Προς το περιεχόμενο

Αγορά αυτοκινήτου Toyota Yaris vs Yaris Cross


i love rock

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 ώρες πριν, andreas-d είπε

έχει μεγαλύτερους χωρους μόνο και μόνο αυτό φτάνει, το cross είναι αυτοκίνητο γενικής χρήσης το yaris είναι πόλης δεν μπορώ να διανοηθώ ταξίδι έστω και 200-400χλμ με το yaris. Αλλά αφού τα δοκίμασες και τα δύο άρα έχεις άποψη, οπότε μην περιμένεις να αγοράσεις αμάξι σύμφωνα με τα δικά μας θέλω.. 

και τα δύο πόλης είναι τουλάχιστον για τις απλές εκδόσεις , ίδια μηχανή , υβριδικά και τα δυο , δεν μιλάς φαντάζομαι για την έκδοση του cross 4x4 

 

7 ώρες πριν, Maurikycli είπε

Υπάρχουν κάποια πρακτικά πλεονεκτήματα όπως έγραψε ο korakios αλλά αυτά ισχύουν ανάλογα με τις συνθήκες π.χ. η ύπαρξη οικογένειας με τα σχετικά κουβαλήματα, καρεκλάκια κλπ που όμως οι πίσω πόρτες του κρος δεν έχουν επαρκές άνοιγμα και η ηλικία.

Ο θεματοθέτης όμως εξακολουθεί να μην μας δίνει λεπτομέρειες για τις ανάγκες που θέλει να καλύψει πέραν της οικονομικής μετακίνησης οπότε υποθέτουμε ότι είναι σχετικά νέος και μόνος οπότε το κρος δεν έχει να του προσφέρει κάτι επιπλέον προς το παρόν.

Ως προς την αίσθηση οδήγησης είναι κάτι υποκειμενικό και η πραγματικότητα λέει ότι ένα όχημα είναι ασταθές όσο ψηλότερο είναι.

 

τα έχω οδηγήσει και τα δυο , το yaris μου άρεσε περισσότερο σαν οδήγηση παρόλο που δεν έχουν πολλές διαφορές μόνο το ύψος , αλλα το cross έχει κάποιους χώρους μεγαλύτερους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ελλάδα,

όλοι σχολιάζουν αρνητικά τα suv

όλοι θα θέλανε να οδηγάνε sedan με minimum 2.0 cc

όλοι αυτοί οδηγάνε accent!

Πχ όλοι λένε όχι suv πάρε 5.5μέτρα αμάξι και ας παρκάρεις ΠΟΤΕ! Αλλά δεν θα κουνιέται με τον αέρα, ούτε θα χάνεις οδηγική συμπεριφορά (βλέπε Έλληνα οδηγό!).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Συγκεκριμένα εδώ γίνεται σύγκριση μεταξύ χατσμπακ και suv ίδιας κατηγορίας (μικρή) και μάρκας 😕

Εγώ πάντως δεν βρήκα το yc τρομερά μεγαλύτερο. Ντάξει είναι πιο άνετο πίσω ειδικά αλλά με χαλάει η πλαστικούρα jumbo. Πολύ "φτωχό" εσωτερικό, βέβαια οι περισσότεροι κάτοχοι παθαίνουν τραλαλο στο κυνήγι των ευρώ της μάνικας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου πω τη γνώμη μου ως κάτοχος cross και πρώην κάτοχος απλού μοντέλου 2004 με υγραέριο. Προσωπικά με το παλιό γιαρις ήμουνα κάπου 12 13 χρόνια εκ των οποίων τα δυο με παιδί. Οι χώροι πολύ ζορικοι, όποτε αν είσαι σε φάση οικογένειας και θες ένα βασικό αμαξι το μικρό δεν είναι για εσένα. Αν τώρα είσαι μόνος σου μια χαρά. 
Όσον αφορά στο κρος συμφωνώ για τα πλαστικά ότι δεν είναι ιδιαίτερα ποιοτικά, όπως και κάποιες τσιγκουνιές τύπου έλλειψη πλαφονιέρας πίσω και κάτι τέτοια χαζά τα οποία μπορεί να χαλάσουν κάποιον. Εμένα προσωπικά τα πλαστικά δεν με ενοχλούν, αλλά η σύγκριση που είχα ήταν με ένα ίσως χειρότερο από αυτή την άποψη αυτοκίνητο. Εγώ έχω βασική έκδοση υβριδικό και απο άποψη εξοπλισμού είμαι παρά πολύ ευχαριστημένος. Βασικά το μόνο που θα βάλω έξτρα σε κάποια φάση είναι δυο ηχεία πίσω και αν μπορώ και προβολακια ομίχλης. Για μέσα στην πόλη που κινούμαι κυρίως είναι πολύ άνετο το αυτόματο κιβώτιο, όπως και η ψηλή θέση οδήγησης γιατί έχεις καλύτερη ορατότητα. Επίσης το ύψος μετράει αν παρκάρεις σε πεζοδρόμια κτλ. Αν τώρα μένεις εκτός πόλης και πηγαίνεις σε αυτοκινητόδρομο αρκετά, ίσως το μικρό είναι πιο άνετο. Πάντως εγώ τώρα που έκανα τη διαδρομή Θεσσαλονίκη Παργα δεν είχα κανένα θέμα στην Εγνατία. Όσον αφορά στο υβριδικό σύστημα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος ότι είναι φτιαγμένο για χαλαρή οδήγηση και όχι γκάζια. Αν οδηγάς υβριδικά , σε αποζημιώνει. Αν δεν έχεις διάθεση να το κανεις και σου αρέσουν τα γκάζια μάλλον καλύτερα να δεις άλλου. Αυτά συνοπτικά. Για ότι άλλο θες ρωτά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, hountalass είπε

Εγώ πάντως δεν βρήκα το yc τρομερά μεγαλύτερο. Ντάξει είναι πιο άνετο πίσω ειδικά αλλά με χαλάει η πλαστικούρα jumbo. Πολύ "φτωχό" εσωτερικό, βέβαια οι περισσότεροι κάτοχοι παθαίνουν τραλαλο στο κυνήγι των ευρώ της μάνικας.

όταν λες πλαστικούρα jumbo , εγώ πάντως καλό το είδα σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας , μην ξεχνάς ότι η τιμή του ανεβαίνει λόγω το ότι είναι υβριδικό και σε τέτοια τιμή δύσκολα θα βρεις 

6 ώρες πριν, Dpan.9 είπε

Θα σου πω τη γνώμη μου ως κάτοχος cross και πρώην κάτοχος απλού μοντέλου 2004 με υγραέριο. Προσωπικά με το παλιό γιαρις ήμουνα κάπου 12 13 χρόνια εκ των οποίων τα δυο με παιδί. Οι χώροι πολύ ζορικοι, όποτε αν είσαι σε φάση οικογένειας και θες ένα βασικό αμαξι το μικρό δεν είναι για εσένα. Αν τώρα είσαι μόνος σου μια χαρά. 
Όσον αφορά στο κρος συμφωνώ για τα πλαστικά ότι δεν είναι ιδιαίτερα ποιοτικά, όπως και κάποιες τσιγκουνιές τύπου έλλειψη πλαφονιέρας πίσω και κάτι τέτοια χαζά τα οποία μπορεί να χαλάσουν κάποιον. Εμένα προσωπικά τα πλαστικά δεν με ενοχλούν, αλλά η σύγκριση που είχα ήταν με ένα ίσως χειρότερο από αυτή την άποψη αυτοκίνητο. Εγώ έχω βασική έκδοση υβριδικό και απο άποψη εξοπλισμού είμαι παρά πολύ ευχαριστημένος. Βασικά το μόνο που θα βάλω έξτρα σε κάποια φάση είναι δυο ηχεία πίσω και αν μπορώ και προβολακια ομίχλης. Για μέσα στην πόλη που κινούμαι κυρίως είναι πολύ άνετο το αυτόματο κιβώτιο, όπως και η ψηλή θέση οδήγησης γιατί έχεις καλύτερη ορατότητα. Επίσης το ύψος μετράει αν παρκάρεις σε πεζοδρόμια κτλ. Αν τώρα μένεις εκτός πόλης και πηγαίνεις σε αυτοκινητόδρομο αρκετά, ίσως το μικρό είναι πιο άνετο. Πάντως εγώ τώρα που έκανα τη διαδρομή Θεσσαλονίκη Παργα δεν είχα κανένα θέμα στην Εγνατία. Όσον αφορά στο υβριδικό σύστημα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος ότι είναι φτιαγμένο για χαλαρή οδήγηση και όχι γκάζια. Αν οδηγάς υβριδικά , σε αποζημιώνει. Αν δεν έχεις διάθεση να το κανεις και σου αρέσουν τα γκάζια μάλλον καλύτερα να δεις άλλου. Αυτά συνοπτικά. Για ότι άλλο θες ρωτά!

Να σου πω την αλήθεια τα γκάζια δεν μου αρέσουν αλλά κάποιες στιγμές χρειάζονται ειδικά όταν έχεις να πας σε δουλειά εκτός και δεν θέλεις να αργήσεις . Στα περισσότερα που είπες συμφωνώ απλά δεν μπορώ να καταλάβω για τα φθηνά πλαστικά , η τουλάχιστον ίσως δεν τα πρόσεξα . Έχω κάτσει και στα δυο και μπρος και πίσω και δεν είδα μεγάλες διαφορές στις θέσεις των επιβατών πίσω . Σίγουρα το πορτ μπαγαζ είναι πολύ μεγαλύτερο και βοηθάει .... αυτήν την στιγμή η βασική έκδοση του cross είναι 32.400 και μέχρι την παράδοση σίγουρα θα πάρει άλλα 500 το ελάχιστο ... Οδηγικά τώρα η μόνη διαφορά που είδα είναι το ύψος , κατά τα άλλα το cross κουνιόταν ίσως λίγο περισσότερο λόγω λάστιχων γιατί είχα πιο σποπ ελαστικό στο yaris ...  Είδες μεγάλες διαφορές του καινούριου yaris  με το cross όσο αφορά τις θέσεις των επιβατών ; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα και του corolla cross τα πλαστικά είναι jumbo. Σε αντίθεση το chr είναι πολύ πιο ποιοτικό.

Τώρα ας μην είχανε hybrid και δεν είχε γεμίσει η Ελλάδα yaris / yc

Είναι ένα εργαλείο πόλης που ανάλογα τις ανάγκες μπορείς να κάνεις και άνετα ταξίδια.

Εγώ γλυκοκοιτάζω το νέο chr πάντως!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, hountalass είπε

Ακόμα και του corolla cross τα πλαστικά είναι jumbo. Σε αντίθεση το chr είναι πολύ πιο ποιοτικό.

Τώρα ας μην είχανε hybrid και δεν είχε γεμίσει η Ελλάδα yaris / yc

Είναι ένα εργαλείο πόλης που ανάλογα τις ανάγκες μπορείς να κάνεις και άνετα ταξίδια.

Εγώ γλυκοκοιτάζω το νέο chr πάντως!

ακριβό το chr και λίγο γομάρι για μένα όσο για τα πλαστικά δεν τα έχω δει είναι η αλήθεια 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 08/08/2023 at 19:52, i love rock said:

όταν λες πλαστικούρα jumbo , εγώ πάντως καλό το είδα σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας , μην ξεχνάς ότι η τιμή του ανεβαίνει λόγω το ότι είναι υβριδικό και σε τέτοια τιμή δύσκολα θα βρεις 

Να σου πω την αλήθεια τα γκάζια δεν μου αρέσουν αλλά κάποιες στιγμές χρειάζονται ειδικά όταν έχεις να πας σε δουλειά εκτός και δεν θέλεις να αργήσεις . Στα περισσότερα που είπες συμφωνώ απλά δεν μπορώ να καταλάβω για τα φθηνά πλαστικά , η τουλάχιστον ίσως δεν τα πρόσεξα . Έχω κάτσει και στα δυο και μπρος και πίσω και δεν είδα μεγάλες διαφορές στις θέσεις των επιβατών πίσω . Σίγουρα το πορτ μπαγαζ είναι πολύ μεγαλύτερο και βοηθάει .... αυτήν την στιγμή η βασική έκδοση του cross είναι 32.400 και μέχρι την παράδοση σίγουρα θα πάρει άλλα 500 το ελάχιστο ... Οδηγικά τώρα η μόνη διαφορά που είδα είναι το ύψος , κατά τα άλλα το cross κουνιόταν ίσως λίγο περισσότερο λόγω λάστιχων γιατί είχα πιο σποπ ελαστικό στο yaris ...  Είδες μεγάλες διαφορές του καινούριου yaris  με το cross όσο αφορά τις θέσεις των επιβατών ; 

 

Στις θέσεις επιβατών δεν θα έλεγα ότι έχει ιδιαίτερες διάφορες. Για τα μεγέθη τα δικά μας 1,75 δλδ είναι μια χαρά. Ο χώρος αποσκευών είναι σημαντικός όμως. Το κρος σαφώς κουνιέται λόγο παραπάνω και λόγω ύψους, αλλά όχι κάτι τρομερό. Προσωπικά το βρίσκω πολύ άνετο οδηγικά. Ούτε εμένα μου αρέσουν τα γκάζια, παρόλα αυτά έχει σπιρτάδα για μια προσπέραση. Επίσης το αυτόματο κιβώριο βοηθάει πολύ σε αυτά. Εγώ αν ήμουνα 25αρης χωρίς οικογένεια θα έπαιρνα το μικρό μάλλον. Τώρα που είμαι 30 πλας με οικογένεια πήρα το μεγάλο. Όσον αφορά στο chr  που κυκλοφορεί ως τώρα, για μένα έχει 3 μειονεκτήματα έναντι του κρος. Κλειστοφοβικό πίσω μέρος με πολύ μικρά παράθυρα, 1800 κινητήρα και λιγότερο οικονομικό, λίγο μικρότερο πορτ παγκαζ και,προσωπικά δεν μου αρέσει τόσο εξωτερικά. Τώρα στο εσωτερικό είναι σαφώς πολύ πιο ποιοτικό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν αν η οικονομία είναι στις προτεραιότητές σου τα Yaris είναι ταμάμ. Εγώ θα πω και η ευκολία οδήγησης με το CVT, ειδικά στην πόλη. Αν υπάρχει παιδί ή είναι στο πλάνο, όπως σου είπανε το ξεχνάς το απλό/ μικρό. Ακόμα και το cross υστερεί λίγο γιατί οι πόρτες πίσω δεν ανοίγουν τέρμα και δυσκολεύουν το να δέσεις το παιδί. Εγώ πήρα το cross πριν 2,5 μήνες αλλά η κόρη μου κοντεύει τα 11. Αν ήταν μωρό ίσως το σκεφτόμουν παραπάνω. Ο χώρος αποσκευών στο cross για ένα παιδί νομίζω είναι αρκετά καλός.

Το αυτοκίνητο έχει κάποια μικρά ελαττώματα στην απτή ποιότητα αλλά παίρνεις ένα μικρό αυτοκίνητο έτσι; Ναι, υπάρχουν ανταγωνιστές με καλύτερα υλικά αλλά είναι όντως συγκρίσιμα όταν είναι 5, 6 k ακριβότερα; (Υβριδικές εκδόσεις). Λίγο υστερεί ίσως και σε άνεση καθισμάτων, ειδικά σε μεγάλα ταξίδια.

Δες και δύο ενδεικτικές καταναλώσεις, χαλαρή οδήγηση και άδειος. 

 

 

Screenshot_20230815_155505.jpg

Screenshot_20230815_155417.jpg

Επεξ/σία από kronos73
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο νηματοθέτης μάλλον είναι σε witness protection και για αυτο δεν αποκαλύπτει τίποτα για τις ανάγκες του παρότι τον ρωτάτε επανειλημμένα 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, kronos73 είπε

 Αν υπάρχει παιδί ή είναι στο πλάνο, όπως σου είπανε το ξεχνάς το απλό/ μικρό. Ακόμα και το cross υστερεί λίγο γιατί οι πόρτες πίσω δεν ανοίγουν τέρμα και δυσκολεύουν το να δέσεις το παιδί. Εγώ πήρα το cross πριν 2,5 μήνες αλλά η κόρη μου κοντεύει τα 11. Αν ήταν μωρό ίσως το σκεφτόμουν παραπάνω. Ο χώρος αποσκευών στο cross για ένα παιδί νομίζω είναι αρκετά καλός.

 

Ειναι ενα πραγμα που με ξενερωνει απιστευτα σε αυτο το αμαξι και ομολογω οτι στην αρχη απο τον ενθουσιασμο δεν το εδωσα σημασια. 

Ενα χρονο ομως μετα, ακομα και χωρις παιδι, με ξενερωνει απιστευτα αυτο μικρο ανοιγμα στην πορτα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...