα πριν. Το πάνελ είναι φουσκωμένο στο σημείο που έσπασε απο ΜΕΣΑ προς τα ΈΞΩ. Δλδ μια ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ διαδικασία στο πάνελ το έφερε στο σημείο να περάσει το σημείο καμπής του και το έφτασε στο σημείο που το έφτασε. Την ώρα που γινόταν αυτό ακουγόταν ένας ήχος σαν να ξεκολλάει κάτι. Δεν είμαι τεχνικός για να ξέρω περισσότερα γι αυτό και το πήγα στο σέρβις. Για να μου πουν ΠΩΣ εγινε. Το θέμα είναι όμως πως δεν είμαι η μοναδική περίπτωση στον κόσμο. Και άλλοι έχουν το ίδιο πρόβλημα με εμένα και είναι όλες οι οθόνες με καμπυλότητα 1000r. Η Σάμσουνγκ ΔΕ ΘΕΛΕΙ να το ψάξει παραπάνω. Δε ξέρω και δε με ενδιαφέρει το γιατί. Δε μπορώ να ακούσω σαν δικαιολογία το "κανένας δε μπορεί να σας πει γιατι έγινε" λες μιλάμε για πυρηνικό ατύχημα. Μια οθόνη είναι. Και φαίνεται αν το πάνελ δέχτηκε πίεση ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ή οχι. Εδώ μιλάμε οτι το φούσκωμα είναι απο ΜΕΣΑ προς τα ΕΞΩ. Σε αυτο που λες με το λαπτοπ προφανώς το πανελ θα είχε βαθούλωμα απο ΕΞΩ προς τα ΜΕΣΑ. Και αυτό γιατί το καπάκι του μπιγκ δεν είναι φανταστικό ούτε φάντασμα. έχει υπόσταση κτλπ τλπ ΑΡΑ έτσι έσπασε η οθόνη του λαπτοπ. Εξήγησε μου ΕΣΥ με τη δική σου λογική πως ένα πάνελ με σπάσιμο απο ΜΕΣΑ προς τα ΕΞΩ ο λόγος που το προκάλεσε είναι ένας άγνωστος εξωτερικός παράγοντας;
καθόλου φορτωμένος δεν είμαι btw. Απλά βρίσκω φανταστικό το πόσο δύσκολο είναι να λειτουργήσει η λογική μας σε κάποια πράγματα. Και ναι αρνήθηκαν την εγγύηση γιατί χωρίς να μου δώσουν πλήρη αναφορά μέσα, σε μισή μέρα χωρίς τίποτα πέρα απο 2 φωτογραφίες μου είπαν οτι φταίω εγώ. Και το ακόμα πιο αστείο είναι οτι σε τελική ανάλυση θα καταφέρω να μάθω πως έγινε. Το δίκιο μου μπορεί και να μη το βρω. Και στα @@ μου κιόλας. Δε τους έχω ανάγκη ούτε το μόνιτορ έχω ανάγκη. Πήρα άλλο. Αλλά το να με περνάνε εμένα και τον κάθε εμένα για βλάκα και να μου κάνουν το μαύρο άσπρο και να μη μου το δικαιολογούν και απο πάνω ε πάει πολύ νομίζω. Τώρα το ποιος πρέπει να αποδείξει τί και που θα το μάθουμε αργότερα πιο επίσημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@billraven Διάβασε πιο πάνω τι έχω γράψει περί νομικής κι εμπορικής εγγύησης. Αυτά είναι τα ισχύοντα, με βάση τα οποία μπορείς να κινηθείς. Δεν πιστεύω ότι όπως το πας (με την εμπορική δηλαδή) θα βρεις άκρη, γιατί πρακτικά είναι στην ευχέρεια της Samsung

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, Orestis_G είπε

@billraven Διάβασε πιο πάνω τι έχω γράψει περί νομικής κι εμπορικής εγγύησης. Αυτά είναι τα ισχύοντα, με βάση τα οποία μπορείς να κινηθείς. Δεν πιστεύω ότι όπως το πας (με την εμπορική δηλαδή) θα βρεις άκρη, γιατί πρακτικά είναι στην ευχέρεια της Samsung

θα προσπαθήσω απο Δευτέρα να έρθω σε επαφή με το σερβις των Public. Πιο πολύ για πληροφορίες παρά κάτι άλλο. Διάβασα και τις οδηγίες της σαμσουνγκ για την εγγύηση και τις ευρωπαϊκής ένωσης. Η σαμσουνγκ πατάει ότι την οθόνη την έσπασα εγώ άρα δεν υπάρχει καμία υποχρέωση απο μέρους τους να κάνουν το οτιδήποτε δωρεάν. Βάση όμως ευρωπαϊκού δικαίου η κάθε σάμσουνγκ θα πρέπει τουλάχιστον δικαστηκά να αποδείξει για ποιο λόγο δεν δέχεται τις οδηγίες της εγγύησης. Τόσο τις ευρωπαϊκές όσο και τις δικές της. Γιατί τι ποιο λογικό απο την ερώτηση "για ποιο λόγο δεν προχωρήσατε σε ενέργειες βάση εγγύησης;" "γιατί η οθόνη έσπασε" "ευθύνεται ο πελάτης για το σπάσιμο;" "ναι" "με ποιο τρόπο; υπάρχει κάποιο χτύπημα που να το καταδεικνύει;" "οχι, αλλα καμία οθόνη δε σπάει απο μόνη της πρόεδρε. άρα φταίει ο πελάτης". Κάνε το λίγο εικόνα πόσο γελοίο φαίνεται. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να πάω εκεί. έχω και τα χρήματα και τον χρόνο. Και ας γίνει σε 10 χρόνια η δίκη ή η οποιαδήποτε νομική διαδικασία τέλος πάντων. Εγώ αυτο το θέαμα δε το χάνω. Γιατί στη δική μου σειρά θα παραθέσω άλλες 10 τουλάχιστον ίδιες περιπτώσεις και ελπίζω μέχρι εκείνη τη μέρα να έχω πάρει και από κάποιον μια γνωμάτευση για το τι πραγματικά έγινε στην οθόνη. Στην ευχέρεια της σαμσουνγκ ήταν να με εξυπηρετήσουν έχω δίκιο ή άδικο. Αυτό θα το έκρινε ο έλεγχος του σέρβις όχι ένας ραντομας προιστάμενος που μέσα απο 2 φωτογραφίες αποφάσισε με το έτσι θέλω οτι εγώ φταίω που έσπασε η οθόνη και οτι δε μπορεί να μου πει κανένας τι έγινε. Αλλά δεν ήθελαν. Δε πειράζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσυ τωρα νομίζεις οτι με αυτο τον τροπο και τον παραληρηματικό λογο κραζεις την σαμσουνγ για αντίποινα   γιατι για να βρεις το δικιο σου ετσι  δεν παιζει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, filipprin είπε

Εσυ τωρα νομίζεις οτι με αυτο τον τροπο και τον παραληρηματικό λογο κραζεις την σαμσουνγ για αντίποινα   γιατι για να βρεις το δικιο σου ετσι  δεν παιζει

καλά σίγουρα όχι με αυτό το τρόπο. Με ένα εξώδικο όμως θα κάνω μια αρχή και βλέπουμε. Εδώ τώρα όπως είπα και πιο πάνω κάνω λόγο για το θέατρο παραλόγου που πουλάει η σαμσουνγκ σε μια προσπάθεια να με αποτρέψει απο περαιτέρω κινήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν καταλαβαίνω γιατί τόσο επιθετική συμπεριφορά ορισμένων εδω που αν τους τύχαινε κάτι ανάλογο ίσως να μην έγραφαν αυτά που έγραψαν.

Anw, πάμε στο θέμα μας...

Θα σου πω τι ισχύει. Έπεσες δυστυχώς στην περίπτωση ενός προβλήματος γνωστού αλλά η Samsung κάνει το παγώνι. 

Αυτοί ότι και να κάνεις θα ισχυρίζονται ότι έγινε με δική σου υπαιτιότητα. Αυτό που ζητάς εσύ φαίνεται λογικό αλλά ποιος τεχνικός και με ποιον τρόπο μπορεί να κάνει "αυτοψία" και με ποιον τρόπο; Δεν μπορεί να γίνει. 

Από εκεί και περα, αυτό που μπορείς να κάνεις είναι ένας μίνι εκβιασμός, ας το πούμε έτσι για την οικονομία της συζήτησης. 

Να συγκεντρώσεις πολλές ίδιες περιπτώσεις να μιλήσεις κατευθείαν με την Samsung, δείχνοντας τους τι πόσταρες, που και πόσοι έχουν ακριβώς το ιδιο ή παρόμοιο θεμα, και πες ότι αυτό το πρόβλημα είναι ευρέως γνωστό και πρέπει να σε καλύψουν.

Ξαναλέω, δυστυχώς ο νόμος είναι υπέρ τους, αν διαβάσεις προσεχτικά περί εμπορικής εγγύησης. Εσύ πατάς στο ξεφτιλικι που ενδεχομένως δεχτούν στα διαφορα social αφού μαζευτούν αρκετοί με το ίδιο θέμα.

Εκεί ποντάρεις να βρεις το δίκιο σου, δεν θα είναι εύκολο και αν τα καταφέρεις ποσταρε το.

Καλή τύχη.

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έχει τύχει πριν μερικά χρόνια να αγοράσω tv 49 samsung (1.000 ευρώ) από media Markt. Όταν την πήγα σπίτι και την άνοιξα σε λειτουργία είδα αμέσως ότι έχει στο κέντρο από πάνω εσωτερικό ράγισμα στο πάνελ και φαινόταν μια γραμμή. Γρήγορα πίσω στο κατάστημα για να την αλλάξω φυσικά. Μου λένε πως είναι σπάσιμο - το έκανες εσύ κ.τ.λ. Τους λέω ρε παιδιά φαίνεται πριν μια ώρα την πήρα....Μου λένε τέλος πάντων θα την στείλουμε στην samsung και ΕΑΝ το εγκρίνει θα σου την αλλάξουμε αλλιώς τζίφος. Λέω οκ. Πάω σπίτι και επιστρέφω στο κατάστημα μετά από 10 λεπτά. Τους λέω πως σε περίπτωση που εγκρίνει η samsung θα ζητήσω επιστροφή χρημάτων και θα την αγοράσω από άλλο κατάστημα. Με τα πολλά ευτυχώς έπεισα τον υπεύθυνο και μου έδωσε άλλη. Φεύγοντας μου λέει ένας πωλητής πως ήμουν πολύ τυχερός με την εξέλιξη αυτή και μου είπε πως πρακτικά εάν έχει μια οθόνη σπασμένο πάνελ ΔΕΝ καλύπτει ΠΟΤΕ η εγγύηση καθώς δεν μπορείς να αποδείξεις ότι δεν το έκανες εσύ. (ακόμη και με μια δυνατή πίεση - δεν χρειάζεται να φαίνεται κάποιο χτύπημα). Με συμβούλεψε πως για να αποφύγω κάποια περιπέτεια στο μέλλον, η ΜΟΝΗ λύση είναι να την ανοίξεις επί τόπου στο κατάστημα για δοκιμή (εφόσον υπάρχει αυτή η δυνατότητα) αμέσως μετά την αγορά. Έτσι θα αποδειχθεί ότι το κατάστημα στην αποθήκη του την έσπασε π.χ.

Αυτά....... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
On 01/07/2023 at 00:49, konlift said:

Με συμβούλεψε πως για να αποφύγω κάποια περιπέτεια στο μέλλον, η ΜΟΝΗ λύση είναι να την ανοίξεις επί τόπου στο κατάστημα για δοκιμή (εφόσον υπάρχει αυτή η δυνατότητα) αμέσως μετά την αγορά. Έτσι θα αποδειχθεί ότι το κατάστημα στην αποθήκη του την έσπασε π.χ.

Αρκεί να χωράει στο μεταφορικό σου μέσο ώστε να μπορείς να την φέρεις ο ίδιος σπίτι σου.

Αν δεν κάνω λάθος, η Mediamarkt στο χαρτί του μεταφορέα λέει ότι αν θες μπορείς να ανοίξεις το κουτί για έλεγχο όσο είναι εκεί αυτός και μετά να υπογράψεις την παραλαβή αν είναι όλα καλά. Το είχα προσέξει πριν 2 χρόνια όταν πήρα τηλέραση, αλλά δυστυχώς αφού το είχα υπογράφει κι είχε φύγει. :(

Ευτυχώς δεν είχε θέμα η TV.

Το Electroholic επίσης αν παραλάβεις από το κατάστημα, επιμένει να ανοίξουν εκεί την συσκευασία για να δεις ότι όλα καλά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...