Προς το περιεχόμενο

Πολλα προβληματα με ford focus 2003.


Kostas612

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, andreaspA είπε

μιλαμε για χρεπι! δεν μιλαμε για κατι απλο....
Τιποτα δεν θα ευχαριστηθει με αυτα που διαβαζω και την εμπειρια μου. Το αμαξι που πηρε ειναι ρημαδι. Μονο λεφτα θα του τρωει μεχρι να αηδιασει και να το στειλει στην πρέσα.

Καλησπέρα φίλε. Σε βλέπω παρά πολύ δυσαρεστημένο από το αμάξι. Εμένα ο κύριος λόγος που το πήρα είναι γιατί είχαμε της οικογένειας το ίδιο ακριβώς απλά σε 1600 κυβικά. Το αμάξι κυρίως λόγο σωστής συντήρησης πρέπει να έβγαλε σοβαρή ζημιά μια φορά στα 10 χρόνια. Αυτό ήταν και το κίνητρο μου για να πάρω αυτό που πήρα τώρα, πέρα από την αξιοπιστία που είχα δει, έχω και λατρεία μεγάλη στο συγκεκριμένο αμάξι. Η μόνη διαφορά ότι πήρα τα 1800 κυβικά. Ποσό χειρότερα να είναι τα πράγματα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το βουητό που λες μπορεί να ειναι και το δυναμό. Και μένα το εκανε οταν εβαζα μπροστά τον πήγα για επισκευή 150 ευρώ. Βάλε ενα μακρύ κατσαβιδι πανω και ακουμπα την ακρη στο αυτί. Καταλαβαίνεις αν είναι από κει.

Κατα τα άλλα ότι είπαν οι επόμενοι. Λάδια φίλτρα μπουζί αλλαγή , πολλαπλασιαστής αν έχει πρόβλημα. Σε ενα μεταχειρισμένο είναι βασικά μόλις το αγοράσουμε. Επίσης δες και το αντιψυκτικό μήπως το κυκλωμα θελει καθάρισμα ειδικά αν συμπλήρωνε με απλό νερό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, jmmys είπε

Ευρώ δεν είχαμε τότε;300 ανταλλακτικά,10 εξώδικα,δεκαδες φορες στον γερανό,και η Τζένη.Τι σημαίνει παραγγελία Γερμανίας;Είχε διαφορά με παραγγελία από Ελλάδα;Αφού καινούριο το αγόρασες.

Παγκόσμια πρωτοτυπία τα 300 ανταλλακτικά και τα 10 εξώδικα.Πετυχες κάτι ή όχι;

Δεν ήξερες ότι είναι τόσο σαβούρα πριν το αγοράσεις;Τι το έκανες;Πρέσα;

Ο καρκίνος που κολλάει;

Παραλληλα ειχαμε. Ευρω και δραχμες. Το 2002 εμφανιστηκε to euro και την πρωτη χρονια ειχαμε διπλη αναγραφη τιμών. Παραγγελια γερμανιας σημαινει οτι δεν πηρα ετοιμοπαραδοτο. Πηρα ειδικη παραγγελια (το 1800 ηταν ουτως η αλλως) , δερματινα θερμαινομενα, ηλιοροφη.

Οχι δεν ηξερα οτι ηταν τετοια σαβουρα. Πηρα Focus που "ειναι το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο ανεξαρτητου κατηγοριας συμφωνα με τον TUV" και πηρα και "5 χρονια εγγύηση Bumper to Bumper"

Καπου εκει πριν τα 100.000χλμ ειχε ψιλοσταθεροποιηθεί. Εληγε και η εγγύηση, και το πουλησα με 110.000χλμ σε μια κοπελα. Την οποια την πετυχα μετα απο κάποια χρονια, εγω στο μηχανακι. Με αναγνωρισε. Αντι να με βρισει, μου χαμογελασε μεσα στην τρελή χαρα! Ολα τελεια με το αυτοκινητο! 199.000χλμ πια! Εκείνη την περίοδο του εβαλε και υγραεριο. Μαλλον αφου του ειχα αλλαξει τα πάντα επανω του ειχε μπει σε μια σειρά.
Το συγκλονιστικο ειναι οτι αυτη την στιγμη που το τσεκαρω ειναι ακόμα σε κίνηση.
 

Τύπος
ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ

Κατασκευαστής
FORD WERKE AG FOCUS

Χρώμα
ΑΣΗΜΙ

Κατάσταση
ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ

Ασφαλισμένο
Ναι

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/12/2023 στις 1:19 ΠΜ, Kostas612 είπε

Καλησπερα. Πριν 2 μερες αγορασα ενα μεταχειρησμενο ford focus του 2003. Το αμαξι λογο και τησ τιμησ του εχει πολλ αμα πολλα προβληματα. Προς το παρον το αμαξι θελει επειγοντως πολλαπλασιαστη και σε 2κ χιλιομετρα λαδι φιλτρο και ψυγειο νερου(βαση του βιβλιου σερβις). Ο λογος υπαρξης αυτου του νηματος ειναι μηπως μπορει κανεις να με διαφωτισει με τισ γνωσεις του. Πρωτο προβλημα που εχω ειναι με την εκκινηση του κινητηρα. Ποτε μα ποτε δεν ξεκιναει με την πρωτη. Εχω ακουσει για μπαταρια, τρομπα βενζινης και μπαταρια. Μεχρι στιγμης αποκλειω την τρομπα γιατι βαζοντασ μπροστα τα ηλεκτρολογικα, αυτη ακουγεται κανονικα. Πολλαπλασιαστη το θεωρω πολυ πιθανο καθως μου ειπαν και οταν το πηρα οτι θελει. Μπαταρια επισης ειναι του 2017, οποτε θεωρω ειναι στα τελευταια της. Σημερα το βραδυ μολισ εβαλα μπροστα το αμαξι, ανοιξα (λανθασμενα εννοειται) κατευθειαν το ερκοντισιον για να ξεθαμπωσει το παρμπριζ, και μολις το ανοιγω ακουγεται(για πρωτη φορα) ενα τριξιμο απο μπροστα. Να ειναι καποιος ιμαντας? Επισης, κατα την οδηγιση ακουγεται ενα σφυριγμα. Η μονη μου ιδεα ειναι οτι καποιο λαστιχο εχει σκιστει? ισως επειδη πατησα κατι?. Τελος, χθεσ βραδυ σε κατασταση πρωτη δευτερα σταματα ξεκινα, μεσω ηλεκτρονικου οργανου ειδα την θερμοκρασια νερου να φτανει μεχρι και τους 108, αλλα ο δεικτης του αυτοκινητου ειναι στην μεση, εκει που πρεπει να ειναι. Χρειαζομαι αμεσα την αλλαγη ψυγειου η απλα το αμαξι ειναι να δουλευει εκει? Ευχαριστω για τον χρονο σας.

Χαιρετε.

Αν θελεις απευθυνσου σε καποιο φορουμ για φορντ, υπάρχουν.

 

Αλλαγη ψυγειου δεν φαινεται να χριαζεται.

Καλο θα ητανε να γινοταν ελεγχος προτου γινει η αγορα.

Αλλαγη μπαταριας οπωσδηποτε.

Ελεγξε αν υπαρχει βιβλιο σερβις.

Ακομα και αν υπάρχει και ειναι γραμμενο καλον ειναι να αλλαχθει λιπαντικο (λαδι) και φιλτρα.

Πολλαπλασιαστη ειναι εντελως βεβαιον οτι χρειαζεται αλλαγη;

Τα ελαστικα των τροχων ειναι παλαια;

Βασει βιβλιου σερβις ειναι σχεδον απίθανον να χρειαζεται αλλαγη ψυγειου.

Απευθυνσου σε καποιον ικανο μηχανικο.

Ας συνδεθει με το διαγνωστικο, ας γινει σοβαρος ελεγχος.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα . Μετά από κάποιες μέρες διαπίστωσα ένα πράγμα. Το αμάξι όταν είναι κρύο, θα πάρει μπρος με το πρώτο μιζαρισμα. Για παράδειγμα, κάθε φορά που έρχομαι δουλειά το αμάξι το παρκάρω 3:30 και θα το ξανά μιζαρω κατά τις 12. Κάθε με κάθε φορά παίρνει με την πρώτη. Επίσης όταν γυρνάω σπίτι και το μιζαρω το επόμενο μεσημέρι, πάλι με την πρώτη. Αντιθέτως, αν κινήσω το αμάξι για κάποια ώρα, να πιάσει την θερμοκρασία που πρέπει, για να ξαναπάρει μπρος θέλει παρά πολλές προσπάθειες. Για παράδειγμα προχθές πήγα για βενζίνη, βάζω και ένα 10λεπτο τουλάχιστον μιζαρα. Σήμερα σε πλυντήριο αυτοκινήτων,2 λεπτά αφού έχει σβήσει το αμάξι, για να πάρει μπρος χρειάστηκε πάλι ώρα και μιζαρισματα. Κάτι τρέχει λοιπόν όταν είναι ζεστός ο κινητήρας. Τα φώτα σας. Επίσης εννοείται το αμάξι έχω ήδη κανονίσει γενικό σέρβις κάνα 300αρι για να μπει σε μια σειρά. Δεν το πήρα για να το αφήσω στο έλεος του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Kostas612 είπε

Καλησπέρα . Μετά από κάποιες μέρες διαπίστωσα ένα πράγμα. Το αμάξι όταν είναι κρύο, θα πάρει μπρος με το πρώτο μιζαρισμα. Για παράδειγμα, κάθε φορά που έρχομαι δουλειά το αμάξι το παρκάρω 3:30 και θα το ξανά μιζαρω κατά τις 12. Κάθε με κάθε φορά παίρνει με την πρώτη. Επίσης όταν γυρνάω σπίτι και το μιζαρω το επόμενο μεσημέρι, πάλι με την πρώτη. Αντιθέτως, αν κινήσω το αμάξι για κάποια ώρα, να πιάσει την θερμοκρασία που πρέπει, για να ξαναπάρει μπρος θέλει παρά πολλές προσπάθειες. Για παράδειγμα προχθές πήγα για βενζίνη, βάζω και ένα 10λεπτο τουλάχιστον μιζαρα. Σήμερα σε πλυντήριο αυτοκινήτων,2 λεπτά αφού έχει σβήσει το αμάξι, για να πάρει μπρος χρειάστηκε πάλι ώρα και μιζαρισματα. Κάτι τρέχει λοιπόν όταν είναι ζεστός ο κινητήρας. Τα φώτα σας. Επίσης εννοείται το αμάξι έχω ήδη κανονίσει γενικό σέρβις κάνα 300αρι για να μπει σε μια σειρά. Δεν το πήρα για να το αφήσω στο έλεος του.

Να το αναφέρεις στο συνεργείο . Υποθέσεις γίνοναι :

1. Δε κρατάει πίεση η αντλία βενζίνης 

2. Κάποιος ή βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης υπολειτουργει και δε διαβάζει σωστή θερμοκρασία .

Ξεκίνα με βασικό έλεγχο - service και οτι σου πει το συνεργείο τα βαζείς σε μια σειρά και προχωράς .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, meletis_m είπε

Να το αναφέρεις στο συνεργείο . Υποθέσεις γίνοναι :

1. Δε κρατάει πίεση η αντλία βενζίνης 

2. Κάποιος ή βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης υπολειτουργει και δε διαβάζει σωστή θερμοκρασία .

Ξεκίνα με βασικό έλεγχο - service και οτι σου πει το συνεργείο τα βαζείς σε μια σειρά και προχωράς .

+ αισθητήρας θέσης στροφάλου 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

+ αισθητήρας θέσης στροφάλου 

Αυτό ήταν σε εμένα,έσβηνε ξαφνικά ενώ ήταν σε στάση και με ζεστό κινητήρα,4-5 φορές  μου συνέβη  και έπαιρνε μπρος μετά από 10-15 λεπτά μετά απο πολλές προσπάθειες,παρόλο που η μίζα γυρνούσε κανονικά.Με κρύο μοτέρ έπαιρνε αμεσως.Κοστος κάπου 30 ευρώ.Απο τότε ησυχία.

Δεν φαινόταν στο διαγνωστικό η βλάβη.Μπορει να είναι και αυτό.

Επεξ/σία από jmmys
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Kostas612 είπε

Καλησπέρα . Μετά από κάποιες μέρες διαπίστωσα ένα πράγμα. Το αμάξι όταν είναι κρύο, θα πάρει μπρος με το πρώτο μιζαρισμα. Για παράδειγμα, κάθε φορά που έρχομαι δουλειά το αμάξι το παρκάρω 3:30 και θα το ξανά μιζαρω κατά τις 12. Κάθε με κάθε φορά παίρνει με την πρώτη. Επίσης όταν γυρνάω σπίτι και το μιζαρω το επόμενο μεσημέρι, πάλι με την πρώτη. Αντιθέτως, αν κινήσω το αμάξι για κάποια ώρα, να πιάσει την θερμοκρασία που πρέπει, για να ξαναπάρει μπρος θέλει παρά πολλές προσπάθειες. Για παράδειγμα προχθές πήγα για βενζίνη, βάζω και ένα 10λεπτο τουλάχιστον μιζαρα. Σήμερα σε πλυντήριο αυτοκινήτων,2 λεπτά αφού έχει σβήσει το αμάξι, για να πάρει μπρος χρειάστηκε πάλι ώρα και μιζαρισματα. Κάτι τρέχει λοιπόν όταν είναι ζεστός ο κινητήρας. Τα φώτα σας. Επίσης εννοείται το αμάξι έχω ήδη κανονίσει γενικό σέρβις κάνα 300αρι για να μπει σε μια σειρά. Δεν το πήρα για να το αφήσω στο έλεος του.

Σου έγραψα τι να κάνεις στην προηγούμενη σελίδα, αγνοείς βασικά πράγματα σε ένα αυτοκίνητο, έχεις ένα κακοσυντηρημένο αμάξι και αντί να πας αμέσως σε μηχανικό και σε ηλεκτρολόγο κάθεσαι και μπαίνεις σε φόρουμ ζητώντας γιατροσόφια τι είναι αυτό ή το άλλο, εάν δεν έχεις χρήματα και βάζεις απλά βενζίνη, πάρκαρε το και μην το χρησιμοποιείς μέχρι να μπορέσεις να το συντηρήσεις, έχεις βασικό πρόβλημα με ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ, εάν τσιγκουνεύεσαι 150€ τότε με ένα καταλύτη και πολύ χειρότερα με μια καμμένη βαλβίδα εξαγωγής θα θέλεις 1500€ για να το αποκαταστήσεις.....

         Στο τελευταίο που ρωτάς σωστά στο έγραψαν πιο πάνω μοιάζει η βλάβη με αισθητήρα στρόφαλου στα τελευταία του όπου όταν κρυώνει το πηνίο του στέλνει σήμα στην ecu και ψεκάζει, διαφορετικά όταν η ecu δεν έχει σήμα από τον αισθητήρα σταματάει τον ψεκασμό και δεν εκκινεί ποτέ ο κινητήρας, σε αντίθεση με τον αισθητήρα θέσης των εκκεντροφόρων όπου η ecu μπαίνει σε safe mode και επιτρέπει λειτουργία του κινητήρα μέχρι 3000rpm.... 

        Παρόμοια συμπτώματα με προβληματικό cranckshaft sensor, δίνει και τελειωμένος MAF όποτε ΠΑΛΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΟΡΟΥΜ στο ίντερνετ, στα γράφω αυτά για να μη διαλύσεις εντελώς το όχημα σου

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Zulualert είπε

Σου έγραψα τι να κάνεις στην προηγούμενη σελίδα, αγνοείς βασικά πράγματα σε ένα αυτοκίνητο, έχεις ένα κακοσυντηρημένο αμάξι και αντί να πας αμέσως σε μηχανικό και σε ηλεκτρολόγο κάθεσαι και μπαίνεις σε φόρουμ ζητώντας γιατροσόφια τι είναι αυτό ή το άλλο, εάν δεν έχεις χρήματα και βάζεις απλά βενζίνη, πάρκαρε το και μην το χρησιμοποιείς μέχρι να μπορέσεις να το συντηρήσεις, έχεις βασικό πρόβλημα με ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ, εάν τσιγκουνεύεσαι 150€ τότε με ένα καταλύτη και πολύ χειρότερα με μια καμμένη βαλβίδα εξαγωγής θα θέλεις 1500€ για να το αποκαταστήσεις.....

         Στο τελευταίο που ρωτάς σωστά στο έγραψαν πιο πάνω μοιάζει η βλάβη με αισθητήρα στρόφαλου στα τελευταία του όπου όταν κρυώνει το πηνίο του στέλνει σήμα στην ecu και ψεκάζει, διαφορετικά όταν η ecu δεν έχει σήμα από τον αισθητήρα σταματάει τον ψεκασμό και δεν εκκινεί ποτέ ο κινητήρας, σε αντίθεση με τον αισθητήρα θέσης των εκκεντροφόρων όπου η ecu μπαίνει σε safe mode και επιτρέπει λειτουργία του κινητήρα μέχρι 3000rpm.... 

        Παρόμοια συμπτώματα με προβληματικό cranckshaft sensor, δίνει και τελειωμένος MAF όποτε ΠΑΛΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΟΡΟΥΜ στο ίντερνετ, στα γράφω αυτά για να μη διαλύσεις εντελώς το όχημα σου

Με όλον τον σεβασμό φίλε, να διαβάζεις ξέρεις; Επειδή φαίνεται ότι δεν ξέρεις η επιλεκτικά αγνοείς, σου ξαναγράφω ότι ήδη έχω κλείσει συνεργείο για την Τετάρτη, ενώ σε ηλεκτρολόγο πήγα χθες. Όταν σου γράφω ότι απλά και μόνο για αρχή και για να μπει σε μια σειρά το αμάξι θα ρίξω 300 ευρώ με το καλημέρα τσιγκουνεύομαι λεφτά; Ο μόνος λόγος που απευθύνομαι εδώ είναι για να έχω μια ιδέα του τι με περιμένει όχι για να μου βρει κάποιος κάποιον μαγικό τρόπο να κινηθεί το αμάξι όντας σε κατάσταση μπουρδελο κανονικό. Το αμάξι ούτε εγώ θέλω να το κουνάω αλλά κάπως πρέπει να πάω και εγώ στην δουλειά μου. Η απόσταση που το κουνάω είναι οριακά 1 χιλιόμετρο γιαυτο και ο λόγος που το κουνάω, μέχρι και βενζινάδικο έχω αλλάξει για να μην κουνηθεί πολύ το αμάξι.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον για να σου γράφω σε ελληνικά πρέπει να ξέρω, ένα δίκιο όπου σου δίνω είναι ότι δεν διάβασα αυτό " έχω ήδη κανονίσει γενικό σέρβις κάνα 300αρι για να μπει σε μια σειρά." αλλά έμεινα στο αρχικό ποστάρισμα σου

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, Kostas612 είπε

Καλησπέρα . Μετά από κάποιες μέρες διαπίστωσα ένα πράγμα. Το αμάξι όταν είναι κρύο, θα πάρει μπρος με το πρώτο μιζαρισμα. Για παράδειγμα, κάθε φορά που έρχομαι δουλειά το αμάξι το παρκάρω 3:30 και θα το ξανά μιζαρω κατά τις 12. Κάθε με κάθε φορά παίρνει με την πρώτη. Επίσης όταν γυρνάω σπίτι και το μιζαρω το επόμενο μεσημέρι, πάλι με την πρώτη. Αντιθέτως, αν κινήσω το αμάξι για κάποια ώρα, να πιάσει την θερμοκρασία που πρέπει, για να ξαναπάρει μπρος θέλει παρά πολλές προσπάθειες. Για παράδειγμα προχθές πήγα για βενζίνη, βάζω και ένα 10λεπτο τουλάχιστον μιζαρα. Σήμερα σε πλυντήριο αυτοκινήτων,2 λεπτά αφού έχει σβήσει το αμάξι, για να πάρει μπρος χρειάστηκε πάλι ώρα και μιζαρισματα. Κάτι τρέχει λοιπόν όταν είναι ζεστός ο κινητήρας. Τα φώτα σας. Επίσης εννοείται το αμάξι έχω ήδη κανονίσει γενικό σέρβις κάνα 300αρι για να μπει σε μια σειρά. Δεν το πήρα για να το αφήσω στο έλεος του.

Οταν το φτιαξεις πες μας την αιτια.

Επισης αυτα εχουν και ενα θεμα με τα  μπουζοκαλωδια/πολλαλπασιαστες  σε υγρασιες/βροχες δεν επερναν ευκολα μπροστα! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/12/2023 στις 7:43 ΠΜ, andreaspA είπε

Οχι δεν ηξερα οτι ηταν τετοια σαβουρα. Πηρα Focus που "ειναι το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο ανεξαρτητου κατηγοριας συμφωνα με τον TUV" 

Συγκινητική η ιστορία σου,τι προβλήματα σου είχε βγάλει;

Εγώ το μοντεο μου 2002 και αυτό 1800 το έχω ερωτευτεί πάντως και ας μου έχει βγάλει 2 φορές αντλία βενζίνης 😝

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Συγκινητική η ιστορία σου,τι προβλήματα σου είχε βγάλει;

ολα! 

ημιαξονια, τρομπες, κρεμαγιερες, αισθητηρες, ρεταρισματα, εγκεφαλους, βαλβιδα πενταλ, διακοπτη, λιωμενο τιμονι, γρυλους παραθυρων, σπασμενο ρουλεμαν λεβιε ταχυτητων, 

Γραφω στον πληθυντικο γιατι ηταν πολλαπλες φορες ολα τα παραπανω.

Τα μισα προβληματα του αυτοκιντου, τα αλλα μισα των αθλιων συνεργειων με τους πακιστανους. Ο Τονι και ο Μπενι

ααα ο Τονι ειναι ο προσωπικος σεφ του Βασιλακη στο σκαφος! Παιρνει ο Βασιλακης τηλεφωνο και ζηταει τον Τονι. (ή τον Μπενι. Δεν θυμαμαι. Περασαν και 20 χρονια απο τοτε. Ο εγκεφαλος μου διαγραφει τετοιες εμπειριες)

Τι μισες μερες της εβδομαδας δεν ημουν γραφειο. Γυρναγα τα συνεργεια της Ford.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, andreaspA είπε

ολα! 

ημιαξονια, τρομπες, κρεμαγιερες, αισθητηρες, ρεταρισματα, εγκεφαλους, βαλβιδα πενταλ, διακοπτη, λιωμενο τιμονι, γρυλους παραθυρων, σπασμενο ρουλεμαν λεβιε ταχυτητων, 

Γραφω στον πληθυντικο γιατι ηταν πολλαπλες φορες ολα τα παραπανω.

Τα μισα προβληματα του αυτοκιντου, τα αλλα μισα των αθλιων συνεργειων με τους πακιστανους. Ο Τονι και ο Μπενι

ααα ο Τονι ειναι ο προσωπικος σεφ του Βασιλακη στο σκαφος! Παιρνει ο Βασιλακης τηλεφωνο και ζηταει τον Τονι. (ή τον Μπενι. Δεν θυμαμαι. Περασαν και 20 χρονια απο τοτε. Ο εγκεφαλος μου διαγραφει τετοιες εμπειριες)

Τι μισες μερες της εβδομαδας δεν ημουν γραφειο. Γυρναγα τα συνεργεια της Ford.

Πο ρε φίλε τράβηξες τον διάολο σου,έμπλεξες με κακούς μαστόρους.

Έχω κ εγώ φίλο με φοκους Σεντάν 1600 βέβαια και του έχει βγάλει τις μισές ζημιές που μου είπες εσύ που και πάλι είναι αρκετές,τα μοντεο ήταν σίγουρα ανώτερα ποιοτικά από τα φοκους το κατάλαβα από το πάτημα και το εσωτερικό πολλά σκληρά πλαστικά στο ταμπλό το φοκους,όπως και να χει πάλι καλά που το ξεφορτωθηκες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...