Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με Dell vostro .


daPro7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 minute ago, daPro7 said:

3500 με τον i3

στείλε email σε συνέχεια του προηγούμενου με τη dell και δείξτους τη φωτογραφία.

δε βλέπω να υπάρχει oled στο μοντέλο σου για να κάηκε με burn in με 1-2 ώρες στην οθόνη του dell assistant ακόμα και επίτηδες.

@daPro7

κανε ενα κανονικο shutdown και πες μας αν εξαφανιστηκε το καψιμο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, greekfragma said:

στείλε email σε συνέχεια του προηγούμενου με τη dell και δείξτους τη φωτογραφία.

δε βλέπω να υπάρχει oled στο μοντέλο σου για να κάηκε με burn in με 1-2 ώρες στην οθόνη του dell assistant ακόμα και επίτηδες.

@daPro7

κανε ενα κανονικο shutdown και πες μας αν εξαφανιστηκε το καψιμο

Μετά από μερικά λεπτά σιγά σιγά εξαφανίζεται..αλλά μετά αν κάτσω σε μια σελίδα για λίγο και επιστρέψω σε μια σελίδα με σκούρο φοντο το ξανακάνει ..

Πώς λέγεται αυτό πρόβλημα?burn in?

 

20230907_033324.jpg

Επεξ/σία από daPro7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

στο ψιλοαπίθανο, αλλά πάλι βγάλε την kingston που έβαλες κ ξαναδοκίμασε

ΑΝ πέτυχα το μοντέλο σου, οι 100% συμβατές Kingston είναι αυτές

https://www.kingston.com/en/memory/search/model/102775/dell-alienware-vostro-15-3500-11th-gen

 

όλα τα part number Που δίνει η kingston είναι ΚCP..... ενώ αυτά που δίνει το link που είχες δώσει είναι KVR....

δες πάνω στο module τι λέει

ΔΕ σημαίνει πως δεν είναι συμβατό, αυτό θα το εξακριβώσεις με πολλά mem test κλπ. απλά τα part numbers που δίνει η Kingston στο site για κάποιο μοντέλο, είναι 100% οκ και (αυτό που θα γράψω ίσχυε παλιότερα, λογικά ακόμα κ σήμερα αλλά δε μπορώ να το επιβεβαιώσω) .... και αν είχες αυτά τα partnumber Μέσα στο laptop υπήρχε συμφωνία με τις εταιρείες κ ίσχυε κανονικά η εγγύηση

Επεξ/σία από Kthulhou
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, daPro7 said:

Αυτό κάνει..

Μίλησα με την Dell και μου πρότειναν να κάνω clean install των Windows επειδή θεωρούν ότι είναι θέμα software..

 

 

είναι θέμα οθόνης και όχι software. βέβαια αυτοί στο πρότειναν γιατί για να επιβεβαιωθεί η βλάβη πρέπει βάση πρωτοκόλλου να συμβαίνει και σε clean installation.

οπότε αναγκαστικά κάνεις τη διαδικασία και τους δείχνεις το πρόβλημα ξανά μετά το clean install.

ευτυχώς που είσαι εντός εγγύησης. ή θα σου αλλάξουν και οθόνη ή θα πάρεις νέο 3500 γιατί πλέον η έξτρα επισκευή παίζει να μη τους συμφέρει στη περίπτωσή σου.

υπομονή δυστυχώς αλλά τουλάχιστον θα φτάσεις στο τέλος της ταλαιπωρίας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 minutes ago, daPro7 said:

Πάμε για αλλαγή οθόνης...

Αύριο κιόλας..βγάζω το καπέλο στην εξυπηρέτηση πελατών..

 

αναμένουμε τα νέωτερα.

μόνο μια διευκρίνηση αν σου είναι εύκολο.

το αγόρασες από Γερμανό όπως μας είπες.

Μήπως έχεις το κουτί του ή κάπου που να αναγράφεται η χώρα παραγωγής ή συναρμολόγησης του 3500; 

Επεξ/σία από greekfragma
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, greekfragma said:

αναμένουμε τα νέωτερα.

μόνο μια διευκρίνηση αν σου είναι εύκολο.

το αγόρασες από Γερμανό όπως μας είπες.

Μήπως έχεις το κουτί του ή κάπου που να αναγράφεται η χώρα παραγωγής ή συναρμολόγησης του 3500; 

Ναι από Γερμανό..από κάτω λέει made in China ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οκ έψαχνα κάτι διαφορετικό. αν από το σειριακό ας πούμε στο site της DELL λέει αν είναι από Πολωνία-Γερμανία-Ιταλία ή κάτι άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, greekfragma said:

οκ έψαχνα κάτι διαφορετικό. αν από το σειριακό ας πούμε στο site της DELL λέει αν είναι από Πολωνία-Γερμανία-Ιταλία ή κάτι άλλο.

Που θα το βρω αυτό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, daPro7 said:

Που θα το βρω αυτό?

αναγράφεται στο κάτω μέρος. service tag/ serial number.

πας στο site της dell και το κοιτάς.

https://www.dell.com/support/home/el-gr?lwp=rt

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@greekfragma δεν κατάφερα να το βρω..λέει κάτι ακαταλαβιστηκα..

Την Δευτέρα τελικά η αλλαγή οθόνης.. Ερώτηση... Πρίν αλλαχτεί η μητρική δεν είχα αυτό το θέμα με την οθόνη..Τι μπορεί να πήγε στραβά και δημιουργήθηκε το θέμα?

Επίσης παρήγγειλα αυτήν την μνήμη που στο σιτε της crucial την έχει συμβατή με το vostro μου..(15 3500)

https://www.skroutz.gr/s/24227230/Crucial-8GB-DDR4-RAM-me-Tachytita-3200-gia-Laptop-CT8G4SFRA32A.html?utm_source=android&utm_campaign=skroutz_share

Επεξ/σία από daPro7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, daPro7 said:

@greekfragma δεν κατάφερα να το βρω..λέει κάτι ακαταλαβιστηκα..

Την Δευτέρα τελικά η αλλαγή οθόνης.. Ερώτηση... Πρίν αλλαχτεί η οθόνη δεν είχα αυτό το θέμα με την οθόνη..Τι μπορεί να πήγε στραβά και δημιουργήθηκε το θέμα?

Επίσης παρήγγειλα αυτήν την μνήμη που στο σιτε την crucial την έχει συμβατή με το vostro μου..https://www.skroutz.gr/s/24227230/Crucial-8GB-DDR4-RAM-me-Tachytita-3200-gia-Laptop-CT8G4SFRA32A.html?utm_source=android&utm_campaign=skroutz_share

 

το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ευαισθησία στην πίεση της οθόνης κατά την αλλαγή μητρικής από τον τεχνικό. 

η μνήμη καλή δείχνει. γενικά η crucial δουλεύει απροβλημάτιστα όσα χρόνια τις τοποθετώ σε dell. 

αυτές και οι gskil δε μου έβγαλαν ποτέ ασυμβατότητα.

Αναμένουμε Δευτέρα :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...