Προς το περιεχόμενο

Η Cosmote κι η Vodafone αυξάνουν κατά ένα ευρώ τον μήνα τα συμβόλαια σταθερής και κινητής τηλεφωνίας με πλάγιο τρόπο


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από dimitris_sal,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η έκπτωση που έκανε μέχρι τώρα η cosmote δεν ήταν πραγματική έκπτωση δεν έχανε η εταιρεία 1 ευρώ το μήνα.

Κερδιζε πάνω από ένα ευρώ όταν δεν εξέδιδε έντυπο λογαριασμό.

Στην ουσία μέχρι τώρα δεν έχει χάσει  απολύτως τίποτα.

Ξαφνικά θα κερδίσει 1 ευρώ τον μήνα αφού χωρίς καμια παροχή επιπλέον αυξάνει τον λογαριασμό.

Απλά νομικιστικα κόλπα.

Κάποιο τελειως μέλος έγραψε καλά να πάθετε αφού δεν κάνετε καταγγελία συμβολαίου αφού το δικαιουστε.

Για πάρα πολλούς δεν υπάρχουν ελεύθερες γραμμές να μπούνε σε άλλο πάροχο.

Άλλοι έχουν συμβόλαια με τιμές σταθερες εδώ και χρόνια και δεν θέλουν να χάσουν τις εκπτώσεις.

Άλλοι ξέρουν ότι οι άλλες εταιρίες δεν έχουν καλή σύνδεση στην περιοχή τους  θα έχουν διακοπές και προβλήματα.

Ηλικιωμένοι που δεν έχουν ικανότητα να κάνουν όλη αυτή την διαδικασία με υπαναχωρήσεις καταγγελίες και να καταλήγουν χωρίς τηλέφωνα για μήνες.

 

 

 

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 201
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Thresh είπε

Στις xDSL δεν μπορεί να τις έχει, λόγω δεσπόζουσας θέσης, ρυθμίζεται από την ΕΕΤΤ. Στα FTTH έχει παρόμοιες.

 

αυτο ακριβως,...δεν την αφηνει η ΕΕΤΤ (αν και στη ζουλα δινει καλα πακετα απο τηλεφωνικα κυριως)

Επεξ/σία από Titos301
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω 3 κινητά στην κοσμοτέ οικογενειακό πρόγραμμα. Πριν αρκετά χρόνια η cosmote αποφάσισε να κόψει το πρόγραμμα που είχαμε και στα 3 κινητά και από cosmote l το έκανε cosmote xl. Με την αλλαγή έδινε περισσότερα gb και +5 € σε κάθε λογαριασμό. 

Έκανα καταγγελία και το αποτέλεσμα ήταν και να αφαιρέσουν τα 3x5 € 2 μηνών που είχαν ήδη χρεώσει και να παραμείνουν τα έξτρα gb και να επανέλθουν οι τιμές σύμφωνα με το συμβόλαιο που είχα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με πήραν μόλις για να μου πουν ότι αν χρησιμοποιώ το Cosmote app πχ για να βλέπω ή να πληρώνω το λογαριασμό, αυτόματα λέει ΞΑΝΑ-ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ο ψηφιακός λογαριασμός παρολο που τον απενεργοποίησα.

Η μασονία σε όλο της το μεγαλείο.

edit: μόλις διάβασα ότι έχει αναφερθεί και από άλλα μέλη το ίδιο, δεν είχα διαβάσει όλα τα σχόλια.

Επεξ/σία από polaki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα τσιμπήσει το ευρώ και το συμβόλαιο cosmote tv? Η μόνο τηλεφωνία? Δίνω 12 το μήνα σε συμβόλαιο Απριλίου 2023. Η vdsl έχει κοπεί τελείως από το Δεκέμβριο 2022. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, polaki είπε

Με πήραν μόλις για να μου πουν ότι αν χρησιμοποιώ το Cosmote app πχ για να βλέπω ή να πληρώνω το λογαριασμό, αυτόματα λέει ΞΑΝΑ-ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ο ψηφιακός λογαριασμός παρολο που τον απενεργοποίησα.

Η μασονία σε όλο της το μεγαλείο.

edit: μόλις διάβασα ότι έχει αναφερθεί και από άλλα μέλη το ίδιο, δεν είχα διαβάσει όλα τα σχόλια.

Αναφορά στον συνήγορο του καταναλωτή η μόνη λύση

7 ώρες πριν, tasos_orf είπε

σιγά την αύξηση ρε παιδιά απλά δεν θα έχουμε 1 ευρώ έκπτωση... προσωπικά προτιμώ τα παραπάνω Mbs πιο χρήσιμα είναι

Ναι, πολύ χρήσιμα, ειδικά όταν δεν ακολουθούν σε διάρκεια την μηνιαία τιμολόγηση...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά, πως γίνετε καταγγελία της σύμβασης το γνωρίζει κανένας? Εγώ θέλω να πάω σε nova fiber από cosmote fiber. Πως θα κάνω την καταγγελία κ με ποια σειρά πρέπει να γίνει η όλη διαδικασία? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, manoslar είπε

Τελικά, πως γίνετε καταγγελία της σύμβασης το γνωρίζει κανένας? Εγώ θέλω να πάω σε nova fiber από cosmote fiber. Πως θα κάνω την καταγγελία κ με ποια σειρά πρέπει να γίνει η όλη διαδικασία? 

Δεν ξερω παντως παραπανω εγραφε ενας οτι οτι ειναι να γινει πρεπει να γινει μετα τη 1/10/2023 που εφαρμοζεται η αυξηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι ότι μπορείς να κάνεις καταγγελία από την προηγούμενη ημέρα (30 Σεπτέμβριου) με περιθώριο 2 μήνες, αν παίρνεις μηνιαίο λογαριασμό, και 3 μήνες αν παίρνεις διμηνιαίο λογαριασμό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφοσον η εταιρια σου δινει το δικαιωμα να καταγγειλεις την συμβαση αζημιως εντος συγκεκριμενου χρονικου διαστηματος, εφοσον παντοτε δεν  αποδεχεσαι αυτην της την μονομερη κινηση, η αποφαση ειναι δικη σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, mairylou14 είπε

Εφοσον η εταιρια σου δινει το δικαιωμα να καταγγειλεις την συμβαση αζημιως εντος συγκεκριμενου χρονικου διαστηματος, εφοσον παντοτε δεν  αποδεχεσαι αυτην της την μονομερη κινηση, η αποφαση ειναι δικη σου. 

Η διαδικασία για την καταγγελία ποια είναι? Πάω πρώτα κοσμοτε κ μετά νόβα ή πάω νόβα κάνω νέα αίτηση χωρίς να έχω πρόβλημα από κοσμοτε? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Λύση

Μετα απο πολλές επικοινωνίες με το 13888 για το θέμα καταλήξαμε στα εξής.

Ο ηλεκτρονικός λογαριασμός ΔΕΝ ενεργοποιείται απο μόνος του(αυτό έλειπε). Αν παω να κάνω κάποια κίνηση που απαιτεί έκδοση ηλεκτρονικού λογαριασμού το σύστημα θα με ενημερώσει και θα εχω την δυνατότητα άμεσα να γυρίσω σε έντυπο.
Η χρήση της εφαρμογής για κάθε λειτουργία που αφορά την σύνδεση (έλεγχος υπολοίπων,διαχείριση εξοπλισμού,) μου θα εξακολουθήσει να γίνεται κανονικά (το αναγράφει και στους όρους λειτουργίας της εφαρμογής)
SMS με κάθε έκδοση λογαριασμού θα έρχεται κανονικά (κρατάω μια επιφύλαξη για αυτό) και θα εξακολουθώ να εχω πρόσβαση σε αναλυτικό λογαριασμό μεσα απο την εφαρμογή απο οπου θα μπορώ να κάνω και τις πληρωμές μου κλπ κλπ.

Τους έχουν βάλει να προσπαθούν να κρατήσουν οσο περισσότερους γίνεται σε ηλεκτρονικό λογαριασμό για να κερδίσουν τα μεταφορικά αλλα εγω δεν τους έκανα την χάρη. Προχθές εκδόθηκε ο τελευταίος μου ηλεκτρονικός και τον γύρισα επιτόπου σε έντυπο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, manoslar είπε

Η διαδικασία για την καταγγελία ποια είναι? Πάω πρώτα κοσμοτε κ μετά νόβα ή πάω νόβα κάνω νέα αίτηση χωρίς να έχω πρόβλημα από κοσμοτε? 

Στην θεση σου θα καλουσα τον παροχο και θα δηλωνα την προθεση μου να διακοψω την συνδεση γιατι δεν συμφωνω με την αλλαγη στους ορους που εχει ανακοινωσει η εταιρια. Θα δειξεις οτι γνωριζεις το δικαιωμα σου να διακοψεις αζημιως και οτι εχεις διαβασει την σχετικη ανακοινωση της εταιριας. Αυτο για καταγραφει στην καρτελα σου η προθεση και το σημαντικοτερο, ο λογος που θελεις να διακοψεις. Απο εκει και περα παιρνεις προσφορες απο τις υπολοιπες εταιρειες και μολις αποφασισεις που θες να πας, κανεις αιτηση φορητορητας στον νεο παροχο. Σιγουρα τουλαχιστον 10 μερες νωριτερα απο την καταλυτικη ημερομηνια που εχει ανακοινωσει η cosmote γιατι θελει καποιες μερες για να ολοκληρωθει η αιτηση και παντα μπορει να προκυψουν απροβλεπτοι παραγοντες- καθυστερησεις. Απο εκει και περα αν μετα την διακοπη βγει λογαριασμος εκκαθαριστικος που σου χρεωνουν τελη διακοπης συμβολαιου θα τους ξανακαλεσεις και ειναι υποχρεωμενοι να σου τα πιστωσουν. Προσοχη μονο,  αν εχεις συμβολαιο κινητης και εχεις παρει και επιδοτηση συσκευης, να ξερεις δεν πιστωνουν οι περισσοτεροι το αναποσβεστο ποσο συσκευης. Πιστωνουν μονο το αναποσβεστο ποσο απο εκπτωσεις στο παγιο. Ελπιζω να σε βοηθησα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...