Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, lvrysis είπε

Μας έχουν γεμίσει πλυντήρια.

Έχω ένα MR-2 Spyder και πρόσφατα πήρα μια υδροφόρα Dolphin. 

Όσο είναι το συνολικό βάρος του MR-2, τόσο βάρος έχει στον εμπρός άξονα το Dolphin.

Δεν κάνουν αυτά τα πλυντήρια για οδήγηση. 

Το κρίμα είναι ότι άνετα θα μπορούσε να βγει ένα σύγχρονο ηλεκτρικό MR-2 στα 1200 κιλά (αντί για 1000) και άνετα θα πήγαινα να το πάρω. Αντ' αυτού έχει μόνο πλυντήρια με ρόδες. Είναι σα να είμαστε σε έναν κουμουνιστικό πλανήτη χωρίς επιλογές. Όλα τα αυτοκίνητα είναι ένα πράγμα. 100 εταιρείες, 10 μοντέλα η καθεμία, και όλα είναι ένα και το ίδιο πλυντήριο.

Και το πρόβλημα του υπερβολικού βάρους και της πλυντηρίασης δεν οφείλεται στον ηλεκτρισμό. Οφείλεται στο ότι όλοι θέλουν μεγάλα πλυντήρια.

Το Dolphin έχει 32 κάμερες και πιο δύσκολα το παρκάρεις από το MR2 που δεν έχει ούτε ESP. Δεν έχει μικρό αυτοκίνητο να αγοράσεις. Στην εποχή που ο καθένας έχει από ένα αυτοκίνητο, βάζουν χώρους για να κινούνται άδεια αμάξια και ο κλιματισμός να ψύχει μια άδεια καμπίνα. Όλα μια σπατάλη ενέργειας.

https://tinyl.co/3bHs

Μη γίνεσαι γραφικός. Όσο οι μπαταρίες θα ειναι μεγάλες κ βαριές τα ηλεκτρικά θα ειναι παντα βαρύτερα απο τα αντίστοιχα θερμικά. Αυτο (και άλλα εγγενή τους, για την ωρα, προβλήματα) θα διορθωθει με το χρόνο. Πλυντήρια παντως δεν είναι, στο μυαλο σου ίσως. Πλήρωνε εσύ συνεργεία και τελη και μην απορείς γιατι ενα "πλυντηριο" θα σε προσπερναει για πλάκα στην ευθεία. "Πλυντήρια" για τα στροφιλίκια υπάρχουν μοντέλα, ακριβά για την ωρα, που κανουν το αγαπημενο σου (και πολύ καλό) MR2 να φαίνεται αργό και παρωχημένο. Και εγώ θερμικό έχω (κ μάλιστα με 270 άλογα) αλλά τα ηλεκτρικά ειναι σε άλλη κλάση.

  • Like 2
Δημοσ.
22 minutes ago, lvrysis said:

Μας έχουν γεμίσει πλυντήρια.

Έχω ένα MR-2 Spyder και πρόσφατα πήρα μια υδροφόρα Dolphin. 

Όσο είναι το συνολικό βάρος του MR-2, τόσο βάρος έχει στον εμπρός άξονα το Dolphin.

Δεν κάνουν αυτά τα πλυντήρια για οδήγηση. 

Το κρίμα είναι ότι άνετα θα μπορούσε να βγει ένα σύγχρονο ηλεκτρικό MR-2 στα 1200 κιλά (αντί για 1000) και άνετα θα πήγαινα να το πάρω. Αντ' αυτού έχει μόνο πλυντήρια με ρόδες. Είναι σα να είμαστε σε έναν κουμουνιστικό πλανήτη χωρίς επιλογές. Όλα τα αυτοκίνητα είναι ένα πράγμα. 100 εταιρείες, 10 μοντέλα η καθεμία, και όλα είναι ένα και το ίδιο πλυντήριο.

Και το πρόβλημα του υπερβολικού βάρους και της πλυντηρίασης δεν οφείλεται στον ηλεκτρισμό. Οφείλεται στο ότι όλοι θέλουν μεγάλα πλυντήρια.

Το Dolphin έχει 32 κάμερες και πιο δύσκολα το παρκάρεις από το MR2 που δεν έχει ούτε ESP. Δεν έχει μικρό αυτοκίνητο να αγοράσεις. Στην εποχή που ο καθένας έχει από ένα αυτοκίνητο, βάζουν χώρους για να κινούνται άδεια αμάξια και ο κλιματισμός να ψύχει μια άδεια καμπίνα. Όλα μια σπατάλη ενέργειας.

https://tinyl.co/3bHs

Κάτι τέτοιο θες εσύ..

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλος ο κόσμος θέλει κάτι τέτοιο!

Ένα αμάξι που ζυγίζει 2 τόνους ισοδυναμεί με υλικά δύο αυτοκινήτων του ενός.

1 hour ago, Red_Bear said:

Μη γίνεσαι γραφικός. Όσο οι μπαταρίες θα ειναι μεγάλες κ βαριές τα ηλεκτρικά θα ειναι παντα βαρύτερα απο τα αντίστοιχα θερμικά. Αυτο (και άλλα εγγενή τους, για την ωρα, προβλήματα) θα διορθωθει με το χρόνο. Πλυντήρια παντως δεν είναι, στο μυαλο σου ίσως. Πλήρωνε εσύ συνεργεία και τελη και μην απορείς γιατι ενα "πλυντηριο" θα σε προσπερναει για πλάκα στην ευθεία. "Πλυντήρια" για τα στροφιλίκια υπάρχουν μοντέλα, ακριβά για την ωρα, που κανουν το αγαπημενο σου (και πολύ καλό) MR2 να φαίνεται αργό και παρωχημένο. Και εγώ θερμικό έχω (κ μάλιστα με 270 άλογα) αλλά τα ηλεκτρικά ειναι σε άλλη κλάση.

Καθόλου έτσι δεν είναι. Δε διάβαζες ούτε γραμμή από το ποστ μου, πάρα ο,τι ήθελες μόνο και μόνο για να απαντήσεις.

Επίσης Dolphin είπα έχω. Έχω και ηλεκτρικό πλυντήριο είπα. Εκτός και αν εννοείς ότι για αυτό πληρώνω τέλη και συνεργεία.

Επεξ/σία από lvrysis
Δημοσ.
1 ώρα πριν, lvrysis είπε

Όλος ο κόσμος θέλει κάτι τέτοιο.

Ένα αμάξι που ζυγίζει 2 τόνους ισοδυναμεί με υλικά δύο αυτοκινήτων του ενός.

Με το κιλό το πληρώνεις? Πού κολλάει πόσα υλικά έχουν?

Επίσης σε μία τράκα 2 οχημάτων το βαρύτερο όχημα είναι ασφαλέστερο. 

Και το βάρος είναι στο πάτωμα...

  • Confused 1
Δημοσ.
14 minutes ago, teodor_ch said:

Με το κιλό το πληρώνεις? Πού κολλάει πόσα υλικά έχουν?

Επίσης σε μία τράκα 2 οχημάτων το βαρύτερο όχημα είναι ασφαλέστερο. 

Και το βάρος είναι στο πάτωμα...

Και με το κιλό. Προφανώς. Εκτός αν εσύ παίρνεις δύο κιλά πατάτες στην ίδια τιμή με το ένα κιλό.

Υποτίθεται προστατεύουν το περιβάλλον. Πως δύο τόνοι μπορεί να είναι το ίδιο φιλικοί προς το περιβάλλον σε σύγκριση με έναν, ας μας το αποδείξουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και αυτοί που βγάζουν τους κανονισμούς για την προστασία του περιβάλλοντος. Και προφανώς θα συγκρίνω οχήματα του ίδιου τύπου, όχι το MR2 με το Dolphin, αλλά το Dolphin με το Dacia Spring. Το Dacia Spring θα έπρεπε να έχει μηδενικά τέλη, όχι το Dolphin.

Προφανώς είναι ασφαλέστερο το βαρύτερο. Ας πάμε να πάρουμε όλοι νταλίκες τότε, όμως γιατί μπορεί να πέσεις και σε νταλίκα. Θα έπρεπε να υπάρχει κανονισμός που να απαγορεύει ΙΧ οχήματα να είναι πάνω από 1500 κιλά γιατί έτσι πως έχουν γίνει τα πράγματα, ο καημένος που δεν έχει χρήματα να πάρει σύγχρονο πλυντήριο κινδύνευε περισσότερο στον δρόμο. Και αυτό δε συνάδει με την έννοια της κοινωνίας/πολιτισμού.

  • Like 2
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, haHa είπε

Ωραιο το άρθρο σου για το concept ηλεκτρικου mx-5!

Μακαρι να βγει κατι τετοιο

Μόλις βγει να το δώσετε στον μικρό Μήτσο να κάνει μύτη τακούνι.:P

  • Haha 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, lvrysis είπε

Και με το κιλό. Προφανώς. Εκτός αν εσύ παίρνεις δύο κιλά πατάτες στην ίδια τιμή με το ένα κιλό.

Υποτίθεται προστατεύουν το περιβάλλον. Πως δύο τόνοι μπορεί να είναι το ίδιο φιλικοί προς το περιβάλλον σε σύγκριση με έναν,

Μέχρι εδώ έφτασα. 

 

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, teodor_ch είπε

Μέχρι εδώ έφτασα. 

 

Eισαι ΗΡΩΑΣ !!! 😃

Επεξ/σία από Red_Bear
  • Haha 2
Δημοσ.

Νομίζω η hyundai το παράκανε.

Ποιός δεν θα ήθελε χαμηλότερη τιμή και λιγότερη αξιοπιστία?

Σχεδόν μόνο ταχυφορτιστές και η μπαταρία στα 580.000χλμ είναι στο 87.7% !

Ιδανική λύση για ταξί!

Το έχω ξαναγράψει πέρυσι, τα πρώτα μοντέλα ηλεκτρικών θα είναι όπως τα πρώτα αμάξια. Τέρατα αξιοπιστίας με "χάλια" efficiency και τιμή αγοράς. Μόλις πάρουν χαμπάρι ότι μπορούν να τα κάνουν λιγότερο βαριά θα ρίξουν τις τιμές και θα ανέβουν τα specs. Θα "πιέσουν τα υλικά" περισσότερο για περισσότερο χρήμα.

ΥΓ. Δεν έχουμε ακόμα δεδομένα τί γίνεται σε βάθος χρόνου. 

Αναφορά σε κείμενο

One of the first discoveries was that despite logging 580,000 kilometers in just 33 months, Lee's IONIQ 5 still retained 87.7% of its original battery health (SoH). 

Αναφορά σε κείμενο

The fact that Lee used fast chargers almost exclusively while driving, without significant battery decrease,

EV batteries that go the extra mile

  • Like 4
Δημοσ.
Στις 17/8/2025 στις 12:04 ΜΜ, lvrysis είπε

Μας έχουν γεμίσει πλυντήρια.

Έχω ένα MR-2 Spyder και πρόσφατα πήρα μια υδροφόρα Dolphin. 

Όσο είναι το συνολικό βάρος του MR-2, τόσο βάρος έχει στον εμπρός άξονα το Dolphin.

Δεν κάνουν αυτά τα πλυντήρια για οδήγηση. 

Το κρίμα είναι ότι άνετα θα μπορούσε να βγει ένα σύγχρονο ηλεκτρικό MR-2 στα 1200 κιλά (αντί για 1000) και άνετα θα πήγαινα να το πάρω. Αντ' αυτού έχει μόνο πλυντήρια με ρόδες. Είναι σα να είμαστε σε έναν κουμουνιστικό πλανήτη χωρίς επιλογές. Όλα τα αυτοκίνητα είναι ένα πράγμα. 100 εταιρείες, 10 μοντέλα η καθεμία, και όλα είναι ένα και το ίδιο πλυντήριο.

Και το πρόβλημα του υπερβολικού βάρους και της πλυντηρίασης δεν οφείλεται στον ηλεκτρισμό. Οφείλεται στο ότι όλοι θέλουν μεγάλα πλυντήρια.

Το Dolphin έχει 32 κάμερες και πιο δύσκολα το παρκάρεις από το MR2 που δεν έχει ούτε ESP. Δεν έχει μικρό αυτοκίνητο να αγοράσεις. Στην εποχή που ο καθένας έχει από ένα αυτοκίνητο, βάζουν χώρους για να κινούνται άδεια αμάξια και ο κλιματισμός να ψύχει μια άδεια καμπίνα. Όλα μια σπατάλη ενέργειας.

https://tinyl.co/3bHs

Θα ήθελα να δω τι θα συμβεί αν τρακάρει MR-2 με dolphin. Σε ποιο από τα 2 θα ήθελες να είσαι μέσα την ώρα της σύγκρουσης?

 

Πάντως αντίστοιχα ev έχουν βγει. Γιατί δεν τα αγόρασες?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Toyota έχει ολοκληρώσει την ανάπτυξη τριών νέων 4κυλινδρων κινητήριων συνόλων. 1500 NA/Turbo και 2000 Turbo σε αντικατάσταση των τρικυλινδρων που δεν την άφηναν να δώσουν αεροδυναμικά σχήματα στα οχήματα της λόγω αναγκών ύψους.

Τα 1500ρια θα πανε και για υβρίδια, το δίλιτρο για celica/mr2, γύρω στα 400 άλογα.

Εκτός απο την επένδυση που κάνει διαρκώς στο υδρογόνο, παράλληλα έχει αγοράσει και μετονομάσει ενα εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών σε Toyota Battery, στην Ιαπωνία.

Μάλιστα πήγε ο ίδιος ο Toyoda πέρσι για να κάνει εγκαίνια για να τονίσει ότι η εταιρεία είναι πιστή στις αξίες για ανάπτυξη και στον τόπο της.

Εδώ και μια 20ετια όλος ο δυτικός ειρηνικός έχει θέμα με την "επεκτατική πολιτική" των Κινέζων. Τώρα και στην Ευρώπη, θα τους καταλάβουμε καλά.

 

Επεξ/σία από cmaniac

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...