Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

57.000 εχει το highland καινουριο χωρις επιδοτηση.

Αρα με επιδοτηση παει στα ~48.000

Ποσο πιστευεις θα πρεπε να πωλειται το μεταχειρισμενο?

60 ειχε συμφωνα με τον ειδκο τυπο σε αρθρα του 22. το πηραν δηλαδη χοντρα χοντρα 50 και ειναι σε αγγελίες απο 35. ε οχι ρε φιλε δεν ειναι καλη αγορα να παρω ενα αμαξι 50 και σε 24 μηνες να παρω 35...

  • Απαντ. 2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε

60 ειχε συμφωνα με τον ειδκο τυπο σε αρθρα του 22. το πηραν δηλαδη χοντρα χοντρα 50 και ειναι σε αγγελίες απο 35. ε οχι ρε φιλε δεν ειναι καλη αγορα να παρω ενα αμαξι 50 και σε 24 μηνες να παρω 35...

Ωραια, μη το παρεις.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μακάρι να υπήρχε μεγάλη αγορά μεταχειρισμένων ηλεκτρικών ώστε να είχαμε και πολύ φτηνότερες επιλογές. Μέχρι στιγμής κάτι τέτοιο όμως δεν υπάρχει

Επεξ/σία από chek2fire
  • Like 1
Δημοσ.

Εντωμεταξύ είναι τρελό αυτό με τις τιμές μεταχειρισμένων ηλεκτρικών π.χ ID.3 να πωλούνται ~ 20.000€

Προφανώς, και θα διάλεγα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό από ένα θερμικό, το θερμικό μπορεί να έχει του κόσμου τα προβλήματα.  

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, chek2fire είπε

μακάρι να υπήρχε μεγάλη αγορά μεταχειρισμένων ηλεκτρικών ώστε να είχαμε και πολύ φτηνότερες επιλογές. Μέχρι στιγμής κάτι τέτοιο όμως δεν υπάρχει

παρτο απο γερμανια. τσεκαρισμενο απο την μαμα εταιρεία και με 600 ευρω τελωνιο. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, mike15 είπε

 συμφωνα με αποφαση της ευρωπαικης ενωσης ,θα επιδοτουνται τα εταιρικα τα οποια θα ειναι υποχρεωμενοι  ,1 προς 4 ειναι σημερα ,να ειναι ολα ηλεκτρικα.αυτα τα ηλεκτρικα μετα την χρηση τους,θα πωλουνται σαν μεταχειρισμενα με την ευρωπαικη ενωση να επιδοτει με την αγορα ενος τετοιου την αλλαγη μπαταριας.ετσι σιγα-σιγα θα γεμισει ηλεκτρικα η ευρωπη.

αξιοσημειωτο ειναι οτι πριν 6 χρονια ειχαμε 88 ηλεκτρικα στην ελλαδα και τωρα εχουμε πανω απο 8.000 .σαυτο συνεβαλε η επιδοτηση αλλα και η πυκνωση του δικτυου φορτισης.ωστοσο πρεπει τωρα να διπλασιαστουν λογω οτι τα ηλεκτρικα εχουν λιγες θεσεις φορτισης στους σταθμους και ο χρονος αναμονης ειναι μεγαλυτερος ,λογω του χρονου φορτισης που απαιτειται.

για μενα το μεγαλυτερο θεμα ειναι η αξια μεταπωλησης.αν βρεθει τροπος να επιδοτειται και το ιδιωτικο εκτος απο εταιρικο,τοτε πραγματικα θα επικρατησει.

https://www.protothema.gr/economy/article/1611725/piso-olotahos-apo-tin-ee-gia-tin-apagoreusi-stous-kinitires-esoterikis-kausis-poioi-kai-giati-piezoun-na-min-ishusei/

μετά από το σημερινό (που επικαλείσαι εν μέρη την κατάργηση επιδοτήσεων και ελαφρύνσεων για τα ΜΕΚ ως εταιρικά) καταλαβαίνουμε όλοι πως το 2035 που ο στόχος ήταν να μην υπάρχει ΜΕΚ δεν πρόκειται να επιτευχθεί. για να πυκνώσουν τα ηλεκτρικά πρέπει να υπάρχει (εκτός των υποδομών που είναι στα σπάργανα) αγορά μεταχειρισμένων. που δεν υπάρχει και για να δημιουργηθεί θα πρέπει να περάσουμ καμιά 15αριά χρόνια στο νερό. έβλεπα πολλά βίντεο από Βρετανία (που υποτίθεται θα έπρεπε να είχε καλές υποδομές) και ακόμη και σε αυτοκινητόδρομους πολλοί φορτιστές ήταν εκτός λειτουργίας. μιλάμε για τραγικά προβλήματα.

33 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Εντωμεταξύ είναι τρελό αυτό με τις τιμές μεταχειρισμένων ηλεκτρικών π.χ ID.3 να πωλούνται ~ 20.000€

Προφανώς, και θα διάλεγα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό από ένα θερμικό, το θερμικό μπορεί να έχει του κόσμου τα προβλήματα.  

το ηλεκτρικό φτάνει να έχει ένα πρόβλημα που είναι η μπαταρία. το θερμικό γιατί να έχει παραπάνω προβλήματα; οι κινητήρες τους είναι σχεδιασμένοι να αντέχουν 200-300κ χλμ.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, james01gr είπε

https://www.protothema.gr/economy/article/1611725/piso-olotahos-apo-tin-ee-gia-tin-apagoreusi-stous-kinitires-esoterikis-kausis-poioi-kai-giati-piezoun-na-min-ishusei/

μετά από το σημερινό (που επικαλείσαι εν μέρη την κατάργηση επιδοτήσεων και ελαφρύνσεων για τα ΜΕΚ ως εταιρικά) καταλαβαίνουμε όλοι πως το 2035 που ο στόχος ήταν να μην υπάρχει ΜΕΚ δεν πρόκειται να επιτευχθεί. για να πυκνώσουν τα ηλεκτρικά πρέπει να υπάρχει (εκτός των υποδομών που είναι στα σπάργανα) αγορά μεταχειρισμένων. που δεν υπάρχει και για να δημιουργηθεί θα πρέπει να περάσουμ καμιά 15αριά χρόνια στο νερό. έβλεπα πολλά βίντεο από Βρετανία (που υποτίθεται θα έπρεπε να είχε καλές υποδομές) και ακόμη και σε αυτοκινητόδρομους πολλοί φορτιστές ήταν εκτός λειτουργίας. μιλάμε για τραγικά προβλήματα.

το ηλεκτρικό φτάνει να έχει ένα πρόβλημα που είναι η μπαταρία. το θερμικό γιατί να έχει παραπάνω προβλήματα; οι κινητήρες τους είναι σχεδιασμένοι να αντέχουν 200-300κ χλμ.

για πιο θερμικό μιλάς όταν η τάση της αγοράς είναι να γίνουν ολα 100% υβριδικά? Το έχω δει να συμβαίνει στην Ιαπωνία και δεν θα αργήσει να γίνει και εδώ.

Και υβριδικό σημαίνει ότι έχεις μπαταρία, και χωρίς μπαταρία η με πρόβλημα της απλά το παρκάρεις μέχρι να το φτιάξεις. 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, james01gr είπε

μετά από το σημερινό (που επικαλείσαι εν μέρη την κατάργηση επιδοτήσεων και ελαφρύνσεων για τα ΜΕΚ ως εταιρικά) καταλαβαίνουμε όλοι πως το 2035 που ο στόχος ήταν να μην υπάρχει ΜΕΚ δεν πρόκειται να επιτευχθεί.

μοχλος πιεσης ηταν δεν πιστευε κανενας οτι θα συμβει κατι τετοιο, η βενζινη θα αργησει πολυ να πεθανει. αλλωστε και οι κινησεις που κανουν ειναι λιγο αστοχες. οι επιδοτησεις πρεπει να πανε κατευθειαν στον κατασκευαστη ή στον αντιπροσωπο και τα οχηματα που επιδοτουνται να ειναι τα φθηνα και τα μικρα, οχι τα 90κ ευρω η τα τζιπ 5 τονων. εχει γεμισει ο κοσμος με πουμα, βιταρα και γιαρις. δεν γινετε αυριο να περιμενεις αυτοι να το αλλαξουν με model3 και eqa. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, chek2fire είπε

για πιο θερμικό μιλάς όταν η τάση της αγοράς είναι να γίνουν ολα 100% υβριδικά? Το έχω δει να συμβαίνει στην Ιαπωνία και δεν θα αργήσει να γίνει και εδώ.

Και υβριδικό σημαίνει ότι έχεις μπαταρία, και χωρίς μπαταρία η με πρόβλημα της απλά το παρκάρεις μέχρι να το φτιάξεις. 

το θερμικό με μια μικρή μπαταρία είναι πάλι ΜΕΚ. το plug in το ίδιο. τα υβριδικά της Nissan και της Honda πάλι ΜΕΚ είναι. η κύρια μηχανή είναι ΜΕΚ. να ξεκινάς ηλεκτρικά στις μικρές ταχύτητες ή να έχεις αυτονομία 40-50 χλμ ηλεκτρικά και μέχρι 60-70 χαω, δεν το κάνει ηλεκτρικό. ξανά ΜΕΚ είναι απλά τα υβριδικά είναι ένας τρόπος να παρακάμψουν τους ρύπους στο WTLP.  από το 2026 που θα αλλάξει αυτό το πρότυπο, θα δεις τι ακριβώς προσφέρουν τα υβριδικά και τι καταναλώσεις θα αναφέρουν.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, james01gr είπε

το θερμικό με μια μικρή μπαταρία είναι πάλι ΜΕΚ. το plug in το ίδιο. τα υβριδικά της Nissan και της Honda πάλι ΜΕΚ είναι. η κύρια μηχανή είναι ΜΕΚ. να ξεκινάς ηλεκτρικά στις μικρές ταχύτητες ή να έχεις αυτονομία 40-50 χλμ ηλεκτρικά και μέχρι 60-70 χαω, δεν το κάνει ηλεκτρικό. ξανά ΜΕΚ είναι απλά τα υβριδικά είναι ένας τρόπος να παρακάμψουν τους ρύπους στο WTLP.  από το 2026 που θα αλλάξει αυτό το πρότυπο, θα δεις τι ακριβώς προσφέρουν τα υβριδικά και τι καταναλώσεις θα αναφέρουν.

δεν διαφωνώ αλλά αν σου πάθει τίποτα και εκεί η μπαταρία μια και δεν βλέπω να τις εμπιστεύεσαι ξέρεις τι θα συμβεί? 

Aπλά ανοίγεις τον καπό και κοιτάς την θερμική σου μηχανή με παρατημένο στην ακρη το αμάξι.

Θέλω να πω ότι όποιος δεν εμπιστεύεται ως αξιόπιστες τις μπαταρίες στα αυτοκίνητα απλά πρέπει να πάρει στο μέλλον άλογο η γαϊδούρι 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

μοχλος πιεσης ηταν δεν πιστευε κανενας οτι θα συμβει κατι τετοιο, η βενζινη θα αργησει πολυ να πεθανει. αλλωστε και οι κινησεις που κανουν ειναι λιγο αστοχες. οι επιδοτησεις πρεπει να πανε κατευθειαν στον κατασκευαστη ή στον αντιπροσωπο και τα οχηματα που επιδοτουνται να ειναι τα φθηνα και τα μικρα, οχι τα 90κ ευρω η τα τζιπ 5 τονων. εχει γεμισει ο κοσμος με πουμα, βιταρα και γιαρις. δεν γινετε αυριο να περιμενεις αυτοι να το αλλαξουν με model3 και eqa. 

για τις επιδοτήσεις έχεις δίκιο και δεν μπορώ να καταλάβω το προφανές. ενώ σε ΟΛΑ το κράτος βάζει το εισόδημα ως ΄΄κόφτη'' για τα επιδόματα και τις επιδοτήσεις (ακόμη και στα τέκνα), στα ηλεκτρικά δεν το έχει κάνει. και πραγματικά δεν μπορώ να το καταλάβω. όταν κάποιος έχει χρήματα, τι σόι κίνητρο είναι αυτό, να του δίνεις 9κ να αγοράσει αυτοκίνητο που κάνει 60κ ενώ σε αυτό το αυτοκίνητο δεν επιβάλλεις καν δασμούς; ( ένα θερμικό με αξία προ φόρων 35κ φτάνει κοντά στα 50κ με ΦΠΑ και τέλος ταξινόμησης ενώ το ηλεκτρικό είναι στα 43. το κράτος δλδ χάνει-επιδοτεί τα ηλεκτρικά- με 9κ επιδότηση + 7κ τέλη = 16κ)

3 λεπτά πριν, chek2fire είπε

δεν διαφωνώ αλλά αν σου πάθει τίποτα και εκεί η μπαταρία μια και δεν βλέπω να τις εμπιστεύεσαι ξέρεις τι θα συμβεί? 

Aπλά ανοίγεις τον καπό και κοιτάς την θερμική σου μηχανή με παρατημένο στην ακρη το αμάξι.

Θέλω να πω ότι όποιος δεν εμπιστεύεται ως αξιόπιστες τις μπαταρίες στα αυτοκίνητα απλά πρέπει να πάρει στο μέλλον άλογο η γαϊδούρι 

όταν βρεθεί αξιόπιστος τρόπος να σβήνονται οι φωτιές στις μπαταρίες των ηλεκτρικών, τότε θα δεχθώ πως οι μπαταρίες των ηλεκτρικών είναι αξιόπιστες. πρώτα από όλα η ασφάλεια και από ότι βλέπω κανέναν δεν τον απασχολεί αυτό.

Επεξ/σία από james01gr
Δημοσ.
1 ώρα πριν, james01gr είπε

το ηλεκτρικό φτάνει να έχει ένα πρόβλημα που είναι η μπαταρία. το θερμικό γιατί να έχει παραπάνω προβλήματα; οι κινητήρες τους είναι σχεδιασμένοι να αντέχουν 200-300κ χλμ.

Κάτι έχεις καταλάβει πολύ λάθος. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι που αντέχει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς συντήρηση.

Οι ΜΕΚ βασίζουν τη σωστή λειτουργία τους σε τακτική συντήρηση κι έχουν ένα σκασμό κινητά μέρη που μπορεί να φθαρούν ή να αστοχήσουν.

Η μπαταρία δεν έχει κινούμενα μέρη κι όλοι μας έχουμε μπαταρίες παρόμοιας τεχνολογίας κάθε μέρα στην τσέπη μας στα χέρια μας και τις δίνουμε και στα παιδιά μας.

47 λεπτά πριν, james01gr είπε

όταν βρεθεί αξιόπιστος τρόπος να σβήνονται οι φωτιές στις μπαταρίες των ηλεκτρικών, τότε θα δεχθώ πως οι μπαταρίες των ηλεκτρικών είναι αξιόπιστες. πρώτα από όλα η ασφάλεια και από ότι βλέπω κανέναν δεν τον απασχολεί αυτό.

Υπάρχουν οι ειδικές κουβέρτες εδώ και καιρό.

https://simplyextinguishers.co.uk/car-fire-blanket

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

60 ειχε συμφωνα με τον ειδκο τυπο σε αρθρα του 22. το πηραν δηλαδη χοντρα χοντρα 50 και ειναι σε αγγελίες απο 35. ε οχι ρε φιλε δεν ειναι καλη αγορα να παρω ενα αμαξι 50 και σε 24 μηνες να παρω 35...

Θεωρείς ότι η πτώση τιμή στα 20-30κ είναι η ίδια με τα 40-60κ?

Βρές ένα βενζίνης αντίστοιχης τιμής του 2022 να δούμε πόσο κάνει τώρα. 

 

Copilot (βαριέμαι να το ελέγξω) 

 

image.png.8f343bc36ce7acd680c1e48c648a3e36.png

Παρακάτω παρατίθεται μια συγκριτική ανάλυση για δύο κατηγορίες οχημάτων του 2022 που στην καινούργια αγορά κοστολογούν γύρω στα 55.000 €:

 

Βασικά Στοιχεία

  • Ηλεκτρικά Οχήματα Παραδείγματος χάριν, ένα Tesla Model 3 (μη Plug-In, απλά ηλεκτρικό) το 2022 μπορούσε να κοστίζει περίπου 55.000 €—είτε ως προεξοφλημένη τιμή είτε διάφορες ρυθμίσεις τιμολόγησης ανάλογα με εξοπλισμό και επιλογές. Στη σημερινή αγορά μεταχειρισμένων, τέτοιου είδους οχήματα τείνουν να κρατούν υψηλότερη αξία λόγω:

    • Αυξανόμενης ζήτησης για ηλεκτρικά λόγω των περιβαλλοντικών τάσεων.

    • Χαμηλότερου λειτουργικού κόστους (λιγότερες κινήσεις για συντήρηση και απλότερη λειτουργία, σε πολλές περιπτώσεις).

  • Βενζινοκίνητα / Υβριδικά (χωρίς Plug-In) Ως παράδειγμα, μοντέλα όπως το BMW 330i ή το Mercedes-Benz C200 του 2022, που κοστολογούν επίσης περίπου 55.000 € στην καινούργια αγορά, παρουσιάζουν μεγαλύτερη απόσβεση στα χρόνια που ακολουθούν. Τα κύρια χαρακτηριστικά είναι:

    • Μεγαλύτερη απόσβεση λόγω συνεχούς εισερχόμενου νέου στόκου στην αγορά και την σταδιακή μείωση της δημοτικότητάς τους σε σύγκριση με τα EVs.

    • Υψηλότερα λειτουργικά έξοδα (καύσιμα, συντήρηση κ.ά.) που επηρεάζουν τη ζήτηση του μεταχειρισμένου οχήματος.

 

Εκτιμημένες Τιμές και Απόσβεση

Παρακάτω ένας πίνακας με ενδεικτικές τιμές:

Κατηγορία Νέα Τιμή (2022) Εκτιμώμενη Τρέχουσα Τιμή Μεταχειρισμένου Απόσβεση (Εκτίμηση)
Ηλεκτρικό (π.χ. Tesla Model 3) 55.000 € 40.000 – 45.000 € ~18% – 27%
Βενζινοκίνητο/Υβριδικό 55.000 € 35.000 – 40.000 € ~27% – 36%
 

Σημείωση: Οι παραπάνω τιμές είναι ενδεικτικές και επηρεάζονται από πολλούς παράγοντες: αριθμός χιλιομέτρων, κατάσταση οχήματος, επιπρόσθενος εξοπλισμός, περιοχή πώλησης και γενικές συνθήκες της αγοράς.

 

Οπτική Αναπαράσταση

 
      [Νέα Τιμή: 55.000€]
              |
      ---------------------
      |                   |
[Ηλεκτρικό EV]     [Βενζινοκίνητο/Υβριδικό]
      |                   |
      v                   v
[Μεταχειρισμένη Τιμή:   [Μεταχειρισμένη Τιμή:
 40.000 - 45.000€]         35.000 - 40.000€]
 

Συμπεράσματα

  • Διατήρηση Αξίας: Τα ηλεκτρικά οχήματα τείνουν να διατηρούν υψηλότερα ποσοστά αξίας σε μεταχειρισμένη αγορά. Αυτό οφείλεται κυρίως στην αυξανόμενη ζήτηση για EVs, την τεχνολογική εξέλιξη και το χαμηλότερο κόστος συντήρησης τους.

  • Απόσβεση: Ενώ και οι δύο κατηγορίες ξεκινούν από παρόμοια αρχική τιμή (55.000 €), οι βενζινοκίνητες/υβριδικές μονάδες (χωρίς plug-in τεχνολογία) εμφανίζουν μεγαλύτερη απόσβεση με δεδομένο το μεταβαλλόμενο ενδιαφέρον της αγοράς και τις εξελίξεις στον τομέα της κινητικότητας.

 

Επιπρόσθετες Πληροφορίες

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η οικονομική αξία μεταχειρισμένων οχημάτων επηρεάζεται επίσης από:

  • Συντήρηση και χρήση: Ένα καλά συντηρημένο όχημα με χαμηλά χιλιόμετρα θα διατηρήσει καλύτερα την αξία του.

  • Τοπικές συνθήκες αγοράς: Σε ορισμένες περιοχές η ζήτηση για EV μπορεί να είναι πολύ υψηλή, επηρεάζοντας θετικά τις τιμές.

  • Νομοθετικές αλλαγές και κίνητρα: Η πολιτική υποστήριξη για ηλεκτρικά οχήματα μπορεί να ενισχύσει περαιτέρω το ενδιαφέρον τους σε μεταχειρισμένη αξία.

Αν θέλεις να εμβαθύνουμε σε συγκεκριμένες παραμέτρους (όπως την επίδραση του αριθμού χιλιομέτρων ή άλλων οικονομικών δεικτών), ή να δούμε παραδείγματα άλλων μοντέλων, πες μου και θα συνεχίσουμε την ανάλυση!

Επεξ/σία από teodor_ch
  • Like 4
Δημοσ.

Η Toyota παρουσιάσε ένα φουλ ηλεκτρικό C-HR

 

και μια ανανεωμένη έκδοση του ηλεκτρικου της bZ4X

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...