Προς το περιεχόμενο

Τεχνητή Νοημοσύνη θα «επιστρατευτεί» από την FIA για την αστυνόμευση των ορίων πίστας στο φετινό Grand Prix του Abu Dhabi στην F1


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αντι να βαλουν ενα τυπου τεσλα αυτοκινουμενο χωρις οδηγο F1 AI να κανει το γυρο της πιστας να δουμε πραγματικα ποσο μπορουν να φτασουν σε απολυτες τιμες τα μονοθεσια εκει βρηκαν να βαλουν την ΑΙ να δουλεψει ? μην κλεψουν 0.001 οι οδηγοι ? ελεος ρε, καθολου φαντασια δλδ πχια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

23 λεπτά πριν, Piterakos83 είπε

η λύση είναι απλή ρε μάστορες!

Αμμοπαγίδα εκτός των ορίων της πίστας και να πάει να κουρευτεί αυτός που θα επιχειρήσει να τα ξεπεράσει!

Έλεος πια με τις πίστες (NOT) που φτιάχνονται εν μέσω μιας νυκτός σε κανονικούς δρόμους! Βάλτε στο καλεντάρι ιστορικές πίστες να ησυχάσουμε

Θα ήταν πολύ καλή ιδέα, αλλά επίσης θα ήταν και αδικία για κάποιον που τον έσπρωξαν εκτός πίστας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
38 minutes ago, Piterakos83 said:

η λύση είναι απλή ρε μάστορες!

Αμμοπαγίδα εκτός των ορίων της πίστας και να πάει να κουρευτεί αυτός που θα επιχειρήσει να τα ξεπεράσει!

Έλεος πια με τις πίστες (NOT) που φτιάχνονται εν μέσω μιας νυκτός σε κανονικούς δρόμους! Βάλτε στο καλεντάρι ιστορικές πίστες να ησυχάσουμε

Για να είσαι εκτός ορίων όμως δεν χρειάζεται να είσαι πάνω από την περιοχή της αμμοπαγίδας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω τη λύση: να καταργηθούν εντελώς τα όρια της πίστας και να πηγαίνει ο καθένας απ' όπου θέλει. Αν έχει την τύχη με το μέρος του και δεν καταστρέψει στα κερμπς το αυτοκίνητό του, αν δεν κολλήσει στις αμμοπαγίδες και δεν γλιστρήσει στο χορτάρι, ε, ας κερδίσει αυτός. Έτσι, για να αυξηθεί ο ρόλος του απρόβλεπτου παράγοντα και αποκτήσουν λίγο παραπάνω ενδιαφέρον οι αγώνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Piterakos83 είπε

η λύση είναι απλή ρε μάστορες!

Αμμοπαγίδα εκτός των ορίων της πίστας και να πάει να κουρευτεί αυτός που θα επιχειρήσει να τα ξεπεράσει!

Έλεος πια με τις πίστες (NOT) που φτιάχνονται εν μέσω μιας νυκτός σε κανονικούς δρόμους! Βάλτε στο καλεντάρι ιστορικές πίστες να ησυχάσουμε

Σε αυτή την περίπτωση το πιθανότερο σενάριο είναι αυτοκίνητο ασφαλείας ή ακόμα και κόκκινη σημαία για να απομακρυνθεί το όχημα σε περίπτωση που κολλήσει.  Ανετα 5-10 αυτοκίνητα ασφαλείας ανα αγώνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Voodooman είπε

Κάτι παρόμοιο πρώτος δεν το είπε ο Lauda, αλλά ο Walter Rorl στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, σχετικά με το πόσο εύκολο ήταν να κερδίσει κανείς οδηγώντας τα Audi Quattro. Οι περισσότεροι το εξέλαβαν ως βολή κατά της Michelle Mouton, της πρώτης και μοναδικής γυναίκας που κέρδισε αγώνες ΠΠΡ και που οδηγούσε τότε το ένα από τα Quattro.

Πάντα οι αθλητές του καναπέ είχαν να πουν τόσα πολλά. Σε όλους αυτούς προτείνω να βάλουν το F1 σε κάποια πλατφόρμα, να ενεργοποιήσουν όλα τα βοηθήματα και να προσπαθήσουν να κάνουν χρόνους αντίστοιχους του Sargeant.

Χωρις διαθεση αντιπαραθεσης, ετσι οπως το λες, ειναι σαν να θεωρεις τον Νικι Λαουντα εναν αθλητη του καναπε.

Θεωρω οτι ο Λαουντα ηταν ενας απο τους καλυτερους.

 

 

Επεξ/σία από BertaJourdan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, jimse είπε

Όσο παράξενο και αν φαίνεται είναι πολύ δυσκολότερα τώρα παρά τότε που είχαν να αλλάζουν μόνο ταχύτητες.

Με χειροκίνητο κιβώτιο, με το 1/2 της αεροδυναμικής και μηχανικής πρόσφυσης, με 1200 ίππους και με ανύπαρκτους κανόνες ασφαλείας μάλλον κάνεις λάθος.

 

  • Like 2
  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, BertaJourdan said:

Ο Νικι Λαουντα ειχε πει πριν αρκετα χρονια> <<Αυτα τα αυτοκινητα της F1τα οδηγει και ενας πιθηκος>>

Φαντασου τι γινεται τωρα. Σε λιγο δεν θα χρειαζεται καν να ειναι καποιος μεσα.

Για πιθήκους δεν ξέρω, πάντως ο Lauda όταν μπήκε στη Jaguar του De la Rosa και προσπάθησε να φρενάρει στα ίδια σημεία, σπίναρε 2 φορές σε 3 γύρους ΜΕ traction control.

https://www.autosport.com/f1/news/lauda-spins-twice-in-jaguar-test-font-faceverdana-size1iupdated-i-font-5058698/5058698/

Επεξ/σία από MikeKata
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Piterakos83 είπε

η λύση είναι απλή ρε μάστορες!

Αμμοπαγίδα εκτός των ορίων της πίστας και να πάει να κουρευτεί αυτός που θα επιχειρήσει να τα ξεπεράσει!

Έλεος πια με τις πίστες (NOT) που φτιάχνονται εν μέσω μιας νυκτός σε κανονικούς δρόμους! Βάλτε στο καλεντάρι ιστορικές πίστες να ησυχάσουμε

Σε αυτή την περίπτωση το πιθανότερο σενάριο είναι αυτοκίνητο ασφαλείας ή ακόμα και κόκκινη σημαία για να απομακρυνθεί το όχημα σε περίπτωση που κολλήσει.  Ανετα 5-10 αυτοκίνητα ασφαλείας ανα αγώνα.

έχω και σε αυτό τη λύση: 2 μέτρα αμμοπαγίδα και μετά άσφαλτο ώστε να μην κολλάνε αλλά να χάνουν και τελείως το mommentum τους

Επεξ/σία από Piterakos83
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, BertaJourdan said:

Χωρις διαθεση αντιπαραθεσης, ετσι οπως το λες, ειναι σαν να θεωρεις τον Νικι Λαουντα εναν αθλητη του καναπε.

Θεωρω οτι ο Λαουντα ηταν ενας απο τους καλυτερους.

 

 

Αθλητές του καναπέ είμαστει όλοι εμείς που κρίνουμε ανθρώπους με τους οποίους δεν έχουμε και πολλή σχέση, όχι ο Λάουντα.

Ο Λάουντα ήταν από τους καλύτερους-στην εποχή του. Κανείς δεν εγγυάται ότι θα ήταν εξίσου γρήγορος σε παλιότερη ή σε νεότερη εποχή. Αρκεί να σκεφτούμε ότι τις καταπονήσεις που δέχονται οι σύγχρονοι πιλότοι F1 ούτε που τις φαντάζονταν οι τότε πιλότοι, όπως επίσης και τις αποφάσεις που καλούνται να πάρουν και τα κουμπάκια που έχουν να πατήσουν.

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Nakis93 είπε

Έχει γίνει λίγο σούπα η λέξη ΑΙ και την κοτσάρουμε παντού. Ίσως επειδή πουλιέται πιο ακριβά ένα προϊόν με ταμπέλα ΑΙ.

Έτσι! Αηδία και τρία εγκεφαλικά μάθε φορά που το διαβάζω... Μας χάλαγε που τόσα λέγαμε με τη χρήση υπολογιστών ή με τη χρήση software; 

Ανακαλύψαμε το 2023 ότι ένας υπολογιστής μπορεί να έχει τεχνητή "νοημοσύνη".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, fast8 said:

 σε λίγα χρόνια αν ο Μάκης και ο Τάκης αλλάξανε λωρίδα στον Κιφησό χωρίς φλας. Φαίνεται καλή ιδέα στα χαρτία, στην πράξη θα δούμε πως και που θα το αξιοποιήσει η εξουσία.

Όταν ο Μάκης, ο Τάκης και ο Σάκης σταματήσουν να οδηγούν σα πίθηκοι, δεν θα έχουν τίποτα να φοβούνται από την «εξουσία». 

Και μακάρι δηλαδή, μπας και θρηνήσουμε 2-3 λιγότερους στο δρόμο, δε βλέπεις τί γίνεται στο Ισλαμαμπάντ της Ευρώπης κάθε μέρα;

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Voodooman είπε

Αθλητές του καναπέ είμαστει όλοι εμείς που κρίνουμε ανθρώπους με τους οποίους δεν έχουμε και πολλή σχέση, όχι ο Λάουντα.

Ο Λάουντα ήταν από τους καλύτερους-στην εποχή του. Κανείς δεν εγγυάται ότι θα ήταν εξίσου γρήγορος σε παλιότερη ή σε νεότερη εποχή. Αρκεί να σκεφτούμε ότι τις καταπονήσεις που δέχονται οι σύγχρονοι πιλότοι F1 ούτε που τις φαντάζονταν οι τότε πιλότοι, όπως επίσης και τις αποφάσεις που καλούνται να πάρουν και τα κουμπάκια που έχουν να πατήσουν.

Δύσκολο να συγκρίνουμε εποχές μεταξύ τους πάντως γενικά.

Τώρα τρέχουν σε στροφές 5+G και πολλές φορές με το ζόρι τελειώνουν τον αγώνα, παλιότερα έτρεχαν και δεν ήξεραν αν θα βγουν ζωντανοί στο τέλος του αγώνα.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι στα σύγχρονα χρειάζεται πολύ καλή γνώση πάνω στις διαφορετικές ρυθμίσεις και επιλογές του μονοθεσίου ενώ παλιότερα  αρκούσε κυρίως το ταλέντο και η εμπειρία.

Επεξ/σία από Jts
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, polaki είπε

Όταν ο Μάκης, ο Τάκης και ο Σάκης σταματήσουν να οδηγούν σα πίθηκοι, δεν θα έχουν τίποτα να φοβούνται από την «εξουσία». 

Και μακάρι δηλαδή, μπας και θρηνήσουμε 2-3 λιγότερους στο δρόμο, δε βλέπεις τί γίνεται στο Ισλαμαμπάντ της Ευρώπης κάθε μέρα;

Ολα για το καλό μας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...