Προς το περιεχόμενο

Πολλα προβληματα με ford focus 2003.


Kostas612

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 2 μήνες μετά...
  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

late to the party 
εχω ενα ford fiesta του 2005 ( 2002 γενιά)  μου εχει σκισει τα ράμματα στις βλαβες. πολλοι λενε ότι ειναι τις γενιάς αλλα δεν θελω να βλέπω ford ζωγραφιστή..... θα το δωσω 2χιλιαρικα στην αντιπροσωπία που θα πάρω το νεο μου αυτοκίνητο γιατι δεν παει αλλο 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/2/2024 στις 2:32 ΠΜ, virginkiller είπε

late to the party 
εχω ενα ford fiesta του 2005 ( 2002 γενιά)  μου εχει σκισει τα ράμματα στις βλαβες. πολλοι λενε ότι ειναι τις γενιάς αλλα δεν θελω να βλέπω ford ζωγραφιστή..... θα το δωσω 2χιλιαρικα στην αντιπροσωπία που θα πάρω το νεο μου αυτοκίνητο γιατι δεν παει αλλο 

Οπως?

Σου εχει βγαλει ψυγειο καλοριφερ? Θεμα με την κλειδιαρια να μην σε αφηνει να γυρισει το κλειδι για να παρει μπροστα?

Θεμα με το a/c κακη αποδοση..?

Για πες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αρχικα η κονσόλα εχει θεμα και εχει ξεκουμπώσει , γενικα τα πλαστικα μεσα στη καμπινα άθλια ποιότητα.  μεσαίος καθρευτης , σκίαστρα κτλ. ΟΛΑ έχουν θέμα. όπως και ο χειρισμός για τους καθρέυτες. 

σηκώνει θερμοκρασίες στο άκυρο απο το πουθενά το πάω στον α μάστορα λέει φλάτζα. το πάω στον β λεει εγω φίλε δεν βλέπω πρόβλημα στο αμάξι...  σταμάτησε να το κάνει. μετα το ξαναέκανε. κανείς δεν βρίσει γιατι. 

έχω αλλάξει πολλαπλασιαστή 2 φορές.  όπως και μπουζοκαλόδιο γιατι μου καίει μπουζιά και δεν έχουμε βρει ακόμα γιατί. 

προκαιρού σήκωνε στροφές 3000 και βάλε όταν ήταν στο ρελαντί.  ένας σωλήνας λεει χάλασε γιατί το έχει βάλει η φόρντ σε λάθος μέρος... οκ 

επίσης έχω αλλάξει 2 φορές αντλία βενζίνης . όπως και εγκέφαλο. 

a/c δεν δουλευω γενικά οπότε δεν μπορώ να σου πω. η κλειδαρια όμως δεν μπορω να πω ΑΡΙΣΤΗ 😅

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, virginkiller είπε

αρχικα η κονσόλα εχει θεμα και εχει ξεκουμπώσει , γενικα τα πλαστικα μεσα στη καμπινα άθλια ποιότητα.  μεσαίος καθρευτης , σκίαστρα κτλ. ΟΛΑ έχουν θέμα. όπως και ο χειρισμός για τους καθρέυτες. 

σηκώνει θερμοκρασίες στο άκυρο απο το πουθενά το πάω στον α μάστορα λέει φλάτζα. το πάω στον β λεει εγω φίλε δεν βλέπω πρόβλημα στο αμάξι...  σταμάτησε να το κάνει. μετα το ξαναέκανε. κανείς δεν βρίσει γιατι. 

έχω αλλάξει πολλαπλασιαστή 2 φορές.  όπως και μπουζοκαλόδιο γιατι μου καίει μπουζιά και δεν έχουμε βρει ακόμα γιατί. 

προκαιρού σήκωνε στροφές 3000 και βάλε όταν ήταν στο ρελαντί.  ένας σωλήνας λεει χάλασε γιατί το έχει βάλει η φόρντ σε λάθος μέρος... οκ 

επίσης έχω αλλάξει 2 φορές αντλία βενζίνης . όπως και εγκέφαλο. 

a/c δεν δουλευω γενικά οπότε δεν μπορώ να σου πω. η κλειδαρια όμως δεν μπορω να πω ΑΡΙΣΤΗ 😅

Για πολλ/στη και αντλία βενζίνης είναι αναλώσιμα . Ειδικά εάν δε βάζεις και μπουζί ποιοτικά μειώνουν το χρόνο ζωής . Πλέον στη αγορά υπάρχουν και ανταλλακτικά μη γνήσια .

Εγκέφαλο μπορεί να έπαιρνε επισκευή .

Γενικά τα συνεργεία που το έχουν πιάσει ξέρουν από Ford ;

Για τις θερμοκρασίες το έβαλαν σε διαγνωστικό, μήπως ευθύνεται κάποιος αισθητήρας θερμοκρασίας ή θερμοστάτης ; Το αμάξι πόσα χιλιόμετρα έχει;

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλες οι μάρκες αυτοκινήτων έχουν ιδιοτροπίες άλλες λίγες άλλες πολλές. Το βασικό είναι να πας σε μηχανικό που δεν θα τις ανακαλύψει με την τσέπη σου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, meletis_m said:

Για πολλ/στη και αντλία βενζίνης είναι αναλώσιμα . Ειδικά εάν δε βάζεις και μπουζί ποιοτικά μειώνουν το χρόνο ζωής . Πλέον στη αγορά υπάρχουν και ανταλλακτικά μη γνήσια .

Εγκέφαλο μπορεί να έπαιρνε επισκευή .

Γενικά τα συνεργεία που το έχουν πιάσει ξέρουν από Ford ;

Για τις θερμοκρασίες το έβαλαν σε διαγνωστικό, μήπως ευθύνεται κάποιος αισθητήρας θερμοκρασίας ή θερμοστάτης ; Το αμάξι πόσα χιλιόμετρα έχει;

 

ειναι αναλώσιμα αλλά εδω μιλάμε ότι άλλαξα σε μικρο διάστημα μεταξύ τους.  ο εγκέφαλος δεν επισκευάστηκε αν και προσπαθήσαμε. αλλά βρήκα μεταχειρισμένο και τον έκανα κλόνο. 

τα συνεργεία λένε ότι ξέρουν. τώρα αν ξερουν πραγματικά θα σε γελάσω , δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις να κρίνω. 

μπήκαν σε διαγνωστικο ναι . έχω αλλάξει και θερμοστάτη αλλά ξανα παρουσιάστηκε το πρόβλημα. απλα έρχεται και ΄φευγει . μιλάμε ότι κάνει το παραφλού να βγεί απο το ψυγείο απο τον όγκο που παίρνει  . 

2 hours ago, Klausx said:

Όλες οι μάρκες αυτοκινήτων έχουν ιδιοτροπίες άλλες λίγες άλλες πολλές. Το βασικό είναι να πας σε μηχανικό που δεν θα τις ανακαλύψει με την τσέπη σου.

σωστός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/12/2023 στις 10:36 ΜΜ, andreaspA είπε

Πουλα τον καρκινο οπως το πηρες. Δεν θα το μαζεψεις ποτε το χρέπι.

ΠΟΥΛΑ ΤΟ! και μην ρίξεις ούτε 1ευρω επάνω του!

Car Show GIF by HOSSDESIGNUSA

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν μπορώ να καταλαβω γιατι κράζετε ένα τόσο αρχαιο αμάξι μετά απο 20+ χρονια που ειναι εκεί έξω (ενώ κανονικά δεν θα έπρεπε) οτιιιιιιιι πρόβλημα και να βγαλει δικαιολογείται... αυτά αν έβγαζε ένα αμάξι 5 7 ετών ναι θα ήταν σχετικό παράλογα (και πάλι ανάλογα με την χρήση και αυτο)

το συγκεκριμένο έκδοση 2004 1,6 100hp αν θυμαμαι καλα,  το ειχαμε 6 χρονια σχεδον στην οικογένεια κάναμε 80 χιλιάδες χιλομετρα σχεδόν (το αμαξι αγοραστικέ καινουργιο 2004 και το δώσαμε αρχές του 2010 )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ομως ειναι ενα απο τα πιο ανθεκτικα μοντελα φορντ.

Ειναι πολυ σπανιο να αναφερθη τετοια βλαβη.

Σωστη συντηρηση γινεται;

Τι χρηση γινεται;

Με διαφνωστικο συνδεθηκε;

Χαλανε τα μπουζι γιατι;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/3/2024 στις 4:27 ΜΜ, virginkiller είπε

αρχικα η κονσόλα εχει θεμα και εχει ξεκουμπώσει , γενικα τα πλαστικα μεσα στη καμπινα άθλια ποιότητα.  μεσαίος καθρευτης , σκίαστρα κτλ. ΟΛΑ έχουν θέμα. όπως και ο χειρισμός για τους καθρέυτες. 

σηκώνει θερμοκρασίες στο άκυρο απο το πουθενά το πάω στον α μάστορα λέει φλάτζα. το πάω στον β λεει εγω φίλε δεν βλέπω πρόβλημα στο αμάξι...  σταμάτησε να το κάνει. μετα το ξαναέκανε. κανείς δεν βρίσει γιατι. 

έχω αλλάξει πολλαπλασιαστή 2 φορές.  όπως και μπουζοκαλόδιο γιατι μου καίει μπουζιά και δεν έχουμε βρει ακόμα γιατί. 

προκαιρού σήκωνε στροφές 3000 και βάλε όταν ήταν στο ρελαντί.  ένας σωλήνας λεει χάλασε γιατί το έχει βάλει η φόρντ σε λάθος μέρος... οκ 

επίσης έχω αλλάξει 2 φορές αντλία βενζίνης . όπως και εγκέφαλο. 

a/c δεν δουλευω γενικά οπότε δεν μπορώ να σου πω. η κλειδαρια όμως δεν μπορω να πω ΑΡΙΣΤΗ 😅

Μηπως εκει που το πας για service τα κανουν πιο δυσκολα απ οτι ειναι για extra κερδος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...