Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Dante80 είπε

Ένα ωραίο βιντεάκι για το Maextro S800 της JΑC Group, και την τεχνολογία που ενσωματώνει. 

 

Στο 5' πως αποφεύγει στο να πατήσει την λακούβα; Κατάλαβε κανείς; 

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Στο 5' πως αποφεύγει στο να πατήσει την λακούβα; Κατάλαβε κανείς; 

Μάλλον κρατάει την ανάρτηση στο μήκος (διαδρομή) που είχε πριν την λακούβα. 
Δεν αφήνει το αμορτισέρ να «ανοίξει» πέφτοντας μέσα στην λακούβα, οπότε φαίνεται ο τροχός να παραμένει «μαζεμένος» πάνω από την λακούβα στο επίπεδο του δρόμου. 
Με τις ενεργητικές αναρτήσεις δεν πρέπει να είναι τόσο δύσκολο. 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 minutes ago, manolis940 said:

Στο 5' πως αποφεύγει στο να πατήσει την λακούβα; Κατάλαβε κανείς; 

H Huawei διαφημίζει την δυνατότητα ως "Xmotion body control system", το οποίο επιτρέπει στην ενεργητική ανάρτηση να αντιδρά στις λακκούβες εκ των προτέρων και μειώνει τις κλίσεις, την ανύψωση και την βύθιση του αμαξώματος σε συνδυασμό με το σύστημα διεύθυνσης στους πίσω τροχούς.

Αυτό δουλεύει με δεδομένα από το "Huawei ADS road perception system", ουσιαστικά ένα σύστημα το οποίο χρησιμοποιεί τους αισθητήρες του αυτοκινήτου για την ανίχνευση επερχόμενων ολισθηρών και ανώμαλων οδικών συνθηκών και προσαρμόζει το σύστημα διεύθυνσης, ανάρτησης και κατανομής ροπής ανάλογα.

 
Επεξ/σία από Dante80
Δημοσ.

Δε λέω, εντυπωσιακό. Ας δούμε όμως πρώτα πόσο αποτελεσματικό είναι σε πραγματικές συνθήκες (νύχτα, βροχή, σκόνη, κόντρα ήλιος, λερωμένοι αισθητήρες κλπ). Σε συνθήκες demo είναι πολύ πιο εύκολο να εντυπωσιάσεις.

 

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Έπρεπε να μπούν οι Κινέζοι στην αγορά για να ξεφύγουμε απο τα "χαζά" ελατήρια...

Δεν είναι νέα τεχνολογία. Έχει ξαναβγεί από τη Ford, αλλά δεν προχώρησε σε μαζική παραγωγή. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με το αυτοκίνητο της BYD που πηδάει πάνω από τα εμπόδια. Η τεχνολογία είχε πρωτοβγεί από τη BOSE (ναι με τα ακουστικά!). Το ίδιο συμβαίνει και με το tank turn.

Για να μην τα πολυλογούμε, για marketing είναι πολύ εντυπωσιακά αλλά σίγουρα δεν τα εφεύραν αυτοί. Η μαγκιά θα είναι να ξεπεράσουν τα προβλήματα που έκαναν non-marketable αυτές τις τεχνολογίες και να τις δούμε σε καθημερινά αυτοκίνητα.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, majunior said:

Δεν είναι νέα τεχνολογία. Έχει ξαναβγεί από τη Ford, αλλά δεν προχώρησε σε μαζική παραγωγή. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με το αυτοκίνητο της BYD που πηδάει πάνω από τα εμπόδια. Η τεχνολογία είχε πρωτοβγεί από τη BOSE (ναι με τα ακουστικά!). Το ίδιο συμβαίνει και με το tank turn.

Για να μην τα πολυλογούμε, για marketing είναι πολύ εντυπωσιακά αλλά σίγουρα δεν τα εφεύραν αυτοί. Η μαγκιά θα είναι να ξεπεράσουν τα προβλήματα που έκαναν non-marketable αυτές τις τεχνολογίες και να τις δούμε σε καθημερινά αυτοκίνητα.

Δεν υπάρχει παρθενογένεση. Η εταιρία (Clearmotion) που πήρε την ηλεκτρομαγνητική ενεργητική ανάρτηση από την BOSE είναι σήμερα κομμάτι της NIO, η οποία και επένδυσε πάνω της και έβγαλε στην αγορά το ET9. Και μάλιστα η Porsche πλέον - ανάμεσα σε άλλους - αγοράζει αναρτήσεις από αυτή. H BYD εξέλιξε ένα αντίστοιχο σύστημα (DiSus-Χ) και το έβγαλε στην αγορά με το U9.

tn6zqqj.png

Αυτό που έκαναν οι Κινέζοι είναι να χρησιμοποιήσουν την τεχνογνωσία τους σε αισθητήρες, μικρο-μηχανισμούς, ηλεκτρονικά κλπ ώστε να φέρουν αυτές τις πειραματικές τεχνολογίες στο TRL που χρειαζόταν για μαζική παραγωγή. 

Γιαυτό και πλέον θα τις βλέπουμε στην αγορά. Δεν είναι μακέτες αυτά τα αμάξια, πωλούνται ήδη. 

Επεξ/σία από Dante80
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Dante80 είπε

Δεν υπάρχει παρθενογένεση. Η εταιρία (Clearmotion) που πήρε την ηλεκτρομαγνητική ενεργητική ανάρτηση από την BOSE είναι σήμερα κομμάτι της NIO, η οποία και επένδυσε πάνω της και έβγαλε στην αγορά το ET9. Και μάλιστα η Porsche πλέον - ανάμεσα σε άλλους - αγοράζει αναρτήσεις από αυτή. H BYD εξέλιξε ένα αντίστοιχο σύστημα (DiSus-Χ) και το έβγαλε στην αγορά με το U9.

Αυτό που έκαναν οι Κινέζοι είναι να χρησιμοποιήσουν την τεχνογνωσία τους σε αισθητήρες, μικρο-μηχανισμούς, ηλεκτρονικά κλπ ώστε να φέρουν αυτές τις πειραματικές τεχνολογίες στο TRL που χρειαζόταν για μαζική παραγωγή. 

Γιαυτό και πλέον θα τις βλέπουμε στην αγορά. Δεν είναι μακέτες αυτά τα αμάξια, πωλούνται ήδη. 

Άλλο το πωλείται (σε ένα πανάκριβο αυτοκίνητο του 2025, όπως το ET9) και άλλο ότι δε θα βγάζει προβλήματα ή ότι θα κάνει trickle down. Και η Audi έβγαλε το A2 με space frame σαν το Α8, μπήκε μέσα σε κάθε αυτοκίνητο που πούλησε και από τότε δεν το ξαναείδαμε (τα χρέωσε στο λογαριασμό του marketing). Κάτι αντίστοιχο κάνουν και οι Κινέζοι.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Μάλλον κρατάει την ανάρτηση στο μήκος (διαδρομή) που είχε πριν την λακούβα. 
Δεν αφήνει το αμορτισέρ να «ανοίξει» πέφτοντας μέσα στην λακούβα, οπότε φαίνεται ο τροχός να παραμένει «μαζεμένος» πάνω από την λακούβα στο επίπεδο του δρόμου. 
Με τις ενεργητικές αναρτήσεις δεν πρέπει να είναι τόσο δύσκολο. 

Σε συνδιασμό ότι και το κέντρο βάρους είναι στην μέση οπότε δεν κάνει κάποια τραμπάλα όπως θεωρητικά θα έκανε ένα θερμικό που το κέντρο βάρους είναι μπροστά. 

Δημοσ.

να δει λακουβα στη στροφη και να αρχισει το κινεζικο software να μπισταει και να παρω αγκαλια της φραουλες στο χωράφ'.

οχι ευχαριστω.. μαρκετινιστικες σαχλαμαρες των κινεζων θα δουμε πολλες.  

Δημοσ.
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

να δει λακουβα στη στροφη και να αρχισει το κινεζικο software να μπισταει και να παρω αγκαλια της φραουλες στο χωράφ'.

οχι ευχαριστω.. μαρκετινιστικες σαχλαμαρες των κινεζων θα δουμε πολλες.  

Ενώ οι Ευρωπαίοι από σαχλαμάρες καμία!!!! Τόσα μας πουλάνε δήθεν παρελθόν οποίο το πληρώνεις χρυσό...

 

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

να δει λακουβα στη στροφη και να αρχισει το κινεζικο software να μπισταει και να παρω αγκαλια της φραουλες στο χωράφ'.

οχι ευχαριστω.. μαρκετινιστικες σαχλαμαρες των κινεζων θα δουμε πολλες.  

Παρε αμερικανικο με φυλλα σουστας τοτε.

Δημοσ.

Όποιος νομίζει ότι οι Κινέζοι κάνουν πλάκα ας προσέξει την τελευταία 3ετία την εξέλιξη τους.

Σίγουρα ακόμα κάνουν beta testing και μένει να δούμε και αξιοπιστία στον χρόνο.

Η διαφορά επιδόσεων με τις παραδοσιακές αυτοκινητο εταιρίες είναι χαοτικές.

Δεν θα αγόραζα ακόμα κινέζικο αλλά λογικά το επόμενο θα είναι. Και αυτό για τον περισσότερο κόσμο κατα τη γνώμη μου.

Οι Αμερικάνικες και Ευρωπαικές εταιρίες μόνο με διάφορα κόλπα (VW παραγωγή όπλων, δασμούς κλπ) θα μείνουν ζωντανές έτσι όπως πάνε μέχρι τώρα.

  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...