Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Μερικά γρήγορα στατιστικά

Καλά τα στατιστικά αλλά δεν λένε ότι ο κόσμος αγοράζει suv αναγκαστικά μιας και οι εταιρίες έχουν σταματήσει να προσφέρουν άλλες εναλλακτικές (sedan, sw κλπ).

Οπότε από τη μία η έλλειψη μοντέλων και από την άλλη και η μόδα λογικό είναι να έχουν αυξημένες πωλήσεις. 

  • Like 6
  • Απαντ. 311
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Καλά τα στατιστικά αλλά δεν λένε ότι ο κόσμος αγοράζει suv αναγκαστικά μιας και οι εταιρίες έχουν σταματήσει να προσφέρουν άλλες εναλλακτικές (sedan, sw κλπ).

Οπότε από τη μία η έλλειψη μοντέλων και από την άλλη και η μόδα λογικό είναι να έχουν αυξημένες πωλήσεις. 

Αυτή είναι μια απλοϊκή εξήγηση, που δεν πάει πίσω στη ρίζα των γεγονότων, σε μακροοικονομικούς όρους.

Ότι κάποιοι κατασκευαστές πρώτοι διέγνωσαν την καταναλωτική ανάγκη για μεγαλύτερους χώρους και άνεση ... και έριξαν στην αγορά δοκιμαστικά μοντέλα που είδαν ότι άρχισαν να προτιμούνται ... και στη συνέχεια ακολούθησαν και άλλοι.

Και κάπως έτσι, λόγω καταναλωτικής ζήτησης, η παραγωγή άρχισε να στρέφεται προς τα εκεί.

Καμία αγορά δεν επέβαλε μόνη της μια κατηγορία αυτοκινήτων με το ζόρι και μιας και δεν είχαμε άλλες επιλογές, τα αγοράσαμε και τα αγοράζουμε.

Μη ξεχνάμε ότι στις τελευταίες μεταβατικές δεκαετίες, ταυτόχρονα υπήρχαν sedan, hatchback, SUV και η ζήτηση έδειξε ξεκάθαρα τις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού.

Ανέβαιναν τα SUV και τα Sedan έμεναν απούλητα και έσβηναν ένα-ένα από την παραγωγή. Μετά άρχισε η μπάλα να παίρνει και τα Hatchback.

Α, ξέχασα, κάποτε υπήρχαν και τα Station Wagon. 🤓

Επεξ/σία από QuantumWanderer
Δημοσ.
32 minutes ago, Nabuko said:

Καλά τα στατιστικά αλλά δεν λένε ότι ο κόσμος αγοράζει suv αναγκαστικά μιας και οι εταιρίες έχουν σταματήσει να προσφέρουν άλλες εναλλακτικές (sedan, sw κλπ).

Οπότε από τη μία η έλλειψη μοντέλων και από την άλλη και η μόδα λογικό είναι να έχουν αυξημένες πωλήσεις. 

Ή σταμάτησαν να προσφέρουν άλλες εναλλακτικές γιατί είδαν πως όταν έβγαλαν τα SUV και Crossover δεν είχαν τόσες πωλήσεις τα άλλα οπότε τα μείωσαν σιγά σιγά.

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, NickTG είπε

Ή σταμάτησαν να προσφέρουν άλλες εναλλακτικές γιατί είδαν πως όταν έβγαλαν τα SUV και Crossover δεν είχαν τόσες πωλήσεις τα άλλα οπότε τα μείωσαν σιγά σιγά.

Το ότι μειώθηκαν οι πωλήσεις παίζει ρόλο και το μάρκετινγκ γιατί εκεί ήθελαν να σε οδηγήσουν οι εταιρίες για το παραπάνω κέρδος τους. 

Προσφέρουν το ίδιο αμάξι σε πιο ψηλό σκαρί, ενίοτε και με λίγο παραπάνω χώρο, σου κότσαραν και ένα τάμπλετ των 80 ευρώ για οθόνη με αποτέλεσμα να σε χρεώνουν δυσανάλογα παραπάνω για αυτό που προσφέρουν. 

ΥΓ φυσικά δεν κατέχω την απόλυτη αλήθεια και ενδέχεται να είμαι και λάθος

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Προσφέρουν το ίδιο αμάξι σε πιο ψηλό σκαρί, ενίοτε και με λίγο παραπάνω χώρο, σου κότσαραν και ένα τάμπλετ των 80 ευρώ για οθόνη με αποτέλεσμα να σε χρεώνουν δυσανάλογα παραπάνω για αυτό που προσφέρουν. 

Αυτό έτσι κι αλλιώς ισχύει σε ΟΛΑ τα προϊόντα στην εποχή μας.

Πάμε και μέσα στην αυτοκίνηση. Συμβαίνει αυτό και σε όλα τα segments. Αν συγκρίνουμε παλιότερα μοντέλα με πιο σύγχρονα, θα βρούμε τέτοια μετακίνηση τοποθέτησης προϊόντος παντού.

Αυτό, όμως, δεν επηρεάζει την καταναλωτική επιλογή στα segments, γιατί συμβαίνει σε όλα.

Οθόνες και καλούδια, έχουν όλες οι κατηγορίες ανεξαιρέτως.

Κάτι άλλο οδηγεί την καταναλωτική ζήτηση στα SUV.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Κάτι άλλο οδηγεί την καταναλωτική ζήτηση στα SUV.

Η ηλιθιότητα για επίδειξη.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dtk-386 είπε

Η ηλιθιότητα για επίδειξη.

Βλέπεις τον κόσμο κάνοντας προβολή δικών σου θεμάτων, κι εσύ και άλλοι. Πέραν του ότι είναι προσβλητική η γενίκευσή σου για το γεγονός μιας επιλογής αγοράς.

Στο δικό σου το μυαλό, 54% των ευρωπαίων καταναλωτών αγοράζουν SUV για επίδειξη. Τί άλλο να αναλύσουμε.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε

Βλέπεις τον κόσμο κάνοντας προβολή δικών σου θεμάτων, κι εσύ και άλλοι. Πέραν του ότι είναι προσβλητική η γενίκευσή σου για το γεγονός μιας επιλογής αγοράς.

Στο δικό σου το μυαλό, 54% των ευρωπαίων καταναλωτών αγοράζουν SUV για επίδειξη. Τί άλλο να αναλύσουμε.

Οι Ευρωπαίοι αγόραζαν και πολλά station wagon και MPV, τα οποία τελικά εξαφανίστηκαν για χάρη των SUVs. Η χρήση τους και οι χώροι ήταν ίδια με των SUVs, πέρα από την off-road δυνατότητα. Και τα δύο ήταν συνδεδεμένα με τη δυσάρεστη εικόνα του οικογενειάρχη σε σχέση με την εικόνα του active outdoors man των SUVs. Σίγουρα ένα μεγάλο ποσοστό πήγε στα SUVs για το image.

  • Like 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, majunior είπε

Οι Ευρωπαίοι αγόραζαν και πολλά station wagon και MPV, τα οποία τελικά εξαφανίστηκαν για χάρη των SUVs. Η χρήση τους και οι χώροι ήταν ίδια με των SUVs, πέρα από την off-road δυνατότητα. Και τα δύο ήταν συνδεδεμένα με τη δυσάρεστη εικόνα του οικογενειάρχη σε σχέση με την εικόνα του active outdoors man των SUVs. Σίγουρα ένα μεγάλο ποσοστό πήγε στα SUVs για το image.

Κάποιοι λίγοι, στα premium μοντέλα, ίσως.

Αγοράζει αυτή τη στιγμή κανένας Dacia και Citroen SUV, όμως, για το image; Σίγουρα όχι.

Όσο για τη σύγκριση SUV-SW, για να ρωτήσουμε και όσους είχαν SW, και δεν μπορούσαν να τα στρίψουν στις ελληνικές πόλεις με τα στενά, δεν μπορούσαν να παρκάρουν, κα.

Τα SUV έδωσαν τους αναγκαίους χώρους σε ύψος, σε μήκος hatchback, και κάπου εκεί ξεκίνησε η μετατόπιση της αγοραστικής μάζας, και όλα τα άλλα είναι ιστορία.

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, QuantumWanderer είπε

Κάποιοι λίγοι, στα premium μοντέλα, ίσως.

Αγοράζει αυτή τη στιγμή κανένας Dacia και Citroen SUV, όμως, για το image; Σίγουρα όχι.

Όσο για τη σύγκριση SUV-SW, για να ρωτήσουμε και όσους είχαν SW, και δεν μπορούσαν να τα στρίψουν στις ελληνικές πόλεις με τα στενά, δεν μπορούσαν να παρκάρουν, κα.

Τα SUV έδωσαν τους αναγκαίους χώρους σε ύψος, σε μήκος hatchback, και κάπου εκεί ξεκίνησε η μετατόπιση της αγοραστικής μάζας, και όλα τα άλλα είναι ιστορία.

Δε μίλησα για ελληνικές πόλεις, μίλησα για Ευρωπαίους. Στην Ελλάδα ποτέ δεν είχαν τα sw μεγάλο ποσοστό.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, majunior είπε

Δε μίλησα για ελληνικές πόλεις, μίλησα για Ευρωπαίους. Στην Ελλάδα ποτέ δεν είχαν τα sw μεγάλο ποσοστό.

Σωστά, αλλά και στην Ευρώπη ποιός δεν θα ήθελε άνεση χώρων SW, σε ένα πιο λειτουργικό αυτοκίνητο σε μήκος και σε ύψος;

Αναπόφευκτα όλα αυτά και όχι μόδα, κατά την άποψή μου.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Είμαι 1.88 96 κιλά με μεγάλες πλάτες. Σε σχεδόν όλα τα αμάξια συμπεριλαμβανομένου και των 2 δικών μου οδηγώ ΤΈΡΜΑ ΠΊΣΩ τέρμα κάτω, τιμόνι τέρμα πάνω και λίγο έξω και κάθισμα γύρω στις 20 μοίρες. Ε στο coupe το κεφάλι μου φιλεταρει την οροφή με 1-2 cm κενό. Αλλά ποτέ δεν έχω νοιώσει ότι με στριμωξαν οι λαμαρινες. Αυτό έχει να κάνει κυρίως με τον σχεδιασμό του εσωτερικού και το leg room. Θελω να πω είναι ζήτημα ψυχικό και όχι αντικειμενικο

Ειμαι στο 1.80 στα 100 κιλα (χωρις να μου φαινονται).Το μετριο υψος μου σε Audi A4 Β5 sedan με το καθισμα τερμα ψηλα για να βλεπω εξω χαμηλα, την πλατη σχεδον απολυτα καθιστη (δε λεω 90 μοιρες , αλλα περιπου 100) δινοντας και στον πισω περισσοτερο χωρο στα γονατα, επειδη αυτη η σταση με βολευει και εχω συνηθισει ειχε ως αποτελεσμενα εχω αποσταση απο την οροφη λιγοτερο απο 3 εκατοστα.Ενας στο 1.85 σε αυτη τη θεση θα εβρισκε ταβανι.Πλεον στο Αveo Τ300 Hatch , τις ιδιες παραμετρους ειμαι πολυ πιο ανετα και το εσωτερικο φαινεται πιο ευρυχωρο.Αντιθετα ο κουνιαδος μου του 1,70 και 60 κιλα , οδηγει ξαπλα, σε σημειο να μην μπορω να φτασω τα πεταλια αν κατσω οπως καθεται.Οποτε θα ελεγα οτι ειναι περισσοτερο υποκειμενικο το ζητημα οσο αφορα τη θεση οδηγησης και την αισθηση του χωρου που αφηνει στον οδηγο και τους επιβατες.

7 ώρες πριν, phanispal είπε

Ξαφνικά οι περισσότεροι γίναμε πάνω από 1.85.

Περίεργο, σε άλλη χώρα ζω εγώ μάλλον.

Φιλος πηγε απο Punto σε kadjar γιατι βαρεθηκε να καθεται χαμηλα, λογω αμαξωματος...ε βρες εσυ την ακρη...

  • Like 1
Δημοσ.

Υπάρχουν και κάποια στάνταρ όμως στο ποια θεωρείται σωστή θέση. Ξαπλωμένος δεν είναι σωστή θέση.

  • Like 2
Δημοσ.

Θα λεγα τι χώρους έχουν τα suv αναλογικά με το μέγεθός τους αλλά θα χάσουμε τη μπάλα. Ο κάθετος χωρος είναι άχρηστος μόλις θέλεις να κουβαλήσεις κάτι που δεν είναι βαλίτσα πάνω σε βαλίτσα. Το πρόβλημα δυστυχώς είναι κ το πουλ μουρ του μεγάλου αυτοκινήτου που θέλουν να δείχνουν ότι έχουν οι αγοραστές πανευρωπαϊκα. Αυτό φαίνεται κάθετα μόλις συγκρίνεις τα ίδια μοντέλα στη γκάμα μιας εταιρείας στο πέρασμα των χρόνων. Όλα έχουν γίνει μεγαλύτερα χωρίς να έχουν ταυτόχρονα μεγαλώσει αντίστοιχα στους χώρους τους. Έχουν πριστει σε σχέση με το παρελθόν εξωτερικά αλλά μέσα δεν έχουν μεγαλώσει αντίστοιχα εκτός των σούπερ μίνι. Αυτό που προσφέρουν τα suv είναι υπερυψωμένο αμάξωμα mini hatchback. Κοινώς κάθετο πίσω. Έχω αυτή τη στιγμή πρόχειρα 4 αμάξια στην κατοχή μου και όσο πιο πίσω πάω τόσο περισσότερο χώρο έχω τόσο καμπίνας όσο κ αποσκευών. Ένα clio του 24-25 με 366λιτρα στα 4,05 μέτρα που δεν χωράω να βάλω μια βασική βαλίτσα με διαστάσεις 60*39*60 ούτε όρθια ούτε ξάπλα προφανώς. Ένα c3 του 23 που πάλι δεν χωράει παρά τα 315 λίτρα του ούτε έτσι ούτε αλλιώς παρά πάλι τα 4,1 μέτρα. Το mazda 6 του 04 χωράει μεν μόνο ξάπλα δε καθώς sedan γαρ αλλά χωράει όχι μια όχι δύο αλλά τρεις ξάπλα καθώς έχει μεν 500 λίτρα αλλά σε βάθος 4,5 μέτρα βέβαια. Το παλιό αγαπημένο nissanaki έχει λιγότερο χώρο 480 λίτρα αλλά χωράει έξι όρθιες καθώς είναι hatchback (sedan hatch) σε 20 λιγότερους πόντους από το Μάζντα. 

Και αυτό το έχω δει σε άπειρα αλλά παραδείγματα κ από φίλους όταν ψάχνουν αν μεταφέρουν κάτι άλλο από στοιβαγμένες σακούλες κ βαλίτσες.  Τα δύο νεότερα δε, δεν χωράνε καλά καλά ένα καρότσι για διδιμακια καθώς έψαχνε κολλητός και τα κάναμε προβα. 

 

Ps για αυτό που ανέφερα πριν. Έχω δίπλα δίπλα το primera κ ένα almera n16 το τελευταίο, έχουν δέκα χρόνια διαφορά και το almera έχει τις ίδιες διαστάσεις με το primera στους μισούς χώρους. Το ίδιο και αλλά που βλέπουμε στην παρέα.

 
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...