Προς το περιεχόμενο

Άτομα που γράψατε υψηλά στις πανελλήνιες πώς διαβάζατε;


lighths

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας, είμαι ένας μαθητής Γ λυκείου που θέλει να περάσει ΗΜΜΥ στο ΕΜΠ. Δεν έχω κάποιο πρόβλημα να περάσω σε άλλη σχολή ΗΜΜΥ αλλά το Μετσόβιο είναι η πρώτη μου επιλογή (θέλω συγκεκριμένα ΗΜΜΥ επειδή το πρόγραμμα σπουδών μου φαίνεται ενδιαφέρον, έχει καλή επαγγελματική προοπτική και γενικότερα μου αρέσει να ασχολούμαι με Arduino και low level τομείς στην πληροφορική). Τα πηγαίνω αρκετά καλά στο φροντιστήριο και διαβάζω όσο περισσότερο μπορώ και προσπαθώ να βελτιωθώ στην έκθεση που δεν είμαι τόσο καλός. Η ερώτηση μου λοιπόν είναι, άτομα που περάσατε σε σχολές υψηλών βάσεων έχετε κάποια συμβουλή να δώσετε για το πως διαβάζατε στις πανελλήνιες και πως καταφέρατε να πάρετε τόσο πολλά μόρια (ειδικά στην έκθεση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγραψα γυρω στα 18500 το 2014 με προφανως αλλο τροπο εξετασεων 7 μαθηματα τοτε. Για την εκθεση θα σου πω 2-3 πραγματα καθως και γενικα επειδη απο τοτε εχω πτυχιο, μαστερ καθως και αλλα πτυχια οπως GMAT, IELTS και CFA. 

Λοιπον ας ξεκινησουμε απο τα βασικα, λυσε οσο πιο πολλες ασκησεις μπορεις. Λεγεται reinforcement, διαβαζεις ενα κεφαλαιο θεωριας οτι και να ειναι αυτο και λες οκ το καταλαβαινω παμε παρακατω. ΛΑΘΟΣ! Μετα απο καθε κεφαλαιο ειτε ειναι μαθηματικα ειτε φυσικη κλπ κατσε και λυσε  οσες ασκησεις μπορεις η εχεις βρει η σου βαζουν απο το φροντ. Οπου κανεις λαθος ψαξε το κομματι της θεωριας η την μεθοδολογια της λυσης και σε διαβεβαιωνω οτι στο 2ο περασμα η σε καποια επαναληψη θα πεις ωπππ να αυτο ειχα κανει λαθος τωρα το ξερω κλπ. Πολλοι λενε ααα κατσε ρε αυτο λυνεται ετσι παιρνεις ενα ΘΜΤ η μια ΑΔΜΕ (Δεν ξερω αν ειναι ακομα στην υλη αυτα) και το λυνεις χωρις να τριφθουν με την ασκηση και μετα ειναι αργα οταν καταλαβαινουν οτι δεν εχουν βασεις για να στηριξουν την επαναληψη.