cinemusic Δημοσ. 24 Μαρτίου Share Δημοσ. 24 Μαρτίου Ωραιος ο Σαινθ. Σταθερος δουλευταράς καταφερε μια ανετη νικη. Φοβήθηκα καποια στιμη ότι θα το κρεμάσουν από την ομαδα με τακτικη που θα ηταν υπερ του Λεκλερ αλλα ήταν τοσο αλλου που δεν γινόταν τιποτα. Φετος την δεύτερη θεση η Ferari την εχει ευκολα φτανει να μην αρχίσουν παλι τις χαζομαρες. Στη τριτη θεση την Μακλαρεν επισης την βλεπω ανετη. Το ρεζίλη της Mercedes δεν εχει τελος αφου φετος φαίνεται να παλευει με την Aston Martin για την τέταρτη θέση. Παιζει να το εχουν κανει χειρότερο και από προπερσι με την διαφορα ότι φετος δεν χοροπηδάει στην ευθεία και η πλακα είναι ότι και φετος εξακολουθούν να μη μπορουν να καταλάβουν την συμπεριφορά του μονοθεσιου τους. Ρασελ και Χαμιλτον τους βλεπω να παλευουν με το τιμόνι για να το κρατήσουν ενώ η τελικη τους στις ευθείες ειδικα σημερα ηταν για κλάματα. Οσο για τον Ρασελ, το παιδι θελει πολυ διάβασμα ακόμα. Τριτη χρνια και ακομα δεν εχει καταλάβει μεχρι που μπορει το μονοθέσιο του. Το διάλυσε για άλλη μια φορα προς το τελος του αγωνα σε εξασφαλισμένη θεση όπως ακριβως ειχε κανει περσι. Συνεχίζει τα λαθη όπως εκανε και στους δυο πρωτους αγωνες που του στέρησαν θέσεις στην κατάταξη και πετά στον βρόντο την καλη του απόδοση στις κατατακτήριες. Όταν το ειδα πισω από τον Αλονσο δεν πιστεψα ουτε μια στιγμη πως θα μπρουσε να τον περασει και ας ειχε πιο φρεσκα ελαστικά. 3 ώρες πριν, Stergios74 είπε 20" πέναλτι στον Αλόνσο. Θεώρησαν ότι έκανε brake testing. Άραγε αυτό κλείνει την πόρτα της merc για τον alonso; Σοβαρά υπάρχει ποινή 20" για break testing; Από πότε;;; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ… 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 24 Μαρτίου Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 41 λεπτά πριν, papp0us είπε Τώρα είμαι ΜΕ Σάνθη. Θέλω βασικά να πάρει πρωτάθλημα, να γίνει η F1 του χρόνου το πιο άβολο πράγμα στον κόσμο το πιο αστειο θα ειναι να βγει 2ος στο πρωτάθλημα σε βαθμούς (δεν ειναι και απιθανο) και λογω πολιτκης της φ1 να μην παρει θεση για το 25 και να τρεχει μεσα ο λοχιας, ο ρικ, μια ανηψια του μπιν σαλαμουχ μιν μαμουν και κανενας ουκρανος pay driver. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cygnus Δημοσ. 24 Μαρτίου Share Δημοσ. 24 Μαρτίου Είδαμε επιτέλους ένα “we are going with plan A” από τη Ferrari. Να τα λέμε όλα. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 24 Μαρτίου Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 31 minutes ago, Cygnus said: Είδαμε επιτέλους ένα “we are going with plan A” από τη Ferrari. Να τα λέμε όλα. Plan Appendix... κατά τύχη ήταν κι αυτό. 2 hours ago, liakjim said: @ekrepali Δες και το inboard του Ράσελ... αναβοσβηνει το κόκκινο φως του Αλόνσο, κάνει μπαμ ότι φρεναρει πολύ πριν τη στροφή. Είχε περιθώρια κατά τη γνώμη μου ο Ράσελ... αλλά είναι οδηγός της πλάκας στο θέμα των αντανακλαστικών συγκριτικά με άλλους στο grid. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dim_plo Δημοσ. 24 Μαρτίου Share Δημοσ. 24 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Για να δούμε αν υπάρχει κάποιος με γνώσεις Vettel στο insomnia: Πότε ήταν η τελευταία φορά που είχαμε 1-2 Ferrari και 3-4 McLaren; Ο πρώτος που θα το βρει κερδίζει έναν επιπλέον πόντο στο fantasy (α λα fastest lap). 😂 Επεξ/σία 24 Μαρτίου από dim_plo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 24 Μαρτίου Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 13 λεπτά πριν, ekrepali είπε Plan Appendix... κατά τύχη ήταν κι αυτό. Δες και το inboard του Ράσελ... αναβοσβηνει το κόκκινο φως του Αλόνσο, κάνει μπαμ ότι φρεναρει πολύ πριν τη στροφή. Είχε περιθώρια κατά τη γνώμη μου ο Ράσελ... αλλά είναι οδηγός της πλάκας στο θέμα των αντανακλαστικών συγκριτικά με άλλους στο grid. Δεν υπάρχει οδηγός που να μην έχει άριστα αντανακλαστικά στη φόρμουλα 1. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sstratos Δημοσ. 24 Μαρτίου Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 20 λεπτά πριν, ekrepali είπε Δες και το inboard του Ράσελ... αναβοσβηνει το κόκκινο φως του Αλόνσο, κάνει μπαμ ότι φρεναρει πολύ πριν τη στροφή. Το κόκκινο λαμπάκι στο πίσω μέρος δεν σημαίνει απαραίτητα οτι ο οδηγός πατάει φρένο. Δεν είναι σαν τα φανάρια "στοπ" των επιβατικών 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greenfan20 Δημοσ. 24 Μαρτίου Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 11 λεπτά πριν, dim_plo είπε Για να δούμε αν υπάρχει κάποιος με γνώσεις Vettel στο insomnia: Πότε ήταν η τελευταία φορά που είχαμε 1-2 Ferrari και 3-4 McLaren; Είμαι σχεδόν βεβαιος ότι ήταν τη σεζόν 2007 σε έναν από τους τελευταίους αγώνες (όχι στη Βραζιλία, γιατί από 4ος και πάνω έπαιρνε το πρωτάθλημα ο Χάμιλτον αν δεν νικούσε ο Αλόνσο). Τα επόμενα χρόνια δε βρέθηκαν ταυτόχρονα σε κοντεντερ θέση και οι δύο ομάδες (το 2010 και το 2012 Ο Αλόνσο κουβαλούσε μόνος του τη φοράδα). Spoiler Κάποιος πιο πονηρεμενος θα έλεγε ότι τότε είχε τερματίσει 1,2,3,4 η Φερραρι, αλλά εγώ είμαι καλοπροαιρετος άνθρωπος και θέλω να τους βλέπω όλους μονιασμενους (γκουχου Σπαιγκειτ γκουχου). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 24 Μαρτίου Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 4 minutes ago, sstratos said: Το κόκκινο λαμπάκι στο πίσω μέρος δεν σημαίνει απαραίτητα οτι ο οδηγός πατάει φρένο. Δεν είναι σαν τα φανάρια "στοπ" των επιβατικών Να άφηνε το γκάζι αποκλείεται, ούτε έχει νόημα να γεμίσει μπαταρία για μισό δευτερόλεπτο. Ενας έμπειρος οδηγός καταλαβαίνει ότι είναι φρένο... πόσο μάλλον όταν πρόκειται για τον Αλόνσο που πάει να αμυνθεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
specre Δημοσ. 24 Μαρτίου Share Δημοσ. 24 Μαρτίου Αυτό είναι το PLAN της φοράδας 13 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
listerstorm Δημοσ. 24 Μαρτίου Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 1 ώρα πριν, ekrepali είπε Δες και το inboard του Ράσελ... αναβοσβηνει το κόκκινο φως του Αλόνσο, κάνει μπαμ ότι φρεναρει πολύ πριν τη στροφή. Alarm έβγαλε για να περάσει αλλά δεν τα είδε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dim_plo Δημοσ. 24 Μαρτίου Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 54 minutes ago, greenfan20 said: Είμαι σχεδόν βεβαιος ότι ήταν τη σεζόν 2007 σε έναν από τους τελευταίους αγώνες (όχι στη Βραζιλία, γιατί από 4ος και πάνω έπαιρνε το πρωτάθλημα ο Χάμιλτον αν δεν νικούσε ο Αλόνσο). Τα επόμενα χρόνια δε βρέθηκαν ταυτόχρονα σε κοντεντερ θέση και οι δύο ομάδες (το 2010 και το 2012 Ο Αλόνσο κουβαλούσε μόνος του τη φοράδα). Reveal hidden contents Κάποιος πιο πονηρεμενος θα έλεγε ότι τότε είχε τερματίσει 1,2,3,4 η Φερραρι, αλλά εγώ είμαι καλοπροαιρετος άνθρωπος και θέλω να τους βλέπω όλους μονιασμενους (γκουχου Σπαιγκειτ γκουχου). And we have a winner! Για την ιστορία, Σπα 2007. Νικητής ο τελευταίος πρωταθλητής της Ferrari, Kimi. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sstratos Δημοσ. 24 Μαρτίου Share Δημοσ. 24 Μαρτίου Εγώ πιστεύω η red bull δεν γινεται να έκανε κάτι λάθος με τα φρένα - αεραγωγούς κτλ κτλ Εγώ πιστεύω οτι ο Sainz ειχε κρατήσει την σκωληκοειδίτιδα σε σακουλάκι/κυπελάκι και μόλις τον προσπέρασε το πέταξε εξω απο το μονοθέσιο και μπήκε στον αεραγωγό του μαξ που ακολουθούσε ... 😁😆 Σατανικό ?? 😄 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 24 Μαρτίου Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 1 hour ago, liakjim said: Δεν υπάρχει οδηγός που να μην έχει άριστα αντανακλαστικά στη φόρμουλα 1. Τόσο καλά αντανακλαστικά που στη Σιγκαπούρη στούκαρε μόνος του στον τοίχο. 😄 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 24 Μαρτίου Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 1 ώρα πριν, ekrepali είπε Να άφηνε το γκάζι αποκλείεται, ούτε έχει νόημα να γεμίσει μπαταρία για μισό δευτερόλεπτο. Ενας έμπειρος οδηγός καταλαβαίνει ότι είναι φρένο... πόσο μάλλον όταν πρόκειται για τον Αλόνσο που πάει να αμυνθεί. Εκεί που όλοι πάνε με 240-270, ο Αλόνσο έκοψε νωρίτερα στα 200. Και για αυτό τιμωρήθηκε. Και για αυτό στουκαρε ο Ράσελ. 49 λεπτά πριν, ekrepali είπε Τόσο καλά αντανακλαστικά που στη Σιγκαπούρη στούκαρε μόνος του στον τοίχο. 😄 Τι σχέση έχουν τα αντανακλαστικά με ένα λάθος λίγων εκατοστών σε μια στροφή; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα