Προς το περιεχόμενο

H Tesla κυριάρχησε στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη το 1ο τρίμηνο του 2023


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Δεν πωλούνται i30 diesel καινούργια πλέον.

https://configurator.hyundai.gr/configurator/hyundai-i30-2020/i30-diesel/i30-1-6d-115hp-premium/

Αν και δεν αναφέρθηκα συγκεκριμένα σε καινούργιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 λεπτά πριν, BritGreek είπε

https://configurator.hyundai.gr/configurator/hyundai-i30-2020/i30-diesel/i30-1-6d-115hp-premium/

Αν και δεν αναφέρθηκα συγκεκριμένα σε καινούργιο.

https://configurator.hyundai.gr/configurator/hyundai-i30-2020/

Όταν παραγγείλα της συζύγου δεν υπήρχε ντίζελ και ο πωλητής μου είπε ότι σταμάτησε. Στο διαμορφωτή που σου έβαλα έχει μόνο βενζίνη. Και όταν πατάς i30 δεν σου βγάζει ντίζελ. What the f*CK......🤔

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Οι ξένοι το έχουν αυτό ως νοοτροπία κάπου το είχα διαβάσει μπορεί και να κάνω λάθος

Αυτό που έχω καταλάβει ως τώρα πάντως είναι πως η αποταμίευση δεν είναι η σοφότερη λύση. Ομοίως, ακόμα και αν έχεις τα χρήματα καλύτερα να τα βάλεις σε δόσεις. Είναι περισσότερο συμφέρον να πληρώνεις κάποιου είδους ασφάλεια. 

Το χρήμα πρέπει να κινείται. Αυτή είναι η νοοτροπία του έξω και προσωπικά συμφωνώ και λαμβάνω μέρος. Σου ανοίγει πολλές πόρτες να ανοιχτείς και να κάνεις πράγματα αν είσαι αυτής της νοοτροπίας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

https://configurator.hyundai.gr/configurator/hyundai-i30-2020/

Όταν παραγγείλα της συζύγου δεν υπήρχε ντίζελ και ο πωλητής μου είπε ότι σταμάτησε. Στο διαμορφωτή που σου έβαλα έχει μόνο βενζίνη. Και όταν πατάς i30 δεν σου βγάζει ντίζελ. What the f*CK......🤔

Δεν αγοράζω ποτέ καινούργιο, για να είμαι ειλικρινής. Πάντα ψάχνω ελαφρώς μεταχειρισμένο εντός εγγύησης και δεν είχα πρόβλημα μέχρι σήμερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Aprile είπε

Κάτσε να κοπούν οι επιδοτήσεις όπως έγινε στη Νορβηγία και βλέπουμε τί πωλήσεις θα έχουν μετά.

Η Νορβηγία είναι μιά Ώριμη αγορά για τα ηλεκτρικά οχήματα. 

Γι αυτό δεν έχουν πλέον νόημα οι επιδοτήσεις. Εδώ είμαστε ακόμη σε αρχικό στάδιο..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου είναι αδύνατον να κατανοήσω την είδηση γιατί σύμφωνα με πολλούς ειδήμονες του ινσομνια η τέσλα θα έπρεπε να έχει χρεοκοπήσει εδώ και μερικά χρόνια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Tesla και οι Κινέζοι κοντεύουν να χρεοκοπήσουν την Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία που είχαν πάλι αυταπάτες όπως με τα φωτοβολταϊκά και τις ανεμογεννήτριες. Δύο χρόνια προσπαθούσαν να δώσουν και τα ηλεκτρικά λεωφορεία σε αυτούς που εδώ και χρόνια έχουν τα θερμικά...και δεν τα κατάφεραν τα πήραν οι Κινέζοι.

Και οι Κινέζοι έχουν συμπεριφορά λύκου όταν μυρίσει αδύνατο ζώο.

Τους έχουν έτοιμους φαίνεται....

https://www.drive.gr/news/kosmos/byd-elate-na-syntripsoyme-tis-istorikes-markes

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, atypicalcoder said:

Νομίζω τα Γερμανικά αυτοκίνητα θα αφήσουν πολύ πίσω την Tesla γιατί όσον αφορά το μηχανικό μέρος είναι πολύ μπροστά.

Μάλιστα 

FB_IMG_1692450311553.jpg.b5ef349c0192f992556827f372a02757.jpg

Επεξ/σία από sndev
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 hours ago, klaftop said:

Ας πάρουν όλοι ηλεκτρικά , αυτό που είναι τεράστιο κοινωνικό έγκλημα είναι να πληρώνει ο φτωχός με τα 700€ 9000 επιδότηση για να αγοράσει ο πλούσιος αμάξι άνω των 50000€. Το γιατί δεν έχει ξεσηκωθεί ακόμα ο λαός να ξεκινήσει να σπάει ότι EV υπάρχει στο δρόμο είναι μυστηριο

Να το κοιτάξεις αυτό 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, JimxxZe είπε

Και μόνο που χάνουν μερίδιο οι Γερμανοί το ευχαριστιέμαι. Τελικά αυτοι οι Αμερικάνοι στα πάντα είναι μπροστά από όλους και πάντα οδηγούν τις εξελίξεις. Respect USA.

Γιατί κερδίζεις χρήματα αν χάνουν οι Γερμανοί σε πωλήσεις;

Επειδή ασχολούμαι πολύ με τα αυτοκίνητα και έχω οδηγήσει τα πάντα και για πολύ χρόνο, Γερμανικά και Ιταλικά είναι από τις καλύτερες επιλογές συν τα SUV της Volvo. 

Από την άλλη τα Tesla έχουν καλή ποιότητα και τουλάχιστον στα αμιγώς ηλεκτρικά είναι από τις καλύτερες επιλογές, δεν μου αρέσει όμως που το εσωτερικό τους και ιδιαίτερα το κόκπιτ είναι τόσο φτωχό, δύο μοχλοί και μια οθόνη υπάρχουν μόνο. Αντίθετα σ ένα Audi / Volkswagen ή μια Alfa Romeo κτλ τα εσωτερικά τους είναι πολύ πιο εντυπωσιακά. Κ επίσης η θέση οδήγησης στις τελευταίες BMW είναι από άλλον πλανήτη. Τα Tesla σε αυτό το κομμάτι υστερούν κατά πολύ. Μην αναφέρω και τα άκρως ευχάριστα Mini Cooper και Fiat 500 .

Είναι καλή και ανταγωνιστική η Tesla στα ηλεκτρικά αλλά μέχρι εκεί, οδηγοκεντρικη δεν είναι σε καμία περίπτωση όπως τα Γερμανικά και Ιταλικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, panoskatos είπε

Γιατί κερδίζεις χρήματα αν χάνουν οι Γερμανοί σε πωλήσεις;

Επειδή ασχολούμαι πολύ με τα αυτοκίνητα και έχω οδηγήσει τα πάντα και για πολύ χρόνο, Γερμανικά και Ιταλικά είναι από τις καλύτερες επιλογές συν τα SUV της Volvo. 

Από την άλλη τα Tesla έχουν καλή ποιότητα και τουλάχιστον στα αμιγώς ηλεκτρικά είναι από τις καλύτερες επιλογές, δεν μου αρέσει όμως που το εσωτερικό τους και ιδιαίτερα το κόκπιτ είναι τόσο φτωχό, δύο μοχλοί και μια οθόνη υπάρχουν μόνο. Αντίθετα σ ένα Audi / Volkswagen ή μια Alfa Romeo κτλ τα εσωτερικά τους είναι πολύ πιο εντυπωσιακά. Κ επίσης η θέση οδήγησης στις τελευταίες BMW είναι από άλλον πλανήτη. Τα Tesla σε αυτό το κομμάτι υστερούν κατά πολύ. Μην αναφέρω και τα άκρως ευχάριστα Mini Cooper και Fiat 500 .

Είναι καλή και ανταγωνιστική η Tesla στα ηλεκτρικά αλλά μέχρι εκεί, οδηγοκεντρικη δεν είναι σε καμία περίπτωση όπως τα Γερμανικά και Ιταλικά.

Τα suv της Volvo εχουν τις χειρότερες αποστάσεις φρεναρισματος και μάλλον την χειρότερη αξιοπιστία ως premium μαρκα, τα μικρά suv των Γερμανών έχουν πρόβλημα στο αυτόματο κιβωτιο. Δεν την πάω μια την tesla αλλά και οι άλλοι έχουν τραγικά προβληματα. Σωστά ιταλικά suv ειναι τα δύο της άλφα. Αλλά το ένα από αυτά, η stelvio (που μάλλον ειναι το καλύτερο στην κατηγορία της) κανει όσο ένα διαμέρισμα πλέον. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, james01gr είπε

Τα suv της Volvo εχουν τις χειρότερες αποστάσεις φρεναρισματος και μάλλον την χειρότερη αξιοπιστία ως premium μαρκα, τα μικρά suv των Γερμανών έχουν πρόβλημα στο αυτόματο κιβωτιο. Δεν την πάω μια την tesla αλλά και οι άλλοι έχουν τραγικά προβληματα. Σωστά ιταλικά suv ειναι τα δύο της άλφα. Αλλά το ένα από αυτά, η stelvio (που μάλλον ειναι το καλύτερο στην κατηγορία της) κανει όσο ένα διαμέρισμα πλέον. 

Η Stelvio είναι φοβερό αυτοκίνητο και δεν θα διαφωνήσω ότι ίσως είναι η καλύτερη στην κατηγορία αλλά μάλλον έχεις καιρό να ασχοληθείς με το Real Estate γιατί κ εκεί έχει ξεφύγει τελείως το πράγμα.

Πάντως κουβέντα να γίνεται και τα Range Rover έχουν φοβερό εσωτερικό που σε κάποιες εκδόσεις είναι επιπέδου ποιότητας πολυτελής θαλαμηγου!

Εμένα η Tesla μου είναι αδιάφορη γιατί γενικώς δεν γουστάρω τα αμιγώς ηλεκτρικά. Απλά παρακολουθώ τις εξελίξεις και μου δίνεται η δυνατότητα να τα οδηγό για να έχω πλήρη εικόνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, panoskatos είπε

Γιατί κερδίζεις χρήματα αν χάνουν οι Γερμανοί σε πωλήσεις;

Επειδή ασχολούμαι πολύ με τα αυτοκίνητα και έχω οδηγήσει τα πάντα και για πολύ χρόνο, Γερμανικά και Ιταλικά είναι από τις καλύτερες επιλογές συν τα SUV της Volvo. 

Από την άλλη τα Tesla έχουν καλή ποιότητα και τουλάχιστον στα αμιγώς ηλεκτρικά είναι από τις καλύτερες επιλογές, δεν μου αρέσει όμως που το εσωτερικό τους και ιδιαίτερα το κόκπιτ είναι τόσο φτωχό, δύο μοχλοί και μια οθόνη υπάρχουν μόνο. Αντίθετα σ ένα Audi / Volkswagen ή μια Alfa Romeo κτλ τα εσωτερικά τους είναι πολύ πιο εντυπωσιακά. Κ επίσης η θέση οδήγησης στις τελευταίες BMW είναι από άλλον πλανήτη. Τα Tesla σε αυτό το κομμάτι υστερούν κατά πολύ. Μην αναφέρω και τα άκρως ευχάριστα Mini Cooper και Fiat 500 .

Είναι καλή και ανταγωνιστική η Tesla στα ηλεκτρικά αλλά μέχρι εκεί, οδηγοκεντρικη δεν είναι σε καμία περίπτωση όπως τα Γερμανικά και Ιταλικά.

Και κουμπάκια και τα φρου φτου στη καμπίνα δεν έχουν καμία αξία όσο το software στα ηλεκτρικά. Τί να τα κάνεις τα κουμπάκια πλέον όταν όλα ελέγχονται πλέον  από τον υπολογιστή κάτω από το ταμπλό.

Δες τί λένε για το software και τα προβλήματα που έχουν αυτοί με τα ηλεκτρικά BMW ή VW  η Mercedes αντίθετα έχει λιγότερα προβλήματα αλλά καμία σχέση με τα updates που κάνει συνεχώς η Tesla. Και κακά τα ψέματα στο software είναι μπροστά δέκα χρόνια από όλους τους άλλους.

Η μόνη που είναι κοντά της είναι η κινεζική Xpeng που πριν δέκα χρόνια έφτιαχνε tablet...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...