Προς το περιεχόμενο

MG MG4 ( ηλεκτρικο) η επελαση των κινεζων


gbras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν μερικες μερες δοκιμασα το MG MG4 που αναμενεται να ξεκινησει πωλησεις στην χωρα μας τον επομενο μηνα. Κυριο οπλο η τιμη του, γυρω στις 28500 με την μικρη μπαταρια ( 51κwh) , 33500 με την μεγαλη μπαταρια ( 62kwh). Δεν ξερω αν θα ισχυσουν αυτες οι τιμες και εδω.

Αν και "κινεζια" εχει αρκετα καλη ποιοτητα κατασκευης, φυσικα παντου σκληρο πλαστικο αλλα τιποτα δεν κουνιοταν και ουτε κατι ετριζε η κατι αλλο που να υποδηλωνει κακη συναρμολογηση.

Ανετο στο δρομο, με καλη αποσβεση των κραδασμων και επισης αρκετα αθορυβο μεσα. Ειδα διαφορα δηλαδη σε σχεση με το Hyundai kona.
H ανακτηση ενεργειας μου φανηκε μετρια και σιγουρα οχι τοσο καλη σε σχεση με το κονα. Γενικως η αποδοση του κινητηρα βρισκεται ενα κλικ πιο κατω ενω στη μεγαλη μπαταρια ειναι επισης στα 150kw οπως το hyundai Kona. Παντως ειναι ανετο και ευχαριστο στο δρομο. Εγω δοκιμασα την μικρη μπαταρια παντως με 125kw κινητηρα.

Τα μεγαλυτερα μειονεκτηματα ειναι η εμφανιση εξω αλλα και μεσα που εμενα δεν μπορω να πω οτι ξετρελαθηκα και κυριως με το πισω μερος.
Επισης στο θεμα software εχει θεματακια ακομα, σε εμενα αρνηθηκε να ενεργοποιησει το one pedal drive. Ηταν λιγο περιεργο γενικως το λογισμικο και επισης η κεντρικη οθονη ηθελε λιγο υψος ακομα.

Παντως αν ισχυουν οντως αυτες τις τιμες τον κυριως αντιπαλο του VW ID.3 το βαζει κατω οπου ειναι το ιδιο η καλυτερο στους επιμερους τομεις, ενω η διαφορα τιμης ειναι τεραστια. Για παραδειγμα η καμπυλη φορτισης ειναι πολυ καλυτερη στο MG4 που σημαινει αρκετα ταχυτερη φορτιση.

Παντως θα επιβεβαιωσω οτι λενε και ολοι οσοι το εκαναν δοκιμη οτι ειναι ισως το καλυτερο value for money.


 

standard-compare-DE-2.webp

Επεξ/σία από gbras
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λένε ότι έχουν τελειώσει τα χρήματα των επιδοτήσεων, ενώ υπάρχουν και εκκρεμείς 9.000 αιτήσεις ηλεκτρικών (ποδήλατα, πατίνια, σκούτερ, αυτοκίνητα κλπ).

Προσωπικά θα το σκεφτόμουν αν ίσχυε κανονικά η επιδότηση και το 60αρι ήταν κάτω από 25k με αυτή. Παραπάνω θα έδινα μόνο για το xpower.

 

 

 

Επεξ/σία από gpapadakis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, gpapadakis said:

Λένε ότι έχουν τελειώσει τα χρήματα των επιδοτήσεων, ενώ υπάρχουν και εκκρεμείς 9.000 αιτήσεις ηλεκτρικών (ποδήλατα, πατίνια, σκούτερ, αυτοκίνητα κλπ).

Εχουν τελειωσει για τα εταιρικα.

 

 

11 hours ago, gpapadakis said:

Προσωπικά θα το σκεφτόμουν αν ίσχυε κανονικά η επιδότηση και το 60αρι ήταν κάτω από 25k με αυτή.

Καλα θα ηταν. Αλλα θα ειναι παραπανω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 minutes ago, Silverage said:

Εγώ έχω διαβάσει ότι τελείωσε για όλα πάντως.

Ακουγονται διαφορα αλλα το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν δεχονται πλεον αιτησεις για εταιρικα. Για φυσικα προσωπα τις δεχονται ακομα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιλώντας αποκλειστικά για το ηλεκτρικό MG4, παρατηρώ ότι είναι περίπου στα 24500 ευρώ μετά την επιδότηση, κάτι που το κάνει το πιο προσιτό ηλεκτρικό σε αυτό το μέγεθος αυτοκινήτου στη χώρα.

Δεν γνωρίζω για αξιοπιστία, ούτε το έχω οδηγήσει. Διάβασα αλλού ότι δίνουν 7 έτη εγγύηση.

Οι εμπειρίες από ιδιοκτήτες στην Ευρώπη είναι αρκετά θετικές και πολλοί το τοποθετούν στην κορυφή του VFM ηλεκτρικού αυτή τη στιγμή.
Σαν αρνητική αναφορά από ιδιοκτήτες, έχω εντοπίσει το κατώτερης ποιότητας λογισμικό.

Επεξ/σία από kostasgr78
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, basilis_k6 said:

ακριβα δεν ειναι?

σε σχεση με κατι αλλα οχι σε σχεση με την τσπη των 90% ελληνων που αντε αντε μεχρι κάνα ibiza στα 17 χιλιαρικα τραβούσαν ειναι απλησίαστα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για ποιο λογο να γινεις btester των κινεζων?

Ας περπατησουν στην αγορα 2-3 χρονια κι υστερα. Παντως δεν ειναι και σουπερ ανταγωνιστικες οι τιμες τους στα θερμικα

ΥΓ 1500αρι μοτερ με 100 αλογα και 5αρι κιβωτιο, δεν το λες και συγχρονη τεχνολογια παντως

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τωρα ηρθαν εδω, το μοντελο κυκλοφορει πανω απο χρονο. Για την τιμη του ειναι τιμιο. Το θεμα ειναι οι γερμανοι πως θα πουλησουν οταν παιζουν τετοιες τιμες απο Tesla και κινεζους. Πραγματικα δεν υπαρχει μεγαλη ποιοτικη διαφορα για να πεις παω στο καλυτερο. Τωρα για τα θερμικα για εμενα ειναι σαν να μην υπαρχουν οποτε δεν ξερω τι κανουν εκει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε διαφορες χώρες της Ασίας, κυκλοφορεί ήδη σχεδον 1 χρόνο. Το έβλεπα αρκετά.

1 hour ago, gbras said:

Τωρα ηρθαν εδω, το μοντελο κυκλοφορει πανω απο χρονο. Για την τιμη του ειναι τιμιο. Το θεμα ειναι οι γερμανοι πως θα πουλησουν οταν παιζουν τετοιες τιμες απο Tesla και κινεζους. Πραγματικα δεν υπαρχει μεγαλη ποιοτικη διαφορα για να πεις παω στο καλυτερο. Τωρα για τα θερμικα για εμενα ειναι σαν να μην υπαρχουν οποτε δεν ξερω τι κανουν εκει.

Ισως να άκουσες την Φον Ντερ Λαϊεν που ανακοίνωσε έρευνα για τα ηλ. αυτοκίνητα της Κίνας, για αθέμιτο αναταγωνισμό και πολύ πιθανό να τους βάλουν "καπέλο" στις τιμές ή και απαγόρευση;
Από Ινδικό ΥΤ κανάλι, άκουσα οτι στην ουσία δεν ήταν οι Γερμανοί αυτοκ/μήχανοι που πιεσαν την ΕΕ να κάνει αυτή τη κίνηση (φοβούνται αντίποινα από Κίνα), αλλά η ΕΕ η ιδια το κάνει για να προστατεύσει τις θέσεις εργασίας (που θα χαθούν όπως και να έχει).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι κοιτα να πω την αληθεια και εγω δεν ειμαι πολυ υπερ της επικρατησης των κινεζικων. Γιατι στο τελος απο τα γκαρσονια της Ευρωπης θα γινουμε ολοι οι ευρωπαιοι τα γκαρσονια των ασιατων. Ολα τα ηλεκτρονικα τα εχουν σαρωσει , κινητα συσκευες κλπ αν πιασουν και τα αυτοκινητα τι μενει απο καταναλωτικα αγαθα? Τελος παντων ειναι για αλλο θεμα συζητηση αυτο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...