Προς το περιεχόμενο

Πρωτοποριακό αιολικό φορτηγό πλοίο πραγματοποιεί το πρώτο του ταξίδι


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

20 minutes ago, pcos said:

αναρωτιεμαι γιατι δεν τα κανουν πυρηνοκινητα!

σαν τα πολεμικα υποβρυχια δηλαδη

Δημιουργουνται πυρηνικα αποβλητα που πρεπει καπου να πεταχτουν και θα μολυνουν ανεπενορθωτα καποια στιγμη, υπαρχει θεμα ασφαλειας απο καποιον  που πιθανον να βαλει χερι ευκολοτερα στο πυρηνικο υλικο. Το θεμα μολυνση δεν ειναι μονο η υπερτονισμενη ιστορια με το CO2, τα ραδιενεργα αποβλητα ειναι πολυ πιο επικινδυνα. Καθαρα οικολογικα το θεωρω μακραν καλυτερη λυση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η ναυτιλιακή βιoμηχανία φυσικά και δεν προσπαθεί να μειώσει τους εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα(lol) αλλά το μεγαλύτερο κόστος που έχει ένα φορτηγό πλοίο και που είναι τα καύσιμα

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, rodosf1 είπε

Μην πέσει μόνο στη ζώνη νηνεμιων στον Ισημερινό, εκεί πάνε χαμένα τα ιστια. αν κ εκεί έχει προβλεφθεί κίνηση με ορυκτό καύσιμο, παραπάνω καύσιμο όμως με τόσο drag που προκαλούν αυτές οι μεγάλες κατασκευές. 

Μακάρι να πάει καλά πάντως και να επικρατήσει. 

Πτυσόμενα είναι, αν χρειαστεί να κινηθεί με κινητήρα τα κατεβάζει.

Πάντως κρατάω πολύ μικρό καλάθι αν θα περπατήσει, τους εφοπλιστές τους ρώτησε πρώτα;;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκινήσαμε πριν χιλιάδες χρόνια να χρησιμοποιούμε καράβια με πανιά και άνεμο μετά πήγαμε στο καύσιμο για α καταλήξουμε πάλι στον άνεμο …. Φτάνει η Δύση του ανθρώπινου πολιτισμού … όπως έφτανε πάντα όταν τελείωνε το καύσιμο που τροφοδοτούσε κάθε πολιτισμό !!! 

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πλοιο να κινειται με τον άνεμο?? Γουαου απιστευτα πρωτοποριακο!! πως και δεν το σκεφτηκαν χιλιάδες χρονια τωρα. O wait ηταν η μονη λυση χιλιαδες χρονια τωρα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Πρωτοποριακό αιολικό φορτηγό πλοίο"

Οι αρχαιολογικές μελέτες της κεραμικής του πολιτισμού Κουκουτένι δείχνουν χρήση ιστιοπλοϊκών σκαφών από την έκτη χιλιετία π.Χ. και μετά.

Οι ανασκαφές της περιόδου Ουμπαΐντ (περίπου 6000–4300 π.Χ.) στη Μεσοποταμία παρέχουν άμεσα στοιχεία για ιστιοπλοϊκά σκάφη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, meletis11 said:

Ευγε, αλλα ποσο εφικτο ειναι να επισκευαστει/επιδιορθωθει αν προκυψει βλαβη εν πλω;

Για ποιό λόγο να χρειάζεται να επισκευαστεί εν πλω; Τα "πανιά" λειτουργούν επικουρικά της θερμικής μηχανής, ώστε να βοηθούν στην μείωση του κόστους.

Αν συμβεί το οτιδήποτε, απλά δεν θα τα χρησιμοποιήσουν και θα βασιστούν αποκλειστικά στην μηχανή όπως γίνεται και σήμερα.

25 minutes ago, vbeka9733 said:

πλοιο να κινειται με τον άνεμο?? Γουαου απιστευτα πρωτοποριακο!! πως και δεν το σκεφτηκαν χιλιάδες χρονια τωρα. O wait ηταν η μονη λυση χιλιαδες χρονια τωρα

Με τις θεμελειώδης διαφορές ανάμεσα στα πλοία τα σημερινά σε σχέση αυτών πριν χιλιάδων χρόνων, τις ανάγκες αυτών, τις απαιτήσεις και τις διαδρομές που καλούνται να κάνουν.

Εκτός και θεωρείς πως αν γεμίσεις παραδοσιακά πανιά, ένα τάνκερ χιλιάδων τόνων, αυτό θα ταξιδέψει κανονικά.

Επεξ/σία από Sorath
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Sorath είπε

Εκτός και θεωρείς πως αν γεμίσεις παραδοσιακά πανιά, ένα τάνκερ χιλιάδων τόνων, αυτό θα ταξιδέψει κανονικά.

Ένα καλό πανί απο κέβλαρ θες και δεν έχεις θέμα μην τρελαθούμε τελείως. Τι είναι 3000 τόνοι φορτίο; τα ιστιοπλοικά πως ταξιδεύουν;

  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα οποια "πανιά" ειτε ειναι πλαστικο, ειτε κατι πιο μοντερνο και χειρότερο "forever chemicals", που χρειάζεται απειρη αντληση ανθρακα για να φτιαχτει, και που δεν ανακυκλώνετε με τιποτα οσο και αν προσπαθουν να μας πεισουν για το αντιθετο. Οπως και με τις ανεμογεννήτριες.  Δεν θελουν να σωσουν τον πλανητη, θελουν να σωσουν τη βιομηχανια, τωρα που βλεπουν πως το πετρέλαιο δεν εχει μελλον πια.

Greenwashing.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, chek2fire είπε

η ναυτιλιακή βιoμηχανία φυσικά και δεν προσπαθεί να μειώσει τους εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα(lol) αλλά το μεγαλύτερο κόστος που έχει ένα φορτηγό πλοίο και που είναι τα καύσιμα

ειναι 2 τα μετωπα, απο τη μια οι πλοιοκτητες προσπαθουν να μειωσουν τις καταναλωσεις με οποια τεχνολογια υπαρχει η αναπτυσεται και απο την αλλη, σωρεια κανονισμων τη τελευταια δεκαετια πιεζει για μειωση εκομπων με νεα καυσιμα, φιλτρα, τροποποιησεις και χιλια δυο αλλα που εχουν αμεση σχεση και με τα πρωτα. win-win για ολους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 minutes ago, ideal09 said:

Ένα καλό πανί απο κέβλαρ θες και δεν έχεις θέμα μην τρελαθούμε τελείως. Τι είναι 3000 τόνοι φορτίο; τα ιστιοπλοικά πως ταξιδεύουν;

3000; Απο 70.000 μέχρι 120.000 τόνους μπορεί να φτάσει ένα τανκερ με πετρελαίο. Και άντε πες, οτι πηγαίνει (που δεν), αν πέσεις σε άπνοια, θα περιμένει η εταιρία ένα εμπόρευμα εκατομμυρίων πότε θα φυσήξει πάλι....

Συνέλθετε....

Επεξ/σία από Sorath
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, diegogarcia είπε

Τα οποια "πανιά" ειτε ειναι πλαστικο, ειτε κατι πιο μοντερνο και χειρότερο "forever chemicals", που χρειάζεται απειρη αντληση ανθρακα για να φτιαχτει, και που δεν ανακυκλώνετε με τιποτα οσο και αν προσπαθουν να μας πεισουν για το αντιθετο. Οπως και με τις ανεμογεννήτριες.  Δεν θελουν να σωσουν τον πλανητη, θελουν να σωσουν τη βιομηχανια, τωρα που βλεπουν πως το πετρέλαιο δεν εχει μελλον πια.

Greenwashing.

Εν μέρη συμφωνώ με το greenwashing αλλά…

Έχεις να προτείνεις μιά τεχνικά και οικονομικά βιώσιμη λύση πέραν  αυτής ?
Το 30% μείωση του καυσίμου είναι τεράστιο νούμερο αν πάρουμε υπ όψιν την ωφέλιμη ζωή του πλοίου….


Υπάρχει και μια παραλλαγή της με περιστρεφόμενα, κατά τον κάθετο άξονα  ιστία, τα οποία κινούν ηλεκτρογεννήτριες,  που τροφοδοτούν ηλεκτροκινητήρες, που λειτουργούν επικουρικά,  συγχρόνως με τις κύριες μηχανές του πλοίου.  
Και εκεί τα ιστία είναι απο συνθετικά υλικά φυσικά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, Sorath είπε

Για ποιό λόγο να χρειάζεται να επισκευαστεί εν πλω; Τα "πανιά" λειτουργούν επικουρικά της θερμικής μηχανής, ώστε να βοηθούν στην μείωση του κόστους.

Αν συμβεί το οτιδήποτε, απλά δεν θα τα χρησιμοποιήσουν και θα βασιστούν αποκλειστικά στην μηχανή όπως γίνεται και σήμερα.

Με τις θεμελειώδης διαφορές ανάμεσα στα πλοία τα σημερινά σε σχέση αυτών πριν χιλιάδων χρόνων, τις ανάγκες αυτών, τις απαιτήσεις και τις διαδρομές που καλούνται να κάνουν.

Εκτός και θεωρείς πως αν γεμίσεις παραδοσιακά πανιά, ένα τάνκερ χιλιάδων τόνων, αυτό θα ταξιδέψει κανονικά.

Αν βασιζοταν μονο σε αυτο. Θα μπορουσε να συνδυαστει και με κινητηρα υδρογονου (υποθετικως).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, xemis said:

συγνώμη αλλά από την αρχαιότητα τα φορτηγά πλοία ήταν αιολικά...

Ναι αλλά τα τότε βαπόρια δεν ήταν τόσο βαριά σαν τα σημερινά ούτε είχαν το ίδιο εκτόπισμα και ογκο.

Επεξ/σία από optimus prime
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...