basilis_k6 Δημοσ. 5 Μαϊου Δημοσ. 5 Μαϊου 6 λεπτά πριν, malakudi είπε Δεν λες ταξίδι να σταματήσεις 2 15λεπτα στα 500km; Μια χαρά ταξίδι το λέω εγώ. Ξεκολλήστε λίγο από τις συνήθειές σας. Δε θα πάθεις κάτι να σταματήσεις 15 λεπτά. Πόσα ταξίδια θα κάνεις το χρόνο; Τα λεφτά για να πάρεις την 77αρα μπαταρία είναι 6000 ευρώ επιπλέον, 10 ταξίδια το χρόνο να κάνεις των 500km θα γλυτώσεις 10 στάσεις, στα 10 χρόνια 100 στάσεις των 15 λεπτών => 1500 λεπτά. 4 ευρώ το λεπτό. Αν είναι τόσο ακριβός ο χρόνος σου, πλήρωσε τα +6000 ευρώ. Αλλά μη λες ότι δε κάνεις ταξίδι, μια χαρά κάνεις. εγω δεν θα το κανω και γιαυτο δεν θα παρω τετοιο αμαξι. ειπα και πριν, αλλος μπορει να το αντεχει, ΕΓΩ δεν θα σταματησω στα 200χλμ και οχι δεν θα ξεκολλησω απο τις συνηθειες μου. αυτο ελειπε να πληρωνω αμαξι και εκεινο να αποφασιζει τις δικες μου διαδρομες και στασεις. 2 2 1 1
Dante80 Δημοσ. 5 Μαϊου Δημοσ. 5 Μαϊου 4 minutes ago, basilis_k6 said: εγω δεν θα το κανω και γιαυτο δεν θα παρω τετοιο αμαξι. ειπα και πριν, αλλος μπορει να το αντεχει, ΕΓΩ δεν θα σταματησω στα 200χλμ και οχι δεν θα ξεκολλησω απο τις συνηθειες μου. αυτο ελειπε να πληρωνω αμαξι και εκεινο να αποφασιζει τις δικες μου διαδρομες και στασεις. Απλά, να αναφερθεί πως αυτός είναι δικός σου περιορισμός. Όχι αντικειμενικός του αμαξιού. Εννοείται πως θα κοιτάξεις να πάρεις αυτό που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου. 1
basilis_k6 Δημοσ. 5 Μαϊου Δημοσ. 5 Μαϊου (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, Dante80 είπε Απλά, να αναφερθεί πως αυτός είναι δικός σου περιορισμός. Όχι αντικειμενικός του αμαξιού. Εννοείται πως θα κοιτάξεις να πάρεις αυτό που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου. το εκανα ξεκαθαρο 3 φορες. δεν ειναι ομως μονο δικος μου, δεν το εχω μονο εγω αυτο. αντικειμενικα ολα πανε ταξιδι, και 100χλμ αυτονομια φτανουν να πας νορβηγια. με τις ταχυτητες που ταξιδευουμε στην ελλαδα αυτο το αμαξι (η 60αρα, 59 πραγματικα) το χειμώνα θέλει σταση καθε 200χλμ. μπορουμε να πουμε οτι το ελροκ 60 ειναι αμαξι που κανει ταξιδια? https://youtu.be/kA6-0Xd-CwM?t=538 Επεξ/σία 5 Μαϊου από basilis_k6
Dante80 Δημοσ. 5 Μαϊου Δημοσ. 5 Μαϊου (επεξεργασμένο) 9 minutes ago, basilis_k6 said: με τις ταχυτητες που ταξιδευουμε στην ελλαδα αυτο το αμαξι (η 60αρα, 59 πραγματικα) το χειμώνα θέλει σταση καθε 200χλμ. μπορουμε να πουμε οτι το ελροκ 60 ειναι αμαξι που κανει ταξιδια? Ναι, μπορούμε. Το ξαναγράφω, είναι κατά βάση δικός σου ο περιορισμός. Ο περισσότερος κόσμος δεν αγχώνεται για την πιθανή στάση σε μεγάλο ταξίδι ανά 200χλμ. Για αρκετούς λόγους. Βασικά, σχεδόν κανένας κάτοχος ηλεκτρικού δεν αγχώνεται. Είναι placebo η φάση για την συντριπτική πλειοψηφία, με το που το έχεις η προσαρμογή σου είναι σχεδόν άμεση, το έχω δει σε όλους τους γνωστούς μου (ακόμη και αντιρρησίες που "αναγκάστηκαν" λόγω εταιρικού. Επεξ/σία 5 Μαϊου από Dante80 4
basilis_k6 Δημοσ. 5 Μαϊου Δημοσ. 5 Μαϊου 4 λεπτά πριν, Dante80 είπε Ναι, μπορούμε. Το ξαναγράφω, είναι κατά βάση δικός σου ο περιορισμός. Ο περισσότερος κόσμος δεν αγχώνεται για την πιθανή στάση σε μεγάλο ταξίδι ανά 200χλμ. Για αρκετούς λόγους. Βασικά, σχεδόν κανένας κάτοχος ηλεκτρικού δεν αγχώνεται. Είναι placebo η φάση για την συντριπτική πλειοψηφία, με το που το έχεις η προσαρμογή σου είναι σχεδόν άμεση, το έχω δει σε όλους τους γνωστούς μου (ακόμη και αντιρρησίες που "αναγκάστηκαν" λόγω εταιρικού. αρα ολα τα ηλεκτρικα αυτοκινητα κανουν ταξιδια. γιατι η αυτονομια 200χλμ ειναι μαλλον οτι μικροτερο μπορεις να περιμενεις. διαφωνω σε αυτο, δεν μπορω να πω σε καποιον (ασε με εμενα) "παρε ενα ελροκ 60, μια χαρα ταξιδια θα πας" .
jaguar13 Δημοσ. 5 Μαϊου Δημοσ. 5 Μαϊου 37 λεπτά πριν, Dante80 είπε Ναι, μπορούμε. Το ξαναγράφω, είναι κατά βάση δικός σου ο περιορισμός. Ο περισσότερος κόσμος δεν αγχώνεται για την πιθανή στάση σε μεγάλο ταξίδι ανά 200χλμ. Για αρκετούς λόγους. Βασικά, σχεδόν κανένας κάτοχος ηλεκτρικού δεν αγχώνεται. Είναι placebo η φάση για την συντριπτική πλειοψηφία, με το που το έχεις η προσαρμογή σου είναι σχεδόν άμεση, το έχω δει σε όλους τους γνωστούς μου (ακόμη και αντιρρησίες που "αναγκάστηκαν" λόγω εταιρικού. Εντάξει μην τα κάνουμε και όλα ιδανικά γιατί δεν είναι. Κάνε ταξίδι σε μεγάλη έξοδο να δω που θα βρεις διαθέσιμο φορτιστή και μάλιστα δύο φορές (και να είναι και γρήγορος). 1
Jiakometi Δημοσ. 5 Μαϊου Δημοσ. 5 Μαϊου 5 λεπτά πριν, jaguar13 είπε Εντάξει μην τα κάνουμε και όλα ιδανικά γιατί δεν είναι. Κάνε ταξίδι σε μεγάλη έξοδο να δω που θα βρεις διαθέσιμο φορτιστή και μάλιστα δύο φορές (και να είναι και γρήγορος). Όντως δεν είναι αλλά και αυτό το σενάριο «….και τι θα γίνει αν θέλω να πάω Θεσσαλονίκη ξαφνικά ?» Έχει λίγο κουράσει. … Υπάρχουν συνεχή παράπονα για τις τιμές των ηλεκτρικών, αλλά από την άλλη, αυτοί που συνήθως τα κάνουν φαίνεται να (προτίθενται τουλάχιστο), οργώνουν όλη την Ελλάδα κάθε Σαββατοκύριακο…. Οξύμωρο. Για δύο τρία ταξίδια τον χρόνο νομίζω ότι δεν αποτελεί πρόβλημα το να σταματήσει κανείς για 20 λεπτά. Επίσης, φαντάζομαι δεν πάνε ολοι διακοπές σε προορισμούς μακρύτερα των 400 χλμ. Σε κάθε περίπτωση τα Tesla από την δική τους native εφαρμογή πλοήγησης, «βλέπουν» τον επόμενο φορτιστή και υπολογίζουν χρόνο, κατανάλωση, και ποσοστό της μπαταρίας που θα έχουν υπόλοιπο φτάνοντας εκεί. Μπορούν επίσης να κάνουν “booking” τον φορτιστή στην προβλεπόμενη ώρα άφιξης. Οπότε η φόρτιση δεν αποτελεί ιδιαίτερο πρόβλημα … Τώρα αν κανείς κάνει μεγάλα ταξίδια τρεις φορές την εβδομάδα με πίεση χρόνου, τότε απλώς αγοράζει (προς το παρόν) θερμικό. 6
teodor_ch Δημοσ. 5 Μαϊου Δημοσ. 5 Μαϊου Έκανα ταξίδια χωρίς στάση. Με το ηλεκτρικό ΑΝΑΓΚ Α΄ ΣΤΗΚΑ να κάνω στάσεις και μετανιώνω που δεν έκανα και με το θερμικό. Επίσης ταξίδι δεν είναι μόνο ο προορισμός. Εφόσον απολαμβάνεις τη διαδρομή (τοπία, παρέα, περιβάλλον στο όχημα σου κλπ) δεν βιάζεσαι. Αφήστε που έφτασα λες και δεν είχα οδηγήσει καθόλου. Εάν δεν το έχετε δοκιμάσει δεν ξέρετε τη διαφορά 7
malakudi Δημοσ. 5 Μαϊου Δημοσ. 5 Μαϊου 2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε εγω δεν θα το κανω και γιαυτο δεν θα παρω τετοιο αμαξι. ειπα και πριν, αλλος μπορει να το αντεχει, ΕΓΩ δεν θα σταματησω στα 200χλμ και οχι δεν θα ξεκολλησω απο τις συνηθειες μου. αυτο ελειπε να πληρωνω αμαξι και εκεινο να αποφασιζει τις δικες μου διαδρομες και στασεις. Θα προσπαρμοστείς και θα το κάνεις, όταν θα απαγορευτούν τα θερμικά - πιθανότατα και αρκετά νωρίτερα όταν θα κλείνει το ένα βενζινάδικο μετά το άλλο και η κατάσταση θα έχει αντιστραφεί. Αν περιμένεις αυτοκίνητα που θα έχουν μπαταρίες για 1000km και θα είναι και οικονομικά, απλά δε θα συμβεί ποτέ. Αυτό που θα συμβεί είναι το 15λεπτο 10-60% να γίνει 10λεπτο 10-80%. Αυτό το πράγμα που σας φαίνεται τρελό και εξωπραγματικό να κάνετε μία στάση αλλά δε σας φαίνεται τρελό και παρανοϊκό να έχετε ένα αυτοκίνητο που βρωμίζει τον τόπο, να το κοιτάξετε. 58 λεπτά πριν, jaguar13 είπε Εντάξει μην τα κάνουμε και όλα ιδανικά γιατί δεν είναι. Κάνε ταξίδι σε μεγάλη έξοδο να δω που θα βρεις διαθέσιμο φορτιστή και μάλιστα δύο φορές (και να είναι και γρήγορος). Μια χαρά θα βρεις, όσο αυξάνουν τα ηλεκτρικά αυξάνουν και οι δομές φόρτισης. Ουρές σε βενζινάδικα σε ΣΕΑ έχω δει, ουρές σε φορτιστή όχι. 1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε αρα ολα τα ηλεκτρικα αυτοκινητα κανουν ταξιδια. γιατι η αυτονομια 200χλμ ειναι μαλλον οτι μικροτερο μπορεις να περιμενεις. διαφωνω σε αυτο, δεν μπορω να πω σε καποιον (ασε με εμενα) "παρε ενα ελροκ 60, μια χαρα ταξιδια θα πας" . Όχι, κάνουν αυτά που φορτίζουν αρκετά γρήγορα. Με ένα Leaf με 50KW φόρτιση δε θα πρότεινα σε κάποιον να κάνει ταξίδια. 1
basilis_k6 Δημοσ. 5 Μαϊου Δημοσ. 5 Μαϊου 13 λεπτά πριν, malakudi είπε Θα προσπαρμοστείς και θα το κάνεις, όταν θα απαγορευτούν τα θερμικά - πιθανότατα και αρκετά νωρίτερα όταν θα κλείνει το ένα βενζινάδικο μετά το άλλο και η κατάσταση θα έχει αντιστραφεί. Αν περιμένεις αυτοκίνητα που θα έχουν μπαταρίες για 1000km και θα είναι και οικονομικά, απλά δε θα συμβεί ποτέ. Αυτό που θα συμβεί είναι το 15λεπτο 10-60% να γίνει 10λεπτο 10-80%. Αυτό το πράγμα που σας φαίνεται τρελό και εξωπραγματικό να κάνετε μία στάση αλλά δε σας φαίνεται τρελό και παρανοϊκό να έχετε ένα αυτοκίνητο που βρωμίζει τον τόπο, να το κοιτάξετε. Μια χαρά θα βρεις, όσο αυξάνουν τα ηλεκτρικά αυξάνουν και οι δομές φόρτισης. Ουρές σε βενζινάδικα σε ΣΕΑ έχω δει, ουρές σε φορτιστή όχι. Όχι, κάνουν αυτά που φορτίζουν αρκετά γρήγορα. Με ένα Leaf με 50KW φόρτιση δε θα πρότεινα σε κάποιον να κάνει ταξίδια. δεν θα οδηγαω τοτε, μακαρι να ζω δηλαδη. δεν θα καθαρισω εγω τον πλανητη, χαλαρωσε λιγο την οικολογικη σου συνείδηση και αυτο που κάνεις νουθεσίες σε αγνωστους να το κοιτάξεις, ή μαλλον να το κοιτάξετε αφου για καποιο λόγο μιλάμε σε πληθυντικό μεταξύ μας.
malakudi Δημοσ. 5 Μαϊου Δημοσ. 5 Μαϊου 1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε δεν θα οδηγαω τοτε, μακαρι να ζω δηλαδη. δεν θα καθαρισω εγω τον πλανητη, χαλαρωσε λιγο την οικολογικη σου συνείδηση και αυτο που κάνεις νουθεσίες σε αγνωστους να το κοιτάξεις, ή μαλλον να το κοιτάξετε αφου για καποιο λόγο μιλάμε σε πληθυντικό μεταξύ μας. Το "τότε" είναι σε 20 χρόνια, τι είσαι, 60+ ετών; Ποιος μίλησε για οικολογία; Πρέπει να αναπνέω τον καρκίνο σου για να μη κάνεις στάση 15 λεπτά; Ξέρεις πόσοι πεθαίνουν κάθε χρόνο από αναπνευστικά προβλήματα που οφείλονται στα καυσαέρια; Τα θερμικά ήταν αναγκαίο κακό όσο δεν είχαμε άλλη τεχνολογία. Τώρα την έχουμε, σε 10 χρόνια θα γίνει mainstream, σε 20 δε θα υπάρχουν θερμικά, τέλος. 4
basilis_k6 Δημοσ. 5 Μαϊου Δημοσ. 5 Μαϊου 10 λεπτά πριν, malakudi είπε Το "τότε" είναι σε 20 χρόνια, τι είσαι, 60+ ετών; Ποιος μίλησε για οικολογία; Πρέπει να αναπνέω τον καρκίνο σου για να μη κάνεις στάση 15 λεπτά; Ξέρεις πόσοι πεθαίνουν κάθε χρόνο από αναπνευστικά προβλήματα που οφείλονται στα καυσαέρια; Τα θερμικά ήταν αναγκαίο κακό όσο δεν είχαμε άλλη τεχνολογία. Τώρα την έχουμε, σε 10 χρόνια θα γίνει mainstream, σε 20 δε θα υπάρχουν θερμικά, τέλος. τα ειπες και ξαλαφρωσες? θα αναπνεεις οσο το καθε ελροκ δεν ειναι ελκυστική αγορα. τι να κανουμε τωρα, δεν φταιω εγω, πες τα αλλου.
james01gr Δημοσ. 5 Μαϊου Δημοσ. 5 Μαϊου 5 ώρες πριν, doctorkostis είπε Έριξα μια ματιά σε ευρωπαϊκές σελίδες μεταχειρισμένων χθες, κυριως στο mobile. Με τη διαφαινόμενη οριστική λήξη του ΚΗ3 και χωρίς ΚΗ4 στον ορίζοντα νομίζω είναι λογικό κάποιος να κοιτάξει για μεταχειρισμένα ηλεκτρικά. Το depreciation είναι σημαντικό ακόμα και για αυτοκίνητα 2-3 ετών με κάτω από 50.000χλμ. Για παράδειγμα κάτω από τα χρήματα που κάνει καινούριο το ATTO 3 του οποίου είμαι κάτοχος(εννοώ τιμή χωρίς επιδότηση, εγώ πρόλαβα το ΚΗ3) το βρίσκεις Mustang Mach-e 99kWh με 40.000χλμ. Ή Kia ev6 77kWh. Πολλά από τα αυτοκίνητα είναι με πιστοποιητικό καλής λειτουργίας μπαταρίας. Με δεδομένο το μηδενικό τελωνείο νομίζω ότι είναι μια πολύ λογική λύση για όσους κοιτούν ηλεκτρικό χωρίς επιδότηση. Ναι αλλά πρέπει τα 40 να τα έχεις τσέπη. Πολύ δύσκολο αυτό στην Ελλάδα. Ούτε ανταλλαγές ούτε τίποτα.δεν είναι εύκολος δρόμος 2 ώρες πριν, malakudi είπε Το "τότε" είναι σε 20 χρόνια, τι είσαι, 60+ ετών; Ποιος μίλησε για οικολογία; Πρέπει να αναπνέω τον καρκίνο σου για να μη κάνεις στάση 15 λεπτά; Ξέρεις πόσοι πεθαίνουν κάθε χρόνο από αναπνευστικά προβλήματα που οφείλονται στα καυσαέρια; Τα θερμικά ήταν αναγκαίο κακό όσο δεν είχαμε άλλη τεχνολογία. Τώρα την έχουμε, σε 10 χρόνια θα γίνει mainstream, σε 20 δε θα υπάρχουν θερμικά, τέλος. Τα θερμικά θα παράγονται για πολύ μετά το 2035. Τριάντα χρόνια έχουν ελάχιστο χρόνο ζωής ακόμη. Σε δέκα χρόνια δεν θα υπάρχουν καν υποδομές αρκετές ακόμη και εάν το 50% του στόλου γίνει ηλεκτρικός. Πιστεύεις πως σε πέντε χρόνια πχ θα βρουν οι Έλληνες χρήματα για να φτάσουν τα ηλεκτρικά πχ το 10% του στόλου; Τι θεωρείς εσύ ως αντικειμενικό στόχο των ηλεκτρικών; Σχετικά με τα αναπνευστικά, στην περιοχή που μένω, το μεγαλύτερο μου πρόβλημα είναι η βιομηχανία που για αυτήν δεν βλέπω να καίγεται κανένας οικολόγος και για το τι αναπνέουμε εμείς εδώ με την επέκταση της Πετρολα για να παίρνετε εσείς ενέργεια από τα ΕΛΠΕ. Και για την επέκταση που θέλει ξανά να κάνει ή για τον αγωγό που θα περνάει κάτω από την πόλη μου που θα μεταφέρει ναφθα. Εκεί δεν υπάρχει καμία υποστήριξη. Και κάτι ακόμη. Εσύ αναπνέεις τον καρκίνο από το αυτοκίνητο μου, εγώ αναπνέω τον καρκίνο για να φορτίσεις το δικό σου. Όπως και αναπνέω τον καρκίνο από όλες τις μπαταρίες που φέρνουν για ανακύκλωση εδώ, και όλα τα πλαστικά και τα πάντα που μας κάνουν χωματερή. Όταν ξυπνήσετε πως το ηλεκτρικό δεν είναι οικολογία θα είναι πολύ αργά. Οι ΑΠΕ δεν είναι οικολογία. Εάν ήταν δεν θα χρειαζόταν να θάβονται πάνελ και ανεμογεννητριες. Θα υπήρχαν άλλες μπαταρίες για τα αυτοκίνητα. Το 99% της ηλεκτρικής μετάβασης ελέγχεται από τους ίδιους που ελέγχουν και τα ορυκτά καύσιμα. Εσύ πιστεύεις πως θέλουν το καλό σου; 3 ώρες πριν, jaguar13 είπε Εντάξει μην τα κάνουμε και όλα ιδανικά γιατί δεν είναι. Κάνε ταξίδι σε μεγάλη έξοδο να δω που θα βρεις διαθέσιμο φορτιστή και μάλιστα δύο φορές (και να είναι και γρήγορος). Εγώ θα σου προσθέσω. Κάνε ταξίδι σε καράβι για Μήλο,Σαντορινη ή Κάρπαθο ή Φολέγανδρο και τρέχα να βρεις που θα πας για να φορτίσεις και με τι κόστος. Στην Αστυπάλαια τους το δινω. Είσαι κύριος. Αλλά και για εκεί θα σου πουν πως ο περιορισμός είναι δικός σου και όχι του αυτοκινήτου.
majunior Δημοσ. 5 Μαϊου Δημοσ. 5 Μαϊου 3 ώρες πριν, malakudi είπε Ουρές σε βενζινάδικα σε ΣΕΑ έχω δει, ουρές σε φορτιστή όχι. Πάντως αν θες να δεις, έχω ποστάρει μια φώτο πιο πάνω
kostasbm Δημοσ. 5 Μαϊου Δημοσ. 5 Μαϊου 3 hours ago, malakudi said: Θα προσπαρμοστείς και θα το κάνεις, όταν θα απαγορευτούν τα θερμικά - πιθανότατα και αρκετά νωρίτερα όταν θα κλείνει το ένα βενζινάδικο μετά το άλλο και η κατάσταση θα έχει αντιστραφεί. καλά να είμαστε να το ζήσουμε αυτό....εκτός αν εννοείς κάποιες συγκεκριμένες χωρες μιας και ανέφερες τη μόλυνση...τα φορτηγά και τα αεροπλάνα και αυτά ηλεκτρικά ????
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα