Προς το περιεχόμενο

αγορα μεταχειρισμενου επεξεργαστη με εγγυηση


greg421

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 minutes ago, MTX said:

σου ξαναλέω έχω πάει σε αλλα μαγαζιά με τιμολόγιο που έχει κοπεί σε διαφορετικό όνομα και έχω πάρει πιστωτικό ο ίδιος το οποιο δεν το πήρα σε χρήματα αλλα το ψώνισα αλλα εμπορεύματα στο ίδιο μαγαζί , και το καινούργιο παραστατικό κόπηκε στα στοιχεια του προηγουμενου τιμολογίου βεβαια αλλα το προϊόν το πήρα εγώ που έδωσα τα στοιχεια στο service , είναι φως φανάρι ότι το μαγαζί έχει σχέση με τον αρχικό ιδιοκτητη

Μου αρέσει ο τρόπος σκέψης, ένα μαγαζί κάνει την μακακία να δώσει πιστωτικό σε κάποιον που δεν του ανήκει το προϊόν αφού το τιμολόγιο είναι σε όνομα τρίτου και εμείς βγάζουμε το μαγαζί που έπραξε σύμφωνα με τον νόμο ότι έχει σχέσεις με τον πελάτη και είναι λάθος.

Πς. Πιστωτικό σου έκοψε όχι επιστροφή χρημάτων, αν σου έδινε επιστροφή χρημάτων κάτσε λίγο σκέψου σε ποιον λογαριασμό θα τα επέστρεφε αφού έκοψε και το καινούργιο τιμολόγιο στον αρχικό πελάτη

Επεξ/σία από Aten-Ra
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, MTX είπε

και τέλος που το ξέρεις εσύ ότι ήταν τιμολόγιο δεν ειπώθηκε πουθενά σε όλη τι συζήτηση , είναι φως φανάρι ότι το μαγαζί έχει σχέση με τον αρχικό ιδιοκτητη

 

Στις 6/8/2023 στις 9:19 ΜΜ, greg421 είπε

και μου ειπε οτι εφ'οσον υπαρχει πιστωτικο και αγοραστηκε με τιμολογιο στο ονομα του ,ετσι επρεπε να γινει.

Ειπώθηκε.............

Η εκτίμηση ότι το μαγαζί έχει σχέση με τον αρχικό ιδιοκτήτη είναι far fetched που λένε και οι Άγγλοι.

 

1 ώρα πριν, MTX είπε

σου ξαναλέω έχω πάει σε αλλα μαγαζιά με τιμολόγιο που έχει κοπεί σε διαφορετικό όνομα και έχω πάρει πιστωτικό ο ίδιος το οποιο δεν το πήρα σε χρήματα αλλα το ψώνισα αλλα εμπορεύματα στο ίδιο μαγαζί , και το καινούργιο παραστατικό κόπηκε στα στοιχεια του προηγουμενου τιμολογίου βεβαια αλλα το προϊόν το πήρα εγώ που έδωσα τα στοιχεια στο service

Αν πιστεύεις ότι μπορείς να μπαίνεις σε κάποιο μαγαζί με παραστατικό κάποιας εταιρείας με την οποία δεν έχεις σχέση και να σου κόβουν πιστωτικό και να κόβονται άλλα τιμολόγια στο όνομα της ξένης εταιρείας τα οποία εσύ σιγά μην τους τα δώσεις για να τα καταχωρήσει το λογιστήριο τους(ως οφείλει να κάνει) κάτι δεν πάει καλά και μαζί σου και με τις εταιρείες που το έκαναν αυτό.

Με αφορμή το συγκεκριμένο νήμα καταλαβαίνω και γιατί κάποιοι που πουλάνε μεταχειρισμένα δεν δίνουν το τιμολόγιο(και προκύπτει πως καλά κάνουν) και ή σου λένε πως αν πάθει κάτι μου το στέλνεις να αναλάβω την εγγύηση εγώ ή το δίνουν πιο φθηνά λόγω της έλλειψης παραστατικού.

Από λογιστικής σκοπιάς αυτό που έκανε το e-gate είναι το ορθό και προκύπτει το συμπέρασμα ότι το μαγαζί δεν είναι για το π3ος.

Από ηθικής σκοπιάς και αυτό αφορά μόνο τον πωλητή και τον αγοραστή το θέμα είναι συζητήσιμο, και οι δύο απόψεις έχουν επιχειρήματα. Θα έλεγα ότι ένα δίκιο το έχει αυτός που του χάλασε ο επεξεργαστής στο χέρι επειδή έφαγε την ταλαιπωρία. [Joking mode ON]Από την άλλη και αυτός που τον πούλησε ήταν κρίμα να χάσει τα 175 € για δύο ημέρες[Joking mode off].

Νομίζω πρέπει να σταθούμε σε τρία σημεία:

1) 

Στις 7/8/2023 στις 11:53 ΜΜ, Tol1as είπε

Τυχερά είναι αυτά, μη σκας και πολύ.

2) 

Στις 20/8/2023 στις 4:20 ΜΜ, akoinonitos είπε

θα μπορουσες απλα να ζητησεις rma απο την intel να ερθουν να τον παρουν και να σου στειλουν καινουριο. Ετσι ουτε τον πωλητη θα εκανες μαγκα ουτε θα ταλαιπωριοσουν.

Μετά χριστόν προφητεία αλλά τώρα που όλοι ξέρουμε πως μπορεί να παιχτεί ένα τέτοιο έργο είναι η απόλυτη λύση εφόσον μπορεί να γίνει. Και λέω το εφόσον για την περίπτωση να κάνει το RMA ο αγοραστής και η Intel βάσει του παραστατικού να στείλει στον πωλητή. Δεν νομίζω αλλά δεν έχω κάνει RMA στην Intel και δεν ξέρω τι γίνεται.

3) 

Στις 8/8/2023 στις 7:22 ΠΜ, greg421 είπε

Ο επεξεργαστης που καηκε ηταν ενας intel i9-11900,ο οποιος ζεσταθηκε πολυ με τον καυσωνα και τελειωσε...Ηθελε υδροψυξη...

Θα έλεγα ότι λόγω της μλκς που σχεδόν σίγουρα έκανε ο αγοραστής δεν έπρεπε ούτε τα 200 € να πάρει.

Επεξ/σία από SV1EOD
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, SV1EOD είπε

 

Ειπώθηκε.............

Η εκτίμηση ότι το μαγαζί έχει σχέση με τον αρχικό ιδιοκτήτη είναι far fetched που λένε και οι Άγγλοι.

 

Αν πιστεύεις ότι μπορείς να μπαίνεις σε κάποιο μαγαζί με παραστατικό κάποιας εταιρείας με την οποία δεν έχεις σχέση και να σου κόβουν πιστωτικό και να κόβονται άλλα τιμολόγια στο όνομα της ξένης εταιρείας τα οποία εσύ σιγά μην τους τα δώσεις για να τα καταχωρήσει το λογιστήριο τους(ως οφείλει να κάνει) κάτι δεν πάει καλά και μαζί σου και με τις εταιρείες που το έκαναν αυτό.

Με αφορμή το συγκεκριμένο νήμα καταλαβαίνω και γιατί κάποιοι που πουλάνε μεταχειρισμένα δεν δίνουν το τιμολόγιο(και προκύπτει πως καλά κάνουν) και ή σου λένε πως αν πάθει κάτι μου το στέλνεις να αναλάβω την εγγύηση εγώ ή το δίνουν πιο φθηνά λόγω της έλλειψης παραστατικού.

Από λογιστικής σκοπιάς αυτό που έκανε το e-gate είναι το ορθό και προκύπτει το συμπέρασμα ότι το μαγαζί δεν είναι για το π3ος.

Από ηθικής σκοπιάς και αυτό αφορά μόνο τον πωλητή και τον αγοραστή το θέμα είναι συζητήσιμο, και οι δύο απόψεις έχουν επιχειρήματα. Θα έλεγα ότι ένα δίκιο το έχει αυτός που του χάλασε ο επεξεργαστής στο χέρι επειδή έφαγε την ταλαιπωρία. [Joking mode ON]Από την άλλη και αυτός που τον πούλησε ήταν κρίμα να χάσει τα 175 € για δύο ημέρες[Joking mode off].

Νομίζω πρέπει να σταθούμε σε τρία σημεία:

1) 

2) 

Μετά χριστόν προφητεία αλλά τώρα που όλοι ξέρουμε πως μπορεί να παιχτεί ένα τέτοιο έργο είναι η απόλυτη λύση εφόσον μπορεί να γίνει. Και λέω το εφόσον για την περίπτωση να κάνει το RMA ο αγοραστής και η Intel βάσει του παραστατικού να στείλει στον πωλητή. Δεν νομίζω αλλά δεν έχω κάνει RMA στην Intel και δεν ξέρω τι γίνεται.

3) 

Θα έλεγα ότι λόγω της μλκς που σχεδόν σίγουρα έκανε ο αγοραστής δεν έπρεπε ούτε τα 200 € να πάρει.

ως προς το τιμολόγιο το είδα αργότερα ότι ειπώθηκε οποτε και το διόρθωσα αλλα με πρόλαβες ,

από λογιστικής πλευράς το μαγαζί είχε και άλλο τρόπο να διεκπεραιώσει την υπόθεση όπως κάνουν και τα υπόλοιπα μαγαζιά ,

δηλαδή αυτό το μαγαζί είναι το μονο σωστό στην Ελλάδα οι υπόλοιποι είναι παράνομοι ?, 

ως προς το μαγαζί απλά επέλεξε να εξυπηρετήσει τον αρχικό αγοραστή που ήταν και πελάτης τους , τον άνθρωπο που πήγε στο service τον αντιμετώπισε σαν να μην υπήρξε ποτε , ούτε σεβασμός ούτε ενημέρωση , 

δεν ήταν δύσκολο για αυτούς αν θέλανε να τον εξυπηρετήσουν γιατί στο κάτω κάτω ο πελάτης που πήγε τον cpu στο service δεν ζήτησε χρήματα να πάρει στο χέρι η σε iban τράπεζας για να μην συμβαδίζει με το παραστατικό , ζήτησε να ψωνίσει κάτι άλλο από το πιστωτικό του cpu οποτε δεν ήταν πρόβλημα για το μαγαζί λογιστικά ,

τέλος ο πονηρός ο πρώτος αγοραστής με το τιμολόγιο αγόρασε τον επεξεργαστή έκανε τι δουλειά του μια χαρά τον χρησιμοποίηση καναδυο χρονια , πέρασε και το τιμολόγιο στα έξοδα του κέρδισε και τον φπα ,και μετά τον έκανε μεταπώληση ..(που νομικά απαγορεύεται γιατι o cpu φαίνεται στα πάγια έξοδα του , δεν μπορεί να κάνει μεταπώληση χωρίς να κόψει νέο τιμολόγιο , αν ήμουν στη θέση του δευτερου αγοραστή θα τον κυνήγαγα μέχρι τέλος να μάθει να μην είναι γύφτος και καιροσκόπος , ότι χρήματα ζήτησε από τον άνθρωπο τα πήρε στο χέρι , ούτε του μπήκε ο άλλος στο γραφείο να του κλέψει τον επεξεργαστή ούτε είναι υπάλληλος του να του πει φιλε πήγαινε μου λίγο αυτόν τον cpu στο service για αλλαγή γιατί κάηκε , του τον πούλησε το ξαναλέω το αντικείμενο άλλαξε ιδιοκτησία , νομικά ηθικά όπως και να το δούμε )τελος που ξέρουμε ότι ο επεξεργαστής δεν έκανε νούμερα εξαρχής και για αυτό τον πούλησε και απλά πέθανε στα χερια του αλλουνού , την ταλαιπωρία καλοκαιριάτικα πάνω κάτω στα service και την αναμονή ένα μηνα χωρίς σύστημα την έφαγε ο ίδιος για να του τσεπώσει και τα χρήματα κιόλας ..βρε ουστττττ απόδο με τον κολ@γυφτο έκανε τι δουλειά του δυο χρονια πήρε όλα τα λεφτά πίσω , μην πω έβγαλε κιόλας από τον φπα χωρίς να ιδρώσει καν το κ@λαράκι του δεν του έδωσε ούτε 20 ευρώ για την ταλαιπωρία του και θα κάτσω να τον στηρίξω κιόλας και νομικά και @@ .. τέλος το θέμα

* για τους υπολοιπους στις αγγελίες που ενδεχομένως βλέπετε προσέξτε μελλοντικά να ξέρετε τι μπορεί να αντιμετωπίσετε στα πάρε δώσε σας

Επεξ/σία από MTX
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Aten-Ra είπε

Μου αρέσει ο τρόπος σκέψης, ένα μαγαζί κάνει την μακακία να δώσει πιστωτικό σε κάποιον που δεν του ανήκει το προϊόν αφού το τιμολόγιο είναι σε όνομα τρίτου και εμείς βγάζουμε το μαγαζί που έπραξε σύμφωνα με τον νόμο ότι έχει σχέσεις με τον πελάτη και είναι λάθος.

Πς. Πιστωτικό σου έκοψε όχι επιστροφή χρημάτων, αν σου έδινε επιστροφή χρημάτων κάτσε λίγο σκέψου σε ποιον λογαριασμό θα τα επέστρεφε αφού έκοψε και το καινούργιο τιμολόγιο στον αρχικό πελάτη

ήταν λάθος διατύπωση από πλευράς μου , εννοείτε το πιστωτικό κόβετε πάντα στα στοιχεια του αρχικού παραστατικού όπως και το καινούργιο παραστατικό στα ίδια στοιχεια θα κοπεί για να μην υπάρχει λογιστικό θέμα , μπορούσε να ψωνίσει κάτι και να το διώξει στα προηγούμενα στοιχεια να φύγει από το σύστημα τους , δεν τους ζήτησε επιστροφή χρημάτων , και εννοείτε ότι κόβεις τιμολόγιο όπου θέλεις και ας μην είναι στα στοιχεια σου σιγά την παρανομία από το μαγαζί , δηλαδή άμα πάω εγώ σε ένα κατάστημα και ψωνίσω κάτι και τους πω θέλω τιμολόγιο σε αυτά τα στοιχεια θα μου ζητήσει ταυτότητα για πιστοποίηση ? έλα τώρα μην τρελαθούμε απλά ακουλούθησαν αυτή τι διαδικασία μπορούσαν και αλλιώς , και πιο πολύ τα έχω πάρει στο κρανίο με τον αρχικό αγοραστή που πούλησε τον cpu και συμπεριφέρθηκε σαν να ήταν ακόμα δικός του όχι τόσο με το μαγαζί , το λάθος του μαγαζιού ήταν που αγνόησε εντελώς τον άνθρωπο που πήγε το ελαττωματικό προϊόν στο service του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Κατα την γνωμη μου.

Το μαγαζυ πρεπει να επισκευασει η να αντικαταστησει, τον επεξεργαστη που ειναι σε εγκυηση. Τι θα πει αντικατασταση δεν γινεται? Μονο αν το προιον εχει αποσυρθει απο την αγορα, πιστωτικο η επιστροφη χρηματων. Γεματα τα μαγαζια απο 11900 ακομα.

 Λαμογιο ο αγοραστης που θελει να του αντικαταστισουν τον 11900 με 13700. Οχι κυριε 11900 σου χαλασε και με 11900 πρεπει να στον αντικαταστησουν, η να σου δωσουν πισω τα χρηματα που κοστιζει.

Λαμογιο και γυφτουλας ο πωλητης, που τσεπωσε τα +375 Ε. Αφου πουλησε τον επεξεργαστη, σημαινει οτι πουλησε και την τυχον εγκυηση και οποια δικαιοματα του.

Απο την αλλη, πως αποδεικνυεται οτι ο επεξεργαστης, πωληθικε απο τον ενα στον αλλο? Ισως το κατ?μα νομικα να εχει δικαιο  να επιστρεψει τον καινουργιο επεξεργαστη στον αρχικο ιδιοκτητη και αυτος με την σειρα του  στον αγοραστη. Και γιατι δεν μας λεει ο αγοραστης το ονομα του πωλητη? Ισως αυτο τον αναγκαζε να δημοσιεψει την αποψη του. Ευκολο ειναι να βγαινουμε στο ινερνετ και να κατηγορουμε ο ενας τον αλλο.

 Συγνωμη, αν δυσαρεστω καποιους, αλλα αυτη ειναι η γνωμη μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Chris2756 είπε

Το μαγαζυ πρεπει να επισκευασει

Δεν νομίζω ότι επισκευάζονται αυτά τα διαόλια ειδικά από ένα μαγαζί.

13 ώρες πριν, Chris2756 είπε

Γεματα τα μαγαζια απο 11900 ακομα.

Αυτή την απορία έχω και εγώ. Αφού ένας 11900Κ tray κοστίζει τον τελευταίο καιρό γύρω στα 280-310 € γιατί κόψανε πιστωτικό 375 €.

13 ώρες πριν, Chris2756 είπε

Απο την αλλη, πως αποδεικνυεται οτι ο επεξεργαστης, πωληθικε απο τον ενα στον αλλο? Ισως το κατ?μα νομικα να εχει δικαιο  να επιστρεψει τον καινουργιο επεξεργαστη στον αρχικο ιδιοκτητη και αυτος με την σειρα του  στον αγοραστη.

Εκεί είναι το προβλημα. Αν μπορούσε να στοιχειοθετηθεί με κάποιο τρόπο η πώληση όλα θα ήταν ξεκάθαρα. Αλλά δεν γίνεται. Το κατάστημα έκανε αυτό που είναι λογιστικά σωστό με το να κόψει πιστωτικό στα στοιχεία του τιμολογίου άρα του αρχικού αγοραστή.

13 ώρες πριν, Chris2756 είπε

Και γιατι δεν μας λεει ο αγοραστης το ονομα του πωλητη? Ισως αυτο τον αναγκαζε να δημοσιεψει την αποψη του. Ευκολο ειναι να βγαινουμε στο ινερνετ και να κατηγορουμε ο ενας τον αλλο.

Εδώ το ξεχείλωσες πολύ. Να δημοσιεύσει το nick του στο insomnia εννοείς; Μπορεί και να μην τον έχει πάρει από το insomnia. Το πραγματικό του όνομα; Εδώ και αν είναι τραβηγμένο. Και άντε και το δημοσίευσε. Πως περιμένεις ότι θα το καταλάβει ο πωλητής; Λες να τον ειδοποιήσει ο αγοραστής ότι έχει γίνει βούκινο και να τρέξει να γραφτεί στο insomnia αν δεν είναι ήδη γραμμένος για να απαντήσει;

Νομίζω ότι το ψειρίσαμε πολύ το συγκεκριμένο ζήτημα, οι απόψεις διατυπώθηκαν και δεν αξίζει να ασχολούμαστε άλλο. Η ουσία επικεντρώνεται στο παρακάτω:

Στις 7/8/2023 στις 10:08 ΜΜ, panoskatos είπε

Δεν χρειάζεται να το σκαλίζεις πιο πολύ.Δεν βγήκες χαμένος απλά λίγο ταλαιπωρημένος από τα πέρα δώθε.

 

Επεξ/σία από SV1EOD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 minutes ago, SV1EOD said:

Δεν νομίζω ότι επισκευάζονται αυτά τα διαόλια ειδικά από ένα μαγαζί.

Αυτή την απορία έχω και εγώ. Αφού ένας 11900Κ tray κοστίζει τον τελευταίο καιρό γύρω στα 280-310 € γιατί κόψανε πιστωτικό 375 €

 

Δεν κοπηκε πιστωτικό 375€, κόπηκε πιστωτικό 575€. Πάντα το πιστωτικό κόβεται στην τιμή αγοράς. 

Εγώ θα επέστρεφα όλο το ποσό στον άνθρωπο πάντως, από την στιγμή που έχω δώσει το CPU δεν είναι δικά μου χρήματα.

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, Herald είπε

Δεν κοπηκε πιστωτικό 375€, κόπηκε πιστωτικό 575€.  

Μου διέφυγε, νόμισα ότι κόπηκε 375 € και κράτησε τα 175 € ο αρχικός αγοραστής.

53 λεπτά πριν, Herald είπε

Πάντα το πιστωτικό κόβεται στην τιμή αγοράς. 

Γενικά ξέρω ότι ισχύει αυτό που λες. Υπέθεσα ότι ειδικά στο hardware ίσως παίζει κάτι διαφορετικό λόγω σταδιακής πτώσης τιμών και βοήθησε σε αυτό η λάθος κατανόηση μου για το ύψος του πιστωτικού. Όμως αυτό μου προξενεί ακόμα μεγαλύτερη απορία γιατί το μαγαζί δεν αντικατέστησε τον επεξεργαστή αφού υπάρχουν ακόμα στην αγορά με τιμή λιανικής πέριξ των 300 € αλλά προτίμησε να κόψει πιστωτικό 575 €. 

57 λεπτά πριν, Herald είπε

Εγώ θα επέστρεφα όλο το ποσό στον άνθρωπο πάντως, από την στιγμή που έχω δώσει το CPU δεν είναι δικά μου χρήματα.

Εσύ θα το έκανες αυτό, κάποιοι άλλοι νωρίτερα έγραψαν ότι αφού πήρε τα λεφτά του πίσω να είναι και ευχαριστημένος. Είναι αρκετά ιδιαίτερη περίπτωση. Να φωνάξουμε τον Σολωμόντα να κόψει το μωρό στην μέση;

Και μιας και συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με την συγκεκριμένη υπόθεση ποιά είναι η γνώμη σου για τον τρόπο που το χειρίστηκε το ζήτημα το κατάστημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/8/2023 στις 9:19 ΜΜ, greg421 είπε

εδω απο καποιο μελος

το λεει ο αγοραστης

 

Στις 6/8/2023 στις 9:19 ΜΜ, greg421 είπε

,και μου ειπαν θα με ειδοποιησουν εντος μηνος

ενα μηνα χρειαζεται το μαγαζυ να δει αν ειναι καμενος η οχι ο επεξεργαστης? Πεντε-εξι φορες εχω επιστρεψει, εξαρτηματα εντος εγκυησης, σε μιση ωρα, ειχα φυγει με τα αντικατεστημενα. Αλλες τρεις φορες τα εστειλα με κουριερ και σε μια εβδομαδα ειχα τα καινουργια. Δεν μου προτεινε κανεις πιστωτικο. Μονο μια φορα για ενα τροφοδοτικο, στο πλαισιο, δεν ειχαν το ιδιο και μου προτειναν να το αντικαταστησουν με παρομοιο αλλης μαρκας η να περιμενω καμια εβδομαδα για το ιδιο.

 Δεν γνωριζω αν το μαγαζυ επραξε σωστα, νομικα και λογιστηκα. Μπορει να ειναι λαθος υπαλληλου. Με εκδοση πιστωτικου και οχι αντικατασταση, με αποτρεπει απο το να ξαναψωνισω απο αυτους

7 ώρες πριν, SV1EOD είπε

κάποιοι άλλοι νωρίτερα έγραψαν ότι αφού πήρε τα λεφτά του πίσω να είναι και ευχαριστημένος

 Ναι και εχουν 10+ αγγελιες πωλησης εξαρτηματων. Δεν υπονοω κατι απλα το επισημαινω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, SV1EOD said:

Μου διέφυγε, νόμισα ότι κόπηκε 375 € και κράτησε τα 175 € ο αρχικός αγοραστής.

Γενικά ξέρω ότι ισχύει αυτό που λες. Υπέθεσα ότι ειδικά στο hardware ίσως παίζει κάτι διαφορετικό λόγω σταδιακής πτώσης τιμών και βοήθησε σε αυτό η λάθος κατανόηση μου για το ύψος του πιστωτικού. Όμως αυτό μου προξενεί ακόμα μεγαλύτερη απορία γιατί το μαγαζί δεν αντικατέστησε τον επεξεργαστή αφού υπάρχουν ακόμα στην αγορά με τιμή λιανικής πέριξ των 300 € αλλά προτίμησε να κόψει πιστωτικό 575 €. 

Εσύ θα το έκανες αυτό, κάποιοι άλλοι νωρίτερα έγραψαν ότι αφού πήρε τα λεφτά του πίσω να είναι και ευχαριστημένος. Είναι αρκετά ιδιαίτερη περίπτωση. Να φωνάξουμε τον Σολωμόντα να κόψει το μωρό στην μέση;

Και μιας και συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με την συγκεκριμένη υπόθεση ποιά είναι η γνώμη σου για τον τρόπο που το χειρίστηκε το ζήτημα το κατάστημα;

To κατάστημα αφου δραστηριοποιείται στην Ελλάδα μάλλον καλώς έπραξε, μιας και σε έλεγχο της εφορίας θα τον έβγαζαν OFF αν επέστρεφε τα λεφτά σε άλλον λογαριασμό. Ελλάδα 2.0 και λοιπά.

Μου έτυχε παρόμοια περίπτωση και εγώ ήμουν απτην μεριά του πωλητή - θα επέστρεφα όλο το ποσό στον αγοραστή, 880€. Οτιδήποτε άλλο είναι άσχημο. Τον βάζεις δηλαδή σε μια ταλαιπωρία να σου κάνει RMA τζάμπα και να βγάλεις και λεφτά από πάνω. Έλεος. 

Επεξ/σία από Herald
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/10/2023 στις 11:20 ΜΜ, MTX είπε

σου ξαναλέω έχω πάει σε αλλα μαγαζιά με τιμολόγιο που έχει κοπεί σε διαφορετικό όνομα και έχω πάρει πιστωτικό ο ίδιος το οποιο δεν το πήρα σε χρήματα αλλα το ψώνισα αλλα εμπορεύματα στο ίδιο μαγαζί , και το καινούργιο παραστατικό κόπηκε στα στοιχεια του προηγουμενου τιμολογίου βεβαια αλλα το προϊόν το πήρα εγώ που έδωσα τα στοιχεια στο service , είναι φως φανάρι ότι το μαγαζί έχει σχέση με τον αρχικό ιδιοκτητη

Το εχεις εχεις συστημα δηλαδη, να παιρνεις μεταχειρισμενα με εγγυηση, που ολος τυχαιος καιγονται πριν την ληξη και κανεις τσαμπα αναβαθμιση.Εμενα βρε φουστη μου δεν εχει καει κανενα μεταχειρισμενο απο insomnia.

Aλητης παντως ο πρωτος κατοχος που δεν του εδωσε και market pass.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Το εχεις εχεις συστημα δηλαδη, να παιρνεις μεταχειρισμενα με εγγυηση, που ολος τυχαιος καιγονται πριν την ληξη και κανεις τσαμπα αναβαθμιση.Εμενα βρε φουστη μου δεν εχει καει κανενα μεταχειρισμενο απο insomnia.

Aλητης παντως ο πρωτος κατοχος που δεν του εδωσε και market pass.

Αν έχεις κάνει 200 συναλλαγές , στατιστικά να το δεις θα έχεις και βλάβες όλο και κάτι θα μείνει στα χερια σου , άλλες φορες μπορεί να πάρεις κάτι καλύτερο από αυτό που σου χάλασε και άλλες φορες θα πάρεις ένα @ρχ!δι και θα μπεις και μέσα , για μένα προσωπικά και όλο το ποσο τις πίστωσης να μου έδιναν πάλι ατυχία θα ήταν και δεν θα ένιωθα κερδισμένος , δεν θα ήθελα σε καμια περίπτωση να τρέχω μέσα στη ζεστη στην άλλη άκρη τις Αθηνας και να μείνω ένα μηνα χωρίς pc για τα 170 ευρώ ποσο μάλλον να μου τα στερήσουν κιόλας , εσύ αν κάθεσαι ένα μηνα χωρίς pc καλός , υπάρχουν άλλοι που δεν μπορούν να στερηθούν το pc τους ούτε μια μέρα λόγο δουλειάς , παιχνιδιού η ότι άλλο έχει βαρύτητα για τον καθένα

* αλήτη δεν τον είπε κανένας , τσιφούτης και ανήθικος είναι σίγουρα , έκανε χρήση του cpu δυο χρονια? (εκανε) , κέρδισε τον φπα από το τιμολόγιο στα έξοδα του? (ναι) , πήρε από το παιδί το ποσο που ζήτησε? ( στο ακέραιο )  τοτε τι στο π@ύ#σο παραπάνω ήθελε να εκμεταλλευτεί την κατάσταση και την ατυχία του

13 ώρες πριν, SV1EOD είπε

Και μιας και συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με την συγκεκριμένη υπόθεση ποιά είναι η γνώμη σου για τον τρόπο που το χειρίστηκε το ζήτημα το κατάστημα;

σου τι είπα 3 φορες το κατάστημα το χειρίστηκε λάθος , αδιαφόρησε εντελώς για τον άνθρωπο που πήγε με τον cpu στο service τους , μπορούσε να κόψει πιστωτικό στον αρχικό αγοραστή που ήταν ήδη κομμένο το τιμολόγιο , με τα χρήματα τις πίστωσης να βάλει τον άνθρωπο που πήγε τον cpu στο service να διαλέξει να αγοράσει κάτι ίδιας αξιας και μετά να κόψει πάλι νεο τιμολόγιο στα στοιχεια του αρχικού αγοραστή και να μηδενίσει το υπόλοιπο , μια χαρά νόμιμο είναι , δεν ήθελε δεν το έκανε πάει και τελειωσε

 

Στις 10/10/2023 στις 10:01 ΠΜ, Chris2756 είπε

  Και γιατι δεν μας λεει ο αγοραστης το ονομα του πωλητη? Ισως αυτο τον αναγκαζε να δημοσιεψει την αποψη του. Ευκολο ειναι να βγαινουμε στο ινερνετ και να κατηγορουμε ο ενας τον αλλο.

 

πήγαινε στο ιστορικό συναλλαγών του αγοραστή και θα δεις ποιος είναι από την αξιολόγηση  , να μπει να μας πει τι ? υπάρχει κάποια δικαιολογία για τι συμπεριφορά του

Επεξ/σία από MTX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/10/2023 στις 2:22 ΜΜ, MTX είπε

σου τι είπα 3 φορες το κατάστημα το χειρίστηκε λάθος , αδιαφόρησε εντελώς για τον άνθρωπο που πήγε με τον cpu στο service τους , μπορούσε να κόψει πιστωτικό στον αρχικό αγοραστή που ήταν ήδη κομμένο το τιμολόγιο , με τα χρήματα τις πίστωσης να βάλει τον άνθρωπο που πήγε τον cpu στο service να διαλέξει να αγοράσει κάτι ίδιας αξιας και μετά να κόψει πάλι νεο τιμολόγιο στα στοιχεια του αρχικού αγοραστή και να μηδενίσει το υπόλοιπο , μια χαρά νόμιμο είναι , δεν ήθελε δεν το έκανε πάει και τελειωσε

Η ερώτηση μου στην οποία απάντησες, απευθυνόταν στον Herald. Το ότι ΕΣΥ λες ότι το χειρίστηκε λάθος και μάλιστα 3 φορές δεν σημαίνει ότι είναι και έτσι. Αφού λοιπόν δεν θέλεις ή δεν μπορείς να καταλάβεις ας το πούμε ακόμα μία φορά. Αυτό που περιέγραψες και είπες ότι έχεις κάνει σε αντίστοιχες περιπτώσεις μπάζει σαν διαδικασία, στο έχω γράψει και εγώ και άλλοι ίσως και 5-6 φορές. Άσχετα που αν μηδενίσει το υπόλοιπο δεν θα υπάρχει ταμειακό πρόβλημα ούτε κάποιος ζημιωμένος. Δεν μπορείς να κόβεις παραστατικά στην εταιρεία του άλλου και το αν θα του τα δώσεις για να τα καταχωρήσει το λογιστήριο του να είναι στην διακριτική σου ευχέρεια επειδή θα προτιμάς να τα κρατάς για να έχεις τα πρωτότυπα ή επειδή βαριέσαι . Ούτε είναι υποχρεωμένο το μαγαζί να γνωρίζει αν έχεις αγοράσει τον επεξεργαστή μεταχειρισμένο και είναι πλέον δικός σου, ούτε να το αποδείξεις μπορείς, ούτε έχει δουλειά το μαγαζί να κάνει τέτοιες ερωτήσεις. Πάει το χαλασμένο εξάρτημα με το παραστατικό του που είναι τιμολόγιο σε κάποιο εταιρικό Α.Φ.Μ. και εκδίδεται πιστωτικό σε αυτό το Α.Φ.Μ. και αυτό είναι το σωστό λογιστικά και τέλος. Το μαγαζί, θεωρώ εγώ τουλάχιστον, δεν έχει καμία ευθύνη, ούτε για τον μ(π)έο είναι, ούτε πρέπει να το αποφεύγουμε ούτε δεν ήθελε να εξυπηρετήσει τον αγοραστή του μεταχειρισμένου και δεν το έκανε. Αν υπάρχει κάτι λάθος σε αυτή την ιστορία δεν είναι το μαγαζί.

Αν υπάρχουν άλλοι τρόποι για να κάνει χρήση της εγγύησης ο αγοραστής του μεταχειρισμένου και να μην μπλέξει ο αρχικός αγοραστής και το λογιστήριο του, είναι κάτι που θα ήθελα να το μάθω. Μας είπες τι έχεις κάνει με παραστατικά σε ξένα εταιρικά ΑΦΜ(απαράδεκτο, αυτό και αν είναι για τον (μ)πέο για τα μαγαζιά που το έκαναν, εσύ μπορεί να τα γράφεις στα μέζεα σου αυτά αν κάνεις την δουλειά σου). Μας είπες ότι δεν μπορεί να είναι παράνομα όλα τα άλλα μαγαζιά. Δεν μας είπες ΠΩΣ το κάνουν για να είναι φορολογικά κατοχυρωμένα. Στην περίπτωση που μπορεί να γίνει λοιπόν με άλλο τρόπο από την  λογιστική σκοπιά και ΕΦΟΣΟΝ είχε ξεκαθαριστεί στο μαγαζί ότι ο επεξεργαστής έχει αλλάξει ιδιοκτήτη για να ξέρει το service του μαγαζιού ότι η περίπτωση είναι ιδιαίτερη ΙΣΩΣ και να είναι δικαιολογημένα τα παράπονα για το μαγαζί. Περιμένω λοιπόν να ακούσω πως γίνεται όλα τα υπόλοιπα μαγαζιά να μην είναι παράνομα καλύπτοντας τον αγοραστή του μεταχειρισμένου σε τέτοιες περιπτώσεις. Κάτι μου λέει όμως ότι δεν πρόκειται να πάρω απάντηση.

Το όλο πρόβλημα ξεκινάει από το ότι η όλη φάση είναι λίγο γκρίζα λόγω της έλλειψης παραστατικού για τον επεξεργαστή σαν μεταχειρισμένο και λόγω του ότι το αρχικό παραστατικό είναι τιμολόγιο. Θεωρώ άλυτο πρόβλημα, ή αγοράζεις μεταχειρισμένο με απόδειξη ή με discount λόγω έλλειψης παραστατικού και χωρίς εγγύηση ή δέχεσαι να σε καλύψει ο αρχικός αγοραστής σε περίπτωση στραβής και βασίζεσαι στην καλή πίστη.

Το ιδανικό εφόσον γίνεται είναι το σενάριο του akoinonitos και ούτε μπλέκει ο αρχικός αγοραστής ούτε τίποτα.

Στην διαφορά του πωλητή με τον αγοραστή διατυπώθηκαν οι απόψεις και καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του. Και οι δύο απόψεις έχουν επιχειρήματα και θεωρώ ότι μπορεί κάποιος να το δει και από την μία σκοπιά και από την άλλη.

Κατά την γνώμη μου αφού έτυχε τέτοιο λαχείο ίσως το καρπούζι έπρεπε να κοπεί στην μέση.

Η πραγματική αδικία κατά την γνώμη μου είναι για το μαγαζί που κόβει πιστωτικό στην αρχική αξία για κάτι μεταχειρισμένο, τεχνολογικά απαξιωμένο και με εμπορική αξία πολύ χαμηλότερη, σχεδόν την μισή από την αρχική.

Και η πιο δίκαιη λύση θα ήταν να αντικαταστήσει τον επεξεργαστή είτε απευθείας σε αυτόν που τον πήγε για service είτε στον αρχικό αγοραστή(λόγω του παραστατικού) ο οποίος θα τον έδινε σε αυτόν που του χάλασε και τέλος. Κανείς αδικημένος.

Εντάξει ο αγοραστής που ήθελε να του αντικαταστήσουν με τον 11ης γενιάς με τον 13ής είναι ανεκδιήγητος αλλά με βάση την αξία του πιστωτικού μπορεί και να το ζητάει δικαίως.

Επαναλαμβάνω την απορία μου. Γιατί το μαγαζί έκοψε πιστωτικό 575 € για έναν επεξεργαστή που κυκλοφορεί ακόμα και σίγουρα θα μπορούσε να τον βρει και να τον αντικαταστήσει ακόμα και αγοράζοντας τον λιανική(που δεν νομίζω ότι παίζει σαν ενδεχόμενο) και να του μείνουν του μαγαζιού καμιά 250αριά ευρώ ή και λίγα παραπάνω όφελος.

Ρε μπας και μας τρολάρει ο OP και σπάει πλάκα μαζί μας που καθόμαστε και ασχολούμαστε;

 

Στις 11/10/2023 στις 9:48 ΠΜ, Herald είπε

Οτιδήποτε άλλο είναι άσχημο.

Αυτό είναι πως το βλέπει ο καθένας. Είναι αρκετά υποκειμενικό. Δεν λέω ότι διαφωνώ μαζί σου. Δυσκολεύομαι πολύ όμως να διαφωνήσω και με αυτούς που έχουν αντίθετη άποψη. Ίσως για αυτό είπα για κομμένο καρπούζι.

Ας του δούμε και λίγο διαφορετικά. Αν ο αρχικός αγοραστής είχε πάει να αγοράσει έναν καινούργιο επεξεργαστή στα 300 € με τιμολόγιο(στο οποίο θα γλύτωνε τον ΦΠΑ και θα του μένανε και τα υπόλοιπα 275 € πιστωτικό) και του τον αντικαθιστούσε με έναν καινούργιο θα είχε δικαίωμα να γκρινιάζει ο αγοραστής του μεταχειρισμένου; Κατά την γνώμη μου όχι. Μεταχειρισμένο επεξεργαστή θα είχε αγοράσει(και καταστρέψει) και θα είχε βρεθεί με καινούργιο.  Ή ακόμα καλύτερα αν είχε και δεύτερο ίδιο μεταχειρισμένο επεξεργαστή ο πωλητής και του τον αντικαθιστούσε θα λέγατε ότι τον αδίκησε; Γιατί δικαιούται κάτι παραπάνω ο (joking mode ON)καταστροφέας(joking mode OFF);

Αν λοιπόν ο πωλητής του είχε δώσει έναν άλλο ίδιο επεξεργαστή είτε καινούργιο είτε μεταχειρισμένο πιστεύεις ότι θα είχε αδικηθεί;

 

Στις 11/10/2023 στις 9:48 ΠΜ, Herald είπε

Τον βάζεις δηλαδή σε μια ταλαιπωρία να σου κάνει RMA τζάμπα και να βγάλεις και λεφτά από πάνω. Έλεος. 

Εντάξει δεν τον έστειλε και στα κάτεργα. Έλεος, τι τζάμπα RMA τον έβαλε να κάνει, τον πήδηξε, συγνώμη έκαψε ήθελα να πω, τον επεξεργαστή ο αγοραστής και χάλασε, δεν ήταν χαλασμένος. Κατά την γνώμη μου τον έκαψε και με ηλίθιο τρόπο. Και βγαίνει και το λέει δημοσίως. Καις τον επεξεργαστή και θέλεις να σου κάνει ο προκάτοχος το RMA για να μην ταλαιπωρηθείς; Δεν χάλασε λόγω χρήσης ή κατασκευαστικού ελαττώματος. Ούτε ο πωλητής φταίει, ούτε το μαγαζί φταίει ούτε η Intel φταίει. Από αυτή την σκοπιά το δίκαιο θα ήταν να μην πάρει τίποτα.

Ακόμα και αν όντως είχε χαλάσει μόνος του ο επεξεργαστής πάλι δεν θα ίσχυε το σκεπτικό του τζάμπα RMA(αν και η πιθανότητα να είχε χαλάσει χωρίς κακομεταχείριση είναι στατιστικά αμελητέα). Είναι μία πιθανότητα που την έχει και ο καινούργιος επεξεργαστής και στον μεταχειρισμένο την αγοράζεις σχετικά αυξημένη αν και εξακολουθητικά μηδαμινή. Όταν χαλάει στα χέρια σου κάτι την ταλαιπωρία εφόσον υπάρχει εγγύηση θα την φας εσύ. Είτε τον πάρεις καινούργιο είτε μεταχειρισμένο.

Πως τον έβαλε λοιπόν ο αρχικός αγοραστής να του κάνει τζάμπα RMA ξεφεύγει από την αντίληψη μου.

Αν δεν του είχε δώσει το παραστατικό που εξ αρχής δεν έπρεπε να του το δώσει αφού δεν ήταν απόδειξη και του είχε πει σε καλύπτω εγώ στην στραβή και του έδινε το 200άρι πίσω για να ξεμπερδεύει και μετά τον πήγαινε για RMA και του καθόταν το πιστωτικό, τι έπρεπε να κάνει; Να ψάξει να τον βρει για να του δώσει και τα υπόλοιπα 375 €; ΟΚ, ελάτε τώρα. Και ούτε γάτα ούτε ζημιά για τον OP, θα είχε μάθει πως καίγονται οι επεξεργαστές χωρίς να πληρώσει δίδακτρα.

 

Στις 11/10/2023 στις 9:09 ΠΜ, Chris2756 είπε

 Ναι και εχουν 10+ αγγελιες πωλησης εξαρτηματων. Δεν υπονοω κατι απλα το επισημαινω.

Δεν ξέρω πόσες αγγελίες έχουν και δεν έχω χρόνο και ενδιαφέρον να το ψάξω. Θεωρώ ότι να διατυπώνεις την γνώμη σου αν την δικαιολογείς είναι αρκετό άσχετα αν συμφωνώ ή όχι. Τι πάει να πει ότι δεν υπονοείς κάτι απλά το επισημαίνεις; Υπονοείς αλλά καλύπτεσαι πίσω από αυτή την πρόταση. Αλλιώς να μην το έγραφες καθόλου.

Επεξ/σία από SV1EOD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, SV1EOD said:

Ας του δούμε και λίγο διαφορετικά. Αν ο αρχικός αγοραστής είχε πάει να αγοράσει έναν καινούργιο επεξεργαστή στα 300 € με τιμολόγιο(στο οποίο θα γλύτωνε τον ΦΠΑ και θα του μένανε και τα υπόλοιπα 275 € πιστωτικό) και του τον αντικαθιστούσε με έναν καινούργιο θα είχε δικαίωμα να γκρινιάζει ο αγοραστής του μεταχειρισμένου; Κατά την γνώμη μου όχι. Μεταχειρισμένο επεξεργαστή θα είχε αγοράσει(και καταστρέψει) και θα είχε βρεθεί με καινούργιο.  Ή ακόμα καλύτερα αν είχε και δεύτερο ίδιο μεταχειρισμένο επεξεργαστή ο πωλητής και του τον αντικαθιστούσε θα λέγατε ότι τον αδίκησε; Γιατί δικαιούται κάτι παραπάνω ο (joking mode ON)καταστροφέας(joking mode OFF);

Αν λοιπόν ο πωλητής του είχε δώσει έναν άλλο ίδιο επεξεργαστή είτε καινούργιο είτε μεταχειρισμένο πιστεύεις ότι θα είχε αδικηθεί;

 

Εντάξει δεν τον έστειλε και στα κάτεργα. Έλεος, τι τζάμπα RMA τον έβαλε να κάνει, τον πήδηξε, συγνώμη έκαψε ήθελα να πω, τον επεξεργαστή ο αγοραστής και χάλασε, δεν ήταν χαλασμένος. Κατά την γνώμη μου τον έκαψε και με ηλίθιο τρόπο. Και βγαίνει και το λέει δημοσίως. Καις τον επεξεργαστή και θέλεις να σου κάνει ο προκάτοχος το RMA για να μην ταλαιπωρηθείς; Δεν χάλασε λόγω χρήσης ή κατασκευαστικού ελαττώματος. Ούτε ο πωλητής φταίει, ούτε το μαγαζί φταίει ούτε η Intel φταίει. Από αυτή την σκοπιά το δίκαιο θα ήταν να μην πάρει τίποτα.

Ακόμα και αν όντως είχε χαλάσει μόνος του ο επεξεργαστής πάλι δεν θα ίσχυε το σκεπτικό του τζάμπα RMA(αν και η πιθανότητα να είχε χαλάσει χωρίς κακομεταχείριση είναι στατιστικά αμελητέα). Είναι μία πιθανότητα που την έχει και ο καινούργιος επεξεργαστής και στον μεταχειρισμένο την αγοράζεις σχετικά αυξημένη αν και εξακολουθητικά μηδαμινή. Όταν χαλάει στα χέρια σου κάτι την ταλαιπωρία εφόσον υπάρχει εγγύηση θα την φας εσύ. Είτε τον πάρεις καινούργιο είτε μεταχειρισμένο.

Πως τον έβαλε λοιπόν ο αρχικός αγοραστής να του κάνει τζάμπα RMA ξεφεύγει από την αντίληψη μου.

Αν δεν του είχε δώσει το παραστατικό που εξ αρχής δεν έπρεπε να του το δώσει αφού δεν ήταν απόδειξη και του είχε πει σε καλύπτω εγώ στην στραβή και του έδινε το 200άρι πίσω για να ξεμπερδεύει και μετά τον πήγαινε για RMA και του καθόταν το πιστωτικό, τι έπρεπε να κάνει; Να ψάξει να τον βρει για να του δώσει και τα υπόλοιπα 375 €; ΟΚ, ελάτε τώρα. Και ούτε γάτα ούτε ζημιά για τον OP, θα είχε μάθει πως καίγονται οι επεξεργαστές χωρίς να πληρώσει δίδακτρα.

Από την στιγμή που ο μόνος που ωφελήθηκε από το RMA ήταν ο πωλητής, τότε προφανώς ο αγοραστής του μεταχειρισμένου δεν κέρδισε τίποτα από την όλη διαδικασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...