teodor_ch Δημοσ. Πέμπτη στις 11:12 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:12 πμ 42 λεπτά πριν, cmaniac είπε Εννοώ οτι είναι πολύ οικονομικά λόγω regen. Αν τα οδηγείς σωστά, και στα θερμικά ισχύει αυτό σε έναν βαθμό. Η διαφορά με τα θερμικά είναι οτι ενώ σε εκείνα οταν αφήνεις το γκάζι με ταχύτητα μεσα μηδενίζουν την κατανάλωση (σταματάνε να λειτουργούν τα μπεκ), ενώ στα ηλεκτρικά έχεις και κέρδος λόγω regen. 👍 Η διαφορά βέβαια είναι χαοτική. Και σου μιλάω εγώ που στο Golf tsi 1.4 160hp άλλαξα τακάκια μπρός πίσω στα 100-120.000χλμ πρώτη φορά. Δηλαδή δούλευα το ρολάρισμα χωρίς καύσιμο σε μέγιστο βαθμό. Ιωάννινα - Τζουμέρκα και πίσω έκαψα ~15% να ανέβω και ~3% να επιστρέψω. Στην επιστροφή νομίζω δεν πάτησα φρένο ούτε μία φορά. ΥΓ. Είναι μεγάλη παγίδα για "range anxiety" τα βουνά! Μέχρι να πάρεις χαμπάρι ότι το θέμα είναι να ανέβεις. Το κατέβασμα είναι σχεδόν τζάμπα 🤪 6
filarhos Δημοσ. Πέμπτη στις 11:36 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:36 πμ Πολλές φορές όχι μόνο τζάμπα αλλά κατεβαίνεις και έχεις και ένα 3-4% αύξηση της αυτονομίας. Κατάβαση Κύμης πριν λίγο καιρό έφτασα με -18kwh... 1
chek2fire Δημοσ. Πέμπτη στις 03:29 μμ Μέλος Δημοσ. Πέμπτη στις 03:29 μμ 5 ώρες πριν, cmaniac είπε Εννοώ οτι είναι πολύ οικονομικά λόγω regen. Αν τα οδηγείς σωστά, και στα θερμικά ισχύει αυτό σε έναν βαθμό. Η διαφορά με τα θερμικά είναι οτι ενώ σε εκείνα οταν αφήνεις το γκάζι με ταχύτητα μεσα μηδενίζουν την κατανάλωση (σταματάνε να λειτουργούν τα μπεκ), ενώ στα ηλεκτρικά έχεις και κέρδος λόγω regen. Το έψαξα, το λεει MSLA (Manual Speed Limit Assistance). το regen ιδίως η πολύ καλή υλοποίηση που έχουν στα KIA, Ηyundai είναι φοβερό κέρδος για την μπαταρία 2
Vasilisxd Δημοσ. Πέμπτη στις 07:52 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 07:52 μμ (επεξεργασμένο) 8 hours ago, filarhos said: Πολλές φορές όχι μόνο τζάμπα αλλά κατεβαίνεις και έχεις και ένα 3-4% αύξηση της αυτονομίας. Κατάβαση Κύμης πριν λίγο καιρό έφτασα με -18kwh... 10% σε μισή ώρα κατέβασμα, θα ήταν και παραπάνω αλλά πήγε 100% Επεξ/σία Πέμπτη στις 07:59 μμ από Vasilisxd 5
basilis_k6 Δημοσ. Σάββατο στις 01:13 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 01:13 πμ 1 ώρα πριν, Nabuko είπε αν ημουν στο ΔΣ της φορντ θα απαιτουσα να απολυθει ολη η ομαδα που αλλαξε το καντραν και το τιμονι του παλιου για αυτο το αισχος. 2 οθονες ασσυμετρες κατω απο ενα ηχειο (!) και ενα τιμονι φορτηγου. 1 1
cmaniac Δημοσ. Σάββατο στις 06:07 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:07 πμ 6 ώρες πριν, Nabuko είπε Πού είναι η αντλία θερμότητας; Οεο;
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. Σάββατο στις 08:07 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 08:07 πμ Για να μην πουμε για τα ταμπουρα...
teodor_ch Δημοσ. Σάββατο στις 08:42 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 08:42 πμ (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, cmaniac είπε Πού είναι η αντλία θερμότητας; Οεο; Αντλία θερμότητας που λογικά εννοείς για να ζεστάνει την καμπίνα στην Κρήτη τουλάχιστον είναι άχρηστη*. Προσφέρει περίπου 75% λιγότερη κατανάλωση για τη θέρμανση. Μόνο αυτό. Οπότε πρέπει να απασχολεί κάποιον μόνο εάν θα χρειάζεται συχνά θέρμανση και έχει και θέμα αυτονομίας (λογικά σε ταξίδια). Έκατσα και έψαξα για έναν κωδικό "στο χώρο της μηχανής" για να καταλάβω εάν έχει ή όχι το δικό μου! Δεν έβλεπα τρελές καταναλώσεις για να είμαι σίγουρος ότι δεν έχω. *Εντάξει, όχι άχρηστη! Αλλά για εμένα που μένω Κρήτη δεν είναι καν κριτήριο αγοράς. Επεξ/σία Σάββατο στις 08:47 πμ από teodor_ch
Ntinaras Δημοσ. Σάββατο στις 09:15 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 09:15 πμ 32 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Αντλία θερμότητας που λογικά εννοείς για να ζεστάνει την καμπίνα στην Κρήτη τουλάχιστον είναι άχρηστη*. Προσφέρει περίπου 75% λιγότερη κατανάλωση για τη θέρμανση. Μόνο αυτό. Οπότε πρέπει να απασχολεί κάποιον μόνο εάν θα χρειάζεται συχνά θέρμανση και έχει και θέμα αυτονομίας (λογικά σε ταξίδια). Έκατσα και έψαξα για έναν κωδικό "στο χώρο της μηχανής" για να καταλάβω εάν έχει ή όχι το δικό μου! Δεν έβλεπα τρελές καταναλώσεις για να είμαι σίγουρος ότι δεν έχω. *Εντάξει, όχι άχρηστη! Αλλά για εμένα που μένω Κρήτη δεν είναι καν κριτήριο αγοράς. Είναι αποκλειστικό προιον για τη κρήτη? 1
djuan1988 Δημοσ. Σάββατο στις 09:23 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 09:23 πμ Η Ford πάει με φόρα στην καταστροφή.
teodor_ch Δημοσ. Σάββατο στις 09:32 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 09:32 πμ Ο καθένας ξέρει τις ανάγκες του και πού κινείται για να αποφασίσει. Πρίν αγοράσω διάβαζα να έχει αντλία θερμότητας. Μπούρδες. Αν απο 20" λάστιχο κατέβω στις 19" μπορεί να κερδίσω περισσότερα. Αλλά εντός Κρήτης δεν έχω χρειαστεί >70% μπαταρίας ακόμα για roundtrip και δεν έχω φορτίσει εκτός σπιτιού στα ~20.000χλμ. Αν έμενα αλλού μπορεί να τη χρειαζόμουν.
cmaniac Δημοσ. Σάββατο στις 10:14 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:14 πμ 40 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Αν έμενα αλλού μπορεί να τη χρειαζόμουν. Δεν σου δίνει την δυνατότητα για cabin precondition απο την εφαρμογή στο κινητο; Αυτό είναι ολο το ζουμί της αντλίας. Δουλεύει ανεξάρτητα απο το αν κινείται το αυτοκίνητο είτε για θέρμανση ειτε για ψύξη. 1
QuantumWanderer Δημοσ. Σάββατο στις 10:23 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:23 πμ Όπως έγραψα πριν από λίγες μέρες, μού έκανε εξαιρετική εντύπωση το Ford Puma σε κύλιση και αίσθηση στην καμπίνα, που το δοκίμασα test-drive. Αρκετά ηλεκτρικά που έχω οδηγήσει δεν σού δίνουν ωραία αίσθηση, όντας από μέτρια ως πολύ άσχημη, που δεν έχουμε ζήσει σε θερμικά. Είναι πάγια άποψή μου ότι οι καταναλωτές που αξιολογούν τα ηλεκτρικά σε επίπεδο specs, ακόμα και για ταπεινά σημεία όπως το αν έχει αντλία θερμότητας, χάνουν όλο το νόημα της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, που δεν είναι εκεί το μεγάλο ζητούμενο. Στα χαρτιά δηλαδή. Πάντα τα αυτοκίνητα ως ατομικά/οικογενειακά μέσα μετακίνησης πρέπει να προσφέρουν τη χαρά του να τα οδηγάς και του να είσαι μέσα σε αυτά. Όλα τα άλλα είναι η τρίχα της τριχιάς, για όσους νομίζουν ότι συγκρίνουν checklist σουπερμάρκετ. Αυτό το διαπιστώνει κανείς ΜΟΝΟ αν τα οδηγήσει και βάσει του προσωπικού του γούστου. 1
teodor_ch Δημοσ. Σάββατο στις 10:37 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:37 πμ (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, cmaniac είπε Δεν σου δίνει την δυνατότητα για cabin precondition απο την εφαρμογή στο κινητο; Αυτό είναι ολο το ζουμί της αντλίας. Δουλεύει ανεξάρτητα απο το αν κινείται το αυτοκίνητο είτε για θέρμανση ειτε για ψύξη. Όχι δεν έχει. Δεν έχω χρειαστεί precondition. Το ioniq5 έχει μάλλον πολύ δυνατή ψύξη και τα καταφέρνει το καλοκαίρι παράλληλα χωρίς πρόβλημα. Το είχα ζορίσει και έπιασε τα μέγιστα. Το χειμώνα δεν έχω χρησιμοποιήσει DC ακόμα και δε ξέρω αν χρειαστώ. Τα ταξίδια μου εκτός Ελλάδας είναι με αεροπλάνο οπότε δε με ενδιαφέρει. Σιγά μην πάρω το καράβι απο Κρήτη για να κάνω roadtrip στην Ευρώπη! Θα πάω με αεροπλάνο και θα νοικιάσω απο εκεί θερμικό. Επεξ/σία Σάββατο στις 10:37 πμ από teodor_ch
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα