Προς το περιεχόμενο

Αποτυχημένη και η δεύτερη δοκιμή του Starship, πετυχαίνοντας όμως νέο ορόσημο


toniantoing

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 ώρες πριν, fmarkos είπε

Ξέρει κάποιος να μας πει πόσες αποτυχίες έχουν καταγραφεί στο πρόγραμμα Απόλλων πριν καταφέρει να στείλει 3 ανθρώπους στο φεγγάρι; Σκεφτείτε μόνο ότι το Απόλλων 11 ήταν που έφερε εις πέρας την αποστολή του και ότι στο Απόλλων 1 οι αστροναύτες κάικαν μέσα στην άτρακτο πριν καν απογειωθούν. Κάθε επιτυχία στην επιστήμη έχει μια σειρά από μεγάλες ή μικρές αποτυχίες που προηγούνται. Κάθε μελέτη, πείραμα, προσπάθεια για την επιστήμη έχει ανθρώπους που αγωνιούν και κοπιάζουν από πίσω. Διαβάστε μόνο τι τράβηξε ο Έντισον για να φτιάξει κάτι το οποίο μας φαίνεται αστείο, την ηλεκτρονική λάμπα. Πόσο κόπο και αποτυχίες είχε μέχρι να την κάνει να δουλέψει. 

3 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Ναι δεν είναι το ίδιο όμως. Οι τότε άνθρωποι είχαν πρωτόγονη τεχνολογία και όμως το κατάφεραν με εκείνα τα μέσα. Τώρα είσαι 100 κλίμακες πιο πάνω και απλά μετράς αποτυχίες.

2 ώρες πριν, fmarkos είπε

Έχεις καταλάβει τι προσπαθούν να κάνουν ή είπες απλά να πεις κάτι; Για πες μου λοιπόν αφού έχουμε την τεχνολογία όπως λες, ποιος έχει καταφέρει αυτό που προσπαθούν να κάνουν; 

2 ώρες πριν, dtk-386 είπε

χαλάρωσε το υφάκι σου και θα σου απαντήσω.

Το υφάκι μου είναι μια χαρά. Και επειδή εγώ δεν πήγα να το παίξω ειδικός επί του θέματος, προσπάθησα να πω πως μια επιτυχία κρύβει από πίσω της μια σειρά αποτυχιών τσίμπα μια απάντηση σε αυτό 

3 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Ναι δεν είναι το ίδιο όμως. Οι τότε άνθρωποι είχαν πρωτόγονη τεχνολογία και όμως το κατάφεραν με εκείνα τα μέσα. Τώρα είσαι 100 κλίμακες πιο πάνω και απλά μετράς αποτυχίες.

από κάποιον που γνωρίζει περισσότερα επί του θέματος. 

13 λεπτά πριν, prokomeni είπε

Και ο raptor ειναι ο πρωτος κινητηρας full flow που βγηκε απο τα εργαστηρια και πεταξε και χτες πηγε και στο διαστημα.

Μεχρι τωρα μονο κατι δοκιμες σε εργαστηρια ειχαν γινει.

Μιλαμε οι τυποι κανουν πραγματα απιστευτα ουτε να τα φανταστουμε πριν 10 χρονια δεν μπορουσαμε.

Οσοι λενε για αποτυχια νομιζουν οτι πηραν κατι ετοιμο απο πριν 50 χρονια εκαναν τσατρα πατρα κατι ψιλοαλλαγες και δεν καταφερνουν να το πεταξουν.

Και αυτοι πανε να κανουν επανασταση στην πυραυλικη 

Πέρα από αυτό, αφού δηλώσω ξεκάθαρα ότι το παρακάτω κείμενο δεν αφορά τον dtk-386 (δεν έχω σκοπό να κάνω επιθέσω σε κανέναν ως πρόσωπο, ούτε έχω προσωπικά με κανέναν), είμαστε ένα φόρουμ που σκοπό έχει την ανταλλαγή γνώσεων σε θέματα τεχνολογίας, ανοίγω το θέμα και βλέπω από κάτω ένα σωρό σχόλια επιπέδου προπονητής της εξέδρας σε ποδοσφαιρικό site και χάνω την ψυχραιμία μου. Η επιστήμη παιδιά δεν είναι προσωποκεντρική, ούτε εγώ γουστάρω τον Μασκ, αλλά πίσω από την εταιρία του κρύβονται ομάδες επιστημόνων διαφόρων κλάδων και αυτών η δουλειά κρύνετε. Χτες η δοκιμή δεν έπιασε το 100% των στόχων της αλλά ένα 50% αν θες ή και 30%. Το γεγονός και μόνο ότι είχαν προνοήσει να βάλουν σύστηματα αυτοκαταστροφής, για την περίπτωση που ο πύραυλό και η άτρακτος ξεφύγουν από την πορεία τους, δείχνει το πόσο καλή δουλειά κάνουν και πως φρόντισαν να καλύψουν όλα τα σενάρια. Τα δεδομένα από την χτεσινή δοκιμή θα τους βοηθήσουν στην επόμενη να τα πάνε καλύτερα. Έτσι δουλεύει η επιστήμη. Αν πουν ότι είναι έτοιμοι, βάλουν ανθρώπους ή εξοπλισμό στο σκάφος ή και τα δύο και κάτι πάει στραβά, τότε να μιλήσουμε για αποτυχία. Έχετε υπόψιν σας πόσες αποτυχημένες απόπειρες μεταμόσχευσης καρδιάς έχουν γίνει πρίν γίνει εγχείρηση ρουτίνας; Πόσες προσπάθειες έκαναν οι άνθρωποι να πετάξουν πριν φτάσουμε στο αεροπλάνο; Πόσα αεροπλάνα έπεσαν ή δεν κατάφεραν να απογειωθούν στην φάση των δοκιμών κάποιου νέου αεροσκάφους; Σας παρακαλώ σκεφτείτε λίγο πιο βαθιά πριν ανοίξετε το στόμα σας να πείτε το πρώτο πράγμα που σας κατεβαίνει, έχει καταντήσει κουραστικό αυτό το πράγμα, έχουμε φτάσει στις μέρες μας να συζητάμε αν η γη είναι επίπεδη, επειδή κάποιοι αρνούνται να κατανοήσουν την μέθοδο που λειτουργούν οι επιστήμες. Ο Αστρόνιο είναι ένας τύπος που ασχολείται με αυτά τα θέματα και έχει πολύ καλή γνώση των πραγμάτων. Δείτε εδώ το live του για την εκτόξευση και ακούστε τα σχόλια που κάνει. 

 

  • Like 12
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ακομα και τα καυσιμα οξυγονο και μεθανιο εχουν επιλεγει με σκοπο οτι μπορει να γινει παραγωγη στον πλανητη Αρη ωστε να μπορει να επιστρεψει.

Ειναι τοσο μπροστα και τοσο φιλοδοξο το προτζεκτ που καθε συγκριση με παλαιοτερα συστηματα ειναι εντελως ακυρη.

 Αν λειτουργησει ετσι οπως λενε και τα καταφερουν τελικα θα δουμε πραγματα που τα διαβαζαμε σε βιβλια του ασιμοφ και του κλαρκ

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, ontariyo είπε

ειναι απλο σηκωνεις μικρα και στην συνεχεια που δεν υπαρχει η βαρυτητα *ετσι οπως σας την εχουν αναφερει στο σχολειο τα εννωνεις σε ενα μεγαλο και κανεις δουλιτσα τσαμπα επισης υπαρχει και αλλη μεθοδος αλλα δεν ειναι η ωρα επισημη γι αυτο

Δούλεψες στο συγκεκριμένο project της SpaceX?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κανένα εγχείρημα του ανθρώπου να ξεπεράσει τον εαυτό του, δε συνοδεύτηκε από επιτυχίες. Είναι στη φύση του ανθρώπου να πετυχαίνει, αλλά και να αποτυγχάνει. Ο καθένας μας δε, μεγαλώνει και εξοικοιώνεται με το περιβάλλον του με τον ίδιο τρόπο. Μαθαίνουμε από τα λάθη μας και προχωράμε. Σαν μωρά πέφτουμε, ξανασηκωνόμαστε και ξαναπροσπαθούμε.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος Apollo, υπήρξαν αρκετές αποτυχίες δοκιμών και αποτυχίες που οδήγησαν στην επιτυχή προσγείωση στο φεγγάρι. Ένα από τα πιο αξιοσημείωτα περιστατικά ήταν το τραγικό ατύχημα του Apollo 1 στις 27 Ιανουαρίου 1967. Αυτό το ατύχημα είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο των αστροναυτών Gus Grissom, Ed White και Roger Chaffee κατά τη διάρκεια μιας δοκιμής πριν από την εκτόξευση. Το ατύχημα προκλήθηκε από πυρκαγιά στην καμπίνα, αναδεικνύοντας σημαντικά ζητήματα ασφάλειας με τον αρχικό σχεδιασμό του διαστημικού σκάφους Apollo. Μετά την τραγωδία του Apollo 1, η NASA έκανε εκτεταμένες αλλαγές στο σχεδιασμό του διαστημικού σκάφους και διεξήγαγε πολυάριθμες δοκιμές για να εξασφαλίσει την ασφάλεια και την επιτυχία της αποστολής. Υπήρξαν μεταγενέστερες αποτυχίες δοκιμών και προκλήσεις κατά τη διάρκεια των φάσεων ανάπτυξης και δοκιμών των αποστολών Apollo, συμπεριλαμβανομένων ζητημάτων με το υλικό, τα συστήματα και τις διαδικασίες.

Ωστόσο, είναι δύσκολο να ποσοτικοποιηθεί ο ακριβής αριθμός των αποτυχιών δοκιμών που οδήγησαν στις επιτυχημένες αποστολές, επειδή αυτές ήταν πολυάριθμες. Η NASA διεξήγαγε μια σειρά από μη επανδρωμένες και επανδρωμένες αποστολές, η καθεμία με το δικό της σύνολο δοκιμών, και αντιμετώπισε αρκετά τεχνικά προβλήματα στην πορεία. Παρά αυτές τις αποτυχίες και αποτυχίες, το πρόγραμμα Απόλλων επέμεινε, έμαθε από αυτές τις εμπειρίες και τελικά πέτυχε με την ιστορική αποστολή Απόλλων 11, η οποία προσεδάφισε με επιτυχία τους αστροναύτες Νιλ Άρμστρονγκ και Μπαζ Όλντριν στη Σελήνη στις 20 Ιουλίου 1969.

Η ανθρώπινη επιθυμία του ανθρώπου να επεκτείνει τη γνώση και να εξερευνήσει το διάστημα καθοδηγείται από διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της περιέργειας, της επιδίωξης της επιστημονικής κατανόησης, της τεχνολογικής προόδου και της αναζήτησης νέων ανακαλύψεων.

Εδώ είναι μερικοί βασικοί λόγοι πίσω από την προσπάθεια της ανθρωπότητας να φτάσει στο διάστημα:

  • Περιέργεια και εξερεύνηση: Από τη φύση μας έχουμε μια έμφυτη περιέργεια για το άγνωστο (αλλιώς δε θα είχαμε φτάσει εδώ που είμαστε σήμερα). Η εξερεύνηση του διαστήματος μας επιτρέπει να ικανοποιήσουμε αυτή την περιέργεια,  αποκαλύπτοντας τα μυστήρια του σύμπαντος, κατανοώντας φαινόμενα αλλά και τον ίδιο μας τον εαυτό.
  • Επιστημονική ανακάλυψη: Η εξερεύνηση του διαστήματος επιτρέπει στους επιστήμονες να διεξάγουν πειράματα, να κάνουν παρατηρήσεις και να συλλέγουν δεδομένα που συμβάλλουν στην κατανόηση των θεμελιωδών επιστημονικών αρχών. Μας επιτρέπει να μελετήσουμε ουράνια αντικείμενα, κοσμικά φαινόμενα και την προέλευση του σύμπαντος, οδηγώντας σε πρωτοποριακές ανακαλύψεις στην αστρονομία, τη φυσική και άλλους επιστημονικούς κλάδους.
  • Τεχνολογική πρόοδος: Η υπέρβαση των ορίων της εξερεύνησης του διαστήματος απαιτεί την ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών. Πολλές τεχνολογικές καινοτομίες και εξελίξεις, όπως η δορυφορική επικοινωνία, η ιατρική απεικόνιση, η επιστήμη των υλικών και η ρομποτική, έχουν προκύψει από τις προσπάθειες εξερεύνησης του διαστήματος.
  • Επιβίωση και βιωσιμότητα: Η κατανόηση του διαστήματος και άλλων ουράνιων σωμάτων και φαινομένων μπορεί να προσφέρει πληροφορίες σχετικά με τη βιωσιμότητα της Γης και τις πιθανές απειλές. Η εξερεύνηση του διαστήματος προσφέρει ευκαιρίες για τη μελέτη αστεροειδών, κομητών και άλλων αντικειμένων που θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο τον πλανήτη μας, επιτρέποντάς μας να αναπτύξουμε στρατηγικές για τον μετριασμό πιθανών κινδύνων.
  • Έμπνευση και παγκόσμια συνεργασία: Η εξερεύνηση του διαστήματος εμπνέει τους ανθρώπους και προωθεί τη διεθνή συνεργασία. Ενθαρρύνει την επιδίωξη φιλόδοξων στόχων, προωθεί την επιστημονική εκπαίδευση και φέρνει σε επαφή επιστήμονες, μηχανικούς και ερευνητές από όλο τον κόσμο για να εργαστούν για την επίτευξη κοινών στόχων.
  • Μελλοντικές δυνατότητες: Η εξερεύνηση του διαστήματος τροφοδοτεί τη φαντασία σχετικά με τις μελλοντικές δυνατότητες ανθρώπινου αποικισμού άλλων πλανητών. Ενώ αυτό παραμένει μια μακρινή προοπτική, οδηγεί σε συζητήσεις σχετικά με τη μακροπρόθεσμη επιβίωση της ανθρωπότητας και την πιθανή επέκταση του ανθρώπινου πολιτισμού πέρα από τη Γη.
  • Οικονομικές ευκαιρίες: Η εξερεύνηση του διαστήματος μπορεί επίσης να δημιουργήσει οικονομικές ευκαιρίες. Βιομηχανίες όπως οι δορυφορικές επικοινωνίες, ο διαστημικός τουρισμός, η εξόρυξη αστεροειδών και η διαστημική κατασκευή έχουν τη δυνατότητα οικονομικής ανάπτυξης και ανάπτυξης νέων αγορών.

Η προσπάθεια για το πρώτο αεροπλάνο, για το Apollo, για το διαστημικό λεωφορείο, τον διεθνή διαστημικό σταθμό, τον SpaceX πύραυλο, κοκ, η επιθυμία για συνεχή εξερεύνηση του διαστήματος (από ιδιώτες, κράτη, διεθνείς συνασπισμούς, κ.λπ.) τροφοδοτείται από έναν συνδυασμό επιστημονικής περιέργειας, τεχνολογικής προόδου, αναζήτησης ανακαλύψεων και πιθανών οφελών που προσφέρει για το μέλλον της ανθρωπότητας. Αυτά τα κίνητρα οδηγούν σε συνεχείς προσπάθειες για την περαιτέρω κατανόηση του κόσμου και της θέσης μας μέσα σε αυτόν. 

Επεξ/σία από JPaxilleas
  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, JPaxilleas said:

Κανένα εγχείρημα του ανθρώπου να ξεπεράσει τον εαυτό του, δε συνοδεύτηκε από επιτυχίες. Είναι στη φύση του ανθρώπου να πετυχαίνει, αλλά και να αποτυγχάνει. Ο καθένας μας δε, μεγαλώνει και εξοικοιώνεται με το περιβάλλον του με τον ίδιο τρόπο. Μαθαίνουμε από τα λάθη μας και προχωράμε. Σαν μωρά πέφτουμε, ξανασηκωνόμαστε και ξαναπροσπαθούμε.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος Apollo, υπήρξαν αρκετές αποτυχίες δοκιμών και αποτυχίες που οδήγησαν στην επιτυχή προσγείωση στο φεγγάρι. Ένα από τα πιο αξιοσημείωτα περιστατικά ήταν το τραγικό ατύχημα του Apollo 1 στις 27 Ιανουαρίου 1967. Αυτό το ατύχημα είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο των αστροναυτών Gus Grissom, Ed White και Roger Chaffee κατά τη διάρκεια μιας δοκιμής πριν από την εκτόξευση. Το ατύχημα προκλήθηκε από πυρκαγιά στην καμπίνα, αναδεικνύοντας σημαντικά ζητήματα ασφάλειας με τον αρχικό σχεδιασμό του διαστημικού σκάφους Apollo. Μετά την τραγωδία του Apollo 1, η NASA έκανε εκτεταμένες αλλαγές στο σχεδιασμό του διαστημικού σκάφους και διεξήγαγε πολυάριθμες δοκιμές για να εξασφαλίσει την ασφάλεια και την επιτυχία της αποστολής. Υπήρξαν μεταγενέστερες αποτυχίες δοκιμών και προκλήσεις κατά τη διάρκεια των φάσεων ανάπτυξης και δοκιμών των αποστολών Apollo, συμπεριλαμβανομένων ζητημάτων με το υλικό, τα συστήματα και τις διαδικασίες.

Ωστόσο, είναι δύσκολο να ποσοτικοποιηθεί ο ακριβής αριθμός των αποτυχιών δοκιμών που οδήγησαν στις επιτυχημένες αποστολές, επειδή αυτές ήταν πολυάριθμες. Η NASA διεξήγαγε μια σειρά από μη επανδρωμένες και επανδρωμένες αποστολές, η καθεμία με το δικό της σύνολο δοκιμών, και αντιμετώπισε αρκετά τεχνικά προβλήματα στην πορεία. Παρά αυτές τις αποτυχίες και αποτυχίες, το πρόγραμμα Απόλλων επέμεινε, έμαθε από αυτές τις εμπειρίες και τελικά πέτυχε με την ιστορική αποστολή Απόλλων 11, η οποία προσεδάφισε με επιτυχία τους αστροναύτες Νιλ Άρμστρονγκ και Μπαζ Όλντριν στη Σελήνη στις 20 Ιουλίου 1969.

Η ανθρώπινη επιθυμία του ανθρώπου να επεκτείνει τη γνώση και να εξερευνήσει το διάστημα καθοδηγείται από διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της περιέργειας, της επιδίωξης της επιστημονικής κατανόησης, της τεχνολογικής προόδου και της αναζήτησης νέων ανακαλύψεων.

Εδώ είναι μερικοί βασικοί λόγοι πίσω από την προσπάθεια της ανθρωπότητας να φτάσει στο διάστημα:

  • Περιέργεια και εξερεύνηση: Από τη φύση μας έχουμε μια έμφυτη περιέργεια για το άγνωστο (αλλιώς δε θα είχαμε φτάσει εδώ που είμαστε σήμερα). Η εξερεύνηση του διαστήματος μας επιτρέπει να ικανοποιήσουμε αυτή την περιέργεια,  αποκαλύπτοντας τα μυστήρια του σύμπαντος, κατανοώντας φαινόμενα αλλά και τον ίδιο μας τον εαυτό.
  • Επιστημονική ανακάλυψη: Η εξερεύνηση του διαστήματος επιτρέπει στους επιστήμονες να διεξάγουν πειράματα, να κάνουν παρατηρήσεις και να συλλέγουν δεδομένα που συμβάλλουν στην κατανόηση των θεμελιωδών επιστημονικών αρχών. Μας επιτρέπει να μελετήσουμε ουράνια αντικείμενα, κοσμικά φαινόμενα και την προέλευση του σύμπαντος, οδηγώντας σε πρωτοποριακές ανακαλύψεις στην αστρονομία, τη φυσική και άλλους επιστημονικούς κλάδους.
  • Τεχνολογική πρόοδος: Η υπέρβαση των ορίων της εξερεύνησης του διαστήματος απαιτεί την ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών. Πολλές τεχνολογικές καινοτομίες και εξελίξεις, όπως η δορυφορική επικοινωνία, η ιατρική απεικόνιση, η επιστήμη των υλικών και η ρομποτική, έχουν προκύψει από τις προσπάθειες εξερεύνησης του διαστήματος.
  • Επιβίωση και βιωσιμότητα: Η κατανόηση του διαστήματος και άλλων ουράνιων σωμάτων και φαινομένων μπορεί να προσφέρει πληροφορίες σχετικά με τη βιωσιμότητα της Γης και τις πιθανές απειλές. Η εξερεύνηση του διαστήματος προσφέρει ευκαιρίες για τη μελέτη αστεροειδών, κομητών και άλλων αντικειμένων που θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο τον πλανήτη μας, επιτρέποντάς μας να αναπτύξουμε στρατηγικές για τον μετριασμό πιθανών κινδύνων.
  • Έμπνευση και παγκόσμια συνεργασία: Η εξερεύνηση του διαστήματος εμπνέει τους ανθρώπους και προωθεί τη διεθνή συνεργασία. Ενθαρρύνει την επιδίωξη φιλόδοξων στόχων, προωθεί την επιστημονική εκπαίδευση και φέρνει σε επαφή επιστήμονες, μηχανικούς και ερευνητές από όλο τον κόσμο για να εργαστούν για την επίτευξη κοινών στόχων.
  • Μελλοντικές δυνατότητες: Η εξερεύνηση του διαστήματος τροφοδοτεί τη φαντασία σχετικά με τις μελλοντικές δυνατότητες ανθρώπινου αποικισμού άλλων πλανητών. Ενώ αυτό παραμένει μια μακρινή προοπτική, οδηγεί σε συζητήσεις σχετικά με τη μακροπρόθεσμη επιβίωση της ανθρωπότητας και την πιθανή επέκταση του ανθρώπινου πολιτισμού πέρα από τη Γη.
  • Οικονομικές ευκαιρίες: Η εξερεύνηση του διαστήματος μπορεί επίσης να δημιουργήσει οικονομικές ευκαιρίες. Βιομηχανίες όπως οι δορυφορικές επικοινωνίες, ο διαστημικός τουρισμός, η εξόρυξη αστεροειδών και η διαστημική κατασκευή έχουν τη δυνατότητα οικονομικής ανάπτυξης και ανάπτυξης νέων αγορών.

Η προσπάθεια για το πρώτο αεροπλάνο, για το Apollo, για το διαστημικό λεωφορείο, τον διεθνή διαστημικό σταθμό, τον SpaceX πύραυλο, κοκ, η επιθυμία για συνεχή εξερεύνηση του διαστήματος (από ιδιώτες, κράτη, διεθνείς συνασπισμούς, κ.λπ.) τροφοδοτείται από έναν συνδυασμό επιστημονικής περιέργειας, τεχνολογικής προόδου, αναζήτησης ανακαλύψεων και πιθανών οφελών που προσφέρει για το μέλλον της ανθρωπότητας. Αυτά τα κίνητρα οδηγούν σε συνεχείς προσπάθειες για την περαιτέρω κατανόηση του κόσμου και της θέσης μας μέσα σε αυτόν. 

ChatGPT + translate = "επιτυχία"

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tsagas_lr είπε

ChatGPT + translate = "επιτυχία"

Εμ το έχουμε που το έχουμε το AI. Και αυτό αποτελεί αποτέλεσμα συνεχών δοκιμών επιτυχημένων ή μη. Είναι σημαντικό εργαλείο. Μια εγκυκλοπαίδεια που σκέφτεται 🙂. Και ποιος δε το χρησιμοποιεί σήμερα άραγε. Ειδικά όταν μπορείς να συλλέξεις γρήγορα τις όποιες πληροφορίες, να τις επεξεργαστείς, να προσθέσεις τις δικές σου και να τις μοιραστείς με άλλους.        

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αρκετοί στα σχόλια συγκρίνουν αποτυχημένες απόπειρες των προγραμμάτων Mercury, Gemini και Apollo με την spaceX. Πρώτα πρώτα η τεχνολογία εκείνης της εποχής ήταν "πρωτόγονη" σε σχέση με σήμερα. Σήμερα ξέρουμε πως να στείλουμε ένα όχημα σε τροχιά. Δεύτερο, επικεφαλής της NASA εκείνη της εποχή ήταν ο Wernher von Braun, ένας πυραυλικός ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ και όχι ένας μεγαλομανής hustler που υπόσχεται χωρίς ποτέ να κάνει follow up στις υποσχέσεις του. Είναι ο "αδύναμος κρίκος" σε κάθε επιχείριση που μόνο τα fanboys δεν θέλουν να παραδεχτούν.
Και μόνο ο χαρακτηρισμός της καταστροφής ως "ταχεία απρογραμμάτιστη αποσυναρμολόγηση" (SIC) μπορεί να δώσει το στίγμα της νοοτροπίας που έχει επιβάλλει στην spaceX.

Και μια σημείωση. Το Starship ΔΕΝ είναι ο "μεγαλύτερος πύραυλος". Γίνεται μεγαλύτερος σε μήκος με την προσθήκη του booster. Ο Saturn 5 ήταν μεγαλύτερος σε μήκος από το σκέτο Starship και ΔΕΝ χρειαζόνταν boosters. Χώρια που είχε ελάχιστα καύσιμα, άρα ελάχιστο φορτίο.
Είμαι όμως σίγουρος ότι θα υπάρξουν χιλιάδες υποψήφιοι εκατομμυριούχοι για το ταξίδι στον Άρη το 2025.
Σαν αυτούς που πλήρωσαν για το ταξίδι με το Titan της OceanGate.

Επεξ/σία από cp5120
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, atypicalcoder said:

Έχει καταντήσει γραφικό αλλά όντως είναι πεταμένα λεφτά. Αντί να τα δώσουν πχ στην υγεία/παιδεία κάθονται και τα πετάνε έτσι. Τόσα χρόνια προσπαθούν... δεν βλέπουν ότι μάλλον δεν γίνεται κάτι. Δηλαδή με την φυσική θα τα βάλουμε?

Μάλλον δεν έχεις κατανοήσει το τι συμβαίνει γενικά στον χώρο της επιστήμης. Δεν πάει κανένας να τα βάλει με τη φυσική. Αν έβλεπες την Spacex από τις πρώτες μέρες της το μόνο που θα έβλεπες είναι η μια αποτυχία μετά την άλλη. Δες όμως που είναι σήμερα αυτήν η εταιρία. Είτε μας αρέσει είτε όχι, ηγείται στο χώρο του διαστήματος. Είτε με τις ιδέες της, είτε με τις φιλοδοξίες της είτε με τα πράγματα που έχει καταφέρει να φτιάξει και έχει αλλάξει όλο το παιχνίδι. Οπότε όχι, δεν προσπαθούν τζάμπα. Βλέπουν ότι κάτι γίνεται και πάνε ένα βήμα παρακάτω κάθε φορά. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν είναι πεταμένα λεφτά. Με τη γνώση που θα κερδίσουμε μέσα από όλα αυτά και τις τεχνολογίες που θα φτιάξουμε, κάποια από αυτά στο μέλλον θα γυρίσουν σε εμάς, στην υγεία και στην παιδία 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, ontariyo είπε

ειναι απλο σηκωνεις μικρα και στην συνεχεια που δεν υπαρχει η βαρυτητα *ετσι οπως σας την εχουν αναφερει στο σχολειο τα εννωνεις σε ενα μεγαλο και κανεις δουλιτσα τσαμπα επισης υπαρχει και αλλη μεθοδος αλλα δεν ειναι η ωρα επισημη γι αυτο

Ααααααααα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μια τετοια αποστολή θεωρω και η λεπτομέρεια να ξεφύγει θεωρείτε αποτυχία, δεν ειναι θέμα σύγκρισης η ποιος το κάνει καλύτερα, στο μέλλον αυτος ο πυραυλος θα ειναι επανδρωμένος. Οπότε ειναι ξεκαθρα αποτυχία προς το παρον, θα μαθουν απο αυτη την αποτυχια και θα φτασουν στο επιπεδο της επιτυχίας, χωρίς λαθη δεν διορθώνεις ουτε εξελιζεις, δεν ειναι κατακριτέο να το θεωρησεις αποτυχια, ολοι ξερουν τα βηματα εξέλιξης της spaceX.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, cp5120 είπε

Αρκετοί στα σχόλια συγκρίνουν αποτυχημένες απόπειρες των προγραμμάτων Mercury, Gemini και Apollo με την spaceX. Πρώτα πρώτα η τεχνολογία εκείνης της εποχής ήταν "πρωτόγονη" σε σχέση με σήμερα. Σήμερα ξέρουμε πως να στείλουμε ένα όχημα σε τροχιά. Δεύτερο, επικεφαλής της NASA εκείνη της εποχή ήταν ο Wernher von Braun, ένας πυραυλικός ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ και όχι ένας μεγαλομανής hustler που υπόσχεται χωρίς ποτέ να κάνει follow up στις υποσχέσεις του. Είναι ο "αδύναμος κρίκος" σε κάθε επιχείριση που μόνο τα fanboys δεν θέλουν να παραδεχτούν.
Και μόνο ο χαρακτηρισμός της καταστροφής ως "ταχεία απρογραμμάτιστη αποσυναρμολόγηση" (SIC) μπορεί να δώσει το στίγμα της νοοτροπίας που έχει επιβάλλει στην spaceX.

Και μια σημείωση. Το Spaceship ΔΕΝ είναι ο "μεγαλύτερος πύραυλος". Γίνεται μεγαλύτερος σε μήκος με την προσθήκη του booster. Ο Altlas 5 ήταν μεγαλύτερος σε μήκος από το σκέτο Spaceship και ΔΕΝ χρειαζόνταν boosters. Χώρια που είχε ελάχιστα καύσιμα, άρα ελάχιστο φορτίο.
Είμαι όμως σίγουρος ότι θα υπάρξουν χιλιάδες υποψήφιοι εκατομμυριούχοι για το ταξίδι στον Άρη το 2025.
Σαν αυτούς που πλήρωσαν για το ταξίδι με το Titan της OceanGate.

Ας ξεκινήσουμε με τον ισχυρισμό πρωτόγονη τεχνολογία. Αν υπάρχει κάποια εξέλιξη αυτό οφείλεται στην SpaceX, οι υπόλοιποι όντως έχουν τεχνολογία των 70s. Ολα αυτά που βλέπουμε απο την Space X είναι νέα ανάπτυξη, και τα πάει καλά αν σκεφτείς ότι για την ΝΑΣΑ το 1960 δουλευαν 100.000 άτομα και είχαν πρακτικά απεριόριστο budget.

Την περίοδο του Apollo την ΝΑΣΑ διοικούσε ο James Web, επαγγελματίας γραφειοκράτης με σπουδές νομικής, ο Braun ήταν στο προσωπικό αλλά χωρίς πολλές εξουσίες.

Atlas ηταν 110μ ψηλός, το starship 120μ ψηλό. Το Booster είναι μέρος του Starship, είναι το stage 1, όπως ακριβώς και ο Atlas αποτελείται από stages, όχι δεν ήταν ένα κομμάτι.

Δεν πέτυχες σχεδόν τίποτα.
 

Επεξ/σία από star_man_2k
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ZoReN είπε

Μάλλον δεν έχεις κατανοήσει το τι συμβαίνει γενικά στον χώρο της επιστήμης. Δεν πάει κανένας να τα βάλει με τη φυσική. Αν έβλεπες την Spacex από τις πρώτες μέρες της το μόνο που θα έβλεπες είναι η μια αποτυχία μετά την άλλη. Δες όμως που είναι σήμερα αυτήν η εταιρία. Είτε μας αρέσει είτε όχι, ηγείται στο χώρο του διαστήματος. Είτε με τις ιδέες της, είτε με τις φιλοδοξίες της είτε με τα πράγματα που έχει καταφέρει να φτιάξει και έχει αλλάξει όλο το παιχνίδι. Οπότε όχι, δεν προσπαθούν τζάμπα. Βλέπουν ότι κάτι γίνεται και πάνε ένα βήμα παρακάτω κάθε φορά. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν είναι πεταμένα λεφτά. Με τη γνώση που θα κερδίσουμε μέσα από όλα αυτά και τις τεχνολογίες που θα φτιάξουμε, κάποια από αυτά στο μέλλον θα γυρίσουν σε εμάς, στην υγεία και στην παιδία 

Βλέπεις ότι με το ζόρι μπορούν και βγαίνουν από την γήινη ατμόσφαιρα, και πιστεύεις ότι θα φτάσουν ποτέ σε κάποιον κοντινό πλανήτη? πόσο μάλλον να επιστρέψουν... Ούτε σε 1000 χρόνια. Και στο κάτω κάτω το φεγγάρι δεν είναι κατοικήσιμο. Να πάμε για να δούμε τα εκεί βουνά? Ουαουυυυ.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, atypicalcoder said:

Βλέπεις ότι με το ζόρι μπορούν και βγαίνουν από την γήινη ατμόσφαιρα, και πιστεύεις ότι θα φτάσουν ποτέ σε κάποιον κοντινό πλανήτη? πόσο μάλλον να επιστρέψουν... Ούτε σε 1000 χρόνια. Και στο κάτω κάτω το φεγγάρι δεν είναι κατοικήσιμο. Να πάμε για να δούμε τα εκεί βουνά? Ουαουυυυ.

Με το ζόρι μπορεί να βγήκε το συγκεκριμένο όχημα χθες από την γήινη ατμόσφαιρα αλλά τελικά μπόρεσε και βγήκε φτάνοντας περίπου τα 120χλμ ύψους. Και αυτό το κατάφερε με την δεύτερη προσπάθεια που έκανε. Αυτό το project είναι ακόμα prototype. Δεν είναι ακόμα η τελική έκδοση που θα πάει σε άλλον πλανήτη. Οπότε ένα βήμα τη φορά. Επίσης το starhip θα είναι υπεύθυνο για να πάρει τους αστροναύτες από την σελήνη για να τους επιστρέψει στη γη σύμφωνα με το πρόγραμμα Άρτεμης.  

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...