haHa Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου Στα ~24.000€ παιζουν ομως και τα tesla model 3 long range 2021 (με 100k kms) στο εξωτερικο. Δεν βλεπω το λογο να παει καποιος στο ID3
gbras Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου 7 minutes ago, haHa said: εν βλεπω το λογο να παει καποιος στο ID3 Ενας λογος ειναι οτι δεν θελει καποιος τοσο μεγαλο αυτοκινητο. 2
haHa Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, gbras είπε Ενας λογος ειναι οτι δεν θελει καποιος τοσο μεγαλο αυτοκινητο. Σωστό Επεξ/σία 13 Ιουνίου από haHa
manolis940 Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου 58 λεπτά πριν, haHa είπε Στα ~24.000€ παιζουν ομως και τα tesla model 3 long range 2021 (με 100k kms) στο εξωτερικο. Δεν βλεπω το λογο να παει καποιος στο ID3 Ένας δεύτερος είναι ότι θέλει service εκτός Αθηνών 1
jaguar13 Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου Πάντως ~25,000 για ID4 του 2022 με 130.000 δεν το λέω και τρελή ευκαιρία να τρέξω. ΟΚ είναι μια εναλλακτική αλλά με 26500 καραδοκεί το dolphin με φουλ εγγύηση. Δεν ξέρω...
manolis940 Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου 30 λεπτά πριν, jaguar13 είπε Πάντως ~25,000 για ID4 του 2022 με 130.000 δεν το λέω και τρελή ευκαιρία να τρέξω. ΟΚ είναι μια εναλλακτική αλλά με 26500 καραδοκεί το dolphin με φουλ εγγύηση. Δεν ξέρω... Είναι διαφορετικού τύπου αυτοκίνητο και κοστίζει 44000€ αρχική.
jaguar13 Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου Συμφωνώ ότι είναι διαφορετικού τύπου, αλλά είναι vw, με 130.000χλμ, αρχική μεν 44 αλλά και κρατική επιδότηση που αλλάζει τα δεδομένα για κάποιον καλώς ή κακώς, (δεν θα του πληρώσουμε και την επιδότηση εις διπλούν, νόμιμο μεν όχι ηθικό δε), και επίσης 1-2 βήματα πίσω σε τεχνολογία από το τρέχον, συν την μειωμένη εγγύηση. Για κάποιον που έχει ταβάνι τα 24 οκ, αλλά και εκεί πόσο δύσκολο είναι να βάλεις και κάτι επιπλέον σε δόσεις να πας σε κάτι καινούργιο? Μην ξεχνάμε ότι η vw για να διώξει το στοκ εν όψει των καινούργιων είχε μειώσει την τιμή τους (vw days αν θυμάμαι καλά).
manolis940 Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, jaguar13 είπε Συμφωνώ ότι είναι διαφορετικού τύπου, αλλά είναι vw, με 130.000χλμ, αρχική μεν 44 αλλά και κρατική επιδότηση που αλλάζει τα δεδομένα για κάποιον καλώς ή κακώς, (δεν θα του πληρώσουμε και την επιδότηση εις διπλούν, νόμιμο μεν όχι ηθικό δε), και επίσης 1-2 βήματα πίσω σε τεχνολογία από το τρέχον, συν την μειωμένη εγγύηση. Για κάποιον που έχει ταβάνι τα 24 οκ, αλλά και εκεί πόσο δύσκολο είναι να βάλεις και κάτι επιπλέον σε δόσεις να πας σε κάτι καινούργιο? Μην ξεχνάμε ότι η vw για να διώξει το στοκ εν όψει των καινούργιων είχε μειώσει την τιμή τους (vw days αν θυμάμαι καλά). Γι αυτή την στιγμή η κρατική επιδότηση είναι σαν να μην υπάρχει. Οπότε είτε το dolphin πάρεις είτε ένα ID4 θα πληρώσεις την αρχική τιμή μετά φόρον και δεν θα σου επιστραφεί τίποτα. Την έχω εκφράσει και εγώ αυτή την άποψη πολλάκις σχετικά με τις δόσεις αλλά γι αυτοκίνητα που έχουν τα χρόνια και τα χιλιόμετρα του συγκεκριμένου αλλά πωλούνται ένα 15% με 20% κάτω. Εδώ είμαστε κάτι λίγο πιο πάνω από 50%. Αν πάρεις 20000€ θα πληρώσεις κοντά 30000€ στην πενταετία. Δεν είναι αμελητέο ποσό και δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει σε αυτή την διαφορά να πας σε καινούργιο. Ειδικά όταν μιλάμε για ηλεκτρικό που πολύ εύκολα μπορείς πλέον να κάνεις έλεγχο στο αυτοκίνητο. Edit : Το ID4 για το οποίο μιλάμε είδα μόλις ότι δίνεται από την Karenta οπότε σίγουρα θα έχει κάποια εγγύηση που πιθανών να φτάνει και τα 2 έτη όπως δίνει στις επισκευές της ( δυστηχώς δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο για τα μεταχειρισμένα ) και έχει επίσης και προγράμματα χρηματοδότησης για μεταχειρισμένα βέβαια με επιτόκιο όχι στον Θεό όπως τα καινούρια αλλά πάνω από εκείνον. Επεξ/σία 13 Ιουνίου από manolis940
malakudi Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου Η μεγάλη μπαταρία είναι σημαντική αν παίρνεις μεταχειρισμένο με πάνω από 100.000km. Μπορεί να έχουν την ίδια εγγύηση πχ το ID3 με 62KWh και το ID3 με 82KWh, αλλά το 1ο στα 130.000km έχει φάει περίπου 500 κύκλους ζωής ενώ το 2ο 380. Ναι μεν και τα δύο έχουν εγγύηση στα 160.000 km αλλά το 1ο έχει μεγαλύτερη φθορά. Αν μιλάμε για Tesla, ένα Model 3 SR έχει LFP και λογικά διπλάσιο-τριπλάσιο αριθμό κύκλων, οπότε εκεί ίσως είναι προτιμότερο να δει κάποιος αυτό και όχι το LR
manolis940 Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου 52 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε 1 Βιντεο τα λεει ολα Όταν μιλάμε για την αγορά της Αγγλία όπου ένα μεταχειρισμένο χάνει την μισή του αξία με το που μπει το κλειδί στην μίζα προφανώς έχει νόημα να λες ότι κάνεις βλακεία που αγοράζεις καινούργιο. Εδώ όμως δεν ισχύει κάτι τέτοιο γιατί τα μεταχειρισμένα έχουν ζήτηση από ανθρώπους που δεν μπορούν να αγοράσουν καινούργια.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 8 ώρες πριν, manolis940 είπε Όταν μιλάμε για την αγορά της Αγγλία όπου ένα μεταχειρισμένο χάνει την μισή του αξία με το που μπει το κλειδί στην μίζα προφανώς έχει νόημα να λες ότι κάνεις βλακεία που αγοράζεις καινούργιο. Εδώ όμως δεν ισχύει κάτι τέτοιο γιατί τα μεταχειρισμένα έχουν ζήτηση από ανθρώπους που δεν μπορούν να αγοράσουν καινούργια Συμφωνω αλλα εχει και αλλα επιχειρήματα που ισχυουν καθολικα στην ευρωπη
malakudi Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 14 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε 1 Βιντεο τα λεει ολα Δεν ισχύουν αυτά τα νούμερα που αναφέρει, δε χάνουν 70% της αξίας σε 3 χρόνια. Στα 4 χρόνια χάνουν ενδεχομένως το 45 με 50% της αξίας. Το ερώτημα είναι γιατί να θες να αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε 4 χρόνια και να το αγοράζεις καινούριο. Αυτοί που αλλάζουν κάθε 3-4 χρόνια στην Ευρώπη κάνουν leasing. Οι τιμές leasing στη Γερμανία δεν έχουν καμία σχέση με το leasing στην Ελλάδα. Εδώ σου ζητάνε σχεδόν να πληρώσεις όλο το αμάξι σε 4 χρόνια. Στη Γερμανία ένα VW ID3 leasing έχει κάτω από 350 το μήνα για 4 χρόνια με μικρή προκαταβολή 6000 ευρώ. Δηλαδή θα πληρώσεις περίπου 23000 στα 4 χρόνια για αυτοκίνητο που καινούριο έχει 40000. Εδώ το αντίστοιχο leasing ζητάει να πληρώσεις πάνω από 35000 ευρώ. 5
djuan1988 Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 4 hours ago, malakudi said: Δεν ισχύουν αυτά τα νούμερα που αναφέρει, δε χάνουν 70% της αξίας σε 3 χρόνια. Στα 4 χρόνια χάνουν ενδεχομένως το 45 με 50% της αξίας. Το ερώτημα είναι γιατί να θες να αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε 4 χρόνια και να το αγοράζεις καινούριο. Αυτοί που αλλάζουν κάθε 3-4 χρόνια στην Ευρώπη κάνουν leasing. Οι τιμές leasing στη Γερμανία δεν έχουν καμία σχέση με το leasing στην Ελλάδα. Εδώ σου ζητάνε σχεδόν να πληρώσεις όλο το αμάξι σε 4 χρόνια. Στη Γερμανία ένα VW ID3 leasing έχει κάτω από 350 το μήνα για 4 χρόνια με μικρή προκαταβολή 6000 ευρώ. Δηλαδή θα πληρώσεις περίπου 23000 στα 4 χρόνια για αυτοκίνητο που καινούριο έχει 40000. Εδώ το αντίστοιχο leasing ζητάει να πληρώσεις πάνω από 35000 ευρώ. Δεν έχω ασχοληθεί με το leasing στη Γερμανία, αλλά έχω πάθει σοκ με τις τιμές που βλέπω στο mydealz. Απίστευτα χαμηλές.
manolis940 Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 6 ώρες πριν, malakudi είπε Δεν ισχύουν αυτά τα νούμερα που αναφέρει, δε χάνουν 70% της αξίας σε 3 χρόνια. Στα 4 χρόνια χάνουν ενδεχομένως το 45 με 50% της αξίας. Το ερώτημα είναι γιατί να θες να αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε 4 χρόνια και να το αγοράζεις καινούριο. Αυτοί που αλλάζουν κάθε 3-4 χρόνια στην Ευρώπη κάνουν leasing. Οι τιμές leasing στη Γερμανία δεν έχουν καμία σχέση με το leasing στην Ελλάδα. Εδώ σου ζητάνε σχεδόν να πληρώσεις όλο το αμάξι σε 4 χρόνια. Στη Γερμανία ένα VW ID3 leasing έχει κάτω από 350 το μήνα για 4 χρόνια με μικρή προκαταβολή 6000 ευρώ. Δηλαδή θα πληρώσεις περίπου 23000 στα 4 χρόνια για αυτοκίνητο που καινούριο έχει 40000. Εδώ το αντίστοιχο leasing ζητάει να πληρώσεις πάνω από 35000 ευρώ. Σχεδόν το αγοράζεις το όχημα με το leasing. Γι αυτό δεν βρίσκω και νόημα. Για παράδειγμα το ID4 που συζητάμε έχει 5,9% επιτόκιο. Αν για παράδειγμα το αγοράσουμε σε 36 δόσεις με 4000€ προκαταβολή βγαίνει στα 1,222.32€ Σε leasing που βλέπω στο instacar βγαίνει στα 1.008,12€ . 214€ περρίπου ανά μήνα είναι η διαφορά. Θα με κόψει στην τσέπη αν φτάσω αυτό το ποσό. 7711€ περίπου στους 36 μήνες και να σου πω ότι και η ασφάλεια μου θα κάνει και 700€ τον χρόνο μεικτή; Δηλαδή φτάσαμε τα 9811€. Να κάνω και 1000€ service όλα αυτά τα χρόνια( ποτέ δεν ξέρεις με VW ). Φτάσαμε στα 10811€ παραπάνω που δώσαμε για αγορά και όχι leasing Αν το αγοράσω δεν θα έχω στην κατοχή μου μετά 3 έτη ένα αυτοκίνητο που σίγουρα θα αξίζει πολλά περισσότερα από τα 10811€; Θα μου κάνει κανένας παζάρια αυτά τα 3 χρόνια έτσι ώστε να μην κάνω πάνω από 20000km; Ούτε θα μου ζητήσει η τράπεζα εγγύηση 3 δόσεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα