Προς το περιεχόμενο

Δεν ξέρω τι να επιλέξω!


Zoory

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ομάδα καλησπέρα σας. Ονομάζομαι Άγγελος και είμαι μαθητής της α λυκείου. Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα, το οποίο είναι ότι δεν ξέρω τι επάγγελμα θέλω να ακολουθήσω! Δεν αποτελούσα μέρος, στην ομάδα των παιδιών, που έλεγαν από μικροί μαμά-μπαμπά όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω γιατρός,πιλότος κλπ. Δεν είχα στην ουσία κάποιο στόχο. Τώρα που τελείωσε η φετινή χρονιά(α λυκείου) αποφάσισα και εγώ με τη σειρά μου την θετική κατεύθυνση, διότι θεωρώ ότι έχω κλίση ως προς μαθήματα όπως μαθηματικά,χημεία κλπ. Αντικειμενικά μιλώντας, είμαι παιδί το οποίο πάντα διαβάζει, έχει καλούς βαθμούς, δεν τα παρατάει ποτέ και σκυλιάζει μέχρι να τα καταφέρει. Για να μην πω περισσότερα, τελείωσα την τάξη με 19.9. Εδώ αρχίζουν τα βάσανα. Είμαι καλός στην έκθεση, χημεία και φυσική και δεν ξέρω τι θέλω να πάω. Υγείας ή θετική με μαθηματικά. Τον τελευταίο χρόνο με έπιασε ξαφνικά η Ικάρων(ιπτάμενοι) αλλά δυστυχώς την αποκλείω λόγω ματιών και συγκεκριμένα λόγω αστιγματισμού(δεν γνωρίζω αν θα αλλάξει κάτι). Η τωρινή μου απόφαση τείνει ως προς το χημικό-ιατρικη. Οι γονείς μου λένε ότι σχολές όπως χημικό,βιολογικό κα δεν έχουν επαγγελματική αποκατάσταση. Το χημικό το επέλεξα λόγω του ότι θα μου άρεσε να ασχοληθώ με την έρευνα(συγκεκριμένα φάρμακα), ρόμπα και συνεχές προσπάθειες σε ένα εργαστήριο μέχρι επιτυχίας. Επίσης, με εξιτάρει η όλη φάση του εργαστηρίου(μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, μπουκαλάκια, συνεχείς υπολογισμοί, υποθέσεις κλπ). Από την άλλη, πρόσφατα ο αδερφός μου πέρασε ιατρική και με επηρέασε λέγοντας μου, σίγουρη επαγγελματική αποκατάσταση, άπειρες ειδικότητες(αίμα, όχι αίμα, δουλειά σε γραφείο, δουλειά από το σπίτι) και μάλιστα με πολύ καλά λεφτά. Με το επάγγελμα που θα ακολουθήσω θέλω να βοηθάω σε μεγάλο βαθμό τον συνάνθρωπο! Χημικός σε φαρμακοβιομηχανία για να ανακαλύψω φάρμακα και γιατρός για να χειρουργω ανθρώπους. Και στις δύο περιπτώσεις, θεωρώ ότι βοηθάω τον συνάνθρωπο. Επίσης δεν έχω ψάξει καθόλου