Zulualert Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2023 2 ώρες πριν, northjohn είπε Το καλύτερο δεν έβαλες Δεν το έβαλα γιατί δεν θα ήμουν αντικειμενικός ως alfisti όπου είμαι
hountalass Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2023 10 ώρες πριν, ea6gka είπε δοξα το θεο, αντε να βγαλουν κουκλαρες σενταν οι ιταλοι μηπως ξυπνησουν και οι αλλοι. Μπαινω σε ενα tucson στη δουλεια και μου ερχεται εμετος στο δρομο. Μετα μπαινω στο focus και νομιζω εκατσα πισω απο πορσε... Μερικοί οδηγούν γιαρις κρος και νομίζουν είναι μέσα σε leopard. Ντάξει ο καθένας οτι γουστάρει να κράζει παιδιά 1
GR77-S Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2023 20 ώρες πριν, SaFiS είπε Φοραει τον ασπαστο 1.5dCi με αυτοματο 6αρι διπλου συμπλεκτη… Αυτό βγάζει περίπου 110 άλογα ή κάνω λάθος; Τον κινητήρα αυτό είχα και εγώ στο δικό μου πρώην αγαπημένο grand scenic και είχα μείνει απόλυτα ικανοποιημένος με την απόκριση του ακόμη και όταν ήμουν φορτωμένος σε ανηφόρα. Και πραγματικά δεν σπάει δεν χαλάει! 22 ώρες πριν, EuphangeL είπε 🤣 Έτσι ακριβώς, όπως τα λες. Άστα να πάνε! Με έβαλες σε σκέψεις τώρα, θα καταφέρω να το αποφύγω; Δεν νομίζω!! χωρίς διπλά ψαλίδια και πολλαπλών συνδέσμων με παθητική τετραδιεύθυνση σίγουρα όχι, άρα μάλλον κινδυνεύω. Νιώθω τεράστια ευθύνη και θα κοιτάξω να αγοράσω αμάξι με: Τούμπανη γεωμετρία ανάρτησης και τύπο αυτής Αγωνιστικό σύστημα διεύθυνσης και πέδησης High performance κρεμαγιέρα Διπλά ψαλίδια και πολλαπλών συνδέσμων με παθητική τετραδιεύθυνση Διπλοί αεριζόμενοι 335mm δισκόφρενοι Μπλοκέ διαφορικό Χαμηλό κέντρο βάρους 150 άλογα σε 1200 κιλά Για να έχω ενεργητική ασφάλεια. Ευχαριστώ @Zulualert Η ενεργητική ασφάλεια ξεκινάει από τον εγκέφαλο αυτού που οδηγεί το οποιοδήποτε όχημα. Και όποιος λέει ότι είναι ασφαλής επειδή έχει αεριζόμενα δισκόφρενα και ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων ή κοροϊδεύει τον κόσμο ή τον εαυτό του (και δεν το γνωρίζει)
Zulualert Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2023 22 ώρες πριν, EuphangeL είπε 🤣 Έτσι ακριβώς, όπως τα λες. Άστα να πάνε! Με έβαλες σε σκέψεις τώρα, θα καταφέρω να το αποφύγω; Δεν νομίζω!! χωρίς διπλά ψαλίδια και πολλαπλών συνδέσμων με παθητική τετραδιεύθυνση σίγουρα όχι, άρα μάλλον κινδυνεύω. Νιώθω τεράστια ευθύνη και θα κοιτάξω να αγοράσω αμάξι με: Τούμπανη γεωμετρία ανάρτησης και τύπο αυτής Αγωνιστικό σύστημα διεύθυνσης και πέδησης High performance κρεμαγιέρα Διπλά ψαλίδια και πολλαπλών συνδέσμων με παθητική τετραδιεύθυνση Διπλοί αεριζόμενοι 335mm δισκόφρενοι Μπλοκέ διαφορικό Χαμηλό κέντρο βάρους 150 άλογα σε 1200 κιλά Για να έχω ενεργητική ασφάλεια. Ευχαριστώ @Zulualert Σου ανέφερα κάποια βασικά πράγματα σε ένα αυτοκίνητο και η απάντηση σου είναι να ειρωνεύεσαι και να επιβεβαιώνεις ότι ακριβώς έγραψα και εσύ και αυτοί όπου σου έκαναν like δεν είναι κακό κάποιος να είναι άσχετος αλλά είναι κακό να είναι κάποιος ηλίθιος 1
theopan Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, GR77-S είπε Η ενεργητική ασφάλεια ξεκινάει από τον εγκέφαλο αυτού που οδηγεί το οποιοδήποτε όχημα. Και όποιος λέει ότι είναι ασφαλής επειδή έχει αεριζόμενα δισκόφρενα και ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων ή κοροϊδεύει τον κόσμο ή τον εαυτό του (και δεν το γνωρίζει) Η ενεργητική ασφάλεια μπορεί να ξεκινάει από τον εγκέφαλο (και την εμπειρία/ικανότητες) αυτού που οδηγεί αλλά σε κάθε περίπτωση είναι καλύτερα να έχει ΚΑΙ όλα αυτά παρά να μην τα έχει. Αναμφισβήτητα και χωρίς περαιτέρω συζήτηση. Επίσης τα ADAS που τόσο "απαξιώνουν" κάποιοι (νομίζοντας ότι είναι σπουδαία "τιμόνια" ενώ οι 7 στους 10 δεν είναι ούτε για βγαίνουν βόλτα μέχρι τη συνοικιακή πλατεία) θα δείξουν την αξία τους όταν εκλείψουν από τους δρόμους και τα τελευταία σαράβαλα 20ετίας+ και θα μηδενιστούν πρακτικά τα δυστυχήματα. Η όποια εμπειρία και σύνεση δεν σώζει στην περίπτωση της ατυχίας ή της απροσεξίας που σε όλους μας ανεξαιρέτως θα έρθει κάποια στιγμή. Αν παρατηρήσατε τον τελευταίο αρκετό καιρό σε όλα σχεδόν τα σοβαρά τροχαία εμπλεκόταν τουλάχιστον ένα τέτοιο καγκουρεμένο ή όχι σαράβαλο (θα το λέω και θα το ξαναλέω γιατί αυτό είναι με βάση το πόσο προχώρησε η τεχνολογία τα τελευταία 5-10 χρόνια) 20ετίας+. Επεξ/σία 29 Δεκεμβρίου 2023 από theopan 1
agnostos13 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Στις 26/12/2023 στις 10:17 ΠΜ, @pnea1973 είπε Αντίστοιχα suv είναι το duster και suv η stelvio.. Το duster πολύ πιο κατάλληλο ως 4x4 για off-road εξορμήσεις, η stelvio αντίστοιχα είναι περισσότερο status-suv δρόμου (στην ουσία μια lifted giulietta). Όπως είχα γράψει στο παρελθόν άλλος παίρνει ένα suv για να ξεχύνεται στα δάση, άλλος για να καβαλάει τα πεζοδρόμια στο Κολωνάκι, άλλος για να μπορεί να στιβάζει περισσότερα μπαγάζια, άλλος για να έχει περισσότερη ασφάλεια από τα συμβατικά (χαμηλά) αυτοκίνητα και τέλος κάποιοι επειδή θέλουν να είναι απλά μοδάτοι. Είναι τι ψάχνει ο καθένας... Επεξ/σία 29 Δεκεμβρίου 2023 από agnostos13 1
achilles_g_ Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2023 Αν ενδιαφέρεται κάποιος για suv, ας μου στείλει μήνυμα. Πουλάει ενας γνωστός μου, μετά απο αυτά που διάβασε εδώ.
Conan2046 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2023 54 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε Αν ενδιαφέρεται κάποιος για suv, ας μου στείλει μήνυμα. Πουλάει ενας γνωστός μου, μετά απο αυτά που διάβασε εδώ. Καταλαβαίνεις πιστεύω ότι αυτός όμως που πρέπει να δώσει τα χρήματα είναι ο ....πωλητής, έτσι; Μην τον κλέψουμε τον άνθρωπο αν μου δίνει 5-6 χιλιάρικα (συν τα κόστη μεταβίβασης) το παίρνω.
QuantumWanderer Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2023 57 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε Αν ενδιαφέρεται κάποιος για suv, ας μου στείλει μήνυμα. Πουλάει ενας γνωστός μου, μετά απο αυτά που διάβασε εδώ. Πολύ φοβάμαι μην επεκταθεί το φαινόμενο και μπουν και οδηγοί από όλη την Ευρώπη και διαβάσουν εδώ, και υπάρξει κύμα πωλήσεων SUV και καταρρεύσουν οι τιμές και πάνε και για σκραπ και μολύνουμε το περιβάλλον επιπρόσθετα. 😂 1
Burgos Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2023 Κι εγώ πουλάω και SUV και hatch μια που το συζητάμε. Το hatch γιατί δεν ενδείκνυται για τον όγκο μου και την ηλικία μου αυτό το δίπλωμα για να μπεις και να βγεις και το SUV είναι θεωρητικά προς πώληση αν βρεθεί αγοραστής
mitsos_z Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2023 Στις 26/12/2023 στις 8:36 ΠΜ, andreas-d είπε Για ηλικίες από 45-50 και πάνω τα sub είναι μονόδρομος οι αρθρίτιδες ευδοκιμούν στους 70άρηδες ρε παιδιά, όχι στους 50άρηδες...άμα έχεις αρθρίτιδα στα 50 κάτι λάθος κάνεις στον καθημερινό τρόπο ζωής σου...
andreas-d Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, mitsos_z είπε οι αρθρίτιδες ευδοκιμούν στους 70άρηδες ρε παιδιά, όχι στους 50άρηδες...άμα έχεις αρθρίτιδα στα 50 κάτι λάθος κάνεις στον καθημερινό τρόπο ζωής σου... Ένα μεγάλο ποσοστό παγκοσμίως έχει πρόβλημα με την μέση του, οπότε το SUV είναι μονόδρομος, έχω Sedan e90 325i και οπότε μπαίνω στο canddy της δουλειάς μου η στο chr της γυναίκας μου αισθάνομαι πολύ ποιο άνετα ιδιαίτερα για σύντομες διαδρομές το suv άλλη χάρη. Επεξ/σία 30 Δεκεμβρίου 2023 από andreas-d
adi32 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Βάλσαμο για τη μέση. Πωλείται σε όλα τα καταστήματα ορθοπεδικων Επεξ/σία 30 Δεκεμβρίου 2023 από adi32 1
Nabuko Δημοσ. 7 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 7 Αυγούστου Και άλλο ένα άρθρο από το αγγλικό autoexpress μεταφρασμένο στα ελληνικά Γιατί οι νέοι εγκαταλείπουν τα SUV και στρέφονται στα Hatchback;
QuantumWanderer Δημοσ. 7 Αυγούστου Δημοσ. 7 Αυγούστου Υπάρχουν 3 λόγοι που δεν θα χαθούν τα SUV και γι' αυτό άλλωστε πηγαίνουν τάπα. (α) Ηλικία (δεν μπορείς να λυγίσεις για να μπεις, όσο λύγιζες στα 20-30), (β) Ύψος (δεν χωράς σε αυτοκίνητα που είναι διαστασιολογημένα για Hobbit). (γ) Ευρύτερη άνεση σε σειρά θεμάτων, ακόμα και χωρίς πρόβλημα ηλικίας ή ύψους. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις