Προς το περιεχόμενο

Άτομα που γράψατε υψηλά στις πανελλήνιες πώς διαβάζατε;


lighths

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας, είμαι ένας μαθητής Γ λυκείου που θέλει να περάσει ΗΜΜΥ στο ΕΜΠ. Δεν έχω κάποιο πρόβλημα να περάσω σε άλλη σχολή ΗΜΜΥ αλλά το Μετσόβιο είναι η πρώτη μου επιλογή (θέλω συγκεκριμένα ΗΜΜΥ επειδή το πρόγραμμα σπουδών μου φαίνεται ενδιαφέρον, έχει καλή επαγγελματική προοπτική και γενικότερα μου αρέσει να ασχολούμαι με Arduino και low level τομείς στην πληροφορική). Τα πηγαίνω αρκετά καλά στο φροντιστήριο και διαβάζω όσο περισσότερο μπορώ και προσπαθώ να βελτιωθώ στην έκθεση που δεν είμαι τόσο καλός. Η ερώτηση μου λοιπόν είναι, άτομα που περάσατε σε σχολές υψηλών βάσεων έχετε κάποια συμβουλή να δώσετε για το πως διαβάζατε στις πανελλήνιες και πως καταφέρατε να πάρετε τόσο πολλά μόρια (ειδικά στην έκθεση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγραψα γυρω στα 18500 το 2014 με προφανως αλλο τροπο εξετασεων 7 μαθηματα τοτε. Για την εκθεση θα σου πω 2-3 πραγματα καθως και γενικα επειδη απο τοτε εχω πτυχιο, μαστερ καθως και αλλα πτυχια οπως GMAT, IELTS και CFA. 

Λοιπον ας ξεκινησουμε απο τα βασικα, λυσε οσο πιο πολλες ασκησεις μπορεις. Λεγεται reinforcement, διαβαζεις ενα κεφαλαιο θεωριας οτι και να ειναι αυτο και λες οκ το καταλαβαινω παμε παρακατω. ΛΑΘΟΣ! Μετα απο καθε κεφαλαιο ειτε ειναι μαθηματικα ειτε φυσικη κλπ κατσε και λυσε  οσες ασκησεις μπορεις η εχεις βρει η σου βαζουν απο το φροντ. Οπου κανεις λαθος ψαξε το κομματι της θεωριας η την μεθοδολογια της λυσης και σε διαβεβαιωνω οτι στο 2ο περασμα η σε καποια επαναληψη θα πεις ωπππ να αυτο ειχα κανει λαθος τωρα το ξερω κλπ. Πολλοι λενε ααα κατσε ρε αυτο λυνεται ετσι παιρνεις ενα ΘΜΤ η μια ΑΔΜΕ (Δεν ξερω αν ειναι ακομα στην υλη αυτα) και το λυνεις χωρις να τριφθουν με την ασκηση και μετα ειναι αργα οταν καταλαβαινουν οτι δεν εχουν βασεις για να στηριξουν την επαναληψη.

Δευτερο πολυ σηματικο για μενα, απομυθοποιησε οσο μπορεις τις πανελληνιες. Ναι οκ ειναι σημαντικες για τη ζωη μας και για το μελλον μας και για να κανουμε αυτο που θελουμε. ΑΛΛΑ δεν ειναι και το τελος του κοσμου, ο καλα διαβασμενος 99/100 θα γραψει καλα οποτε βασισου στις δυναμεις σου και παρτο χαλαρα. Διαβαζε αλλα κανε και τις βολτες σου πες και τις μαλακιες σου με την παρεα κλπ. (Δικη μου εμπειρια εδινα 2ο μαθημα μαθηματικα γενικης και επειδη νομιζα οτι εκανα χοντρη μαλακια, ενω δεν εκανα τελικα εγραψα 19.4 δεν κοιμηθηκα τα επομενα βραδια πριν δωσω, τυπου 1-2 ωρες μαξ.) Προσεχε το αυτο στο λεω σαν εμπειρια, η ψυχολογια παιζει τεραστιο ρολο.

Τριτον για την εκθεση, μαθε να γραφεις σωστα. Οχι λαθη γραμματικα οχι λαθη ορθογραφικα, προσπαθησε να εχεις συνδετικες λεξεις κλπ και καλο λεξιλογιο. Παλι απο προσωπικη εμπειρια, οι φιλολογοι θεωρω οτι σε μεγαλο βαθμο θελουν να δουν ιδεες. Στην εκθεση κατα πασα πιθανοτητα θα πεσει ενα κοινωνικο θεμα. Γενικα, πρεπει να δειξεις οτι εχεις ΙΔΕΕΣ και ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ, οχι μπλα μπλα και να χαμε να λεγαμε.

Αν θες να ρωτησεις κατι πιο συγκεκριμενο και μπορω να βοηθησω στειλε. Γενικα σαν κατακλειδα αν βαλεις τις ωρες και το διαβασμα, δεν υπαρχει κολπο η τεχνικη για να γραψεις καλυτερα. Ποσο μαλλον καποιο κολπο που θα σου ελεγε καποιος σε ενα φορουμ.

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου με γυρνας αρκετα χρονια πισω, την εποχη με τις Δεσμες, αλλα νομιζω πανω κατω τα ιδια ισχυουν.

Για επιτυχια το τι χρειαζεται ο καθενας ειναι σχετικο, μιας και ολοι διαφερουμε.

Για εμενα: Μεθοδικο (πολυ) διαβασμα, Ψυχραιμια και Αυτοπεποιθηση.

Η καλη προετοιμασια θα σου δωσει και την αναγκαια αυτοπεποιθηση. Η ψυχραιμια ειναι πιο πολυ θεμα χαρακτηρα, αλλα σε καποιο βαθμο κατακτιεται (πιστευω).

Συμφωνω απολυτα με αυτο που ειπε ο φιλος πριν. Λυνε οσο περισσοτερες ασκησεις μπορεις. Παρε εξτρα βιβλια (συζητησε με τους καθηγητες σου) και οποτε ξεκλεβεις λιγο χρονο ριχνε μια ματια.

Τις ημερες των εξετασεων κλεινεις αυτια, αρματωνεσαι και πας να σκισεις. Θα αγνοησεις αυτους που θα τρεμουν, θα κλαινε, θα λιποθυμανε, τις μαναδες απεξω που θα νομιζουν οτι προσφερουν στηριξη στα παιδια τους και τους κλασσικους που θα λενε πιθανα θεματα. Οχι απο σνομπισμο. Αλλα γιατι εκει θα εχεις παει για να τελειωσεις μια δουλεια...να τελειωσεις απερισπαστος, με τον καλυτερο τροπο τους κοπους και τους αγωνες 2 ετων και να παρεις αυτο που αξιζεις!

Προσωπικα, επειδη εμεις τοτε διναμε στα αγρια χαραματα (γυρω στις 7.30πμ μοιραζαν θεματα) για να συνηθισω κ να ειμαι οκ και οχι στο ρελαντι τετοια ωρα, επι 1 μηνα πριν ξυπναγα στις 6πμ, οποτε 7.30 πεταγα.

Τωρα για την Εκθεση, τι να πω. Ηταν (και μαλλον ειναι) ο ασταθμητος παραγοντας. Υπαρχουν παιδια (κοριτσια συνηθως) που τους βγαινει αβιαστα ο Παπανουτσος απο μεσα τους. Εγω δυστυχως δεν ημουν σε αυτην την κατηγορια. Απεφευγα βαρυγδουπες λεξεις κ κλισε που διδασκαν τοτε οι φιλολογοι γιατι ηξερα οτι ειναι τελειως εξω απο τον τροπο που γραφω. Προσπαθουσα με απλα-σωστα ελληνικα να καταγραψω αποψεις και επιχειρηματα. Εννοειται ορθογραφια, συνταξη, γραμματικη πρεπει να ειναι αλανθαστα (γιατι βλεπω πλεον στα σχολεια ειδικα η ορθογραφια εχει καταντησει προαιρετικη).

Καλη επιτυχια ευχομαι!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην έκθεση ήμουν σκράπας. Έγραψα 11 την 1η φορά. Την επόμενη χρονιά έκανα ιδιαίτερα με μια απίστευτη καθηγήτρια-ποιήτρια και μου έμαθε έκθεση τόσο καλά που έγραψα 19.

Το σημαντικό είναι 1ον η δομή και 2ον οι συνδετικές λέξεις ώστε ο λόγος να ρέει και το κείμενό σου να διαβάζεται ευχάριστα. Στη συνέχεια, φρόντισε να μην κάνεις ορθογραφικά/συντακτικά λάθη και μάθε 20-30 "δύσκολες" λέξεις που ταιριάζουν σε ποικιλία εκθέσεων ώστε να βάλεις 4-5 σε όποιο θέμα και να πέσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω διαβαζα ξαπλωμενος. Γιατί το διάβασμα θεωρείται σέξι

 

"Στην πλατεία Κοραή, υπάρχει μια άστεγη Ελληνίδα, η Νικολέτα, που έχω γνωρίσει τα τελευταία χρόνια (σσ. είναι άστεγη εδώ και 13 έτη), η οποία αγαπά το διάβασμα. Την έχω πετύχει πολλές φορές να διαβάζει ξαπλωμένη στα πράγματά της κάποιο βιβλίο.

Screenshot2023-11-23at20-01-16eleonoraonX(.....png.44e88ddf7e33e7acab92ac235781c614.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/11/2023 στις 6:57 ΜΜ, lighths είπε

Γεια σας, είμαι ένας μαθητής Γ λυκείου που θέλει να περάσει ΗΜΜΥ στο ΕΜΠ. Δεν έχω κάποιο πρόβλημα να περάσω σε άλλη σχολή ΗΜΜΥ αλλά το Μετσόβιο είναι η πρώτη μου επιλογή (θέλω συγκεκριμένα ΗΜΜΥ επειδή το πρόγραμμα σπουδών μου φαίνεται ενδιαφέρον, έχει καλή επαγγελματική προοπτική και γενικότερα μου αρέσει να ασχολούμαι με Arduino και low level τομείς στην πληροφορική). Τα πηγαίνω αρκετά καλά στο φροντιστήριο και διαβάζω όσο περισσότερο μπορώ και προσπαθώ να βελτιωθώ στην έκθεση που δεν είμαι τόσο καλός. Η ερώτηση μου λοιπόν είναι, άτομα που περάσατε σε σχολές υψηλών βάσεων έχετε κάποια συμβουλή να δώσετε για το πως διαβάζατε στις πανελλήνιες και πως καταφέρατε να πάρετε τόσο πολλά μόρια (ειδικά στην έκθεση)

Καλησπέρα. Εγώ είμαι πάρα πολλά χρόνια πιο πίσω. Τελείωσα το λύκειο το μακρυνό 1994, και έχω τελειώσει ΗΜΜΥ Α.Π.Θ. Η έκθεση και εμένα με έστειλε στο Α.Π.Θ. και όχι στο Μετσόβιο γιατί στα άλλα 3 μαθήματα είχα υψηλές για την εποχή των δεσμών βαθμολογίες. Ένα 14,25 στην έκθεση δεν με έβαλε στο ΕΜΠ. Οπότε μάλλον θα πρέπει να.προσπαθησεις περισσότερο στην έκθεση, αν μπορείς βέβαια . Εγώ π.χ κάτι παραπάνω δεν μπορούσα να κάνω. Τώρα νομίζω δίνετε και ασκήσεις στην έκθεση οπότε υπάρχει η ευκαιρία κάποιος να τα καταφέρει πιο καλά. Όσον αφορά το διάβασμα δεν υπερέβαλα. Μετά τις 11 το βράδυ δεν διάβαζα ποτέ. Κοντά στο Πάσχα είχα βγάλει την ύλη και έκανα μόνο επαναλήψεις. Με βοήθησαν πολύ και τα ιδιαίτερα αλλά και το σχολείο που πήγαινα (στην επαρχεία) ήταν πολύ δυνατό με καλό ανταγωνισμό και καλούς καθηγητές που έκαναν δουλίτσα. Ουσιαστικά από τα τα ιδιαίτερα έπαιρνα πολλά πράγματα και με.2-3 ώρες διάβασμα καθημερινά ήμουν καλά. Θα πρέπει να υπάρχει και χρόνος για ανάπαυση. Καλή επιτυχία σου εύχομαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα φίλε μου!

Το 2015 που έδωσα έγραψα 19.096 στο πεδίο των οικονομικών και 18.760 στο πεδίο της τεχνολογικής (Τεχνολογική κατεύθυνση + ΑΟΘ + Μαθηματικά Γενικής για να ξεκλειδώσω πεδίο οικονομικών, νομίζω σύνολο 7 ή 8 μαθήματα).

Αν έχω κάποιο tip δώσω θα ήταν αυτά τα δύο: α) "εξασφάλιζε" ύλη, και β) ξεκούραση (όσο γίνεται).

Και εξηγώ:

Όταν λέω να εξασφαλίζεις ύλη εννοώ προτού περάσεις στο επόμενο κεφάλαιο του εκάστοτε μαθήματος να είσαι σίγουρος ότι δεν έχεις αφήσει κανένα κενό από το προηγούμενο και ότι έχεις εξαντλήσει όλα τα πιθανά σενάρια ασκήσεων/θεωρίας. Ειδικά στα θετικά μαθήματα είναι πολύ πιθανό κάποιο ερώτημα του Χ κεφαλαίου να απαιτεί γνώσεις κάποιου προηγουμένου.

Επίσης, εξασφάλισε πρώτα ότι γνωρίζεις άριστα τη θεωρία και ότι την έχεις κατανοήσει εις βάθος. Α) διότι με αυτόν τον τρόπο έχεις σίγουρο 1/4 θέματα στις Πανελλήνιες, και Β) διότι μόνο εάν γνωρίζεις άριστα τη θεωρία μπορείς να εκτελέσεις σωστά και την πράξη.

Όσον αφορά την ξεκούραση, μη ξεχνάς ότι οι πανελλήνιες είναι ένας μαραθώνιος. Μπορεί να τρέχεις τώρα για να βγάλεις την ύλη (και καλά κάνεις), αλλά το τρέξιμο δεν τελειώνει ποτέ. Μετά θα τρέχεις για να προλάβεις τις επαναλήψεις, και τέλος θα τρέχεις από το άγχος πριν τις Πανελλήνιες. Αποτέλεσμα; Το επόμενο έτος να φτάνει η περίοδος των εξετάσεων και να είσαι ένα χάλι, ένα κινούμενο ζόμπι με καμμένο εγκέφαλο. Προσωπικά, αν και διάβαζα αρκετά, θυμάμαι έβαζα ειδοποίηση στις 22:30 και τα έκλεινα όλα, είτε είχα τελειώσει τις ασκήσεις είτε όχι, προκειμένου να πέσω για ύπνο. Δεν ξενύχτησα ούτε μία φορά στη Γ' Λυκείου. Επίσης, απο το να περνάς τις ώρες σου πάνω από ένα βιβλίο δίχως να αποκομίζεις τίποτα λόγω κούρασης, χίλιες φορές να πέσεις δύο ώρες για έναν υπνάκο. Καθαρό κεφάλι θέλεις στο διάβασμα, όχι ταλαιπωρημένο. Όσο πιο νωρίς το καταλάβεις αυτό στη ζωή σου, τόσο καλύτερα θα τα πας στην ακαδημαϊκή σου πορεία.

Δύο μικρά tips όσον αφορά την έκθεση, από κάποιον που ναι μεν ξεκίνησε από Τεχνολογική Κατεύθυνση, αλλά έγραψα 19 τότε στην Έκθεση και έχω καταλήξει τώρα με μεταπτυχιακό και τελειώνω το διδακτορικό στις ανθρωπιστικές σπουδές: Α) εξασφάλισε τις ασκήσεις, μιλάμε για τα 3/4 του μαθήματος στις εξετάσεις. Β) Φρόντισε απλά το κείμενό σου να διαβάζεται. Τι εννοώ: να έχει δομή (αρχή, μέση και τέλος με κατάλληλη συνοχή) και να έχουν ουσία τα όσα γράφεις (κοινώς, ο πρόλογος να είναι όντως πρόλογος, τα επιχειρήματα να είναι όντως επιχειρήματα, και τα συμπεράσματα να είναι όντως συμπεράσματα). Μην αναλώνεσαι απλά στο να "στριμώξεις" όμορφες εκφράσεις και συνδετικές λέξεις. Εξασκήσου πρώτα στο να έχει δομή και να βγάζει νόημα (ώστε να εξασφαλίσεις έναν ικανοποιητικό βαθμό), και ύστερα εννοείται ότι βελτιώνεις σιγά σιγά λεξιλόγιο και τα συναφή.

 

Συνεχίζω, μην αγχώνεσαι περισσότερο από όσο πρέπει. Ο διαθέσιμος χρόνος ποτέ δεν θα σου φανεί αρκετός, αλλά όντως είναι. Απόδειξη αυτού: Αν σου δινόταν η ευκαιρία να επιλέξεις εσύ πότε θα ήσουν έτοιμος για να δώσεις Πανελλήνιες, όταν θα έφτανε η ώρα πάντα θα του έδινες αναβολή πιστεύοντας ότι υπάρχει ακόμα κάτι που δεν έχεις τελειοποιήσει. Οπότε μην σε πιάνει αυτή η υστερία με τον διαθέσιμο χρόνο και το πότε θα προλάβεις να κάνεις την νιοστή επανάληψη. Όλοι οι υποψήφιοι τον ίδιο χρόνο έχετε και την ίδια ύλη έχετε να αντιμετωπίσετε. Απλά φρόντισε εσύ να περνάς τον διαθέσιμο χρόνο σου κάνοντας ουσιαστικό διάβασμα και όλα θα πάνε καλά!

 

Τέλος, οι Πανελλήνιες δεν είναι τίποτα. Ναι, είναι όντως ένας τρόπος για να μπεις στην τριτοβάθμια, αλλά αυτό από μόνο του δεν λέει κάτι. Ούτε ξεκινάει εκεί η ζωή σου, ούτε τελειώνει. Παράδειγμα εγώ, που πέρασα στην πρώτη μου επιλογή, και τώρα έχω ήδη κάνει ανοίγματα σε δύο διαφορετικούς κλάδους προσπαθώντας να ξεφύγω από την επαγγελματική καριέρα που ξεκίνησα τότε το 2015 με τις πανελλήνιες και τη Σχολή που επέλεξα. Οπότε μην τρελαίνεσαι. Ναι, κάνε την προσπάθειά σου. Ναι, έχε στόχους και όνειρα. Ναι, δώσε τον καλύτερό σου εαυτό. Αλλά η ζωή δεν είναι μόνο το αποτέλεσμα των Πανελληνίων και το τι νόμιζες ότι ήθελες στα 17-18 σου.

 

Καλά αποτελέσματα!

Επεξ/σία από magnam
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ βρίσκομαι σε μια παρόμοια κατάσταση με τον OP. Είμαι και εγώ μαθητής γ λυκείου στη θετική κατεύθυνση που θα δώσει πανελλήνιες φέτος. Αν και διαβάζω αρκετά καλά και προσπαθώ να καταλάβω τις έννοιες όσο περισσότερο μπορώ, αυτό που με τρομάζει είναι πως δε διαβάζω αρκετά. Συγκεκριμένα, ο φυσικός στο φροντιστήριο που πηγαίνω, ο οποίος είχε πολλούς μαθητές που έγραψαν καλά μας λέει πως το Σαββατοκύριακο αφού δεν έχουμε σχολείο πρέπει να διαβάζουμε όσο περισσότερο μπορούμε με ελάχιστη ξεκούραση αλλιώς τον Μάρτιο θα μετανιώσουμε (που θα αρχίσουν οι επαναλήψεις) που είχαμε τόσο χρόνο και δεν τον χρησιμοποιήσαμε για διάβασμα. Εγώ συνήθως διαβάζω πολύ το Σάββατο επειδή την Κυριακή έχω τις περισσότερες φορές διαγώνισμα ενώ την Κυριακή μόνο το απόγευμα και βράδυ και το μεσημέρι (το πρωί συνήθως γράφω) ξεκουράζομαι. Φυσικά αν όντως βοηθήσει στο να γράψω καλύτερα είμαι τελείως πρόθυμος να διαβάζω όσο λέει αλλά αυτό που φοβάμαι είναι ότι θα είμαι burned out πριν τις εξετάσεις αν κουράσω τον εαυτό μου παρά πολύ (προς το παρόν είμαι μια χαρά, δε νιώθω ούτε πολύ κουρασμένος ούτε κάποια υπερκόπωση από το διάβασμα)

 

ΥΓ: Πως να βελτιώσω την έκφραση μου

Επεξ/σία από subaru-rem
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έκθεση = πονεμένη ιστορία...κατα τη γνώμη και ίσως και άλλων αχρείαστο μάθημα για αρκετές κατευθύνσεις 

 διάβαζε και όταν καταλάβεις ότι μπουχτιζεις βγες έξω και πήγαινε για τρέξιμο,ποδηλατο ,καφέ. ......

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, subaru-rem είπε

Εγώ βρίσκομαι σε μια παρόμοια κατάσταση με τον OP. Είμαι και εγώ μαθητής γ λυκείου στη θετική κατεύθυνση που θα δώσει πανελλήνιες φέτος. Αν και διαβάζω αρκετά καλά και προσπαθώ να καταλάβω τις έννοιες όσο περισσότερο μπορώ, αυτό που με τρομάζει είναι πως δε διαβάζω αρκετά. Συγκεκριμένα, ο φυσικός στο φροντιστήριο που πηγαίνω, ο οποίος είχε πολλούς μαθητές που έγραψαν καλά μας λέει πως το Σαββατοκύριακο αφού δεν έχουμε σχολείο πρέπει να διαβάζουμε όσο περισσότερο μπορούμε με ελάχιστη ξεκούραση αλλιώς τον Μάρτιο θα μετανιώσουμε (που θα αρχίσουν οι επαναλήψεις) που είχαμε τόσο χρόνο και δεν τον χρησιμοποιήσαμε για διάβασμα. Εγώ συνήθως διαβάζω πολύ το Σάββατο επειδή την Κυριακή έχω τις περισσότερες φορές διαγώνισμα ενώ την Κυριακή μόνο το απόγευμα και βράδυ και το μεσημέρι (το πρωί συνήθως γράφω) ξεκουράζομαι. Φυσικά αν όντως βοηθήσει στο να γράψω καλύτερα είμαι τελείως πρόθυμος να διαβάζω όσο λέει αλλά αυτό που φοβάμαι είναι ότι θα είμαι burned out πριν τις εξετάσεις αν κουράσω τον εαυτό μου παρά πολύ (προς το παρόν είμαι μια χαρά, δε νιώθω ούτε πολύ κουρασμένος ούτε κάποια υπερκόπωση από το διάβασμα)

 

ΥΓ: Πως να βελτιώσω την έκφραση μου

Αν ο καθηγητής σου σε γνωρίζει πολλά χρόνια και ξέρει ότι μπορείς να δώσεις πολλά περισσότερα, άκουσέ τον. Αλλά σε κάθε άλλη περίπτωση εγώ θα συνέχιζα ό,τι ακριβώς κάνεις. Συγκεκριμένα, κι εγώ κάθε Κυριακή μετά το διαγώνισμα ξεκουραζομουν και έβλεπα φόρμουλα. Δεν γίνεται να καείς, σημασία έχει να διατηρήσεις σώας τας φρένας και να είσαι αποδοτικός. Διότι μη ξεχνάς ότι έχεις πολλούς μήνες ακόμα μπροστά σου και όσο πάει η κούραση απλά θα κλιμακώνεται, δεν θα μειώνεται. Απλά εκτιμώ ότι ο καθηγητής σας το λέει γενικότερα θέλοντας να σας επισημάνει ότι τώρα παλεύετε για κάτι του οποίου τα αποτελέσματα θα βιώνετε για αρκετά χρόνια, περισσότερο απ' όσο μια αδικαιολόγητη ανάπαυλα τώρα.

2 ώρες πριν, kostasbm είπε

έκθεση = πονεμένη ιστορία...κατα τη γνώμη και ίσως και άλλων αχρείαστο μάθημα για αρκετές κατευθύνσεις 

 διάβαζε και όταν καταλάβεις ότι μπουχτιζεις βγες έξω και πήγαινε για τρέξιμο,ποδηλατο ,καφέ. ......

 

 

Ίσα ίσα, που προσωπικά θεωρώ ότι η έκθεση θα έπρεπε να είχε πολύ μεγαλύτερο συντελεστή για όλες τις κατευθύνσεις (αλλά φυσικά και να διδάσκεται ορθότερα). Δεν γίνεται να λογίζεσαι επαγγελματίας και να συντάσσεις υπηρεσιακές αναφορές γεμάτες ορθογραφικά και δίχως σύνταξη. Να σπάμε οι υπόλοιποι τα κεφάλια μας για να δούμε τι στο καλό εννοείς. Ή να έχει υποβληθεί αίτημα για δάνειο σε Τράπεζα με λανθασμένη στίξη.

Γι' αυτό και βλέπεις πολλούς φοιτητές να μην βρίσκονται σε θέση να αναγνώσουν ένα σύγγραμμα. Κυριολεκτικά να μην αντιλαμβάνονται τι λέει.

Πρώτα μαθαίνουμε γραφή και ανάγνωση και ύστερα πιάνουμε τα υπόλοιπα.

Επεξ/σία από magnam
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα δώσει με νόμο Αρσένη παλιά που διναμε ολα τα μαθηματα. εγραψα απο 2,5 μέχρι 19,5. Στην Εκθεση και τη Βιολογία που εγραψα πάνω απο 19 και ΑΕΠΠ που εγραψα 18 δεν έιχα διαβασει καθόλου πέραν των μαθημάτων στο σχολείο κι αν μας έβαζαν κάτι για το σπίτι. φυσική και μαθηματικά κατευθυνση που διάβαζα δυστυχως μόνο με βοηθήματα γιατι δεν ειχα τη δυνατότητα για φροντιστήριο, πάτωσα. Σημασία λοιπόν δεν έχει μόνο το πως διαβάζεις αλλά πρωτίστως να έχεις κατανοήσει την υλη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, magnam said:

 

Ίσα ίσα, που προσωπικά θεωρώ ότι η έκθεση θα έπρεπε να είχε πολύ μεγαλύτερο συντελεστή για όλες τις κατευθύνσεις (αλλά φυσικά και να διδάσκεται ορθότερα). Δεν γίνεται να λογίζεσαι επαγγελματίας και να συντάσσεις υπηρεσιακές αναφορές γεμάτες ορθογραφικά και δίχως σύνταξη. Να σπάμε οι υπόλοιποι τα κεφάλια μας για να δούμε τι στο καλό εννοείς. Ή να έχει υποβληθεί αίτημα για δάνειο σε Τράπεζα με λανθασμένη στίξη.

Γι' αυτό και βλέπεις πολλούς φοιτητές να μην βρίσκονται σε θέση να αναγνώσουν ένα σύγγραμμα. Κυριολεκτικά να μην αντιλαμβάνονται τι λέει.

Πρώτα μαθαίνουμε γραφή και ανάγνωση και ύστερα πιάνουμε τα υπόλοιπα.

συμφωνώ αλλά άλλο ορθογραφία και σύνταξη στα οποία ήμουν σχεδόν αλάνθαστος και άλλο να σου λέει η καθηγήτρια ότι δεν έχεις φαντασία και να σου σκίζει το γραπτό .... ...δεν μπορεί να στερείς μέσω της έκθεσης βαθμούς-μορια  από κάποιον που είναι Αρίστος φυσικοχημεία και μαθηματικά  .... δε γίνεται όλοι να είμαστε στο ίδιο επίπεδο σύνταξης και ορθογραφίας....... η βελτίωση έρχεται με το χρόνο

 

φιλικά ....  είμαι της παλιάς σχολής  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πανελλήνιες, πάμε τώρα 25 χρόνια πίσω σχεδόν, την πρώτη χρονιά με το νέο σύστημα Αρσένη.

Στις πανελλήνιες λοιπόν έβγαλα 11000 μόρια σύνολο νομίζω; Κάτι τέτοιο.

Πέρα από την προσέγγιση του διαβάσματος που είναι καθαρά προσωπικό, όσον αφορά το κονσεπτ των πανελληνίων,  οι βάσεις είναι απλά ένα κλειδί για μια πόρτα. Το τι θα συναντήσεις αφού περάσεις την πόρτα αυτή είναι εντελώς ασύνδετο. Άλλο οι πανελλήνιες, άλλο η σχολή και το επίπεδο της. Το μόνο που συνδέεται είναι η μιζέρια αυτών που το βλέπουν ως αγγαρεία, ως χαμένη ευκαιρία, ως "έλα μωρέ τι περιμένεις με τέτοιο βαθμό" κτλ.

Κλείνεις αυτιά, βάζεις τους στόχους σου, βρίσκεις το niche σου, και προχωράς.

Θεωρώ πολύ σημαντικότερο το να φτιάξεις καλές συνήθειες σε όποια σχολή και να είσαι, είτε στην Αθήνα, είτε στην Κολοπετινίτσα. Ανέπτυξε τα skills σου στο αντικείμενο σου όταν έρθει η ώρα, μείνε updated με τις εξελίξεις στον τομέα, δείξε διάθεση να μπείς στην έρευνα όσο μικρό κομμάτι και αν σου ανατεθεί, και θα ανταμοιφθείς πολύ περισσότερο σε βάθος χρόνου. Γιατί θα έχεις κάνει ουσιαστική χρήση του επιπέδου της εκπαίδευσης που είσαι κοινωνός. 

Πριν 3 περίπου χρόνια, όταν ήμουν ακόμα postdoc κάπου στην Αγγλία 😋 (sic) ήρθε ένας νέος άνθρωπος, Έλληνας που έψαχνε για διδακτορικό. Ήταν αρκετά γενναίος για να κάνει hands-on προσέγγιση με τον supervisor που τον ενδιέφερε και μπράβο του. Μου έπιασε την κουβέντα χωρίς να συστηθούμε πέραν ονομάτων, και μου είπε πως είχε τελειώσει ΗΜΜΥ στο Μετσόβιο. Με ρώτησε τι έχω τελειώσει εγώ και του είπα για πως είχα αποφοιτήσει ως Μηχανικός από ΤΕΙ στη βόρεια Ελλάδα. Άλλαξε έκφραση, είπε ένα "α οκ", γύρισε την πλάτη και έφυγε.

Μη σκέφτεστε σαν αυτό τον τύπο 😁.

Τα συνδικαλιστικά ως μέρος της ακαδημαικής εκπαίδευσης με ευθύνη των καθηγητών, η άρνηση αξιολόγησης, και τα κόμπλεξ, έχουν κάνει τεράστιο κακό στην Ελληνική τριτοβάθμια.

Καλή υπομονή και καλή επιτυχία!

Επεξ/σία από RedEnergy
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Στις 20/11/2023 στις 6:57 ΜΜ, lighths είπε

Γεια σας, είμαι ένας μαθητής Γ λυκείου που θέλει να περάσει ΗΜΜΥ στο ΕΜΠ. Δεν έχω κάποιο πρόβλημα να περάσω σε άλλη σχολή ΗΜΜΥ αλλά το Μετσόβιο είναι η πρώτη μου επιλογή (θέλω συγκεκριμένα ΗΜΜΥ επειδή το πρόγραμμα σπουδών μου φαίνεται ενδιαφέρον, έχει καλή επαγγελματική προοπτική και γενικότερα μου αρέσει να ασχολούμαι με Arduino και low level τομείς στην πληροφορική). Τα πηγαίνω αρκετά καλά στο φροντιστήριο και διαβάζω όσο περισσότερο μπορώ και προσπαθώ να βελτιωθώ στην έκθεση που δεν είμαι τόσο καλός. Η ερώτηση μου λοιπόν είναι, άτομα που περάσατε σε σχολές υψηλών βάσεων έχετε κάποια συμβουλή να δώσετε για το πως διαβάζατε στις πανελλήνιες και πως καταφέρατε να πάρετε τόσο πολλά μόρια (ειδικά στην έκθεση)

Δεν ξέρω αν είσαι ενεργός ακόμη, ελπίζω να πετύχεις τους στόχους σου και σου εύχομαι καλή δύναμη. Έδωσα πέρυσι πανελλήνιες και δεν είμαι τόσο το πιο αντιπροσωπευτικό άτομο που θα ήθελες να σου απαντήσει (έβγαλα 15.000 μόρια πάνω κάτω και με ΕΒΕ), όμως θα ήθελα να σου γράψω γιατί στα 2/4 των μαθημάτων έγραψα μεγάλους βαθμούς, και συγκεκριμενα Αοθ είχα 97/100. Προφανώς το Οικονομικό ήταν μονόδρομος.

Θα σου έδινα μόνο μια συμβουλή: Έχε τρέλα με τα μαθήματα... Μην διαβάζεις για να βγάλεις ύλη, ψάξου, μάθε και προσπάθησε να αγαπήσεις την χημεία, φυσική κλπ κλπ σας επιστήμες. Δεν πρέπει η μελέτη σου να είναι αγγαρεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...