Stratosnis Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 13 minutes ago, liakjim said: Μάλλον παρακολουθείς άλλο άθλημα. το μόνο σίγουρο, εδώ και κάποια χρόνια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ASFE Δημοσ. 28 Μαρτίου Μέλος Share Δημοσ. 28 Μαρτίου Ετσι. Να υπογραψουν πριν μπουν οτι θα φρεναρουν στην πινακιδα των 100 μετρων. Αλλιως ποινη... 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JLEE Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου Εγώ ξέρω οτι σε δέκα ημέρες ο Leclerc θα πάρει την πρώτη νίκη του για εφέτος... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakinen Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 24 λεπτά πριν, JLEE είπε Εγώ ξέρω οτι σε δέκα ημέρες ο Leclerc θα πάρει την πρώτη νίκη του για εφέτος... Δεύτερο σερί αγώνα χωρίς Ολλανδικό ύμνο θα πάθουμε σύνδρομο στέρησης 😁 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
smpt Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου https://www.youtube.com/watch?v=ZsZR68lqFCg Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just getting started Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 1 hour ago, ASFE said: Ετσι. Να υπογραψουν πριν μπουν οτι θα φρεναρουν στην πινακιδα των 100 μετρων. Αλλιως ποινη... Αν μια κίνηση γίνεται για να κόψεις τον άλλον από το να πάρει "φυσιολογική" γραμμή, κάνοντας εσύ κάτι τελείως απρόβλεπτο και περιττό, ναι να πάρεις ποινή. Μπορεί στην προκειμένη περίπτωση η απόσταση του Ράσελ με τον Αλόνσο να επέτρεπε αρκετό περιθώριο αντίδρασης, οπότε ίσως το μέγεθος της ποινής να ήταν υπερβολικό, αλλά δεν παύει να είναι παράνομη και οριακά επικίνδυνη κίνηση. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fast8 Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου Η ποινή στον Alonso είναι μια ανοησία. Δουλειά του Russel ήταν να παρακολουθεί πολύ στενά την ταχύτητα του προπορευόμενου πιο αργού μονοθεσίου. Δεν είναι ότι ο Alonso τέσταρε τα φρένα στο 1 μέτρο διαφορά. Απο τα λεγόμενα του Alonso: "Ήθελα να μεγιστοποιήσω την ταχύτητα εξόδου από τη Στροφή 6 και να αμυνθώ στην επίθεσή του. Αυτό θα έκανε κάθε οδηγός αγώνων, δεν θεώρησα πως ήταν κάτι επικίνδυνο”. “... αλλάζοντας αγωνιστικές γραμμές, θυσιάζοντας ταχύτητα εισόδου για καλές εξόδους, όλα αυτά αποτελούν μέρος της τέχνης του μηχανοκίνητου αθλητισμού”. “Ποτέ δεν οδηγούμε στο 100% σε κάθε γύρο και κάθε στροφή. Κάνουμε οικονομία καυσίμων, ελαστικών, φρένων. Είναι μια έκπληξη, λοιπόν, το να θεωρούμαι υπεύθυνος να κάνω κάθε γύρο πανομοιότυπο”. 4 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mandos Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 35 λεπτά πριν, just getting started είπε Αν μια κίνηση γίνεται για να κόψεις τον άλλον από το να πάρει "φυσιολογική" γραμμή, κάνοντας εσύ κάτι τελείως απρόβλεπτο και περιττό, ναι να πάρεις ποινή. Μπορεί στην προκειμένη περίπτωση η απόσταση του Ράσελ με τον Αλόνσο να επέτρεπε αρκετό περιθώριο αντίδρασης, οπότε ίσως το μέγεθος της ποινής να ήταν υπερβολικό, αλλά δεν παύει να είναι παράνομη και οριακά επικίνδυνη κίνηση. Υπάρχουν κανονισμοί για το πως να αμυνθείς, πως να κινηθείς, πως οτιδήποτε. Ο Αλόνσο δεν παραβιάσε κάποιο κανονισμό. Τιμωρήθηκε γιατί φρέναρε διαφορετικά από ότι στον υπόλοιπο αγώνα. Λογικό δεν είναι να φρενάρεις αλλιώς ενώ προσπαθείς να αμυνθείς; Αν δεν είχε βγει έξω ο Russel θα υπήρχε ποινή; Ακόμα και η ποινή λέει "potentially dangerous". Οκ, να δωθεί penalty, αλλά το "potentially" και το 20sec κάπως δεν ταιριάζουν, και με κάποιο τρόπο πρέπει και ο οδηγός να μπορεί να αμυνθεί, αλλιώς να πάμε να δούμε Nascar να βλέπουμε κύκλους. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gatilaras Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου Εγω μαζι τους κ μαζι σας οσοι ειστε υπερ της ποινης του μπαρμπα-Alonso αλλα λεω εγω με το πτωχο μυαλο μου: O Russell υποτιθεται οτι λογω brake check απο τον Alonso το εχασε και γεμισε ο τοπος mercedes,αλλου η merc και αλλου η edes εγινε,εστω οτι οπως πηγαινε ο Αλονσος πατημενος κ κομπλε εσπαζε το μοτερ και εμπαινε σε ενα συννεφο μεσα λαδιου και ψυκτικου υγρου τι θα γινονταν ακριβως?Εαν υπηρχε κλαταρισμα παλι τι θα γινονταν ακριβως? Δεν διαφωνω οτι ο Αλονσο αμυνθηκε ολιγον "βρωμικα" αλλα διαφωνω οτι για τη στουκα του Ρασελ φταιει το brake check του Alonso. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xacto Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2 ώρες πριν, JLEE είπε Εγώ ξέρω οτι σε δέκα ημέρες ο Leclerc θα πάρει την πρώτη νίκη του για εφέτος... Και εγώ το ξέρω, δεν έγραφα για να μην ενοχλήσω τους αγωνοδίκες. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ghostrider Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου Πολυ το γρουσουζευουμε ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eri77 Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2 hours ago, JLEE said: Εγώ ξέρω οτι σε δέκα ημέρες ο Leclerc θα πάρει την πρώτη νίκη του για εφέτος... δυστυχως δεν εχει ελπιδα σε αυτην την πιστα.( υπό κανονικές συνθήκες)..αν ομως κερδιζει ( υπό κανονικές συνθήκες),σημαινει οτι παμε για πρωταθλημα 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just getting started Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 1 hour ago, mandos said: Υπάρχουν κανονισμοί για το πως να αμυνθείς, πως να κινηθείς, πως οτιδήποτε. Ο Αλόνσο δεν παραβιάσε κάποιο κανονισμό. Τιμωρήθηκε γιατί φρέναρε διαφορετικά από ότι στον υπόλοιπο αγώνα. Λογικό δεν είναι να φρενάρεις αλλιώς ενώ προσπαθείς να αμυνθείς; Αν δεν είχε βγει έξω ο Russel θα υπήρχε ποινή; Ακόμα και η ποινή λέει "potentially dangerous". Οκ, να δωθεί penalty, αλλά το "potentially" και το 20sec κάπως δεν ταιριάζουν, και με κάποιο τρόπο πρέπει και ο οδηγός να μπορεί να αμυνθεί, αλλιώς να πάμε να δούμε Nascar να βλέπουμε κύκλους. Μα δεν είπα ότι έφταιγε ο Αλόνσο που βγήκε εκτός ο Ράσσελ. Επίσης έγραψα ότι όντως η ποινή του ήταν υπερβολική κατά τη γνώμη μου. Αλλά σίγουρα η άμυνα του δεν ήταν μέσα στα φυσιολογικά πλαίσια άμυνας των οδηγών. Άλλο να φρενάρεις αλλιώς (πχ 10-20 μέτρα πιο πριν για να επικεντρωθείς σε καλύτερη έξοδο, να φέρεις τον πίσω πιο κοντά για να έχει περισσότερο dirty air και να μην πάρει καλή γραμμή), και τελείως άλλο το να φρενάρεις 100 μέτρα σχεδόν πιο πριν και μετά να ξανά πατήσεις το γκάζι. Δείτε την άμυνα του Λεκλέρ το 19 στην Μόντσα εναντίον Χάμιλτον. Είναι textbook του πώς να φρενάρεις λίγο πιο νωρίς για να κόψεις το slingshot effect του πίσω. Επίσης μια χαρά ήξερε ο Αλόνσο ακριβώς τι έκανε, και ότι πήγαινε για ποινή. Για αυτό και τα radio τύπου "throttle issues" κλπ, πολύ προτού πάρει την ποινή. Το μόνο κυριολεκτικά ελαφρυντικό του Αλόνσο είναι η απόσταση που είχε με τον Ράσσελ. Και το λέω σαν φαν του Αλόνσο, τον Ράσσελ τον βρίσκω τέρμα αντιπαθητικό. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
back15220 Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JLEE Δημοσ. 29 Μαρτίου Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 17 ώρες πριν, eri77 είπε δυστυχως δεν εχει ελπιδα σε αυτην την πιστα.( υπό κανονικές συνθήκες)..αν ομως κερδιζει ( υπό κανονικές συνθήκες),σημαινει οτι παμε για πρωταθλημα Εμπρός καλή μου πρόκα... Τρύπα τα λάστιχα του Φερστάπεν στο 5ο γύρο... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα