Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, jaguar13 είπε

Το facelift 2025 ξέρουμε πότε θα έρθει Ελλάδα?

Ακούγεται για 2026 στην Ευρώπη

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Ταξιδάκι σήμερα, είναι από αυτές τις φορές που μετανιώνω για την 60Kwh μπαταρία.

Πρέπει να πάω με 120 μαξ, φουλ εθνική για να φτάσω στην Καρδίτσα που σταματάω σε ένα Σούπερ (& φόρτιση) για ψώνια, πριν ανέβω στο χωρίο.

Το ρημάδι το αμάξι με 140~160 πάει τρένο, αλλά δεν μπορώ να το πάω 😜

ε κάνε άλλη μια στάση για καφέ. Γιατί πρέπει να πας καρφί και να μην ξοδέψεις ένα τέταρτο για μια μικρή φόρτιση ενδιάμεσα?

H Xiaomi παρουσίασε το SUV της YU7

https://unboxholics.com/news/tech/122890-nea-epochi-gia-tin-xiaomi-gnoriste-to-xiaomi-su7-to-proto-suv-tis-etairias

εντυπωσιακό αυτοκίνητο και με εντυπωσιακές επιδόσεις. Φτάνει τα 690 άλογα με 250 τελική και με 0-100 στα 3.2.

Η αυτονομία του ξεπερνάει τα 800 χιλιόμετρα

 

 

  • Like 3
  • Thanks 2
  • Haha 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Skoda Enyaq iV60 και το ψήνω πολύ να το πουλήσω για ένα μεταχειρισμένο 80άρι Enyaq ή VW ID.4, αν και με τα έξοδα που έχω να κάνω στο προσεχές μέλλον, στο ψήσιμο θα μείνω 😋

ποσο μου αρεσει το Enyaq... ειδικα το coupe πρεπει να ειναι απο τα πιο ομορφα ηλεκτρικα εκει εξω

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 27/6/2025 στις 11:06 ΠΜ, Vasilisxd είπε

Enyaq ή VW ID.4

δεν ξερω γιατι αλλα τα πρωτα σχεδια,ηλεκτρικων ειχε πολυ ωραια σχεδια,σχετικο το πρωτα.τελευταια βλεπω ασχημα ηλεκτρικα κυριως απο ανατολη.εχουμε γεμισει τον δρομο με ασχημα ηλεκτρικα.αυτο που μου αρεσε περισοτερο στην αρχη οταν εβγαιναν μοντελλα ηταν η πολυ καλαισθητη φουτουριστικη σχεδιαση,αυτο πλεον δεν το βλεπω.πολυ τετραγωνα κακομουτσουνα,ειδικα αυτα που διαφημιζονται στην τιβι απο κατι αγνωστε μαρκες.

  • Like 1
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, mike15 είπε

δεν ξερω γιατι αλλα τα πρωτα σχεδια,ηλεκτρικων ειχε πολυ ωραια σχεδια,σχετικο το πρωτα.τελευταια βλεπω ασχημα ηλεκτρικα κυριως απο ανατολη.εχουμε γεμισει τον δρομο με ασχημα ηλεκτρικα.αυτο που μου αρεσε περισοτερο στην αρχη οταν εβγαιναν μοντελλα ηταν η πολυ καλαισθητη φουτουριστικη σχεδιαση,αυτο πλεον δεν το βλεπω.πολυ τετραγωνα κακομουτσουνα,ειδικα αυτα που διαφημιζονται στην τιβι απο κατι αγνωστε μαρκες.

τα κινεζικα εχουν ολα το ιδιο κινεζικο στυλ. τα συβ ειδικα ειναι λες και ολα τα σχεδιασε ο ιδιος ανθρωπος. τα ευρωπαικα / κορεατικα ειναι αρκετα διαφορετικα μεταξυ τους. το μινι πχ δεν θυμιζει τπτ αλλο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή το VW ID3 που έχω είναι στο service και χρειαζόμουν αυτοκίνητο, νοίκιασα ένα KIA EV3 long range. Είναι ίδιας ισχύος κινητήρα με το ID3, ίδιο μήκος, 5 πόντους πιο φαρδύ, περισσότεροι χώροι στο πορτ μπαγκαζ. Εξωτερικά δε μου αρέσει ιδιαίτερα, εσωτερικά είναι ανώτερο από το ID3, με μεγαλύτερες και ωραιότερες οθόνες, καλύτερα υλικά μέσα, γρίλιες κλιματισμού και για τους πίσω που το ID3 δεν έχει. Έκανα 160km (Ανατολική Θεσσαλονίκη - Παραλία Κορινού και επιστροφή) με το 36% της μπαταρίας του, αρκετά καλό νούμερο για SUV (130km/h στην εθνική, εντός πόλης όσο επέτρεπε η μικρή σχετικά κίνηση). Πολύ άνετο στο ταξίδι, εκτός από κλασικό cruise control έχει και auto pilot αν και δε μου άρεσε ιδιαίτερα ο τρόπος που έπαιρνε τις στροφές (με συνεχείς μικροδιορθώσεις στο τιμόνι) - σε αυτό το σήμειο το Travel Assist της VW είναι ανώτερο. Έχει και αρκετά καλή καμπύλη φόρτισης, στα 120KW από χαμηλά ως και 70%. Τελική ταχύτητα μεγαλύτερη από του ID3, στα 170km/h

Αυτό που είναι κάπως ενοχλητικό είναι τα συνεχή μπιπ που κάνει το αυτοκίνητο για κάθε λόγο και αιτία. Σου σπάει λίγο τα νεύρα, μπορείς να τα απενεργοποιήσεις αλλά όχι μόνιμα, πρέπει να το κάνεις κάθε φορά που μπαίνεις στο αυτοκίνητο.

Για τα 39000 που ζητάει με τη μεγάλη μπαταρία είναι πολύ τίμιο, το ID3 με μεγάλη μπαταρία και Travel Assist φτάνει τις 46000. Οι τιμές που αναφέρω είναι χωρίς επιδότηση.

 

 

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 4
Δημοσ.
54 λεπτά πριν, majunior είπε

Έχει 4 αστέρια στο Euro NCAP.

ειχε. εβαλαν στανταρ καποια adas για να παρουν 5.

συντομα θα παιζει ρολο το βαρος και θα παρει τγια.

phev vs mhev

 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

ειχε. εβαλαν στανταρ καποια adas για να παρουν 5.

συντομα θα παιζει ρολο το βαρος και θα παρει τγια.

phev vs mhev

 

Σε μία σύγκρουση μεταξύ δύο αυτοκινήτων το βαρύτερο όχημα υπερτερεί. 

Σε σταθερό αντικείμενο πάει ανάποδα. 

 

Οι περιοχές απορρόφησης ενέργειας των οχημάτων θα απορροφήσουν όσο μπορούν (προς όφελος και των δύο) και μετά το βαρύτερο θα παρασύρει το ελαφρύτερο. Οι επιβάτες του ελαφρύτερου θα δεχτούν τη δύναμη επιβράδυνσης μέχρι να μηδενιστεί η ταχύτητα ΣΥΝ την επιτάχνυση (αρνητική άρα προστίθεται στην προηγούμενη επιβράδυνση) προς τα πίσω. Στο βαρύτερο όχημα θα είναι πιο ομαλά τα πράγματα.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, teodor_ch είπε

Σε μία σύγκρουση μεταξύ δύο αυτοκινήτων το βαρύτερο όχημα υπερτερεί. 

Σε σταθερό αντικείμενο πάει ανάποδα. 

 

Οι περιοχές απορρόφησης ενέργειας των οχημάτων θα απορροφήσουν όσο μπορούν (προς όφελος και των δύο) και μετά το βαρύτερο θα παρασύρει το ελαφρύτερο. Οι επιβάτες του ελαφρύτερου θα δεχτούν τη δύναμη επιβράδυνσης μέχρι να μηδενιστεί η ταχύτητα ΣΥΝ την επιτάχνυση (αρνητική άρα προστίθεται στην προηγούμενη επιβράδυνση) προς τα πίσω. Στο βαρύτερο όχημα θα είναι πιο ομαλά τα πράγματα.

 

Ναι αλλά στην EuroNcap δεν σκέφτονται μόνο τον οδηγό και τους επιβάτες του αυτοκινήτου αλλά και το τι ζημιά προκαλείς και στους άλλους πχ πεζούς και μάλλον με αυτό που αναφέρει ο Βασίλης μάλλον θα δώσουν παραπάνω σημασία στο τι προκαλείς και στα υπόλοιπα αυτοκίνητα. 

Δεν νομίζω βέβαια να πάει 3 αστέρια αλλά στα 4. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για το τί προκαλείς στους άλλους έχουμε μόνο τους πεζούς μέχρι τώρα και εκεί το βάρος δεν έχει καμία σημασία!

Και τώρα που το σκέφτομαι η αρνητική επιρροή του βάρους υπολογίζεται ήδη στο euroncap στις βαθμολογίες του τί παθαίνουν οι επιβαίνοντες αφού χτυπάνε σε σταθερό αντικείμενο (αν θυμάμαι καλά).

Επεξ/σία από teodor_ch
  • Like 1
Δημοσ.

Για να το πάω παρακάτω (χωρίς πολύ σκέψη!) ένα βαρύ όχημα σε σύγκριση με ένα ελαφρύ που έχουν ίδια βαθμολογία στην προστασία των επιβαινόντων είναι ΠΟΛΥ πιο ασφαλές σε μεταξύ τους σύγκρουση. 

Δε νομίζω η βαθμολογία το υπολογίζει αυτό.

Δεν είναι σωστό να συγκρίνει κάποιος SUV 1500 vs 2000 κιλών.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 minutes ago, teodor_ch said:

Για να το πάω παρακάτω (χωρίς πολύ σκέψη!) ένα βαρύ όχημα σε σύγκριση με ένα ελαφρύ που έχουν ίδια βαθμολογία στην προστασία των επιβαινόντων είναι ΠΟΛΥ πιο ασφαλές σε μεταξύ τους σύγκρουση. 

Δε νομίζω η βαθμολογία το υπολογίζει αυτό.

Δεν είναι σωστό να συγκρίνει κάποιος SUV 1500 vs 2000 κιλών.

Ένα βαρύτερο όχημα είναι πολύ λιγότερο ασφαλές σε σύγκρουση με προστατευτικά τροχαία υλικά. 

Για παράδειγμα, αντί να το σταματήσει ενδεχομένως μια μπαριέρα θα περάσει στο αντίθετο ρεύμα, ή θα πέσει στον γκρεμό. 

Οι τελευταίες έρευνες παγκοσμίως προσπαθούν να ποσοτικοποιήσουν την επισφάλεια αυτή, αλλά και άλλες όσον αφορά τα βαρέα οχήματα. 

Η κατάσταση που έχουν φτάσει να αγοράζουν τανκ στις ΗΠΑ για να επιβιώσουν σε σύγκρουση με την λογική της μεγαλύτερης ασφάλειας (λες και μιλάμε για συγκρουόμενα στο λουνα παρκ) δεν θα περάσει στην Ευρώπή ή το Euro NCAP. Και ευτυχώς, για όλους μας. 

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...