QuantumWanderer Δημοσ. 15 Μαρτίου Δημοσ. 15 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, james01gr είπε εάν κόψουν τις επιδοτήσεις, ο κόσμος δεν θα έχει απολύτως κανένα κίνητρο για να πάει στα ηλεκτρικά μετά και τις τελευταίες εξελίξεις με την ΕΕ και το ότι το 2035 θα πάει για 2050. το μοναδικό κίνητρο είναι το οικονομικό. το δωρεάν πάρκινγκ στο κέντρο της Αθήνας για πολλούς είναι αδιάφορο υπάρχει τέτοια διαφορά τιμής στα ηλεκτρικά σε άλλες χώρες που σε κάνει να το πιστεύεις αυτό; το οποιοδήποτε Tesla έχει την ίδια τιμή σε όλη την Ευρώπη με ή χωρίς επιδοτήσεις. δεν θα πέσουν οι τιμές στην Ελλάδα από την στιγμή που οι τιμές στην Ελλάδα βρίσκονται στα ίδια επίπεδα πάνω κάτω με την υπόλοιπη Ευρώπη. Άσε που εμείς έχουμε ΦΠΑ 24% ενώ οι Γερμανοί 19%... η τιμή στην Γερμανία είναι υψηλότερη έτσι και αλλιώς εάν υπολογίσεις την τιμή προ ΦΠΑ. Η Tesla, όπως έχω γράψει ξανά σε παρόμοια συζήτηση πριν κάποιο καιρό εδώ, εξαιρείται όσον αφορά το εμπορικό της μοντέλο. Όλοι οι άλλοι διαμορφώνουν και τοπικά/εθνικά την εμπορική πολιτική. Αν και δεν μού αρέσουν τα στοιχήματα, στοίχημα 1.000.000 ευρώ ότι μόλις κοπούν οι επιδοτήσεις στην Ελλάδα, θα πέσουν σημαντικά οι τιμές στους περισσότερους κατασκευαστές, με διαφορετικό ποσό έκπτωσης ανά κατασκευαστή και μοντέλο. Σημαντικά, εννοώ όπως έγραψα παραπάνω: «οι ονομαστικές τιμές θα πέσουν τουλάχιστον κατά 60-80% του τωρινού ποσού επιδότησης, ανάλογα με το μοντέλο και τον κατασκευαστή. Σε μερικά μοντέλα περιμένω και πλήρη «απορρόφηση» της πρώην επιδότησης από την ελληνική αντιπροσωπεία σε συνδυασμό με τον κατασκευαστή.» Πιστεύω ότι θα το κάνουν γιατί είναι ο μόνος δρόμος να μην καταρρεύσουν οι πωλήσεις ηλεκτρικών στη χώρα. Φυσικά στην πορεία, θα δούμε κι άλλες μειώσεις όσο εντείνεται ο ανταγωνισμός. Σημείωση: δεν συνυπολογίζω πληθωρισμό μέσα, μείωση αξίας χρήματος, κλπ. Επεξ/σία 15 Μαρτίου από QuantumWanderer 1
Black Demis Δημοσ. 15 Μαρτίου Δημοσ. 15 Μαρτίου 43 minutes ago, james01gr said: Το αυτόματο κιβώτιο,η υβριδική τεχνολογία ακόμη και στις μικρές μηχανές δεν είναι απαραίτητα για έναν κουβά πόλης και ούτε θα προκαλέσουν ατύχημα οι οδηγοί χωρίς αυτά. Ενώ παράλληλα το αυτόματο επιβαρύνει και την κατανάλωση...τα αυτοκίνητα πόλης θα έπρεπε όπως παλιά να έχουν 70-80 ιππους. Χρειάζονται παραπάνω; Οχι. Ανεβάζουμε τους ίππους, ανεβαίνει το βάρος,προσθέτουμε μπιχλιμπιδια πάνω, ξέφυγε η τιμή. Ξεχνάμε τι καταναλώσεις είχαν τα 1000αρια μοτέρ; Το polo έχει φτάσει στις διαστάσεις που είχε το golf πριν δέκα χρόνια. Πριν τόσα χρόνια το golf έπαιζε γύρω στα 18 χωρίς αυτόματα και λοιπά. Μόνο το αυτόματο ήταν 2κ τοτε χωρίς πολλά στάνταρ που έχουν σήμερα όπως κάμερες,κλιματισμός κτλ. Συγχωρα με εάν θυμάμαι λάθος,αλλά δε νομίζω να πέφτω τόσο έξω. Hybrid πλέον είναι απαραίτητο για να βγάλουν ένα σχετικα οκ αυτοκινιτο καθος με περιορισμούς στους ρύπους τους έχουν πετσοκόψει ασχυμα, το αυτόματο πλέον έχει πέσει κοστολογικα Αυτοκινιτα πόλης πρακτικά δεν είχαν πωλήσεις λόγο ότι κόσμος έπαιρνε ένα αυτοκίνητο με 95 100 άλογα τύπου ibiza, corsa swift κλπ και με αυτό έκανε τα πάντα από ταξίδια μέχρι χρήση πόλης. Polo ήταν κάποια στηγμη και 11 χιλιάρικα πχ έκδοση 2009 Και τώρα 25
james01gr Δημοσ. 15 Μαρτίου Δημοσ. 15 Μαρτίου 12 λεπτά πριν, Black Demis είπε Hybrid πλέον είναι απαραίτητο για να βγάλουν ένα σχετικα οκ αυτοκινιτο καθος με περιορισμούς στους ρύπους τους έχουν πετσοκόψει ασχυμα, το αυτόματο πλέον έχει πέσει κοστολογικα Αυτοκινιτα πόλης πρακτικά δεν είχαν πωλήσεις λόγο ότι κόσμος έπαιρνε ένα αυτοκίνητο με 95 100 άλογα τύπου ibiza, corsa swift κλπ και με αυτό έκανε τα πάντα από ταξίδια μέχρι χρήση πόλης. Polo ήταν κάποια στηγμη και 11 χιλιάρικα πχ έκδοση 2009 Και τώρα 25 Μα αυτό ακριβώς λέω. Το polo του 2009,του 2014 δεν έχουν σχέση με αυτό του 2025. Καμία σχέση. Το 2009 έπαιρνες ένα άδειο μικρο αυτοκινήτο. Οριακά θα είχε υδραυλικό τιμόνι πάνω. Το 2007 είχαμε παρει το fiesta, 13500, 4 μέτρα αυτοκίνητο με το ζόρι, 80 ιππους που τα έξτρα του ήταν οι αισθητήρες παρκαρισματος... Είχε υδραυλικό, a/c και συναγερμό. Αυτά. Συγκρίνεις ένα σχεδόν full εξοπλισμό polo του 2025 που σε όρους του 2015 έκανε 22κ και λεγόταν golf. Εάν η vw έβγαζε το polo τώρα με τον εξοπλισμό του 2015,στις διαστάσεις του 2015 και τιμή στα 15κ πόσοι θα τον έπαιρναν και δεν θα έλεγαν πως το αυτοκίνητο είναι γυμνό; 2
dtk-386 Δημοσ. 16 Μαρτίου Δημοσ. 16 Μαρτίου 9 ώρες πριν, Doubt είπε Αν χώσουν κανένα χαράτσι στα θερμικά όμως;;; Doubt
Black Demis Δημοσ. 16 Μαρτίου Δημοσ. 16 Μαρτίου 9 hours ago, james01gr said: Μα αυτό ακριβώς λέω. Το polo του 2009,του 2014 δεν έχουν σχέση με αυτό του 2025. Καμία σχέση. Το 2009 έπαιρνες ένα άδειο μικρο αυτοκινήτο. Οριακά θα είχε υδραυλικό τιμόνι πάνω. Το 2007 είχαμε παρει το fiesta, 13500, 4 μέτρα αυτοκίνητο με το ζόρι, 80 ιππους που τα έξτρα του ήταν οι αισθητήρες παρκαρισματος... Είχε υδραυλικό, a/c και συναγερμό. Αυτά. Συγκρίνεις ένα σχεδόν full εξοπλισμό polo του 2025 που σε όρους του 2015 έκανε 22κ και λεγόταν golf. Εάν η vw έβγαζε το polo τώρα με τον εξοπλισμό του 2015,στις διαστάσεις του 2015 και τιμή στα 15κ πόσοι θα τον έπαιρναν και δεν θα έλεγαν πως το αυτοκίνητο είναι γυμνό; Μόνο που απλός κόσμος δεν θέλει όλα αυτά θέλει ηλεκτρικά παράθυρα ένα ac ηλεκτρικούς καθρέφτες και κάτι πολύ βασικά, θα μου πεις γιατί? Ε γιατί μεχει εκεί τραβάνε πάρα πολλοί για αυτό λέγαμε όλα αυτά τα αυτοκινιτα το όχημα του λαού, το οποίο πλέον δεν υπάρχουν
QuantumWanderer Δημοσ. 16 Μαρτίου Δημοσ. 16 Μαρτίου Η Skoda θα λανσάρει 7θέσιο ηλεκτρικό στο μέγεθος του Kodiaq https://www.gocar.gr/news/feed/49746,Skoda_78esio_hlektriko_Kodiaq.html 1
manolis940 Δημοσ. 16 Μαρτίου Δημοσ. 16 Μαρτίου 14 ώρες πριν, james01gr είπε εάν κόψουν τις επιδοτήσεις, ο κόσμος δεν θα έχει απολύτως κανένα κίνητρο Το ότι κίνησε τουλάχιστον με το 1/4 της αντίστοιχης τιμής καυσίμου ενός θερμικού; 14 ώρες πριν, james01gr είπε υπάρχει τέτοια διαφορά τιμής στα ηλεκτρικά σε άλλες χώρες που σε κάνει να το πιστεύεις αυτό; το οποιοδήποτε Tesla έχει την ίδια τιμή σε όλη την Ευρώπη με ή χωρίς επιδοτήσεις. Οι τιμές των αυτοκινήτων εντός ΕΕ δεν γίνεται να έχουν μεγάλες αποκλίσεις διότι πολύ εύκολα θα έκανες εισαγωγή ενός καινούργιου από άλλη χώρα. 13 ώρες πριν, Doubt είπε Αν χώσουν κανένα χαράτσι στα θερμικά όμως;;; Αυτό ποτέ δεν έχει ξανασυμβεί /s 12 ώρες πριν, james01gr είπε Το αυτόματο κιβώτιο,η υβριδική τεχνολογία ακόμη και στις μικρές μηχανές δεν είναι απαραίτητα για έναν κουβά Ίσα ίσα που αυτά είναι συστήματα που είναι πιο απαραίτητα στην πόλη παρά εκτός. Εκτός βάζω μια 5η ή 6η και ξεχνάω να την αλλάξω. Τι να το κάνω εκεί το αυτόματο; Όσο δε για το υβριδικό λειτουργεί σε λίγα χιλιόμετρα άρα εντός πόλης πάλι. 1
dsi44 Δημοσ. 16 Μαρτίου Δημοσ. 16 Μαρτίου 5 hours ago, manolis940 said: Το ότι κίνησε τουλάχιστον με το 1/4 της αντίστοιχης τιμής καυσίμου ενός θερμικού; Οι τιμές των αυτοκινήτων εντός ΕΕ δεν γίνεται να έχουν μεγάλες αποκλίσεις διότι πολύ εύκολα θα έκανες εισαγωγή ενός καινούργιου από άλλη χώρα. Αυτό ποτέ δεν έχει ξανασυμβεί /s Ίσα ίσα που αυτά είναι συστήματα που είναι πιο απαραίτητα στην πόλη παρά εκτός. Εκτός βάζω μια 5η ή 6η και ξεχνάω να την αλλάξω. Τι να το κάνω εκεί το αυτόματο; Όσο δε για το υβριδικό λειτουργεί σε λίγα χιλιόμετρα άρα εντός πόλης πάλι. μονο το yoyo μπορει να καλυψει τον περισσοτερο κοσμο γιατι βγαινουν οι μπαταριες και τις πας σπιτι για φορτιση.Οταν βγαλουν και οι αλλοι με αποσπωμενες μπαταριες τοτε στην αθηνα και θεσσαλονικη θα μπορεσει ο κοσμος να παει σε ηλεκτρικο.Υποδομες για φορτιση δεν προκειται να δουμε. Το προβλημα του yoyo βεβαια ειναι οτι ειναι μινι,οποτε αυτο που περιμενουμε ειναι ηλεκτρικο με αποσπωμενη μπαταρια σε μεγεθος i30
Doubt Δημοσ. 16 Μαρτίου Δημοσ. 16 Μαρτίου 2 ώρες πριν, dsi44 είπε ηλεκτρικο με αποσπωμενη μπαταρια σε μεγεθος i30 2 ώρες πριν, dsi44 είπε βγαινουν οι μπαταριες και τις πας σπιτι για φορτιση 3
teodor_ch Δημοσ. 16 Μαρτίου Δημοσ. 16 Μαρτίου 2 ώρες πριν, dsi44 είπε μονο το yoyo μπορει να καλυψει τον περισσοτερο κοσμο γιατι βγαινουν οι μπαταριες και τις πας σπιτι για φορτιση.Οταν βγαλουν και οι αλλοι με αποσπωμενες μπαταριες τοτε στην αθηνα και θεσσαλονικη θα μπορεσει ο κοσμος να παει σε ηλεκτρικο.Υποδομες για φορτιση δεν προκειται να δουμε. Το προβλημα του yoyo βεβαια ειναι οτι ειναι μινι,οποτε αυτο που περιμενουμε ειναι ηλεκτρικο με αποσπωμενη μπαταρια σε μεγεθος i30 θές να μεταφέρεις >>200 κιλά αποσπώμενη μπαταρία τη φορτίσεις σπίτι? 🤣
manolis940 Δημοσ. 17 Μαρτίου Δημοσ. 17 Μαρτίου 15 ώρες πριν, dsi44 είπε μονο το yoyo μπορει να καλυψει τον περισσοτερο κοσμο γιατι βγαινουν οι μπαταριες και τις πας σπιτι για φορτιση.Οταν βγαλουν και οι αλλοι με αποσπωμενες μπαταριες τοτε στην αθηνα και θεσσαλονικη θα μπορεσει ο κοσμος να παει σε ηλεκτρικο.Υποδομες για φορτιση δεν προκειται να δουμε. Το προβλημα του yoyo βεβαια ειναι οτι ειναι μινι,οποτε αυτο που περιμενουμε ειναι ηλεκτρικο με αποσπωμενη μπαταρια σε μεγεθος i30 To yoyo δεν το ήξερα αλλά απ' όσο βλέπω είναι όχημα με επιδώσεις μηχανακίου σε σχήμα αυτοκινήτου. Κάτι σαν ami. Ωραία ακούγεται η συγεκριμένη τεχνολογία αλλά και πάλι ακόμη και τα 10.4KWh μπαταρίας που έχει μέσα δεν είναι εύκολο σηκωθεί από ένα άτομο. Αν τα λέει σωστά το Elecdrive.com μιλάμε για 75 κιλά μπαταρίας δηλάδή 25 κιλά η μία που και πάλι για το μέγεθος λίγο μου φαίνεται. Ποιος θα σηκώνει για μια ζωή 25 κιλά να τις μεταφέρει στο σπίτι του; Ακόμη και εγώ παρκάρω μέσα σε αυτό δεν θα το σκεφτόμουν. Ίσως μια τέτοια λύση να είναι εφικτή στο μέλλον αν θα δούμε πιο ελαφριές μπαταρίες και με μία λογική το αμάξι όπου θα αδειάζει ένα ένα τα battery packs. έτσι ώστε να μην χρειαστεί να τα μεταφέρεις όλα στο σπίτι για να τα φορτίσεις. Φαντάζομαι ότι τo yoyo το κάνει ήδη αυτό αλλά και πάλι τα 25 κιλά μπαταρίας απαιτούν καροτσάκι για να τα μεταφέρεις.
Ntinaras Δημοσ. 17 Μαρτίου Δημοσ. 17 Μαρτίου 18 ώρες πριν, teodor_ch είπε θές να μεταφέρεις >>200 κιλά αποσπώμενη μπαταρία τη φορτίσεις σπίτι? 🤣 4
chek2fire Δημοσ. 17 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 17 Μαρτίου Και concept micro car από την Toyota που όταν το βγάλει στην παραγωγή υπόσχεται 100 χιλιόμετρα αυτονομία συν τα ηλιακά πανελ που τα έχουμε δει και στο plugin prius.
koostas2001 Δημοσ. 17 Μαρτίου Δημοσ. 17 Μαρτίου Ηθελα να ρωτήσω πως ειναι με νήπιο/ μικρο.παιδι σε ηλεκτρικο? Θελει να.πειραζει τις οθονες ολη την ωρα;; Επισης ειναι κουραστικη η φαση " βαζω το αυτοκινητο στην πριζα, παιρνω το παιδι προσεχοντας μην κανει καποια βλακεια στο φορτιστή, κοκ" ?
andreas-d Δημοσ. 17 Μαρτίου Δημοσ. 17 Μαρτίου 21 λεπτά πριν, koostas2001 είπε Ηθελα να ρωτήσω πως ειναι με νήπιο/ μικρο.παιδι σε ηλεκτρικο? Θελει να.πειραζει τις οθονες ολη την ωρα;; Επισης ειναι κουραστικη η φαση " βαζω το αυτοκινητο στην πριζα, παιρνω το παιδι προσεχοντας μην κανει καποια βλακεια στο φορτιστή, κοκ" ? Απλά μάθε καλούς τρόπους συμπεριφοράς στο παιδί σου όταν αυτό είναι απαραίτητο.. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα