Προς το περιεχόμενο

Έρχεται η ανέπαφη πληρωμή εισιτηρίου (και) με smartphone στις αστικές συγκοινωνίες των Αθηνών


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, jerry banana είπε

Το αστείο είναι ότι και τις μπάρες τις έβαλαν για τα μάτια του κόσμου πόσους πιτσιρικάδες έχω δει να πηδάνε με ένα απλό σάλτο

Στους σταθμούς που δόθηκαν τελευταία σε κυκλοφορία από Αγ. Βαρβάρα ως δημοτικό θέατρο Πειραιά, δεν υπάρχουν καν μπάρες. Έχουν τα ίδια ακυρωτικά που υπάρχουν στα λεωφορεία οπότε η πληρωμή είναι "προαιρετική".

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, kr0m είπε

υπαρχουν μηνες του χρονου που μπορει να χρησιμοποιω καθε μερα μεσα σταθερης τροχιας, και αλλοι που μπορει να μην τα χρειαστω για μερες αν οχι βδομαδες.
εαν εχει τελειωσει ο μηνας, και ξερω οτι για καποιες μερες η μονη διαδρομη που θα χρειαστει να κανω θα ειναι κυριολεκτικα στον επομενο σταθμο και πισω, ε οχι δε θα δωσω 1.20, προφανως και θα περασω με αλλον.
 

θελεις να μου εξηγησεις λιγο τι εννοεις; γιατι με το δικο μου μυαλο, εαν μεταξυ 2 τερματικων σταθμων, πχ ανθουπολης και ελληνικου, το κοστος ειναι 1,20, και οι σταθμοι της γραμμης ειναι σε συνολο πχ 10, το λογικοτερο δε θα ηταν 1,20/10 = ~0,12€ ανα σταθμο;

Μόνο που δεν λειτουργεί έτσι. Για να πας εσύ απο τον ένα σταθμό στον άλλο, θα χρησιμοποιήσεις ένα μέσο που χρειάζεται ενέργεια, συντήρηση για να μετακινηθεί, ενώ έστω και για ένα σταθμό, θα είσαι ένας επιπλέον επιβάτης, μη σου πω κιόλας ότι δεν θα συμφέρει την εταιρεία να σε μετακινεί προς 0,12 ευρώ για ένα σταθμό, όταν μπορεί να πάρει έναν άλλο επιβάτη που θα κατέβει 10 σταθμούς παρακάτω, άρα θα πληρώσει περισσότερα, θα κάνει μεγαλύτερο τζίρο βρε αδερφέ!

Στο δικό σου αίτημα λοιπόν για χρέωση ανά απόσταση, το πιο πιθανό θα ήταν να υπήρχε μια ελάχιστη χρέωση ( προφανώς μεγαλύτερη των 0,12 ευρώ ) και να αυξανόταν ανάλογα την απόσταση που θα διένυες.

Τέλος, το ότι περνάς με άλλον και δεν πληρώνεις, δεν σε τιμά και δεν είναι εξυπνάδα, ενώ δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Αφού δεν χρησιμοποιείς για κάποιο διάστημα τα μέσα για μέρες ή και εβδομάδες, γλυτώνεις ούτως ή άλλως το αντίτιμο της μαζικής αγοράς, άρα μπορείς και πρέπει να διαθέσεις αυτό που αναλογεί στη μετακίνηση της μιας ημέρας. 

10 ώρες πριν, jerry banana είπε

Το αστείο είναι ότι και τις μπάρες τις έβαλαν για τα μάτια του κόσμου πόσους πιτσιρικάδες έχω δει να πηδάνε με ένα απλό σάλτο. Αντί να το κάνουν σαν το τρένο της Αμερικής που η μπάρες είναι σαν των γηπέδων κάνανε κάτι που περιορίζει για τα μάτια του κόσμου. Γι'αυτό πάλι μπαίνει όποιος ναναι στο τρένο.

Δεν χρειάζονται καν μπάρες. Τακτικοί έλεγχοι χρειάζονται και όταν θα πέφτουν τα πρόστιμα βροχή, θα δεις μετά αν τα κακομαθημένα θα πηδάνε απο πάνω.

8 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Ιδιωτικά ΜΜΜ υπάρχουν στην Σουηδία. Βγάζουν προς δημοπρσσια ένα δρομολόγιο για λεωφορεία και όποιος κερδίσει την δημοπρσσια υπογράφει σύμβαση με πάρα πολλές υποχρεώσεις και κριτήρια. Αν δεν τηρηθούν χάνει και η γραμμή επιστρέφει στο κράτος όπου υπάρχει μαζί με δημόσια λεωφορεία. Αλλά τι καθόμαστε και λέμε, εδώ δεν είναι Σουηδία αλλά μπανανια. 

Εκεί όμως, ο κόσμος πληρώνει το εισιτήριό του ( σέβεται τους κανόνες γενικότερα ) και δεν θεωρεί μαγκιά, ούτε εφευρίσκει δικαιολογίες για να είναι λαθρεπιβάτης.

1 ώρα πριν, hellghan είπε

Για να λυθεί το πρόβλημα, το πρόστιμο για μη εισιτήριο θα πρέπει να είναι υπερβολικά μεγάλο και να μην αξίζει να το φας αν σε πιάσουν, Ή μείωση με κάποια ετήσια κάρτα κτλπ . Όταν σου βγαίνει οικονομικά ποιο φτηνά να φας ένα πρόστιμο από το να κόβεις εισιτήριο τότε δεν αλλάζει κάτι

Τη πρωτοχρονιά που λες, πάρκαρα στη Μητροπόλεως σε σημείο που απαγορευόταν η στάση και η στάθμευση. Γινόταν ένας χαμός, τα παιδιά τσίριζαν στο πίσω κάθισμα, είπα "δε βαριέσαι, το πολύ πολύ να φάω πρόστιμο" και πάρκαρα. Το έφαγα το πρόστιμο, το πλήρωσα και δεν διαμαρτυρήθηκα. 40 ευρώπουλα αν θυμάμαι καλά, ενώ θα πλήρωνα το πολύ 10 αν το έβαζα σε parking ( αλλά όπως είπα, δεν ήμουν διατεθειμένος να ψάξω και πολύ, άδειασε κενό, μπήκα ). Εννοείται ότι την επόμενη φορά είτε θα το βάλω σε parking, είτε σε προβλεπόμενη θέση του δήμου, καθώς έχω κατεβάσει και τη σχετική εφαρμογή για αγορά και ανανέωση εισιτηρίου, αμέ!

47 λεπτά πριν, Doubt είπε

Στους σταθμούς που δόθηκαν τελευταία σε κυκλοφορία από Αγ. Βαρβάρα ως δημοτικό θέατρο Πειραιά, δεν υπάρχουν καν μπάρες. Έχουν τα ίδια ακυρωτικά που υπάρχουν στα λεωφορεία οπότε η πληρωμή είναι "προαιρετική".

Αν όμως πλακώσει ο έλεγχος, οι εξυπνάκηδες θα κάνουν τους τσαμπουκάδες...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Δεν υπάρχουν αυτά που λες και σκέφτεσαι και ούτε εφαρμόζονται πουθενά ανά σταθμό. Αυτό που μπορεί να γίνει είναι να σου πουν πχ μέχρι 4 σταθμούς μεταφορά Χ ευρώ κόστος εισιτηρίου, μέχρι 9 σταθμούς Ψ κόστος, μέχρι το τέλος της γραμμής Ω κόστος. Αυτο είναι ρεαλιστικό. Αλλά το έχω συζητήσει με 2 άτομα στο παρελθόν και μου είπαν αυτό που σου έγραψα πριν, και είχαν και δίκιο. Δεν θα κάτσει ο ΟΑΣΑ και ο κάθε ΟΑΣΑ να ρίξει σημαντικά το κόστος ώστε να επηρεαστούν τα οικονομικά του περιμένοντας πως θα πάει, θα κρατήσει ως χαμηλότερη την τιμή σημερινή, αντε από 1.2 να στο κάνει 1 ευρώ για τους πρώτους σταθμούς και πολύ αμφιβάλλω, μετά θα πάει πάνω από 1.2 ευρώ για να ισορροπίσει την χασούρα. Άσε που όλοι θα χτυπάνε το χαμηλότερο εισιτήριο για μεγαλύτερες διαδρομές και θα λένε στον ελεγκτή καταλαθος πήρα το τάδε κτλ κτλ. Είναι ανεφαρμοστα αυτά τα πλάνα. 

Υπάρχουν λεωφορεία από τα μέσα του 90 που κυκλοφορούν ακόμα. Αντικατάσταση δύσκολα η με πολύ αργούς ρυθμούς χελώνας, είναι πολλά τα λεφτά. Ενας τεράστιος αριθμός λεωφορείων είναι ακινητοποιημενος στα αμαξοστάσια και σαπίζει ελέω ανυπαρξίας κονδυλίων συντήρησης. 

φιλε ,στο αμστερνταμ χρεωνεσαι βαση αποστασης .φυσικα και υπαρχει,και γινεται ,αν υπαρχει θεληση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιτέλους!

Πέρα του ότι δεν γουστάρω να στέκομαι στην ουρά σε ώρα αιχμής για να κόψω ένα εισιτήριο. Έχω χάσει άπειρες φορές το τρένο/μετρό επειδή έπρεπε να μπω στην διαδικασία να κόψω εισιτήριο στο μηχάνημα.

Κινητό, φορτώνεις όσα εισιτήρια θες πριν καν ξεκινήσεις για τον προορισμό σου και είσαι άρχοντας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 hours ago, kr0m said:

υπαρχουν μηνες του χρονου που μπορει να χρησιμοποιω καθε μερα μεσα σταθερης τροχιας, και αλλοι που μπορει να μην τα χρειαστω για μερες αν οχι βδομαδες.
εαν εχει τελειωσει ο μηνας, και ξερω οτι για καποιες μερες η μονη διαδρομη που θα χρειαστει να κανω θα ειναι κυριολεκτικα στον επομενο σταθμο και πισω, ε οχι δε θα δωσω 1.20, προφανως και θα περασω με αλλον.
 

θελεις να μου εξηγησεις λιγο τι εννοεις; γιατι με το δικο μου μυαλο, εαν μεταξυ 2 τερματικων σταθμων, πχ ανθουπολης και ελληνικου, το κοστος ειναι 1,20, και οι σταθμοι της γραμμης ειναι σε συνολο πχ 10, το λογικοτερο δε θα ηταν 1,20/10 = ~0,12€ ανα σταθμο;

Δεν πληρώνεις ΤΗ ΣΤΑΣΗ, αλλά ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ. 

Αν πλήρωνες ανά στάση, μπορεί να μην πλήρωνες 1.20 τη μία στάση φυσικά, αλλά προφανώς δεν θα πλήρωνες και μόνο 1,20 τις 10 που λες. 

Και μιλάμε για ένα ελάχιστο κόστος, ειδικά αν κάποιος βγάλει μηνιαία κάρτα. 

Δεν υπάρχει πουθενά τόσο χαμηλό κόστος ανά μήνα στην Ευρώπη και ναι μπορεί να μην είναι το πιο βολικό μετρό της Ευρώπης αφού εξυπηρετεί λίγες στάσεις για το μέγεθος της Αθήνας, αλλά το value for money που έχει όποιος από εσάς δεν το γουστάρει ας πάμε με αμαξάκι.. ή με πεζό2, να δει τη γλύκα.

Επεξ/σία από polaki
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Αλλά τι καθόμαστε και λέμε, εδώ δεν είναι Σουηδία αλλά μπανανια. 

Γενικά παιδιά, μην αρχίσουμε συγκρίσεις με Σουηδίες, Νορβηγίες, Ολλανδίες κτλ.

Αυτοί είναι σοβαροί άνθρωποι, εμείς είμαστε απλά Βαλκάνιοι.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, BlueBlade είπε

Γενικά παιδιά, μην αρχίσουμε συγκρίσεις με Σουηδίες, Νορβηγίες, Ολλανδίες κτλ.

Αυτοί είναι σοβαροί άνθρωποι, εμείς είμαστε απλά Βαλκάνιοι.

Μιλάς τώρα για ένα λαό που θεωρεί μαγκιά να οδηγεί χωρίς ζώνη ασφαλείας, χωρίς να βάζει παιδιά στα ειδικά καθίσματα, που τρέχει σαν τρελός όπου κι αν βρεθεί, που περνάει κόκκινο "επειδή βιάζεται", που βάζει στο τέρμα τη μουσική και καμαρώνει σαν γύφτικο σκερπάνι κ.ο.κ. 

Και μετά μας φταίει το κράτος που είμαστε "μπανανία" και όχι Σουηδία, ας πούμε. Αν μας ζητηθεί να συμπεριφερθούμε σαν τους Σουηδούς όμως, πειθαρχημένοι, να σεβόμαστε τους κανόνες και το κοινωνικό σύνολο, τότε θα βγούμε στους δρόμους να διαμαρτυρηθούμε καθώς, ως γνωστόν, δεν μας αρέσει να ακολουθάμε κανόνες, δεν θα γίνουμε ρομποτάκια εμείς! Είμαστε ελληνάρες!!!

Πάντα φταίει το κράτος, πάντα παρέχει λίγα το κράτος, αλλά όταν η κουβέντα έρχεται στην ατομική ευθύνη, μόκο.

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, uniquegr είπε

Μιλάς τώρα για ένα λαό που θεωρεί μαγκιά να οδηγεί χωρίς ζώνη ασφαλείας, χωρίς να βάζει παιδιά στα ειδικά καθίσματα, που τρέχει σαν τρελός όπου κι αν βρεθεί, που περνάει κόκκινο "επειδή βιάζεται", που βάζει στο τέρμα τη μουσική και καμαρώνει σαν γύφτικο σκερπάνι κ.ο.κ. 

Και μετά μας φταίει το κράτος που είμαστε "μπανανία" και όχι Σουηδία, ας πούμε. Αν μας ζητηθεί να συμπεριφερθούμε σαν τους Σουηδούς όμως, πειθαρχημένοι, να σεβόμαστε τους κανόνες και το κοινωνικό σύνολο, τότε θα βγούμε στους δρόμους να διαμαρτυρηθούμε καθώς, ως γνωστόν, δεν μας αρέσει να ακολουθάμε κανόνες, δεν θα γίνουμε ρομποτάκια εμείς! Είμαστε ελληνάρες!!!

Πάντα φταίει το κράτος, πάντα παρέχει λίγα το κράτος, αλλά όταν η κουβέντα έρχεται στην ατομική ευθύνη, μόκο.

Η μεγαλύτερη απόδειξη για το τι είμαστε, το ρεπορταζ που έγινε για τα διπλοπαρκαρισμένα πρόσφατα. Όπου παρκάρανε μπροστά στην κάμερα παράνομα και μπαίνανε στα καταστήματα ή έβριζαν και τον κόσμο που κλείνανε από το διπλοπαρκάρισμα.

Το έχω πει άπειρες φορές. Έχουμε την χώρα που μας αξίζει σαν λαός. Όταν το καταλάβουμε ίσως να υπάρξει μια σοβαρή προσπάθεια αλλαγής.

Anyway, ας σταματήσει εδώ η κουβέντα. Ήδη βγήκαμε εκτός θέματος.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, BlueBlade είπε

Η μεγαλύτερη απόδειξη για το τι είμαστε, το ρεπορταζ που έγινε για τα διπλοπαρκαρισμένα πρόσφατα. Όπου παρκάρανε μπροστά στην κάμερα παράνομα και μπαίνανε στα καταστήματα ή έβριζαν και τον κόσμο που κλείνανε από το διπλοπαρκάρισμα.

Το έχω πει άπειρες φορές. Έχουμε την χώρα που μας αξίζει σαν λαός. Όταν το καταλάβουμε ίσως να υπάρξει μια σοβαρή προσπάθεια αλλαγής.

Anyway, ας σταματήσει εδώ η κουβέντα. Ήδη βγήκαμε εκτός θέματος.

Δυστυχώς, μόνο αν αρχίσει να βρέχει πρόστιμα θα στρώσουμε σαν λαός. Στο παράδειγμά σου του παρκαρίσματος, παραδείγματος χάριν, έχει αυτός που διπλοπαρκάρει ένα παιδί στο αμάξι. Το παιδί, τί παράδειγμα θα πάρει; Ότι μπορεί να κάνει το ίδιο. Αυτό ισχύει και για τη γενικότερη συμπεριφορά μας σαν πολίτες, τα παιδιά μας θα γίνουν αυτό που είμαστε εμείς. Για να πούμε ότι θα σωθεί κάποτε η κατάσταση, πρέπει να κάνουμε την αυτοκριτική μας, να παραδεχτούμε τα λάθη μας, να ξεβολευτούμε και να αρχίσουμε να κάνουμε το σωστό. Και επειδή αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ ( επειδή είμαστε βολεμένοι και επίσης είμαστε αρκετά κομπλεξικοί ώστε να παραδεχτούμε τα λάθη μας... ), γι'αυτό χρειάζεται αυτό που είπα στην αρχή, να αρχίσει να βρέχει πρόστιμα, ανελέητα και κατά προτίμηση, πανάκριβα. Γιατί, ως γνωστόν, αν θέλεις να μάθεις κάτι στον ελληνάρα, χτύπα τον στο πορτοφόλι του.

Offtopic mode off. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, uniquegr είπε

Μόνο που δεν λειτουργεί έτσι. Για να πας εσύ απο τον ένα σταθμό στον άλλο, θα χρησιμοποιήσεις ένα μέσο που χρειάζεται ενέργεια, συντήρηση για να μετακινηθεί, ενώ έστω και για ένα σταθμό, θα είσαι ένας επιπλέον επιβάτης, μη σου πω κιόλας ότι δεν θα συμφέρει την εταιρεία να σε μετακινεί προς 0,12 ευρώ για ένα σταθμό, όταν μπορεί να πάρει έναν άλλο επιβάτη που θα κατέβει 10 σταθμούς παρακάτω, άρα θα πληρώσει περισσότερα, θα κάνει μεγαλύτερο τζίρο βρε αδερφέ!

Στο δικό σου αίτημα λοιπόν για χρέωση ανά απόσταση, το πιο πιθανό θα ήταν να υπήρχε μια ελάχιστη χρέωση ( προφανώς μεγαλύτερη των 0,12 ευρώ ) και να αυξανόταν ανάλογα την απόσταση που θα διένυες.

Τέλος, το ότι περνάς με άλλον και δεν πληρώνεις, δεν σε τιμά και δεν είναι εξυπνάδα, ενώ δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Αφού δεν χρησιμοποιείς για κάποιο διάστημα τα μέσα για μέρες ή και εβδομάδες, γλυτώνεις ούτως ή άλλως το αντίτιμο της μαζικής αγοράς, άρα μπορείς και πρέπει να διαθέσεις αυτό που αναλογεί στη μετακίνηση της μιας ημέρας. 

Δεν χρειάζονται καν μπάρες. Τακτικοί έλεγχοι χρειάζονται και όταν θα πέφτουν τα πρόστιμα βροχή, θα δεις μετά αν τα κακομαθημένα θα πηδάνε απο πάνω.

Εκεί όμως, ο κόσμος πληρώνει το εισιτήριό του ( σέβεται τους κανόνες γενικότερα ) και δεν θεωρεί μαγκιά, ούτε εφευρίσκει δικαιολογίες για να είναι λαθρεπιβάτης.

Τη πρωτοχρονιά που λες, πάρκαρα στη Μητροπόλεως σε σημείο που απαγορευόταν η στάση και η στάθμευση. Γινόταν ένας χαμός, τα παιδιά τσίριζαν στο πίσω κάθισμα, είπα "δε βαριέσαι, το πολύ πολύ να φάω πρόστιμο" και πάρκαρα. Το έφαγα το πρόστιμο, το πλήρωσα και δεν διαμαρτυρήθηκα. 40 ευρώπουλα αν θυμάμαι καλά, ενώ θα πλήρωνα το πολύ 10 αν το έβαζα σε parking ( αλλά όπως είπα, δεν ήμουν διατεθειμένος να ψάξω και πολύ, άδειασε κενό, μπήκα ). Εννοείται ότι την επόμενη φορά είτε θα το βάλω σε parking, είτε σε προβλεπόμενη θέση του δήμου, καθώς έχω κατεβάσει και τη σχετική εφαρμογή για αγορά και ανανέωση εισιτηρίου, αμέ!

Αν όμως πλακώσει ο έλεγχος, οι εξυπνάκηδες θα κάνουν τους τσαμπουκάδες...

γιατι τα εχεις δει ποσο θρασος εχουν? Και ελεγχο να εχει αλλα θα τρεχουν αλλα μπορει να βαρεσουν τον ελεγκτη. Εχουν ξεφυγει οι πιτσιρικαδες γενικα. Οπότε καλύτερα να είχε πύλες παρά να τρέχει ο ελεγκτής. 

Επεξ/σία από jerry banana
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, jerry banana είπε

γιατι τα εχεις δει ποσο θρασος εχουν? Και ελεγχο να εχει αλλα θα τρεχουν αλλα μπορει να βαρεσουν τον ελεγκτη. Εχουν ξεφυγει οι πιτσιρικαδες γενικα. Οπότε καλύτερα να είχε πύλες παρά να τρέχει ο ελεγκτής. 

Έχουν θράσος επειδή επικρατεί ατιμωρησία. Ας υπάρχει ένας αστυνομικός παρέα με τον ελεγκτή και σου λέω εγώ μετά αν θα κάνουν κιχ οι ψευτόμαγκες. Ούτως ή άλλως, δεν θα χρειαζόταν πολύς καιρός μέχρι να μπει μια τάξη. Τον πραγματικό μάγκα, δεν τον κάνεις καλά με τίποτα ( αλλά ο πραγματικός μάγκας δεν προκαλεί χωρίς λόγο ). Τον ψευτόμαγκα απο την άλλη, τον τιμωρείς μια δυο φορές και μετά καταλαβαίνει ότι δεν τον παίρνει.

Επεξ/σία από uniquegr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...