Προς το περιεχόμενο

αγορα μεταχειρισμενου επεξεργαστη με εγγυηση


greg421

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, Herald είπε

Από την στιγμή που ο μόνος που ωφελήθηκε από το RMA ήταν ο πωλητής, τότε προφανώς ο αγοραστής του μεταχειρισμένου δεν κέρδισε τίποτα από την όλη διαδικασία.

Προφανώς και ισχύει αυτό που λες.

Μπορεί και να μην κατάλαβα τι ήθελες να πεις.

Γιατί πρέπει να κερδίσει κάτι παραπάνω ο αγοραστής του μεταχειρισμένου δεν μπορώ να καταλάβω. Γιατί να μην  είναι αρκετό να πάρει τα χρήματα του πίσω ή έναν ίδιο επεξεργαστή καινούργιο ή μεταχειρισμένο.

Από που προκύπτει το έλεος που λες και το τζάμπα RMA του αρχικού αγοράστή όταν τον επεξεργαστή τον ΕΚΑΨΕ ο αγοραστής του μεταχειρισμένου.

Το σκεπτικό μου το ανέλυσα στο προηγούμενο σεντόνι που έγραψα.

 Και οι δικαιωματιστές της μεταβίβασης έχουν επιχειρήματα αλλά μπορείς να το δεις και έτσι και αλλιώς. Για αυτό και είπα για λαχείο που ίσως έπρεπε να μοιραστεί.

Έτσι όπως έγινε όμως αυτός που είχε και το καρπούζι και το μαχαίρι ήταν ο αρχικός αγοραστής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 minute ago, SV1EOD said:

Προφανώς και ισχύει αυτό που λες.

Μπορεί και να μην κατάλαβα τι ήθελες να πεις.

Γιατί πρέπει να κερδίσει κάτι παραπάνω ο αγοραστής του μεταχειρισμένου δεν μπορώ να καταλάβω. Γιατί να μην  είναι αρκετό να πάρει τα χρήματα του πίσω ή έναν ίδιο επεξεργαστή καινούργιο ή μεταχειρισμένο.

Από που προκύπτει το έλεος που λες και το τζάμπα RMA του αρχικού αγοράστή όταν τον επεξεργαστή τον ΕΚΑΨΕ ο αγοραστής του μεταχειρισμένου.

Το σκεπτικό μου το ανέλυσα στο προηγούμενο σεντόνι που έγραψα.

 Και οι δικαιωματιστές της μεταβίβασης έχουν επιχειρήματα αλλά μπορείς να το δεις και έτσι και αλλιώς. Για αυτό και είπα για λαχείο που ίσως έπρεπε να μοιραστεί.

Έτσι όπως έγινε όμως αυτός που είχε και το καρπούζι και το μαχαίρι ήταν ο αρχικός αγοραστής.

Kαταρχάς το "τον έκαψε" δεν ισχύει. Για επεξεργαστή μιλάμε. Δεν καίγεται από την ζέστη, προφανώς όταν τον πήρε ήταν με το ένα πόδι στο τάφο. Δεν λέω ότι το έκανε επίτηδες ο πωλητής, αλλά το προιόν που του πούλησε ήταν ημιθανές. 

Από εκεί και περά από την στιγμή που πουλάς τον επεξεργαστή, πουλάς και την εγγύηση του μαζί, αλλιώς ξεκάθαρισε το ότι πουλάς επεξεργαστή εκτός εγγύησης. Για ποιό λόγο να βγάλει κέρδος ο πωλητής από κάτι που ήδη έχει αποχωρήσει από την κατόχη του?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/8/2023 στις 7:22 ΠΜ, greg421 είπε

Ο επεξεργαστης που καηκε ηταν ενας intel i9-11900,ο οποιος ζεσταθηκε πολυ με τον καυσωνα και τελειωσε...Ηθελε υδροψυξη...

 

10 λεπτά πριν, Herald είπε

Kαταρχάς το "τον έκαψε" δεν ισχύει.

Αυτά που λέει ο OP έρχονται σε αντίθεση με αυτά που λες.

Αν δεν καίγεται από την ζέστη ο επεξεργαστής από τι καίγεται; Από την υπερβολική τάση που ανεβάζει την ζέστη; Την κολοκυθιά θα παίξουμε;

Και αν και διαφωνώ με το ημιθανές" τι νόημα έχει να συζητάμε κάτι που δεν μπορούμε να ξέρουμε ή να αποδείξουμε; Ο πωλητής ξέρει αν του ήπιε το αίμα και το παρέδωσε ημιθανές και ο αγοραστής ξέρει αν του έβαλε την πιο φθηνή αερόψυξη και άφθονη τάση στον καύσωνα.

Ας αρκεστούμε στο ότι όταν κάτι χαλάει στα χέρια σου, είτε καινούργιο είτε μεταχειρισμένο, αν έχει εγγύηση την ταλαιπωρία του RMA θα την φας εσύ,

 

10 λεπτά πριν, Herald είπε

Για ποιό λόγο να βγάλει κέρδος ο πωλητής από κάτι που ήδη έχει αποχωρήσει από την κατόχη του?

Για τον ίδιο λόγο που θα έπρεπε να αρκεί στον αγοραστή να του τον αντικαταστήσουν με έναν ίδιο καινούργιο ή μεταχειρισμένο ή εναλλακτικά να πάρει πίσω τα χρήματα που έδωσε.

Για να είμαι ειλικρινής δεν βρίσκω λόγο ούτε για το ένα ούτε για το άλλο. Αν όπως λες ήταν ημιθανές θα ήταν άδικο να χάσει 375 € ο αρχικός αγοραστής για 2 ημέρες.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, SV1EOD είπε

Δεν μπορείς να κόβεις παραστατικά στην εταιρεία του άλλου και το αν θα του τα δώσεις για να τα καταχωρήσει το λογιστήριο του να είναι στην διακριτική σου ευχέρεια επειδή θα προτιμάς να τα κρατάς για να έχεις τα πρωτότυπα ή επειδή βαριέσαι

πρώτον τα τιμολόγια πλέον φαίνονται και μέσο TAXIS και δεύτερον εσύ μας λες δηλαδή ότι είναι προτιμότερο να παίρνει το προϊόν η τα χρήματα από τυχόν αντικατάσταση ο αρχικός αγοραστής και όχι αυτός που πάει το προϊόν στο service , άσχετα αν έχει μεταπουλήσει και δεν του ανήκει πλέον .. και σύμφωνα με τι λογική σου άμα κάνει κέφι να σου δώσει το κάτι τις πίσω , μπορεί και να μην σου δώσει και τίποτα δηλαδή άμα δεν κάνει κέφι η άμα το θεωρεί αυτός δίκαιο , δεν μπορείς να καταλάβεις και εσύ και ορισμένοι εδώ μέσα δεν είμαι ούτε με τον πρώτο αγοραστή ούτε με τον δεύτερο δεν τους ξέρω καν , είμαι με τι γ@μ#μένη απλή λογική αλλιώς η στήλη με τις αγγελίες εδώ μέσα θα έχει σοβαρό θέμα αξιοπιστίας στις μεταξύ μας συναλλαγές , μονο για αυτό το λόγο συνεχίζω και το αναπαράγω το θέμα , πουλάς κάτι εδώ μέσα ? , πληρώθηκες τα χρήματα που ζήτησες  ? τελειωσε το δικό σου κεφαλαιο αποκεί και πέρα όλα τα δικαιώματα τα έχει ο επόμενος αγοραστής 

5 ώρες πριν, SV1EOD είπε

Αν υπάρχουν άλλοι τρόποι για να κάνει χρήση της εγγύησης ο αγοραστής του μεταχειρισμένου και να μην μπλέξει ο αρχικός αγοραστής και το λογιστήριο του, είναι κάτι που θα ήθελα να το μάθω. Μας είπες τι έχεις κάνει με παραστατικά σε ξένα εταιρικά ΑΦΜ(απαράδεκτο, αυτό και αν είναι για τον (μ)πέο για τα μαγαζιά που το έκαναν, εσύ μπορεί να τα γράφεις στα μέζεα σου αυτά αν κάνεις την δουλειά σου). Μας είπες ότι δεν μπορεί να είναι παράνομα όλα τα άλλα μαγαζιά. Δεν μας είπες ΠΩΣ το κάνουν για να είναι φορολογικά κατοχυρωμένα. Στην περίπτωση που μπορεί να γίνει λοιπόν με άλλο τρόπο από την  λογιστική σκοπιά και ΕΦΟΣΟΝ είχε ξεκαθαριστεί στο μαγαζί ότι ο επεξεργαστής έχει αλλάξει ιδιοκτήτη για να ξέρει το service του μαγαζιού ότι η περίπτωση είναι ιδιαίτερη ΙΣΩΣ και να είναι δικαιολογημένα τα παράπονα για το μαγαζί. Περιμένω λοιπόν να ακούσω πως γίνεται όλα τα υπόλοιπα μαγαζιά να μην είναι παράνομα καλύπτοντας τον αγοραστή του μεταχειρισμένου σε τέτοιες περιπτώσεις. Κάτι μου λέει όμως ότι δεν πρόκειται να πάρω απάντηση.

 

γιατί είναι για το π3ο τα αλλα μαγαζιά , όταν ένας άνθρωπος πάει με ένα προϊόν και με ένα τιμολόγιο που σχετίζεται με αυτό , τοτε δεν είναι ξέμπαρκος , σημαίνει ότι έχει σχέση με την εν λόγο εταιρία, δεν θα κάτσει το μαγαζί να σου ζητήσει ταυτότητα να σε διασταυρώσει , και στο κάτω κάτω τους είπε ότι είναι δεύτερος αγοραστής και τους έδωσε διαφορετικά στοιχεια γιατί δεν του είπαν από την αρχή ότι αν πιστωθεί δεν πρόκεται να πάρει χρήματα η προϊόν πίσω ο ίδιος αλλα ο αρχικός αγοραστής , έτσι να έχει μια ενημέρωση ο άνθρωπος να ξέρει τι να κάνει , να το πάει για RMA απευθείας ας πούμε όπως λέει και ο άλλος πιο πάνω, από την άλλη όλοι μας έχει τύχει να πάμε να πάρουμε κάτι με τιμολόγιο σε οποιοδήποτε μαγαζί και να τους ζητήσουμε να το κόψουν στα στοιχεια ενός φίλου η γνωστού που μπορεί να έχει εταιρία , σου είπε το κατάστημα δείξε μου ταυτότητα και αν δεν είσαι εσύ δεν σου τα κόβω σε αυτά τα στοιχεια ? η όταν πρόκεται να πουλιόσουν δεν τους νοιάζει λειτουργεί διαφορετικά ο νομος , για απάντησε μου σε αυτό , γιατί είμαι σίγουρος ότι το εν λόγο μαγαζί θα το έχει κάνει δεκάδες φορες όπως και όλα τα υπόλοιπα καταστήματα

- το θέμα με τα μαγαζιά είναι να κόβετε το τιμολόγιο να εισπράττει το κράτος το ΦΠΑ , αποκεί και πέρα αυτός που δεν το περνάει απλά χάνει το φπα , με την υπόθεση εδώ ξέρεις τι θα συνέβαινε στο χειρότερο σενάριο ο δεύτερος αγοραστής ας πούμε ότι δεν θα έδινε το καινούργιο τιμολόγιο στον πρώτο αγοραστή , και λοιπόν που είναι η ζημια για τον αρχικό αγοραστή αφού τον φπα τον εισέπραξε έτσι και αλλιώς από το πρώτο τιμολόγιο τι θα έκανε θα το ξανά έπαιρνε δυο φορες ? 

4 ώρες πριν, SV1EOD είπε

 

Αυτά που λέει ο OP έρχονται σε αντίθεση με αυτά που λες.

Αν δεν καίγεται από την ζέστη ο επεξεργαστής από τι καίγεται; Από την υπερβολική τάση που ανεβάζει την ζέστη; Την κολοκυθιά θα παίξουμε;

Και αν και διαφωνώ με το ημιθανές" τι νόημα έχει να συζητάμε κάτι που δεν μπορούμε να ξέρουμε ή να αποδείξουμε; Ο πωλητής ξέρει αν του ήπιε το αίμα και το παρέδωσε ημιθανές και ο αγοραστής ξέρει αν του έβαλε την πιο φθηνή αερόψυξη και άφθονη τάση στον καύσωνα.

Ας αρκεστούμε στο ότι όταν κάτι χαλάει στα χέρια σου, είτε καινούργιο είτε μεταχειρισμένο, αν έχει εγγύηση την ταλαιπωρία του RMA θα την φας εσύ,

 

Για τον ίδιο λόγο που θα έπρεπε να αρκεί στον αγοραστή να του τον αντικαταστήσουν με έναν ίδιο καινούργιο ή μεταχειρισμένο ή εναλλακτικά να πάρει πίσω τα χρήματα που έδωσε.

Για να είμαι ειλικρινής δεν βρίσκω λόγο ούτε για το ένα ούτε για το άλλο. Αν όπως λες ήταν ημιθανές θα ήταν άδικο να χάσει 375 € ο αρχικός αγοραστής για 2 ημέρες.

 

 

4 ώρες πριν, SV1EOD είπε

Προφανώς και ισχύει αυτό που λες.

Μπορεί και να μην κατάλαβα τι ήθελες να πεις.

Γιατί πρέπει να κερδίσει κάτι παραπάνω ο αγοραστής του μεταχειρισμένου δεν μπορώ να καταλάβω. Γιατί να μην  είναι αρκετό να πάρει τα χρήματα του πίσω ή έναν ίδιο επεξεργαστή καινούργιο ή μεταχειρισμένο.

Από που προκύπτει το έλεος που λες και το τζάμπα RMA του αρχικού αγοράστή όταν τον επεξεργαστή τον ΕΚΑΨΕ ο αγοραστής του μεταχειρισμένου.

Το σκεπτικό μου το ανέλυσα στο προηγούμενο σεντόνι που έγραψα.

 Και οι δικαιωματιστές της μεταβίβασης έχουν επιχειρήματα αλλά μπορείς να το δεις και έτσι και αλλιώς. Για αυτό και είπα για λαχείο που ίσως έπρεπε να μοιραστεί.

Έτσι όπως έγινε όμως αυτός που είχε και το καρπούζι και το μαχαίρι ήταν ο αρχικός αγοραστής.

ρε φιλαράκι γιατί μας λες αρλούμπες , στέκουν αυτά που λες ?, έχεις πάρει διαζύγιο με τι λογική η είσαι  δεύτερος λογαριασμός του αρχικού αγοραστή και τον στηρίζεις με τόσο ζήλο , αν μου κλέψουν το αμάξι που μου πούλησες και το βρει η αστυνομία θα το φέρει σε σένα ?, η ασφάλεια θα πληρώσει εσένα ? θα μου πεις έχουμε κάνει μεταβίβαση κατά τι πώληση και σου ανήκει πλέον , πολύ σωστά το ίδιο ισχύει και εδώ άτυπα , μπορεί να μην έγινε μεταβίβαση αλλα το προϊόν πέρασε στη κυριότητα του αλλου όπως και όλα τα δικαιώματα που σχετίζονται με αυτό , αλλιώς να μην φοράμε παντελόνια και ο λόγος μας να μην έχει καμια αξια , 

Επεξ/σία από MTX
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα με ενδιαφέρον τα επιχειρήματα εκατέρωθεν καθώς αγόρασα φέτος μια gpu μέσω insomnia από χρήστη με πολλές θετικές αξιολογήσεις ο οποίος μου είπε πως έχει το τιμολόγιο αγοράς (ολοκλήρου prebuild συστήματος, μέρος του οποίου ήταν η gpu που μου πούλησε). Μου είπε επίσης πως δε γίνεται να μου στείλει αντίγραφο του τιμολογίου και ότι σε περίπτωση που πάθει κάτι η gpu εντός εγγύησης θα αναλάβει ο ίδιος προσωπικά τη διαδικασία.

Στην περίπτωση που χαλάσει η gpu σε πχ 1 χρόνο (και δεν πωλείται πια η ίδια) αν πάρω τα λεφτά μου πίσω θα είμαι οκ αν η διαδικασία γίνει γρήγορα. Μπορεί να μείνω κάποιες μέρες χωρίς pc (έχω κι άλλα , όχι όμως το ίδιο καλά) αλλά με τα λεφτά που θα πάρω πίσω θα μπορώ να αγοράσω μια καλύτερη κάρτα αν δεν υπάρχουν στρεβλώσεις στην αγορά (gpu crisis). Δεν μπορώ να ξέρω αν ο πωλητής βάλει κι αυτός κάτι στην τσέπη από τα λεφτά που πήρε από το μαγαζί. Δεν ξέρω καν αν πρέπει να με απασχολεί κιόλας αυτό από την στιγμή που ανέλαβε αυτός τη διαδικασία και έχω πάρει πίσω τα λεφτά που έδωσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Είναι στη διακριτική του ευχέρεια αν θα μου δώσει πίσω το ποσό που πλήρωσα ή το ποσό που πήρε πίσω από το μαγαζί. Από την στιγμή που αυτό δεν είναι στο χέρι μου δεν θα το σκεφτόμουν άλλο για τη δική μου ψυχική ηρεμία. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, SV1EOD said:

 

Αυτά που λέει ο OP έρχονται σε αντίθεση με αυτά που λες.

Αν δεν καίγεται από την ζέστη ο επεξεργαστής από τι καίγεται; Από την υπερβολική τάση που ανεβάζει την ζέστη; Την κολοκυθιά θα παίξουμε

 

Δεν καίγεται ο επεξεργαστής λόγω θερμορκασίας. Στους 100c ταβανιάζει. Degradation παθαίνει κυρίως λόγω voltage. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, SV1EOD είπε

Δεν ξέρω πόσες αγγελίες έχουν και δεν έχω χρόνο και ενδιαφέρον να το ψάξω. Θεωρώ ότι να διατυπώνεις την γνώμη σου αν την δικαιολογείς είναι αρκετό άσχετα αν συμφωνώ ή όχι. Τι πάει να πει ότι δεν υπονοείς κάτι απλά το επισημαίνεις; Υπονοείς αλλά καλύπτεσαι πίσω από αυτή την πρόταση. Αλλιώς να μην το έγραφες καθόλου.

 Εχω καθε δικαιωμα να κανω τις σκεψεις μου και λεω την αποψη μου. Υπαρχει και η παροιμια "κορακας, κορακου ματι δεν βγαζει" 

 Εχω αγορασει καμια 10αρια μεταχειρισμενα εξαρτηματα, απο αγγελιες σε αυτο το σαιτ. Ολοι μα ΟΛΟΙ οι πωλητες μου εδωσαν τηλεφωνο και μου ειπαν "αν υπαρξει καποιο προβλημα, εδω ειμαστε" , προς τιμην τους. Το ιδιο εκανα κι εγω με 3-4 πραγματα που πουλησα. Δεν χρειαστηκε κατι, θελεις να το πεις  τυχη? Εγω το λεω καλη πιστη.

 Συμφωνω με αυτα που αναφερεις στο ποστ σου, ειδικα με την μονη, για μενα σωστη λυση, αντικατασταση της cpu.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, fotaras76 είπε

Διάβασα με ενδιαφέρον τα επιχειρήματα εκατέρωθεν καθώς αγόρασα φέτος μια gpu μέσω insomnia από χρήστη με πολλές θετικές αξιολογήσεις ο οποίος μου είπε πως έχει το τιμολόγιο αγοράς (ολοκλήρου prebuild συστήματος, μέρος του οποίου ήταν η gpu που μου πούλησε). Μου είπε επίσης πως δε γίνεται να μου στείλει αντίγραφο του τιμολογίου και ότι σε περίπτωση που πάθει κάτι η gpu εντός εγγύησης θα αναλάβει ο ίδιος προσωπικά τη διαδικασία.

Στην περίπτωση που χαλάσει η gpu σε πχ 1 χρόνο (και δεν πωλείται πια η ίδια) αν πάρω τα λεφτά μου πίσω θα είμαι οκ αν η διαδικασία γίνει γρήγορα. Μπορεί να μείνω κάποιες μέρες χωρίς pc (έχω κι άλλα , όχι όμως το ίδιο καλά) αλλά με τα λεφτά που θα πάρω πίσω θα μπορώ να αγοράσω μια καλύτερη κάρτα αν δεν υπάρχουν στρεβλώσεις στην αγορά (gpu crisis). Δεν μπορώ να ξέρω αν ο πωλητής βάλει κι αυτός κάτι στην τσέπη από τα λεφτά που πήρε από το μαγαζί. Δεν ξέρω καν αν πρέπει να με απασχολεί κιόλας αυτό από την στιγμή που ανέλαβε αυτός τη διαδικασία και έχω πάρει πίσω τα λεφτά που έδωσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Είναι στη διακριτική του ευχέρεια αν θα μου δώσει πίσω το ποσό που πλήρωσα ή το ποσό που πήρε πίσω από το μαγαζί. Από την στιγμή που αυτό δεν είναι στο χέρι μου δεν θα το σκεφτόμουν άλλο για τη δική μου ψυχική ηρεμία. 

στη περίπτωση σου η εγγύηση είναι ο πωλητής , στο ξεκαθαρίζει από την αρχή ότι θα τρέξει για πάρτι σου αν συμβεί κάτι , το κάνει αυτό γιατί το τιμολόγιο το έχει περάσει στα πάγια έξοδα και επωφελήθηκε τον φπα , ξέρει πολύ καλά τι θα πάθει αν του κάνουν έλεγχο οποτε δεν το ρισκάρει να σου δώσει το παραστατικό , μπορεί εσύ να είσαι εφοριακός , οποτε καλύτερα να μην ξέρεις τα στοιχεια τις εταιρίας , και στο κάτω κάτω στα prebuild για να ισχύει η εγγύηση σε ένα προϊόν πρέπει να μπει μέσα στο αρχικό σύστημα και να πάει ολόκληρο στο service , οποτε αναγκαστικά ότι και να γίνει στον αρχικό αγοραστή θα πας γιατί έχει την διαδικασία του , εδώ ο άλλος του έδωσε το παραστατικό γιατί προφανώς δεν ήθελε μελλοντικά να έχει καμια σχέση με αγγαρείες και service , εγώ σου λέω ότι από τι συμπεριφορά του αυτός ο τύπος αν τον έπαιρνε τηλέφωνο ο αγοραστής και του έλεγε μου χάλασε ο  cpu πας λίγο να μου το αλλάξεις , θα τον διάολο έστελνε θα του έλεγε στο πούλησα τραβα και κανε μονος σου τι διαδικασία , με λίγα λόγια δεν ταλαιπωρήθηκε ούτε έκανε κάτι για να επωφεληθεί από τι πίστωση , ξύπνησε μια μέρα και είδε 375 ευρώ στο λογαριασμό του χωρίς να ιδρώσει το αυτι του και αποφάσισε ότι είναι δικά του τα μισά ..

-στη περίπτωση σου θα σου πω και κάτι άλλο , αν όπως λες αγόρασες μια κάρτα 500 ευρώ και μετά από ένα χρόνο χρήσης σου χαλάει και την πας πίσω στον άνθρωπο που στην πούλησε για την εγγύηση ..στο ενδιάμεσο ωστόσο έχουμε πάλι έλλειψη από κάρτες και οι τιμές έχουν τριπλασιαστεί , την πάει αυτός στο service και παίρνει μια άλλη κάρτα αντικατάσταση , η αξια τις κάρτας τώρα είναι 1500 ευρώ στις αγγελίες , θα ήσουν ικανοποιημένος αν σου επέστρεφε τα 500 με τα οποια δεν μπορείς να αγοράσεις τίποτα πια και σε άφηνε χωρίς κάρτα ? άρα για αυτό επιμένω το σωστό είναι ο τελικός κάτοχος να έχει όλα τα δικαιώματα πάνω στο προϊόν είτε είναι να χάσει είτε είναι να κερδίσει  , δεν πρέπει ο προηγούμενος ιδιοκτητης να καθορίζει τι του αξίζει να πάρει και τι όχι , σύμφωνα με τις δικες του ορέξεις και το δικό του δίκαιο

τα πράγματα πρέπει να είναι απλά , πας στο service με το παραστατικό και το ελαττωματικό προϊόν και το service πρέπει να εξυπηρετήσει τον άνθρωπο που έχει μπροστά του , αυτόν που το έφερε και δίνει τα στοιχεια του στο ταμείο , κανέναν άλλον παρα μόνον τον τελικό ιδιοκτητη , γιατί το προϊόν μπορεί να έχει αλλάξει 4 χερια

Επεξ/σία από MTX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, MTX είπε

στα prebuild για να ισχύει η εγγύηση σε ένα προϊόν πρέπει να μπει μέσα στο αρχικό σύστημα και να πάει ολόκληρο στο service , οποτε αναγκαστικά ότι και να γίνει στον αρχικό αγοραστή θα πας γιατί έχει την διαδικασία του , εδώ ο άλλος του έδωσε το παραστατικό γιατί προφανώς δεν ήθελε μελλοντικά να έχει καμια σχέση με αγγαρείες και service

συμφωνώ , είναι διαφορετικές περιπτώσεις

24 λεπτά πριν, MTX είπε

στο ενδιάμεσο ωστόσο έχουμε πάλι έλλειψη από κάρτες και οι τιμές έχουν τριπλασιαστεί , την πάει αυτός στο service και παίρνει μια άλλη κάρτα αντικατάσταση , η αξια τις κάρτας τώρα είναι 1500 ευρώ στις αγγελίες , θα ήσουν ικανοποιημένος αν σου επέστρεφε τα 500 με τα οποια δεν μπορείς να αγοράσεις τίποτα πια και σε άφηνε χωρίς κάρτα ?

φυσικά και όχι

 

25 λεπτά πριν, MTX είπε

τα πράγματα πρέπει να είναι απλά , πας στο service με το παραστατικό και το ελαττωματικό προϊόν και το service πρέπει να εξυπηρετήσει τον άνθρωπο που έχει μπροστά του , αυτόν που το έφερε και δίνει τα στοιχεια του στο ταμείο , κανέναν άλλον παρα μόνον τον τελικό ιδιοκτητη , γιατί το προϊόν μπορεί να έχει αλλάξει 4 χερια

Ηθικά αυτό είναι το σωστό. Δεν ξέρω όμως αν είναι και νομικά σωστό γιατί δεν υπάρχει κάποια έγγραφη πιστοποίηση  αγοραπωλησίας  μεταχειρισμένων hardware parts μεταξύ ιδιωτών . Μπορεί πχ  το προϊόν να είναι κλεμμένο. Το μαγαζί πρέπει πάντα να θεωρεί ότι αυτός που το έχει είναι και ο νόμιμος κάτοχος για να γίνεται αυτό που λες. Αν νομικά υποχρεούται να το θεωρεί έτσι τότε αυτό που λες εκτός από ηθικά σωστό στέκει και σε νομικό επίπεδο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφενος οταν πουλας κατι με εγγυηση, το πουλας πιο ακριβα απο ενα προιον που δεν εχει εγγυηση. Εκει λοιπον ο πωλητης βγήκε ήδη κερδισμενος ενα Χ ποσο.

Ακόμα οταν πουλας κατι μεταχειρισμενο και ισχυριζεσαι πως εχει εγγυηση, και αυτη δεν μεταφερεται αυτόματα στον επόμενο οφειλεις να την τιμησεις.


Στη συνέχεια, και οταν χαλασε το προιον εχοντας εγγυηση ο πωλητης, εχοντας ήδη βγάλει μεροκάματο απο την πρωτη συναλλαγη, "εριξε" τον αγοραστη δινοντας του πισω το ποσο που αρχικα ειχε δώσει. ΑΛΛΑ ο αγοραστης δεν ειχε πληρωσει για υπηρεσια, ειχε πληρωσει για ενα προιον ΜΕ εγγυηση. Αρα επρεπε ο πωλητης να του δωσει ένα ίδιο προιον και να τελειωνει το πραγμα.

Το ρημαδι το μελι ομως ειναι ωραιο πραγμα, και ο πωλητης μπηκε μεσα με τα τσαρουχια και αν οχι μονο δεν εχασε φράγκα ισως και να εβγαλε. Μοναδικο φαουλ του αγοραστη ειναι πως δεν ξεκαθαρισε απο την αρχη τι γινεται οταν και αν χαλασει ο επεξεργαστης.

Το μαγαζι σιγουρα εχει ευθυνη και ενδεχομένως σχεση με τον πωλητη. Δεν θα επρεπε να αναλαβει την διεκπεραιωση της υποθεσης εφοσον άλλος πηγε το προιον και αλλος το ειχε αγορασει.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Μιας κ ειδα σημερα αυτο το θεμα , αν και δε διαβασα ολα τα κατεβατα , τι ειναι το σωστο ? 

Αν εχεις παρει κατι με τιμολογιο ΔΕΝ δινεις το παραστατικο και ας πουλησεις αντι για 200 με 150 να ξερει κ ο αλλος τι του γινεται και οτι δεν θα εχει εγγυηση ή τελος παντων οτι θα εξαρταται απο τη καλη σου θεληση 

 

#pestenamefate

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, nickk0kkav said:

 τελος παντων οτι θα εξαρταται απο τη καλη σου θεληση 

Κάπως έτσι ,μπορείς να πάρεις αντίγραφο τιμολογίου και να πας εσύ ως εκπρόσωπος της εταιρείας και να δώσεις άλλη διεύθυνση αν τα καταφέρεις, 

Το έχουμε πει άπειρες φορές γενικός κανονας στα μεταχειρο οι εγγυήσεις δεν μεταβιβαζονται ,μερικες φορες μπορεί να τα καταφέρεις να σου αλλάξουν κάτι χωρίς ταυτότητα αλλά......

Στην τιμή του μεταχειρισμένου πρέπει να αποτιμάται αυτό το γεγονός πράγμα που δεν γίνεται γιαυτο  είναι στα ύψη οι τιμές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα έχετε μπερδέψει τα πράγματα οπότε ας τα βάλουμε σε μια σωστή σειρά:

1) Κατ αρχήν εάν το εξετάσουμε από την νομικη πλευρά ο αγοραστης του μεταχειρισμένου ακόμη και στην περίπτωση που επιστρεφονταν στον ίδιο τα χρήματα της αρχικής αγοράς (αντί του αρχικού αγοραστή) θα ήταν υποχρεωμένος να δωσει την διαφορά πίσω στον αρχικό αγοραστή του προϊόντος. Εάν τα κρατούσε λέγεται "αδικαιολογητος πλουτισμος" και δεν είναι νόμιμο.

2) Τι επιλογές έχει κάποιος με την εγγύηση σύμφωνα με την νομοθεσια:

α) Επισκευή του προιοντος

β) Αντικατάσταση του προιοντος

γ) Υπαναχωρηση από την αγορά και αποζημίωση του κόστους αγοράς

Σε ποια περίπτωση είμαστε? Στο (γ). Οπότε ο αγοραστής του μεταχειρισμένου αποζημιώθηκε σωστα για το σύνολο του ποσού που δαπάνησε για την αγορά του μεταχειρισμένου.

Να θυμησω εδώ ότι σε κάθε πώληση υπόχρεος για την οποια εγγύηση είναι ο τελικός πωλητής του προϊόντος. Στην περίπτωση μας ο πωλητής του προϊόντος όντως "τίμησε" την δηλωμενη του δέσμευση περί εγγύησης και αποζημίωσε τον αγοραστη με την επιστροφή του συνόλου των χρημάτων της αγοράς.

3) Το κατάστημα σωστά έπραξε και πιστώσε στον αρχικό αγοραστή τα χρήματα διότι ωφειλει να τα πιστώσει πρώτον μέσω της ιδιου τρόπου συναλλαγής (πχ επιστροφή στην κάρτα), είναι γνωστό μην τα ξαναλέμε και δεύτερον είναι υποχρεωμένο να πιστώσει τα χρήματα στον δικαιούχο που αναγράφεται στο παραστατικό πώλησης (ο οποίος υπογράφει και στο πιστωτικό παραστατικό). Επισης το κάθε κατάστημα δεν μπορεί να γνωρίζει τι αγοραπωλησιες έγιναν μετά την αρχική αφορά του προϊόντος. Εκτός κι αν αυτές πιστοποιούνται εγγράφως και νομίμως.

4) Το ηθικό επίσης στην προκειμένη περίπτωση είναι ακριβώς ότι έγινε.

Μην μπερδεύετε το τι θα θέλαμε να συμβεί και κανένας να μην το έχει πάρει χαμπάρι βγάζοντας κέρδος από το πουθενά, με το τι είναι νόμιμο και ηθικό.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο Intel Core i3 6100 είναι ok για θέαση βίντεο 4k στα 60 FPS χωρίς να κολλάει το σύμπαν; Έχω βρει ένα refurbished μηχάνημα με τον συγκεκριμένο επεξεργαστή στα 145 ευρώ και το σκέφτομαι για αγορά.

Ευχαριστώ 

Επεξ/σία από Brainmorf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...