Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με τη Samsung Hellas


billraven

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να ρωτησω κατι που δεν το εχω καταλαβει. Αρπαζω που λενε την ευκαιρια μιας και μιλαμε εδω για μεγαλες εταιριες.

Τονιζω οτι ρωταω γιατι δεν ξερω και εχω απορια.

Τι ακριβως θα κανει ο ΣτΚ μιας μπανανιας στην Samsung?

Θα την κανει ντα?

Θα της κανει μουτρα κρεας και θα αλλαξει την πολιτικη της για χαρη του περικλη απο τα γκραβαρα?

φιλικα παντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, TuXaKoS είπε

Έχει αναφερθεί πολλές φορές τι ισχύει για την 2ετή νομική εγγυηση:

Η νομική εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που θεωρείται ότι υπήρχαν κατά τη στιγμή της παράδοσης και έγιναν εμφανή μέσα στην επόμενη διετία. Ωστόσο, η επίμαχη περίοδος είναι το πρώτο έτος μετά την αγορά του προϊόντος:

- Κάθε ελάττωμα που εμφανίζεται εντός ενός έτους θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, ο πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το τηλέφωνό σας δωρεάν ή να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν είναι αδύνατη η επισκευή ή η αντικατάστασή του.
- Μετά την πάροδο ενός έτους, μπορείτε ακόμη να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέχρι το τέλος της διετούς περιόδου της εγγύησης. Ωστόσο, ο πωλητής μπορεί να σας ζητήσει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση του προϊόντος. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm#:~:text=Η νομική εγγύηση καλύπτει ελαττώματα,κατά τη στιγμή της παράδοσης.

Άρα όχι, εσύ πρέπει να αποδείξεις ότι το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό και προυπήρχε. 

ωραία και εγώ να το αποδείξω πως ακριβώς; δεν έχω κανένα πρόβλημα να κάνω οτι χρειάζεται και ότι μου πουν. Το θέμα είναι ότι ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ να φτάσουμε σε αυτο το σημείο. Τώρα απο τη στιγμή που έχω 2 χρόνια εγγύηση και τελευταία μέρα να γινόταν κάτι πάλι θα έπρεπε να το φτιάξουν αντικαταστήσουν. Τι λογική είναι αυτή  οτι μετά απο ένα χρόνο δε μπορεί να είναι το προιόν ελαττωματικό; Θέλετε και τα λέτε κάποιοι; Και ξανα λέω. Πρώτη κίνηση ήταν να το πάω στο αρμόδιο σέρβις. Δλδ πόσο πιο ειδικοί απο το ίδιο το σέρβις της εταιρίας; Αν πάω σε κάποιον άλλον εκεί είναι που δε θα το δεχτούν. Το μόνο άλλο σέρβις που ίσως να έχει κάποια βαρύτητα είναι αυτό του Public απο όπου και την αγόρασα. Και αγοράζεις αυτοκίνητο. Σου βγάζει πρόβλημα στον δεύτερο χρόνο. Τι θα πεις δλδ; Οτι αφού δε μου έβγαλε πρόβλημα στο πρώτο μήνα άρα λογικά ότι και να πάθει απο εκει κ πέρα φταίω εγώ; Σορρυ φίλος αλλα κάπου κάτι χάνεις.

13 λεπτά πριν, BertaJourdan είπε

Να ρωτησω κατι που δεν το εχω καταλαβει. Αρπαζω που λενε την ευκαιρια μιας και μιλαμε εδω για μεγαλες εταιριες.

Τονιζω οτι ρωταω γιατι δεν ξερω και εχω απορια.

Τι ακριβως θα κανει ο ΣτΚ μιας μπανανιας στην Samsung?

Θα την κανει ντα?

Θα της κανει μουτρα κρεας και θα αλλαξει την πολιτικη της για χαρη του περικλη απο τα γκραβαρα?

φιλικα παντα.

δεν ελπίζω και πολλά αλλά σε κάθε περίπτωση το δοκίμασα και αυτό. Αν πετύχουν κάτι έχει καλώς. Αν όχι οκ.

Επεξ/σία από billraven
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστηχως ειναι τετοια η φυση του προβλήματος που δεν ειναι ευκολο να αποδειξεις οτι δεν το εκανες εσυ.

Ειναι σαν να πηγαίνεις  με ενα αυτοκινητο τρακαρισμενο και να λες οτι δεν το εκανες εσυ αλλα εγινε μονο του και να ζητας να στο καλυψουν στην εγγυηση.

Σε καθε περιπτωση σου ευχομαι να βρεις το δικιο σου αν και δεν το βλεπω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, filipprin είπε

Δυστηχως ειναι τετοια η φυση του προβλήματος που δεν ειναι ευκολο να αποδειξεις οτι δεν το εκανες εσυ.

Ειναι σαν να πηγαίνεις  με ενα αυτοκινητο τρακαρισμενο και να λες οτι δεν το εκανες εσυ αλλα εγινε μονο του και να ζητας να στο καλυψουν στην εγγυηση.

Σε καθε περιπτωση σου ευχομαι να βρεις το δικιο σου αν και δεν το βλεπω

αυτο που λες σαν τρακαρισμένο θα ήταν το αντίστοιχο αν η οθόνη ήταν χτυπημένη και φυσικά και το πάνελ σπασμένο. Τώρα η οθόνη δεν έχει κάποιο χτύπημα αλλά το πάνελ έχει σπάσει. Λογική υπάρχει, υπάρχουν τόσοι και τόσοι που δίνουν απάντηση στο πως. Ακόμα και στο πρώτο πόστ εδώ κάποιος το αναφέρει. Δεν πάμε να τετραγωνίσουμε τον κύκλο. Να μου που απο τη στιγμή που δεν έχει σημάδι χτυπήματος το πως έγινε. Αυτό είναι όλο. Αν ήταν με κάποιο μαγικό τρόπο δικό μου το λάθος οκ θα το δεχτώ. Αλλά αν δεν προκύπτει απο τον έλεγχο κάτι τέτοιο τότε ή το πάνελ ήταν ελαττωματικό ή μαγεία. Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση. Και ναι το ξέρω οτι είμαι σε δύσκολη θέση αλλα θα το πάω μέχρι τέλους. Τα λεφτά δεν είναι το θέμα. Η κοροϊδία είναι. Dell σου έρχομαι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, billraven είπε

Τώρα η οθόνη δεν έχει κάποιο χτύπημα αλλά το πάνελ έχει σπάσει.

Εχω δει οθονη να ραγιζει την ωρα που την καθαριζανε με το πανι χωρίς να εχει κανενα σημαδι.Δεν σε κατηγορω ουτε υπονοώ κατι και το ξεκαθαριζω απλα έχεις πεσει σε πολυ δυσκολη κατασταση που δυσκολα θα σε πιστεψει καποιος.Και να λυθει η οθονη παλι δεν προκειτε να βγει κατι.Εύχομαι παντως να βρεις ακρη.

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, billraven said:

ωραία και εγώ να το αποδείξω πως ακριβώς; δεν έχω κανένα πρόβλημα να κάνω οτι χρειάζεται και ότι μου πουν. Το θέμα είναι ότι ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ να φτάσουμε σε αυτο το σημείο. Τώρα απο τη στιγμή που έχω 2 χρόνια εγγύηση και τελευταία μέρα να γινόταν κάτι πάλι θα έπρεπε να το φτιάξουν αντικαταστήσουν. Τι λογική είναι αυτή  οτι μετά απο ένα χρόνο δε μπορεί να είναι το προιόν ελαττωματικό; Θέλετε και τα λέτε κάποιοι; Και ξανα λέω. Πρώτη κίνηση ήταν να το πάω στο αρμόδιο σέρβις. Δλδ πόσο πιο ειδικοί απο το ίδιο το σέρβις της εταιρίας; Αν πάω σε κάποιον άλλον εκεί είναι που δε θα το δεχτούν. Το μόνο άλλο σέρβις που ίσως να έχει κάποια βαρύτητα είναι αυτό του Public απο όπου και την αγόρασα. Και αγοράζεις αυτοκίνητο. Σου βγάζει πρόβλημα στον δεύτερο χρόνο. Τι θα πεις δλδ; Οτι αφού δε μου έβγαλε πρόβλημα στο πρώτο μήνα άρα λογικά ότι και να πάθει απο εκει κ πέρα φταίω εγώ; Σορρυ φίλος αλλα κάπου κάτι χάνεις.

Δεν λέμε ότι θέλουμε μερικοί. Σου έδωσα ένα συγκεκριμένο άρθρο της Ευρωπαικής νομοθεσίας (πάνω στην οποία πατάει και η ελληνική) και το τι ακριβώς ισχύει. Στον 2ο χρόνο της εγγύησης, μπορεί να χρειαστεί να αποδείξεις εσύ ότι το πρόβλημα προυπήρχε. Ουσιαστικά η Samsung σου λέει ότι το προκάλεσες εσύ. Η λύση (όπως αναφέρει και το site της Ευρωπαικής ένωσης) είναι να πας σε τεχνικό εμπειρογνώμονα για να αποδείξεις ότι το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό και προυπήρχε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, TuXaKoS είπε

Ωστόσο, η επίμαχη περίοδος είναι το πρώτο έτος μετά την αγορά του προϊόντος

Αυτό πότε άλλαξε; Ήταν στο εξάμηνο απ' ό,τι θυμάμαι...πρέπει να τα κοιτάμε συνέχεια τελικά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ εξάμηνο το θυμάμαι, από ότι φαίνεται άλλαξε.

Πάντως στην περίπτωση του φίλου δεν νομίζω ότι μας αφορά το άρθρο της ευρωπαϊκής ένωσης, καθώς η samsung έτσι κι αλλιώς παρέχει εμπορική εγγύηση τουλάχιστον δύο χρόνια, και ο φίλος είναι εντός διετίας. Εδώ η περίπτωση είναι κακή χρήση vs έσπασε μόνη της. Δύσκολα τα πράγματα για τον ts

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@gianniz_k Η μία εγγύηση δεν αποκλείει την άλλη. Θεωρητικά θα μπορούσε με τη βοήθεια εμπειρογνωμώνων να πάει για την νομική αντί της εμπορικής, εφόσον η Samsung αρνείται να τον καλύψει. Το ζήτημα είναι ποιος θεωρείται ο κατάλληλος εμπειρογνώμων (επισκευαστής τηλεοράσεων με πτυχίο ηλεκτρονικού μας κάνει, ας πούμε;) ώστε να μην αμφισβητηθεί από πλευράς πωλητή καθώς και αν αξίζει το κόστος και το τρέξιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To "ράγισμα" της οθόνης γενικά θεωρήται "κακή χρήση" οπότε ο TS ξεκινά με αυτό το μείον. Μόνο αν επιμείνει ότι είναι γνωστό πρόβλημα στο συγκεκριμένο μοντέλο που δεν προκαλείται από κακή χρήση μπορεί να βρει το δίκιο του. Εγώ θα έβρισκα όσα περισσότερα στοιχεία μπορώ στο ιντερνετ για να δικαιολογήσω την απαίτηση μου ότι είναι κατασκευαστικό το θέμα και όχι κακής χρήσης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, jgeorgiou said:

Εγώ θα έβρισκα όσα περισσότερα στοιχεία μπορώ στο ιντερνετ για να δικαιολογήσω την απαίτηση μου ότι είναι κατασκευαστικό το θέμα και όχι κακής χρήσης

Συμφωνώ. Αυτή κατ' εμέ, είναι η πιο ορθή τακτική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

To "ράγισμα" της οθόνης γενικά θεωρήται "κακή χρήση" οπότε ο TS ξεκινά με αυτό το μείον. Μόνο αν επιμείνει ότι είναι γνωστό πρόβλημα στο συγκεκριμένο μοντέλο που δεν προκαλείται από κακή χρήση μπορεί να βρει το δίκιο του. Εγώ θα έβρισκα όσα περισσότερα στοιχεία μπορώ στο ιντερνετ για να δικαιολογήσω την απαίτηση μου ότι είναι κατασκευαστικό το θέμα και όχι κακής χρήσης.

Δεν θα διαφωνήσω, εντούτοις είναι πάρα πολλές οι περιπτώσεις που τα στοιχεία είναι αρκετά (και οι αναφορές στο internet επίσης) και οι εταιρείες κάνουν την πάπια. Ίσως φταίει και το γεγονός ότι η εμπορική εγγύηση είναι στην ευχέρεια της εταιρείας και δεν είναι υποχρεωτική. Με τη νομική η ευθύνη είναι του πωλητή. Εγώ θα πρότεινα τουλάχιστον να μην κλείσει το παράθυρο της νομικής εγγύησης. Ας βεβαιωθει ότι το κατάστημα πώλησης έχει καταγράψει το πρόβλημα εντός της διετίας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως και με αφορμη το βινεακι στη πρωτη σελιδα του  θεματος αλλο ειναι το ραγισμενο πανελ και αλλο τα ξεκολημενα πλαστικα μπεζελ που ειναι συχνο φαινομενο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σε όλους. Ακόμα δεν έβγαλα άκρη. Προσπάθησα να το κάνω όσο πιο απλό μπορούσα.  Μου λένε οτι έγινε λόγου εξωτερικού παράγοντα. Και ρωτάω ποιος είναι ο εξωτερικός παράγοντας και μου λένε δε μπορεί κανένας να σας το πει; Δλδ το σέρβις τι κάνει; Και λέω ωραία. Ας πούμε οτι φταίω που δε φταίω. Ας δεχτώ ότι είναι εξωτερικός παράγοντας. Θέλω να ξέρω για μη ξαναγίνει. Η απάντηση είναι οτι κανένας δε μπορεί να μου το απαντήσει. Δλδ του λέω έχεις ένα μόνιτορ με σπασμένη/καμένη οθόνη ΧΩΡΙΣ χτύπημα και μου λες οτι κανενας δε μπορεί να μου το απαντήσει. Νομίζω οτι μιλάνε με παιδάκια. εν το μεταξύ το AI

ai agrees.png

Στις 17/6/2023 στις 12:09 ΜΜ, filipprin είπε

Πάντως και με αφορμη το βινεακι στη πρωτη σελιδα του  θεματος αλλο ειναι το ραγισμενο πανελ και αλλο τα ξεκολημενα πλαστικα μπεζελ που ειναι συχνο φαινομενο .

Το πάνελ είναι κολλημένο σε αυτή τη μεμβράνη προστασίας ας πούμε. Απο τη στιμή που θα ξεκολλήσει και βγεί απο τα μπέζελ θα τραβήξει και το πανελ εσωτερικά με αποτελέσμα να το σπάσει. Γι αυτό λέμε οτι έγινε αυτό που έγινε. Απλά η samsung κάνει τη πάπια. Αλλά αγαπάει ο θεός τον κλέφτη αλλα αγαπάει και τον νοικοκύρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...