Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου ΙΧ απο LeasePlan (?!)


MontzOlee

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, MontzOlee είπε

Αν είναι έτσι δυσκολεύει το πράγμα.

πρεπει να κοιτάξω αρχικά που έχει κάνει τα service του από το ηλεκτρονικό βιβλίο κ αν δεν ειναι σε αντιπροσωπεία να το σκέφτομαι πολύ περισσότερο ειδικά αν παίζουν αυτά που λες είναι σχεδόν deal breaker η κατάσταση.. βέβαια δεν γίνεται ρε γαμωτο , δεν ακούς καλό για κανέναν δηλαδή η μόνη λύση είναι το καινούργιο ;;

Άρα εσυ τι προτείνεις ;

Κοίταξε εγώ θα πάω να το δω αν έχει τα πάντα από κοντά .

Να πάρω μηχανικό μαζί μου (είμαι επαρχία)

ή απλά να πάω σε μια αντιπροσωπεία πχ της VW πλησίον της έκθεσης;

Χρήζει λες να αλλάξω περιοχή μήπως πέσουμε πάνω σε τίποτα "γνωστούς" τους ;

δεν είναι εποχή να ρισκάρουμε 15-20κ , θέλω κάπως μια σιγουριά ..

Επειδη μιλας για 15-20Κ... πιο μοντελο και ποσο το βρηκες μεταχειρο;

Τα λιζινγκ δε τα θεωρω κακη επιλογη γενικά αλλα ουτε και καλη... (ως οδηγος και κατοχος leasing οικογενειακά εδώ και παρα πολλα χρονια)

Οι 8/10 τα ριχνουν ξυλο, καμια προσοχή, τα σερβις ακομα και στις αντιπροσωπείες που γινονται ειναι με το σταγονομετρο και όχι οπως ενα ΙΧ δικο σου/μου (του τυπου, αυτο που οδηγαω τωρα παιρνει 4.3 λ λαδι, ως ιδιωτης τοσο θα μου εβαζαν-στο λιζινγκ συστηματικα σε όλες τις αλλαγες 4 μου βαζουν ενω το εχω επισημανει κιολας 1 φορα, ή ακομα χειροτερα γραφουν χρεωνουν οτι εκαναν σερβις κ δεν εκαναν-μας το εχουν κανει με φρενα, σε επισημη αντιπροσωπεία παντα)

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 λεπτά πριν, paylidis είπε

Οι 8/10 τα ριχνουν ξυλο

Πολύ σωστό... Κ εγώ αν είχα ένα αυτοκίνητο το οποίο δεν μου ανήκει και η οποία βλάβη θα καλυφθεί από την ασφάλεια δεν θα το προσεχα σαν δικό μου. Δεν λέω ότι θα το είχα διαλύσει, αλλά για παράδειγμα αν ήταν αυτόματο δεν θα περίμενα τα 1-2 λεπτά το πρωί για να ζεσταθούν τα λάδια του κιβωτίου, ή να μην ανεβάσω απότομα στροφές μετά την εκκίνηση κτλ .

Δεν λέω ότι κ ο ιδιώτης δεν θα κάνει τα ίδια ή κ χειρότερα στο δικό του αυτοκίνητο, απλά οι πιθανότητες να του έχει φερθεί καλύτερα από ένα leasing είναι περισσότερες .

Δυστυχώς μεταχειρισμένο μόνο από γνωστό που τον βλέπεις καθημερινά πως συμπεριφέρεται στο αμάξι. Μόνο εκεί μπορείς να έχεις μία ιδέα για του τι να περιμένεις. 

Διαφορετικά πολύ καλό έλεγχο σε μηχανικό, φανοποιο και το παίρνεις από εκεί που δίνουν την μεγαλύτερη εγγύηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχοντας τα τελευταία χρόνια αμάξι από την  LeasePlan και service σε αντιπροσωπείες έχω δει πως τα ξεπετάνε όσο πιο γρήγορα μπορούν, γιατί συνήθως έχουν παρά πολύ δουλειά. Σε ένα πρόβλημα που προέκυψε η απάντηση του μηχανικού ήταν "νταξει μην ασχολείσαι leasing είναι θα σου δώσουν άλλο". 

Επίσης και οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες δεν τα σέβονται όπως αν ήταν δικό τους. 

Σίγουρα όμως πιστεύω ότι είναι καλύτερη επιλογή από το να πάρεις από μαντρά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, st@kas είπε

Σίγουρα όμως πιστεύω ότι είναι καλύτερη επιλογή από το να πάρεις από μαντρά.

και οι μαντραδες πλεον απο τις εταιρείες Leasing παιρνουν κυρίως...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Οι ιδιώτες πάντα ειναι ακριβότεροι. Αλλιώς κανενας δε θα αγόραζε απο εταιρίες/ μάντρες

Ο λόγος που πουλάνε κυρίως οι μαντράδες είναι οι δόσεις-ευκολίες που κάνουν σε σχέση με τον ιδιώτη για την αγορά του οχήματος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν λήγουν τα συμβόλαια χρονομίσθωσης και επιστρέφονται τα αυτοκίνητα, οι εταιρείες κρατάνε κάποια και τα περισσότερα τα βγάζουν σε δημοπρασίες αποκλειστικά για εμπόρους.

Ποια κρατάνε; Αυτά με τα λιγότερα χιλιόμετρα, που δεν έχουν πολλές επισκευές φανοποιιας, που είναι σε καλή κατάσταση το εσωτερικό τους κλπ Αυτά είναι πρώτης διαλογής.

Τα λοιπά πάνε προς πώληση σε εμπόρους, όπου ανάλογα την κατάσταση (ή τα χάλια τους) κατηγοριοποιούνται σε δεύτερης και τρίτης διαλογής.

Άρα, όταν πας να πάρεις μεταχειρισμένο απευθειας από Avis, Leaseplan κλπ θεωρητικά θα είναι σε καλή κατάσταση. Αυτό, βέβαια, είναι άσχετο με το είδος των συντηρησεων που έλαβε κατά την 4ετια (συνήθως) της χρονομισθωσης. Ξαναλέω πως όταν μιλάμε για δικά τους συνεργεία ή συνεργαζόμενα, ο κανόνας είναι αναλώσιμα της χειρότερης ποιότητας, συντηρήσεις άρπα-κόλλα και ουδεμία σπουδή για την επίλυση προβλημάτων.

Στο αιώνιο διλημμα ιδιώτης ή έμπορος, δεν υπάρχει σωστό και λάθος.

Στον ιδιώτη δεν υπάρχει καμία εγγύηση και τα χρήματα είναι καταβλητέα σε μετρητά. Υπό προϋποθέσεις όμως είναι ευκολότερο το παζάρι.

Στους εμπόρους έχεις την δυνατότητα δόσεων και τυχόν ανταλλαγής του παλιού σου αυτοκινήτου. Αλλά προφανώς στους εκατοντάδες που υπάρχουν ανά την επικράτεια, υπάρχουν αρκετοί πού πουλάνε αυτοκίνητα ότι να ναι. Υπάρχουν όμως και άλλοι που είναι τιμιοι. Που σου λένε από πού το πήραν το αυτοκίνητο και σου δείχνουν ακόμα και φωτογραφίες της κατάστασης που είχε όταν το παρέλαβαν.

Άρα δεν είναι όλα άσπρα ή μαύρα...

Επεξ/σία από nk9
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, nk9 said:

Όταν λήγουν τα συμβόλαια χρονομίσθωσης και επιστρέφονται τα αυτοκίνητα, οι εταιρείες κρατάνε κάποια και τα περισσότερα τα βγάζουν σε δημοπρασίες αποκλειστικά για εμπόρους.

Ποια κρατάνε; Αυτά με τα λιγότερα χιλιόμετρα, που δεν έχουν πολλές επισκευές φανοποιιας, που είναι σε καλή κατάσταση το εσωτερικό τους κλπ Αυτά είναι πρώτης διαλογής.

Τα λοιπά πάνε προς πώληση σε εμπόρους, όπου ανάλογα την κατάσταση (ή τα χάλια τους) κατηγοριοποιούνται σε δεύτερης και τρίτης διαλογής.

Άρα, όταν πας να πάρεις μεταχειρισμένο απευθειας από Avis, Leaseplan κλπ θεωρητικά θα είναι σε καλή κατάσταση. Αυτό, βέβαια, είναι άσχετο με το είδος των συντηρησεων που έλαβε κατά την 4ετια (συνήθως) της χρονομισθωσης. Ξαναλέω πως όταν μιλάμε για δικά τους συνεργεία ή συνεργαζόμενα, ο κανόνας είναι αναλώσιμα της χειρότερης ποιότητας, συντηρήσεις άρπα-κόλλα και ουδεμία σπουδή για την επίλυση προβλημάτων.

Στο αιώνιο διλημμα ιδιώτης ή έμπορος, δεν υπάρχει σωστό και λάθος.

Στον ιδιώτη δεν υπάρχει καμία εγγύηση και τα χρήματα είναι καταβλητέα σε μετρητά. Υπό προϋποθέσεις όμως είναι ευκολότερο το παζάρι.

Στους εμπόρους έχεις την δυνατότητα δόσεων και τυχόν ανταλλαγής του παλιού σου αυτοκινήτου. Αλλά προφανώς στους εκατοντάδες που υπάρχουν ανά την επικράτεια, υπάρχουν αρκετοί πού πουλάνε αυτοκίνητα ότι να ναι. Υπάρχουν όμως και άλλοι που είναι τιμιοι. Που σου λένε από πού το πήραν το αυτοκίνητο και σου δείχνουν ακόμα και φωτογραφίες της κατάστασης που είχε όταν το παρέλαβαν.

Άρα δεν είναι όλα άσπρα ή μαύρα...

στην Ελλαδα δε παιζει αυτο. Μαλλον αναφερεσαι λοιπη Ευρωπη. Οι μαντραδες δεν αγοραζουν απο leasing αλλα ειτε απο γραφεια ενοικιασεων (βραχυπροθεσμα/μικρες εταιριουλες) ειτε φερνουν απο εξωτερικο ειτε απο ιδιωτες. period.

Επεξ/σία από vamvakoolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

στην Ελλαδα δε παιζει αυτο. Μαλλον αναφερεσαι λοιπη Ευρωπη. Οι μαντραδες δεν αγοραζουν απο leasing αλλα ειτε απο γραφεια ενοικιασεων (βραχυπροθεσμα/μικρες εταιριουλες) ειτε φερνουν απο εξωτερικο ειτε απο ιδιωτες. period.

κανονικοτατα αγοραζουν οι μαντραδες απο leasing, τουλαχιστον απο 2 εταιρειες που ξερω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 minutes ago, paylidis said:

κανονικοτατα αγοραζουν οι μαντραδες απο leasing, τουλαχιστον απο 2 εταιρειες που ξερω.

για ρωτα αφου ξερεις αν πηγαν σε πλειστηριασμο/δημοπρασια

Επεξ/σία από vamvakoolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

για ρωτα αφου ξερεις αν πηγαν σε πλειστηριασμο/δημοπρασια

Ανεβαινει σε πλατφορμα το αμαξι, με πληρη αναφορά και γινεται ηλεκτρονικη δημοπρασια απο εμπορους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε

στην Ελλαδα δε παιζει αυτο. Μαλλον αναφερεσαι λοιπη Ευρωπη. Οι μαντραδες δεν αγοραζουν απο leasing αλλα ειτε απο γραφεια ενοικιασεων (βραχυπροθεσμα/μικρες εταιριουλες) ειτε φερνουν απο εξωτερικο ειτε απο ιδιωτες. period.

χονδρικά θα στα γράψω. Στην εταιρία μου έχουμε 4ψήφιο αριθμό leasing.

Μόλις λήγει η σύμβαση απευθείας τα δίνουν οι εταιρίες leasing σε μαντράδες ή αντιπροσωπείες.

Η τιμή πάει βάσει χιλιομέτρων. Τυχαία νούμερα: 80-100.000χμ 7000€ 100-130.000 6000€ κλπ

Κάποια ενδιαφέροντα στατιστικά που δεν ακούτε συχνά:

  • το 20% των αυτοκινήτων με κάτω απο 120.000χμ άλλαξε κινητήρα. Ο λόγος? Οι leasing για μείωση κόστους, δεν αλλάζουν λάδια. Χώρια του ότι η προβλεπόμενη αλλαγή είναι κάθε 35.000 ή 2 έτη!!!  Τα υπόλοιπα, θα αλλάξουν σύντομα στα χέρια των νέων οδηγών.
  • Στο ίδιο διάστημα μίσθωσης είχαμε αυτοκίνητα με 250.000χμ, είχαμε κ με 20.000χμ. Οπότε υπάρχουν όντως ευκαιρίες αν ψάξει κάποιος. Οχι πολλές και είναι κ εξαιρέσεις
  • Η μίσθωση κλείνεται με μέσο όρο χιλιομέτρων στο σύνολο των οχημάτων Πχ 20.000χμ/έτος (αθροίζεις χιλιόμετρα και διαιρείς με αριθμό οχημάτων).
  • Άλλες εταιρίες κλείνουν μίσθωση με χιλιόμετρα / όχημα. Σε πολλές απο αυτές όσα χιλιόμετρα δεν προβλέπονται, τα πληρώνει ο οδηγός / υπάλληλος. Για αυτό υπάρχουν οχηματα που αντί να πληρώσει Χ ποσό ανά χιλιόμετρο ο οδηγός, είναι πιο εύκολο να γυρίσει τα χιλιόμετρα. Οπότε υπάρχουν πολλοί σε όλη την αλυσίδα που έχουν όφελος με το γύρισμα των χιλιομέτρων.
  • Σε νέα οχήματα leasing diesel είχαμε οχήματα με 1000χμ που χρέωσαν 2500€ ζημιά γιατί το όχημα δουλευει σε πόλη και δεν ξεμπούκωσε το DPF και δεν ήξερε ο οδηγός να κάνει βεβιασμένο καθαρισμό. 

Σωστα έγραψε κάποιος πως δεν ασχολουνται στα συνεργεία με τα οχήματα leasing. Κανείς δεν τρώει το χρόνο του, γιατί δεν υπάρχει κανείς να ελέγξει τι έγινε.

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

χονδρικά θα στα γράψω. Στην εταιρία μου έχουμε 4ψήφιο αριθμό leasing.

Μόλις λήγει η σύμβαση απευθείας τα δίνουν οι εταιρίες leasing σε μαντράδες ή αντιπροσωπείες.

Η τιμή πάει βάσει χιλιομέτρων. Τυχαία νούμερα: 80-100.000χμ 7000€ 100-130.000 6000€ κλπ

Κάποια ενδιαφέροντα στατιστικά που δεν ακούτε συχνά:

  • το 20% των αυτοκινήτων με κάτω απο 120.000χμ άλλαξε κινητήρα. Ο λόγος? Οι leasing για μείωση κόστους, δεν αλλάζουν λάδια. Χώρια του ότι η προβλεπόμενη αλλαγή είναι κάθε 35.000 ή 2 έτη!!!  Τα υπόλοιπα θα αλλάξουν σύντομα.
  • Στο ίδιο διάστημα μίσθωσης είχαμε αυτοκίνητα με 250.000χμ, είχαμε κ με 20.000χμ. Οπότε υπάρχουν όντως ευκαιρίες αν ψάξει κάποιος. Οχι πολλές και είναι κ εξαιρέσεις
  • Η μίσθωση κλείνεται με μέσο όρο χιλιομέτρων στο σύνολο των οχημάτων Πχ 20.000χμ/έτος (αθροίζεις χιλιόμετρα και διαιρείς με αριθμό οχημάτων).
  • Άλλες εταιρίες κλείνουν μίσθωση με χιλιόμετρα / όχημα. Σε πολλές απο αυτές όσα χιλιόμετρα δεν προβλέπονται, τα πληρώνει ο οδηγός / υπάλληλος. Για αυτό υπάρχουν οχηματα που αντί να πληρώσει Χ ποσό ανά χιλιόμετρο ο οδηγός, είναι πιο εύκολο να γυρίσει τα χιλιόμετρα. Οπότε υπάρχουν πολλοί σε όλη την αλυσίδα που έχουν όφελος με το γύρισμα των χιλιομέτρων.
  • Σε νέα οχήματα leasing diesel είχαμε οχήματα με 1000χμ που χρέωσαν 2500€ ζημιά γιατί το όχημα δουλευει σε πόλη και δεν ξεμπούκωσε το DPF και δεν ήξερε ο οδηγός να κάνει βεβιασμένο καθαρισμό. 

4ψηφιο;;;;

Δηλαδή τουλάχιστον 1000 οχήματα;;;

Επεξ/σία από nk9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ θα πω την προσωπική μου εμπειρία. 

έχω αγοράσει από leaseplan αλλά πριν την αγορά μου δώσανε vin και ρώτησα στην αντιπροσωπεία που μου είπανε ότι έκαναν τα service τους. όλα όσα μου είπανε ήταν αλήθεια. 

το αυτοκίνητο ήταν σε άψογη κατάσταση αφού να φανταστείς τα πρώτα χτυπήματα και γρατζουνιές τις έκανα εγώ. 

ηταν κύριοι καθόλη την διάρκεια και δεχθήκανε να το πάω όπου θέλω για έλεγχο. τέλος έκανα και test drive. 

είχα αγοράσει και από άλλη lease εταιρία πολύ γνωστή αλλά το αυτοκίνητο ήταν κακοσυντηρημένο με service στις εγκαταστάσεις τους και χτύπαγε καδένα από τις 100k χλμ. ο νοών νοείτο.

εύκολα ξανά αγόραζα από leaseplan. βασικά της συζύγου από εκεί κοιτάμε αλλά δεν έχουν πολλά μικρα πόλης…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...