Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα.Εχω ένα Dell vostro με τον i3 αγορασμενο από Γερμανό.Οταν βλέπω ταινίες μερικές φορές κολλάει η εικόνα και δεν μπορώ να κάνω τπτ...μόνο να το κλεισω πατώντας παρατεταμένα το κουμπί power on/off.

Τι μπορεί να φταίει?Έχω ακόμα 3 μήνες εγγύηση.

Screenshot_20230827_112524_Photos.jpg

Screenshot_20230827_112543_Photos.jpg

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

δες στη σελίδα της dell με το service tag του λαπτοπ(το γραφει απο κάτω) για ενημερωμένους drivers γραφικών.

Αυτό που δείχνεις είναι artifacts στην κάρτα γραφικών και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχει χαλάσει η καρτούλα οπότε να προλάβεις και την εγγύηση. Λογικά θα είναι κολλημένη στην μητρική οπότε θα σε πάνε για αλλαγή μητρικής πλακέτας αν δεν υπάρχει και κάποιο άλλο πρόβλημα.

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, daPro7 είπε

Καλημέρα.Εχω ένα Dell vostro με τον i3 αγορασμενο από Γερμανό.Οταν βλέπω ταινίες μερικές φορές κολλάει η εικόνα και δεν μπορώ να κάνω τπτ...μόνο να το κλεισω πατώντας παρατεταμένα το κουμπί power on/off.

Τι μπορεί να φταίει?Έχω ακόμα 3 μήνες εγγύηση.

Screenshot_20230827_112524_Photos.jpg

Screenshot_20230827_112543_Photos.jpg

γρήγορα να σε4 καλύψει η εγγύηση , 99,9% hardware προβλημα

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οκ ευχαριστώ παίδες.Να επικοινωνήσω με τον Γερμανό η απευθείας στην Dell?

Επεξ/σία από daPro7
Δημοσ.
26 minutes ago, KaRLoSSaLoNiKa said:

απο εκει που το πηρες με την αποδειξη

 

λάθος. μιλάει απευθείας με τη Dell. 

1 minute ago, daPro7 said:

Ερώτηση..ξέρει κανείς αν θα έχω θέμα με την εγγύηση επειδή πρόσθεσα μια μνήμη ραμ ?

όχι δε θα έχεις.

απευθείας με τη DELL για την εγγύηση άσε το Γερμανό στην άκρη.

  • Like 3
Δημοσ.
3 minutes ago, greekfragma said:

 

λάθος. μιλάει απευθείας με τη Dell. 

όχι δε θα έχεις.

απευθείας με τη DELL για την εγγύηση άσε το Γερμανό στην άκρη.

Να τους πω ότι κάνει artifacts η κάρτα γραφικών σωστά?

Δημοσ.
Just now, daPro7 said:

Να τους πω ότι κάνει artifacts η κάρτα γραφικών σωστά?

ναι.

θα σε καθοδηγήσουν εκείνοι για τη διαδικασία είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email.

Δημοσ.

αν δεν κάνω λάθος παίζει ρόλο τι εγγύηση έχει ο φορητός.

Η dell εχει 2 εγγυήσεις αναλόγως τα μοντέλα./

 στην πρώτη το μαζεύουν το φτιαχνουν και στο στέλνουν και στην 2η έρχεται τεχνικός στον χώρο σου και το φτιάχνει με βάση την διάγνωση.

  • Like 1
Δημοσ.

πανε πρωτα γερμανο 

κερδισμενος θα βγεις αν δεν εχουν το ιδιο μοντελο να σε δωσουν θα σε δωσουν ενα αλλο πιο καινουργιο

και αν δεν γινει ετσι μπορει να εχεις πιστωτικο τα λεφτα που εδωσες τοτε και να παρεις ενα καινουργιο

και αν δεν γινουν αυτα πανε dell 

παιξε εξυπνα.

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
2 minutes ago, KaRLoSSaLoNiKa said:

πανε πρωτα γερμανο 

κερδισμενος θα βγεις αν δεν εχουν το ιδιο μοντελο να σε δωσουν θα σε δωσουν ενα αλλο πιο καινουργιο

και αν δεν γινει ετσι μπορει να εχεις πιστωτικο τα λεφτα που εδωσες τοτε και να παρεις ενα καινουργιο

και αν δεν γινουν αυτα πανε dell 

παιξε εξυπνα.

 

σε παρακαλώ μην παραπληροφορείς.

με 3 μήνες ακόμα εγγύηση δε παίζει ούτε πιστωτικό ούτε αντικατάσταση.

για τους τελευταίους 3 μήνες εγγύηση θα μιλήσει απευθείας με τη DELL και ανάλογα την εγγύηση που έχει στους όρους αγοράς θα προχωρήσει και η αντίστοιχη διαδικασία

6 minutes ago, Xristaras12 said:

αν δεν κάνω λάθος παίζει ρόλο τι εγγύηση έχει ο φορητός.

Η dell εχει 2 εγγυήσεις αναλόγως τα μοντέλα./

 στην πρώτη το μαζεύουν το φτιαχνουν και στο στέλνουν και στην 2η έρχεται τεχνικός στον χώρο σου και το φτιάχνει με βάση την διάγνωση.

έτσι είναι.

μόνο ταλαιπωρία αν επιλέξει τη λύση να το αφήσει στο πάγκο του Γερμανού

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και μια νουμπ ερώτηση...πριν το στείλω για έλεγχο να κάνω φορμάτ?εννοώ για τα αρχεία μου..

Επεξ/σία από daPro7
Δημοσ.
8 minutes ago, daPro7 said:

Και μια νουμπ ερώτηση...πριν το στείλω για έλεγχο να κάνω φορμάτ?εννοώ για τα αρχεία μου..

σίγουρα να πάρεις μπακάπ πρώτα και μετά αν δεν αισθάνεσαι άνετα σβήστα.

οι τεχνικοί έχουν τόση δουλειά που δε τους απασχολούν τα προσωπικά αρχεία του καθένα. επίσης σε μεγάλες εταιρίες υπάρχουν και πολιτικές προσωπικών δεδομένων που δε παίρνει το τεχνικό να τις παραβιάσει αλλιώς πάει σπίτι του.

σχετικά με το πρόβλημά σου τώρα. η κάρτα γραφικών είναι στα τελευταία της. πιθανόν λόγω θερμοκρασίας επειδή έκανες κακή χρήση και το δούλευες να βλέπεις σειρές ταινίες πάνω σε καναπέ ή κρεβάτι. μπούκωσε χνούδι-τρίχες σκόνη, δεν έπαιρνε και αέρα επειδή δεν ήταν σε σκληρή επίπεδη επιφάνεια και σου μισοψόφησε.

το αν θα στο περάσουν εγγύηση αν δουν το εσωτερικό του χάλι μαύρο να το έχεις επίσης ως σενάριο. αν βγάλουν από μέσα δεινόσαυρους θα σου στείλουν φωτογραφίες και θα σου πουν ακυρώνεται η εγγύηση λόγω κακής χρήσης.

ελπίζω απλά σε αστοχία υλικού και όχι λόγω του οτι δε το πρόσεξες όσο έπρεπε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...