Προς το περιεχόμενο

Εισαγωγή σε σχολή Μηχανολόγων απο ΕΠΑΛ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 29/6/2023 στις 12:22 ΠΜ, mihanikos1 είπε

Ναι αλλά αυτοί δεν έκαναν καθαρά το 5ετες πρόγραμμα σπουδων. Ανάλογα σε ποιο εξάμηνο ήταν προσαρμόστηκε και αν ήταν στα τελευταία απλά τους προστέθηκαν κάποια έξτρα μαθηματα. Οπότε γλυτωσαν εν μέρη από το κόμπλεξ που απέκτησαν οι καθηγητες. Και ακόμα δεν έχουν ξεκάθαρα δικαιώματα. 

Απ' την εμπειρία που έχω απ' το ΕΜΠ και μερικών άλλων γνωστών από ΤΕΙ, το επίπεδο είναι εντελώς διαφορετικό. Δεν πιστεύω ότι είναι θέμα κόμπλεξ καθηγητών, η ιδιότητα του μηχανικού μαζί με τα επαγγελματικά δικαιώματα έχει ευθύνες και απαιτεί σβελτάδα. Γενικότερα στην Ελλάδα έχουμε εκπαίδευση πολλών ταχυτήτων. Αν προσθέσεις και πτυχία Βουλγαρίας/Ρουμανίας η κατάσταση γίνεται χάος.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 29/06/2023 at 14:29, VasilisSpin said:

Καλησπέρα! Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. 20 ΜΕΚ 19.6 Στοιχεία Μηχανών 17.8 Μαθηματικά και 14.1 Γλώσσα. Έχω αποφασίσει να βάλω Πάτρα πρώτη στο μηχανογραφικό και μετά ΠΑΔΑ. Αθήνα δύσκολο να πιάσω τα μόρια που χρειάζεται εκτός αν πέσουν οι βάσεις, νομίζω όμως προτιμώ Πάτρα, για να ξεφύγω και λίγο από το σπίτι. Σίγουρα θα χρειαστώ φροντιστήρια/ιδιαίτερα αλλά δεν με χαλάει, έχω αρκετή όρεξη.

Μια χαρά είναι η Πάτρα, έχει καλή σχολή Μηχανολογων (και Αεροναυπηγών). Καλή τύχη να έχεις!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, rain-man είπε

Απ' την εμπειρία που έχω απ' το ΕΜΠ και μερικών άλλων γνωστών από ΤΕΙ, το επίπεδο είναι εντελώς διαφορετικό. Δεν πιστεύω ότι είναι θέμα κόμπλεξ καθηγητών, η ιδιότητα του μηχανικού μαζί με τα επαγγελματικά δικαιώματα έχει ευθύνες και απαιτεί σβελτάδα. Γενικότερα στην Ελλάδα έχουμε εκπαίδευση πολλών ταχυτήτων. Αν προσθέσεις και πτυχία Βουλγαρίας/Ρουμανίας η κατάσταση γίνεται χάος.  

συμφωνω. λεγοντας κομπλεξ εννοω οτι πριν ηταν τει και συμπεριφερονταν αναλογα και μεσα σε μια μερα οχι μονο εγιναν αει αλλα τους περασαν και την ιδεα του intergrated master και την ειδαν εφαμιλοι του πολυτεχνιου με τους ιδιους καθηγητες, εργαστηρια κλπ. για μενα η καταργηση των τει ηταν μεγαλο λαθος. οπως αναφερεις το επιπεδο ειναι τελειως διαφορετικο γιατι διαφορετικη ειναι και η δουλεια που εχουν να κανουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/6/2023 στις 12:22 ΠΜ, mihanikos1 είπε

Ναι αλλά αυτοί δεν έκαναν καθαρά το 5ετες πρόγραμμα σπουδων. Ανάλογα σε ποιο εξάμηνο ήταν προσαρμόστηκε και αν ήταν στα τελευταία απλά τους προστέθηκαν κάποια έξτρα μαθηματα. Οπότε γλυτωσαν εν μέρη από το κόμπλεξ που απέκτησαν οι καθηγητες. Και ακόμα δεν έχουν ξεκάθαρα δικαιώματα. 

Τι εννοεις 'Καθαρα" ? Οτι μαθηματα περνανε τωρα περασαν και τοτε.Αναπροσαρμογη στην υλη εγινε και ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.οσα μαθηματα ειχαν ηδη περασει δεν ειχαν την βαρυτητα του ¨΄ειμαστε ΑΕΙ" .

Το πτυχιο τους ειναι ιδιο.Οπως και επι ΑΤΕΙ χωρις ξεκαθαρα-καθολου καποια τμηματα- δικαιωματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι μηχανολογοι μηχανικοί του ΕΜΠ είναι σε άλλο επίπεδο! Είναι η κορυφαία σχολή. Οσοι αποφοιτούν απο εκέι είναι οι κορυφαίοι του χώρου τους και όχι μόνο! ¨Ειναι παντού, ηγούνται εταιρειών όπως Κατασκευαστικές-Τράπεζες-Trading-Shipping,  έxουν ευρύ φάσμα γνώσεων και είναι πολυεπίπεδοι! Να μην παρεξηγηθώ και οι άλλες σχολές είναι πολύ καλές! Αλλα το κομματι των μηχανολόγων του ΕΜΠ είναι άλλο επιπέδο! Ίσως στις 5 καλύτερες σχολές μηχανολογίας στην Ευρώπη! Τα μαθηματικά και η φυσική να μην σε ανυσηχουν αν διαβάζεις συστηματικά και μεθοδικά!! Συγχαρητήρια για την επιτυχία σου και καλές σπουδές όπου και να πας!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπροστά σε αυτούς του ΑΠΘ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ…..

Ελατε τώρα και ‘χαλαρώστε’ μερικοί…

Και της Πάτρας μια χαρά είναι με υψηλότατο επίπεδο και της Ξάνθης και των Ιωαννίνων και των Χανίων και δουλειά σε αυτά γίνεται σε μεγαλύτερο βαθμό μάλιστα από το δυο μεγάλα και το περιβάλλον και το κλίμα είναι και καλύτερο.

Και ανάλογα και τις σχολές το ΑΠΘ στις βαθμολογίες προηγείται του ΕΜΠ και μάλιστα αρκετά, εκεί που το ΕΜΠ δεν πιάνεται είναι στις χρηματοδοτήσεις (Αθήνα γαρ) και στις διασυνδέσεις/προσβάσεις και αυτό ΟΧΙ για όλους….

Κοιτά όπου πας απλά να διαβάζεις, από εκεί ξεκινούν και σταματούν όλα

(Για τα πρώην ΤΕΙ που γίνανε πανεπιστήμια θα συμφωνήσω με τα αλλά παιδιά, πρακτικά σε 2-5 χρόνια θα ξέρουμε ΕΑΝ  θα πάρουν επαγγελματικά δικαιώματα και πως, προς το παρόν δεν εγγράφονται καν στο ΤΕΕ  γιατί δεν έχουν πιστοποιηθεί οι σχολές, ενέργειες γίνονται αλλά έχουμε ακόμα δρόμο, προσωπικά θα περίμενα…)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 minutes ago, leonkoum said:

εκεί που το ΕΜΠ δεν πιάνεται είναι στις χρηματοδοτήσεις (Αθήνα γαρ) και στις διασυνδέσεις/προσβάσεις και αυτό ΟΧΙ για όλους…

Δεν είναι αυτός ο λόγος. Ο λόγος είναι ότι οι μεν (ΕΜΠ) είναι Πολυτεχνείο και οι δε (ΑΠΘ) Πανεπιστήμιο, που έχει και πολυτεχνική σχολή μεταξύ άλλων. Το ένα δεσμεύει και διοχετευει κονδύλια ως ίδρυμα, ενώ το δε ως πολυτεχνική σχολή ενός Πανεπιστημίου.

On 02/07/2023 at 04:43, Heykel said:

Οι μηχανολογοι μηχανικοί του ΕΜΠ είναι σε άλλο επίπεδο!

Καλά, μην τρελαθούμε εντελώς. ΕΜΠ έχω τελειώσει (πολ. μηχ.). Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Όποιος ασχολείται και εμβαθύνει, πάει μπροστά. Αυτός είναι κοινός παρανομαστής για όλες τις σχολές μηχανικών ανά την ελληνική επικράτεια (με ελάχιστες εξαιρέσεις).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε

Δεν είναι αυτός ο λόγος. Ο λόγος είναι ότι οι μεν (ΕΜΠ) είναι Πολυτεχνείο και οι δε (ΑΠΘ) Πανεπιστήμιο, που έχει και πολυτεχνική σχολή μεταξύ άλλων. Το ένα δεσμεύει και διοχετευει κονδύλια ως ίδρυμα, ενώ το δε ως πολυτεχνική σχολή ενός Πανεπιστημίου.

Καλά, μην τρελαθούμε εντελώς. ΕΜΠ έχω τελειώσει (πολ. μηχ.). Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Όποιος ασχολείται και εμβαθύνει, πάει μπροστά. Αυτός είναι κοινός παρανομαστής για όλες τις σχολές μηχανικών ανά την ελληνική επικράτεια (με ελάχιστες εξαιρέσεις).

Τα πρώην-ΤΕΙ, πρώην-πρώην ΚΑΤΕΕ είχαν άλλη φιλοσοφία απ' τα πολυτεχνεία. Σε αυτά τα τμήματα συνήθως εισάγονταν οι τελευταίοι της τάξης και στα παραδοσιακά πολυτεχνικά οι πρώτοι του σχολείου εώς πρώτοι του νομού. Στα μεν κοίταγες πρακτικά πράγματα, στα δε ασχολιόσουν με μαθηματικά και φυσικές επιστήμες στο υψηλότερο επίπεδο. Η ομογενοποίηση των πάντων δεν ωφελεί την χώρα, ούτε τους απόφοιτους. Τώρα με τα κολλέγια θα γίνει κάτι αντίστοιχο και με τις ιατρικές και νομικές, που ήδη γινόταν με τις σχολές Βουλγαρίας/Ρουμανίας, αλλά τώρα θα γίνει πιο προσιτό στις χαμηλότερες οικονομικά τάξεις των αστικών κέντρων. Αυτό που δεν καταλαβαίνει ο περισσότερος κόσμος είναι αν κάποτε ένα πτυχίο ιατρικής, νομικής, εμπ σου εξασφάλιζε ένα καλό μέλλον με μεγάλες οικονομικές απολαβές και κοινωνικό στάτους, η αιτία ήταν ακριβώς αυτή η δυσκολία εισαγωγής και αποφοίτησης από αυτά τα τμήματα. Φυσικά ο πληθωρισμός πτυχίων υποστηρίζεται απ' το κεφάλαιο που κερδίζει είτε άμεσα, μέσω της ιδιωτικής εκπαίδευσης, είτε έμμεσα μέσω των χαμηλών μισθών. Επίσης έτσι καταστρέφεται η κοινωνική κινητικότητα και παίζει ακόμη μεγαλύτερο ρόλο τι γνωριμίες έχεις, που συμφέρει την αστική τάξη για να μην μοιραστεί η πίτα.

Επεξ/σία από rain-man
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...
Στις 3/7/2023 στις 2:43 ΜΜ, rain-man είπε

Τα πρώην-ΤΕΙ, πρώην-πρώην ΚΑΤΕΕ είχαν άλλη φιλοσοφία απ' τα πολυτεχνεία. Σε αυτά τα τμήματα συνήθως εισάγονταν οι τελευταίοι της τάξης και στα παραδοσιακά πολυτεχνικά οι πρώτοι του σχολείου εώς πρώτοι του νομού.

Λάθος κάνεις, η εισαγωγή στα ΚΑΤΕ και στα ΚΑΤΕΕ εγίνετο κατόπιν εξετάσεων σε γνωστικά αντικείμενα / μαθήματα και δεν εισήγετο όποιος ήθελε αν δεν είχε τα ελάχιστα προσόντα. Οι τελευταίοι του σχολείου ούτε από έξω  από αυτά τα ιδρύματα δεν περνούσαν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποτε, δίνανε πανελλήνιες σχεδόν 90.000 παιδιά και οι θέσεις στις σχολές ήταν 18.800. Ναι σωστά το έγραψα, 18.800. Συνεπώς, τότε, αρκετοί μένανε εκετός σχολών και δεν περνούσαν ούτε στα ΚΑΤΕΕ.... Άλλο βέβαια το τί γίνεται σήμερα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, zape είπε

Κάποτε, δίνανε πανελλήνιες σχεδόν 90.000 παιδιά και οι θέσεις στις σχολές ήταν 18.800. Ναι σωστά το έγραψα, 18.800. Συνεπώς, τότε, αρκετοί μένανε εκετός σχολών και δεν περνούσαν ούτε στα ΚΑΤΕΕ.... Άλλο βέβαια το τί γίνεται σήμερα.....

Την δεκαετια του 90 αρχες προς μεσα εγραφες 12 και περναγες μηχανολογια τει χαλκιδας.Τωρα με 13,7 περνας μηχανολογος στο ΠΑΔΑ. Οι περισσοτεροι ακόμα και οι καλοί μαθητές από τα δημόσια σχολεία πέρναγαν με τη 2η ή την 3η χρόνια στο πανεπιστήμιο επειδή κρατούσαν τα μαθήματα από τις προηγούμενες χρονιές και έπρεπε να πήγαιναν σε καλό φροντιστήριο ή γκρουπάκια όχι στα τοπικά που ουσιαστικά πέρναν τα λεφτά και σου έδιναν λίγα πράγματα.

Επεξ/σία από fragsp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα περίεργο πράγμα όμως να είσαι απόφοιτος ΤΕΙ, και να είσαι επίκουρος καθηγητής στη σχολή μηχανολόγων μηχανικών σε πανεπιστήμιο του World top 200 (QS).

Και το πολυτεχνείο με τους "θεούς" του να είναι περίπου 600-700 θέσεις πίσω. Αλλά ναι... ξέχασα... οι βάσεις του λυκείου/πανελληνίων που σε κάνουν καλό γιατρό/μηχανικό. Κοροιδευόμαστε...

Αφήστε τα "άλλα επίπεδα". Αυτά καλά είναι για προπαγάνδα, για να κάνει το κάθε ΤΕΕ το κομμάτι του, ενώ αφήνουν τα παιδιά σε μαύρα σκοτάδια, και παλεύουμε σε πολλούς απόφοιτους που ερχόμαστε σε επαφή, να τους μάθουμε πως να γράφουν σωστή έρευνα.

Ας δεχτούν στο κάθε πολυτεχνείο να κάνουν εξωτερική αξιολόγηση, ή να οργανώσουν κανένα TEF ή REF, και μετά θα δούμε και τα υπόλοιπα.

Επεξ/σία από RedEnergy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...