manolis940 Δημοσ. Παρασκευή στις 08:55 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 08:55 πμ 8 ώρες πριν, basilis_k6 είπε η μπαταρια δεν θα ειναι αγορασμένη. το swap βγαζει απο το αρχικο κοστος την μπαταρια (τεραστια διαφορα τιμης) και το αγχος οτι σε 10-15 χρονια το αμαξι ειναι αχρηστο. ειναι καλη ιδεα αλλα και δυσκολη στην πραξη καθως τα swap stations ειναι πανακριβα και τα οχηματα θα πρεπει να ειναι συμβατα. προς το παρον δλδ η νιο. Με την προυπόθεση ότι δεν πληρώνεις την μπαταρία σίγουρα αλλάζουν πολλά. Αλλά μέχρι σήμερα ισχύει σε κάποια αυτοκίνητα αυτό; Επίσης εξαρτάται από το κόστος του swap. Αν πχ ένα αμάξι το γεμίζω σπίτι μου με 9€ και το swap κάνει 50€ σε βάθος χρόνου θα με συμφέρει να αλλάξω μπαταρία απ' το να κάνω swap. Θα ήταν λύση πόλης αλλά πότε; Τώρα συζητάμε για το αν έχουμε ταχυφορτιστή στην γειτονιά. Τα battery swap stations και πολλούς ταχυφορτιστές θα χρειαστούν, υπόγειο χώρο για φύλαξη και φόρτιση μπαταριών και ένα χώρο σαν γκαράζ για να μπαίνει το αμάξι και να γίνεται η αλλαγή της μπαταρίας. Πάντως μέχρι τώρα τα αυτοκίνητα δεν έχουν γίνει άχρηστα μετά από 10-15 χρόνια. 1
teodor_ch Δημοσ. Παρασκευή στις 09:04 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:04 πμ 17 λεπτά πριν, Doubt είπε 2 12ωρες βάρδιες δουλεύουν τα ταξί και κανονικά δεν πρέπει να μένουν αδρανή. Δεν έχει σημασία αν τρώει ή αν κάνει διάλειμμα ο οδηγός αλλά αν έχει νόημα το σύστημα swap battery και υπάρχουν κι άλλα παραδείγματα πχ οχήματα περιπολίας security που κάνουν βόλτες συνέχεια 24/7 κι άλλα. Τώρα αν θα βρεθεί εταιρεία που θα επενδύσει στις υποδομές και θα πετύχει/καθιερωθεί αυτό δεν μπορεί να το πει κανείς με βεβαιότητα. Δεν υπάρχει το 24/7 όσο δουλεύουν άνθρωποι μέσα. Υπάρχουν περιορισμοί απο το ανθρώπινο σώμα!!! Εκτός εάν κάθε 3-4 ώρες σταματάει το αμάξι να αλλάξει οδηγό και συνεχίζουν. Σενάρια επιστημονικής φαντασίας 1
manolis940 Δημοσ. Παρασκευή στις 09:14 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:14 πμ 2 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Δεν υπάρχει το 24/7 όσο δουλεύουν άνθρωποι μέσα. Υπάρχουν περιορισμοί απο το ανθρώπινο σώμα!!! Εκτός εάν κάθε 3-4 ώρες σταματάει το αμάξι να αλλάξει οδηγό και συνεχίζουν. Σενάρια επιστημονικής φαντασίας Το ίδιο έλεγα τις προάλλες σε ένα ταξιτζή που μου έλεγε ακριβώς τα ίδια. Του πρότεινα να πάρει ένα Model 3 Long Range όπου η επιδότηση του πλήρωνε κυριολεκτικά μισό αμάξι. Και είχε super market με ταχυφορτιστή που σε 20 λεπτά θα του έδινε τουλάχιστον 400km εντός πόλης που κάνει τις περισσότερες του διαδρομές. Ακόμη όμως ας πούμε ότι δεν σταματάει καθόλου. 400km σε ένα θερμικό merchendez των 2000 κυβικών κοστίζουν 15€/100km δηλαδή στα 400km θα έχει έξοδα 60€. Σε ένα Tesla να έδινε 30€ στην φόρτιση; Υπάρχει περίπτωση σε 20 λεπτά να βγάλει κέρδος 30€; Δεν νομίζω οπότε τώρα θα μπορέσει και να ξαποστάσει λίγο και να πάρει ένα καφέ. Δεν συζητάμε φυσικά για το ότι θέλει μια φορά το μήνα service το θερμικό οπότε έτσι κι αλλιώς μένει εκτός κούρσας. 1
teodor_ch Δημοσ. Παρασκευή στις 09:19 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:19 πμ Αυτό! Αν βάλεις μέσα τα κέρδη απο τη χρήση EV πρέπει κάποιος να είναι τελείως άσχετος για να μήν προχωρήσει σε αλλαγή (εκτός εξαιρέσεων). Ακόμα και μακρινές κούρσες να χάνει μία στο τόσο, απο τα σερβις και τα πετρέλαια το κέρδος θα είναι πολλαπλάσιο. Πρώτοι θα έπρεπε αυτοί να αλλάξουν με τις μεγάλες επιδοτήσεις που τους έδωσαν. 4
kostasbm Δημοσ. Παρασκευή στις 09:26 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:26 πμ 28 minutes ago, manolis940 said: θα χρειαστούν, υπόγειο χώρο για φύλαξη και φόρτιση μπαταριών και ένα χώρο σαν γκαράζ για να μπαίνει το αμάξι και να γίνεται η αλλαγή της μπαταρίας. δεν ξέρω σε άλλες χώρες αλλά Αυστραλία σε υπόγεια δεν υπάρχει φορτιστής...απαγορεύεται....από ισόγειο και πάνω
Doubt Δημοσ. Παρασκευή στις 10:07 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:07 πμ 1 ώρα πριν, teodor_ch είπε Δεν υπάρχει το 24/7 όσο δουλεύουν άνθρωποι μέσα. Υπάρχουν περιορισμοί απο το ανθρώπινο σώμα!!! Εκτός εάν κάθε 3-4 ώρες σταματάει το αμάξι να αλλάξει οδηγό και συνεχίζουν. Σενάρια επιστημονικής φαντασίας Υπάρχει κάτι που λέγεται κυλιόμενο ωράριο βάρδιες κλπ. Τα υποτιμητικά σχόλια θα μπορούσαν να λείπουν .
teodor_ch Δημοσ. Παρασκευή στις 10:15 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:15 πμ 2 λεπτά πριν, Doubt είπε Υπάρχει κάτι που λέγεται κυλιόμενο ωράριο βάρδιες κλπ. Τα υποτιμητικά σχόλια θα μπορούσαν να λείπουν . Σου έχω απαντήσει. Αν καταλαβαίνεις. 1
malakudi Δημοσ. Παρασκευή στις 10:51 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:51 πμ 11 ώρες πριν, manolis940 είπε Αν αλλάξει η προοπτική στο ότι την μπαταρία δεν την πληρώνεις και δεν είναι δικιά σου τότε υπάρχει μία ελπίδα να υιοθετηθεί σαν τεχνολογία. Η Nio δίνει αυτή την επιλογή, στην Κίνα τουλάχιστον. Μπορείς να αγοράσεις το αυτοκίνητο χωρίς μπαταρία. Σε αυτή τη περίπτωση οι χρεώσεις στα swapping stations είναι μεγαλύτερες. Αν θυμάμαι καλά πληρώνεις παραπάνω με αυτό το μοντέλο αν κρατήσεις το αυτοκίνητο πάνω από 6 χρόνια.
manolis940 Δημοσ. Παρασκευή στις 10:56 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:56 πμ 3 λεπτά πριν, malakudi είπε Η Nio δίνει αυτή την επιλογή, στην Κίνα τουλάχιστον. Μπορείς να αγοράσεις το αυτοκίνητο χωρίς μπαταρία. Σε αυτή τη περίπτωση οι χρεώσεις στα swapping stations είναι μεγαλύτερες. Αν θυμάμαι καλά πληρώνεις παραπάνω με αυτό το μοντέλο αν κρατήσεις το αυτοκίνητο πάνω από 6 χρόνια. Φαντάζομαι ότι είναι και σχετικό των χιλιομέτρων σου αλλά σίγουρα κάποια στιγμή θα είναι παραπάνω και σίγουρα μία εταιρεία θα κάνει κάτι τέτοιο με σκοπό το κέρδος. Θα είναι ένα μοντέλο σαν του εκτυπωτές όπου οι εταιρείες έχουν ένα μικρό κέρδος από αυτούς και περιμένουν να βγάλουν αρκετά χρήματα μέσα απ' τα μελάνια.
Doubt Δημοσ. Παρασκευή στις 11:20 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:20 πμ 24 λεπτά πριν, malakudi είπε Η Nio δίνει αυτή την επιλογή, στην Κίνα τουλάχιστον. Μπορείς να αγοράσεις το αυτοκίνητο χωρίς μπαταρία. Σε αυτή τη περίπτωση οι χρεώσεις στα swapping stations είναι μεγαλύτερες. Αν θυμάμαι καλά πληρώνεις παραπάνω με αυτό το μοντέλο αν κρατήσεις το αυτοκίνητο πάνω από 6 χρόνια. Είχε αναφερθεί ξανά το θέμα και μου είχε κάνει εντύπωση η μηνιαία συνδρομή για το swap "όσες φορές θέλεις" που είναι πολύ ελκυστικό για έναν επαγγελματία. Εμένα σαν ιδιώτη δεν μου λέει κάτι το σύστημα, αδιάφορο, άβολο και μάλλον ασύμφορο στη χρήση.
malakudi Δημοσ. Παρασκευή στις 11:22 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:22 πμ (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, manolis940 είπε Φαντάζομαι ότι είναι και σχετικό των χιλιομέτρων σου αλλά σίγουρα κάποια στιγμή θα είναι παραπάνω και σίγουρα μία εταιρεία θα κάνει κάτι τέτοιο με σκοπό το κέρδος. Θα είναι ένα μοντέλο σαν του εκτυπωτές όπου οι εταιρείες έχουν ένα μικρό κέρδος από αυτούς και περιμένουν να βγάλουν αρκετά χρήματα μέσα απ' τα μελάνια. Δεν έχει σχέση με τα km, πληρώνεις ένα standard ποσό με το μήνα. Απλώς αν κάνεις συχνά swaps, αυτό το ποσό επιμερίζεται στα swap sessions. Αν περάσει ο μήνας και δεν έχεις κάνει swap (πχ φορτίζεις σε φορτιστές σπίτι ή έξω) τότε σου έρχεται η χρέωση. Απ' ότι είδα γίνεται και στην Ευρώπη. Οι τιμές Γερμανία είναι: 75 kWh battery: €169/month (including VAT) 100 kWh battery: €289/month (including VAT) Και η έκπτωση που έχεις για την 75αρα μπαταρία είναι 12000 ευρώ. Οπότε στα 6 χρόνια έχεις δώσει οριακά περισσότερα (169*12*6=12168) Το θετικό για μένα είναι άλλο: μπορείς να έχεις την 75αρα και να βάζεις την 100αρα (ή την 150αρα semi solid που έχουν ήδη στην Κίνα) σε κάποιο μεγάλο ταξίδι. Επεξ/σία Παρασκευή στις 11:24 πμ από malakudi 1
Bigi444444 Δημοσ. Παρασκευή στις 11:27 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:27 πμ Δηλαδή τώρα ειλικρινά κάθεστε και συζητάτε τόσες ώρες για swapping στην Ελλάδα; Ότι υπάρχει περίπτωση να το δούμε ή να είναι βιώσιμο... Ή ότι μέχρι να ανοίξει επαρκές κοινό που θα μπορούσε ενδεχομένως να στραφεί σοβαρά σε αυτό δεν θα έχει καταστεί άνευ αντικειμένου από την πρόοδο στις μπαταρίες ας πούμε. 1
manolis940 Δημοσ. Παρασκευή στις 11:39 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:39 πμ 14 λεπτά πριν, Doubt είπε Είχε αναφερθεί ξανά το θέμα και μου είχε κάνει εντύπωση η μηνιαία συνδρομή για το swap "όσες φορές θέλεις" που είναι πολύ ελκυστικό για έναν επαγγελματία. Εμένα σαν ιδιώτη δεν μου λέει κάτι το σύστημα, αδιάφορο, άβολο και μάλλον ασύμφορο στη χρήση. Εδώ ίσως να το σκεφτόμουν σε ένα επαγγελματικό αμάξι αλλά με την προϋπόθεση να μην κούμπωνα ποτέ πρίζα ούτε στο σπίτι, ούτε έξω με το να υπάρχουν αρκετά swap stations. Πάλι όμως μοιάζει με το συνδρομητικό μοντέλο που δίνει η HP τα μελάνια. Σίγουρα η δική σου μπαταρία σε βάθος χρόνου θα είναι οικονομικότερη επιλογή
basilis_k6 Δημοσ. Παρασκευή στις 03:50 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:50 μμ (επεξεργασμένο) σχετικα με το ελροκ 60 που λεγαμε. απο σχολιο στο yt Αναφορά σε κείμενο the Elroq 85 has the APP550 motor, which is way more powerful, and especially way more efficient, than APP310 in the 50 and 60 battery level. See Sandy Munro's recent review of the APP550, he was blown away by it - very rare for him and VW products Btw Bjørn, how about testing the ID.3 GTX, which also has APP550 (all other ID.3s are on APP310 still, including the Pro S unfortunately), so it's more efficient despite the GTX 20 inch wheels and less aerodynamic front bumper, and it has that 79kWh battery (2 more than the Pro S), which also charges a bit faster. δεν το γνωριζα, ενδιαφέρον.. Επεξ/σία Παρασκευή στις 03:50 μμ από basilis_k6
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα