Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 hours ago, fabiawrc said:

To Puma το εριξαν τωρα στα 29.900 χωρις την επιδοτηση.Πρεπει να εχει παει απατο σε πωλησεις.

Ενδεικτικό πρόγραμμα χρηματοδότησης Puma Gen-E 168 PS Style Αξία αυτοκινήτου: *29.906 ευρώ
Προκαταβολή: 5.981 ευρώ (20%)
Ποσό χρηματοδότησης: 23.925 ευρώ
Διάρκεια χρηματοδότησης: 84 μήνες Ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο: 3,99% (πλέον εισφοράς 0,6%)
Μηνιαία δόση: 334 ευρώ Έξοδα εγκρίσεως δανείου: 280 ευρώ Σ.Ε.Π.Π.Ε.: 5.06%
*Δεν περιλαμβάνει την κρατική επιδότηση για το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά».

Δεν το σκέφτεσαι για μεταχειρισμένο ?

  • Απαντ. 2,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Δεν το σκέφτεσαι για μεταχειρισμένο ?

Με 50αρα μπαταρία της Stellantis δεν είναι αυτό; Μήπως είναι καλύτερα να πας σε καινούργιο dolphin ; 

Αφήνω απ' έξω τα 101hp που είναι για γέλια σε ηλεκτρικό. 

Επεξ/σία από manolis940
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, manolis940 said:

Με 50αρα μπαταρία της Stellantis δεν είναι αυτό; Μήπως είναι καλύτερα να πας σε καινούργιο dolphin ; 

Αφήνω απ' έξω τα 101hp που είναι για γέλια σε ηλεκτρικό. 

Καλά και το Puma δεν είναι καλύτερο. (135hp είναι το Peugeot)

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω καει στις σκεψεις με τι αποφαση να παρω και το δελφινι μου φαινεται μονοδρομος.Μιλησα με ενα φιλο που εχει ενα TT coupe 2009 και του εκανε εντυπωση ποσο γρηγορο ηταν το δελφινι δεν το περναγε αλλα ηταν πολυ κοντα σε κατι στροφοδιαδρομες.

Η αγορα μεταχειρισμενου την αποκλειω πλεον,γιατι με αυτα που βλεπω ολα εχουν 50αρες μπαταριες και αποτελει προβλημα  σε ταξιδι.
Το να δωσω 20.000 ευρω για μτχ 2008-Μoka-C4- δεν εχει νοημα.Οταν το δελφινι βγαινει 24.000 με επιδοτηση και αποσυρση.
Επισης παρατησω οτι εχουν χασει πολυ μεγαλη αξια,πολλα αμαξια που εχω σταμπαρει με καλες τιμες,δεν φευγουν και ολο ριχνουν τις τιμες.Πχ Moka ultimate 18.500 με 53.00 χλμ ενω καινουργιο εκανε 38.000.Εαν ειχε 60αρα μπαταρια θα το σκεφτομουν σοβαρα.

Για να πηγαινω στο χωριο μου που ειναι 200χλμ αποσταση και πρεπει να φορτιζω ενδιαμεσα ενω με το δελφινι φτανω ανετα με 36% μπαταρια συμφωνα με το https://evnavigation.com/ ενω το 2008 θελει μετα τα μισα της διαδρομης  να πηγαινεις με 100χλμ για να φτασω στο χωριο με 10% μπαταρια  ε οχι.

Θα ειχε νοημα  να δωσω 16.000 για ενα 208 GΤ  και να το εχω μονο για την δουλεια.

Επισης να πω οτι θα επαιρνα ΑΝΕΤΑ ενα Model 3 long range αλλα ειναι πολυ μακρυ και φαρδυ....μεγαλυτερο κοστος μικτης και ακριβοτερα λαστιχα.... δεν βολευει για Αθηνα.

Το εχει ο συναδελφος εχουμε κανει την διαδρομη σπιτι-δουλεια και ειναι πραγματικα φοβερο.Ο ιδιος ειχε για ενα διαστημα ενα performance και μου εκανε ενα 0-100 και εκανε 2 μερες να συνελθει ο εγκεφαλος μου απο την βιαια επιταχυνση απλα σοκαριστικο.

Επεξ/σία από fabiawrc
  • Like 5
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, fabiawrc είπε

μεγαλυτερο κοστος μικτης

Αλήθεια, υπάρχει κάπου ενδεικτικό κόστος ασφάλισης για όλα όσα συζητάμε; Renault 5, M3, Dolphin κλπ;

Δημοσ.
24 minutes ago, cmaniac said:

Αλήθεια, υπάρχει κάπου ενδεικτικό κόστος ασφάλισης για όλα όσα συζητάμε; Renault 5, M3, Dolphin κλπ;

Περίπου 250€ ανά 10k ασφαλιζόμενο κεφάλαιο. Πολύ γενικά, μην αρχίσουν οι απαντήσεις εγώ δίνω 150 ή 400. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, fabiawrc είπε

Εχω καει στις σκεψεις με τι αποφαση να παρω και το δελφινι μου φαινεται μονοδρομος.

Ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα. Η αγορά είναι πολύ ακριβή και το Dolphin είναι μονόδρομος.

-Δε σου αρέσει το εσωτερικό του; sorry Dolphin μονόδρομος

-Δεν εμπιστεύσαι τα κινέζικα αυτοκίνητα; sorry Dolphin μονόδρομος

-Δε συμπαθείς το Σφακιανάκη; sorry Dolphin μονόδρομος

  • Sad 1
  • Haha 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, djuan1988 είπε

Περίπου 250€ ανά 10k ασφαλιζόμενο κεφάλαιο. Πολύ γενικά, μην αρχίσουν οι απαντήσεις εγώ δίνω 150 ή 400. 

Δηλαδη στα 35k (ας πούμε Renault 5 iconic), το μαλλί πάει 880 ευρώ το έτος.

Ahem.

  • Sad 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, fabiawrc είπε

Για να πηγαινω στο χωριο μου που ειναι 200χλμ αποσταση και πρεπει να φορτιζω ενδιαμεσα ενω με το δελφινι φτανω ανετα με 36% μπαταρια συμφωνα με το https://evnavigation.com/ ενω το 2008 θελει μετα τα μισα της διαδρομης  να πηγαινεις με 100χλμ για να φτασω στο χωριο με 10% μπαταρια  ε οχι.

Δοκίμαζε στο  ABRP - A Better Routeplanner

Δοκιμασμένο και πέφτει μέσα στο 99% 

Αυτό που έβαλες είναι λιγότερο παραμετροποιήσιμο. Σε τυχαία διαδρομή, με έβαζε να φορτίσω στο 90+% στο πήγαινε αντί να φορτίσω στο γύρνα το ίδιο ποσοστό αλλά πχ 20->60% που είναι πολύ πιο γρήγορη φόρτιση.

7 ώρες πριν, cmaniac είπε

Δηλαδη στα 35k (ας πούμε Renault 5 iconic), το μαλλί πάει 880 ευρώ το έτος.

Ahem.

Είπε στο περίπου.

Ενδεικτικά για το ioniq 5 με ασφαλιζόμενη αξία 51.000 το 1ο έτος πλήρωσα €880 σε μία καταρ (εγγύηση απο τον ασφαλιστή μου) με απαλλαγή 300-350.

Φέτος που ψάχνω τώρα υπάρχει allianz με €980 (απαλλαγή €500) ή anytime με €700 (απαλλαγή 300-350) Αξία νομίζω 46.000 γιατί έτσι και αλλιώς βλέπω ότι καινούργιο χωρίς επιδοτήσεις κλπ κοστίζει 44.500. Δεν μπορώ να ρίξω άλλο την αξία στην anytime. Εγώ πλήρωσα λιγότερα γιατί είχα και την επιδότηση. 

Οπότε για 35κ θα βγαίνει 650-800 ανάλογα την εταιρία. Βέβαια είμαι επαρχία και νομίζω είναι λιγότερα τα ασφάλιστρα.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, majunior είπε

Ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα. Η αγορά είναι πολύ ακριβή και το Dolphin είναι μονόδρομος.

-Δε σου αρέσει το εσωτερικό του; sorry Dolphin μονόδρομος

-Δεν εμπιστεύσαι τα κινέζικα αυτοκίνητα; sorry Dolphin μονόδρομος

-Δε συμπαθείς το Σφακιανάκη; sorry Dolphin μονόδρομος

Αν σε κάτι ξεχωρίζει το dolphin ειδικά για την τιμή του είναι το εσωτερικό του. Ίσως τα χερούλια να ξενίζουν κάπως που έχουν το σχήμα πτερυγίου δελφινιού αλλά είναι κάτι που δεν θα προσέξεις ιδιαίτερα γιατί το καπελώνουν όλα τα άλλα και η μεγαλύτερη πατάτα στο αμάξι που είναι dealbreaker για εμάς στην Ελλάδα είναι οι ποτηροθήκες. Πρέπει να αγοράσεις κάποιο extension απ' το Temu/Aliexpress για να χωρέσουν δύο ποτήρια καφέ :P 

Για την εμπιστοσύνη .... Δεν φτιάχτηκε χθες η BYD και δεν είναι τυχαίο που είναι μία απ' τις καλύτερες μάρκες ηλεκτρικών αλλά ο καθένας κάνεις την έρευνα του. 

Για τον Σφακιανάκη δεν έχω άποψη. Ελπίζω να μην χρειαστεί ποτέ να συναναστραφώ μαζί του με αυτά που ακούω. :P 

Δημοσ.

οποιος αγοράζει ηλεκτρικό αυτοκινητο ειναι θυμα μιας πολιτικής που ξεκινώντας απο τους μεγάλους του πλανήτη κατέληξε να υποστηρίζουνε μερικοί (γελοιωδώς) ότι αγοράζοντας ηλεκτρικό αυτοκινητο βοηθάνε να μειωθεί το περιβαλλοντικό αποτυπωμτα της ανθρωπινςη δραστηριότητας στον πλανήτη.

Το μόνο ελαφρυντικό που δίνω σε όσους αγοράζουν ηλεκτρικο αυτοκίνητο ειναι ότι κάπως επωφελούνται απο τις ελαφρύνσεις και τις επιδοτήσεις του κράτους,αλλά και πάλι άν ενα αξιοπιστο ηλκτρικο κοστίζει 40-50κ και με τις επιδοτήσεις δίνεις περίπου (ακόμα) και μισά ,με 25κ αγοράζεις θερμικό αυτοκίνητο της κούτας με την τελευταία λε΄ξη της τεχνολογίας,οπότε δεν ξέρω πόσο έξυπνο ειναι αυτο.

Και για να τελειώσει το αφήγημα:O πλανήτης των ανθρώπων ΔΕΝ ειναι ετοιμος να αποχωριστεί τους υδρογονάνθρακες  ακόμα,μιλάμε για ένα καύσιμο που υπάρχει σε σχετική αφθονία ακόμα,που με βάση αυτό τα τελευταία 150 χρόνια εχει δομηθεί ολοκληρη η βιομηχανία του πλανητη και που εχει ικανοποιητική απόδοση σε σχέση με το κόστος παραγωγής του.Αυτό που σίγουρα μπορεί να γίνει ειναι να υπάρξει εξέλιξη στην παραγωγή και κατανάλωση των υδρογονανθράκων ώστε να είναι πιο "καθαροί".

Ειναι πραγματικά γελοίο να παίζουν κρατικοί φόροι στα θερμικά οχήματα που αυξάνουν 40-50% το κόστος απόκτησης ενός αμαξιού αλλά τα ηλεκτρικα να ειναι απαλλαγμένα απο αυτους.

Αναζητήστε στο ιντερνετ το περιβαλλοντικο αποτυπωμα που έχουν τα ηλεκτρικα οχημα στον πλανητη και θα καταλάβετε τί κουτόχορτο τρώμε.

  • Haha 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, HatTrick είπε

...

image.png.9dc3ce38dd5fdb6945cf6c43f3d4ab0a.png

 

ΥΓ. Για να μήν είμαι τελείως κακός βάζω ένα λινκ. Όποιος δεν θέλει να τρώει κουτόχορτο ας το ψάξει καλύτερα...

Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα | Βρήκα το ενδιαφέρον λινκ που παραθέτω | Facebook

Επεξ/σία από teodor_ch
  • Like 2
  • Haha 2
Δημοσ.
44 minutes ago, HatTrick said:

Το μόνο ελαφρυντικό που δίνω σε όσους αγοράζουν ηλεκτρικο αυτοκίνητο ειναι ότι κάπως επωφελούνται απο τις ελαφρύνσεις και τις επιδοτήσεις του κράτους,αλλά και πάλι άν ενα αξιοπιστο ηλκτρικο κοστίζει 40-50κ και με τις επιδοτήσεις δίνεις περίπου (ακόμα) και μισά ,με 25κ αγοράζεις θερμικό αυτοκίνητο της κούτας με την τελευταία λε΄ξη της τεχνολογίας,οπότε δεν ξέρω πόσο έξυπνο ειναι αυτο.

Και γιατί είναι πιο έξυπνο να πάρεις θερμικό με τα ίδια λεφτά? Δεν έχει το ηλεκτρικό την τελευταία λέξη της τεχνολογίας? 

Δημοσ.
14 minutes ago, NickTG said:

Και γιατί είναι πιο έξυπνο να πάρεις θερμικό με τα ίδια λεφτά? Δεν έχει το ηλεκτρικό την τελευταία λέξη της τεχνολογίας? 

Ελα τωρα που ρωτας. Αφου ολο το κειμενο ειναι σε επιπεδο ειμαι κατα του προσωπικου αριθμου ειναι του διαβολου..

 

  • Like 3
Δημοσ.

Χρήστης insomnia->ανακάλυψη νημάτων για ηλεκτροκίνηση->παρέμβαση με ατεκμηρίωτα επιχειρήματα->και μιλάμε για πράφιτ

  • Like 6
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...